BillR Posted June 27, 2018 Report Posted June 27, 2018 Καλησπέρα σε όλους.Πριν περίπου ενάμιση χρόνο αντιμετώπιζα το εξής πρόβλημα στο αυτοκίνητο μου: μου έκανε αρχικά διακοπές γκαζιού σε υψηλές στροφές και ζόρι,χωρίς να μου βγάζει κάποια ένδειξη και στην πορεία μου έκανε διακοπές όποτε ήθελε,δηλαδή και σε χαμηλές στροφές σε ήρεμη οδήγηση.Έτσι λοιπόν αρχικά άλλαξα βενζινάδικο όπως με συμβούλεψε μηχανικός και αλλάξαμε φίλτρο καυσίμου άσχετα που ήταν πρόσφατα αλλαγμένο.Στην πορεία οι διακοπές αυτές αραίωσαν μέχρι που έγιναν πάλι συχνές σε υψηλές στροφές συνήθως με θερμοκρασία λαδιών 100+.Πήγα στην αντιπροσωπεία μήπως βρεθεί κάποια λύση και μετά την διάγνωση που πραγματοποιήθηκε μου είπαν πως κάποιο μπεκ έχει θέμα.Μετά από απόφαση δική μου αλλάχθηκαν και τα 4 μπεκ με τον νέο κωδικό.Αφού λοιπόν αλλάξαμε τα μπεκ για 2 περίπου μήνες είχαμε ησυχία χωρίς απολύτως κάποιο θέμα μέχρι που μετά από το χρονικό διάστημα αυτο μέχρι σήμερα το αμάξι παρουσιάζει που και που κάποιες στιγμιαίες διακοπές γκαζιού σε υψηλές στροφές με τέρμα γκάζι.Δεν μου βγάζει κανένα σφάλμα,ούτε σε vag-com.Έχει πάθει κάποιος κάτι παρόμοιο?Τι πιστεύεται ότι φταίει? Να επισημάνω πως το αυτοκίνητο είναι ένα scirocco 1.4 160hp χωρίς πρόγραμμα μοντέλο 10/2010 με 96.000km αυτή τη στιγμή και έχει πρόσφατα αλλαγμένα μπουζί,φίλτρο βενζίνης,μπεκ αλλαγμένα στα 80.000km,πολλαπλασιαστές αλλαγμένους στα 55.000km με beru Επίσης να προσθέσω πως το αυτοκίνητο λειτουργεί με 100άρα βενζινη μόνο bp Quote
nikdev Posted June 28, 2018 Report Posted June 28, 2018 Ξεκινα Log 020 για επιστροφες 140 υψηλης και missfires 14/15Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
Vasilios Ladavos Posted July 26, 2018 Report Posted July 26, 2018 Καλησπέρα και από μένα εδώ και 2 εβδομάδες έχω διακοπές από τις 4000 και πάνω ειδικά με 2άρα και 3τη, έχω πάει και σε εξουσιοδοτημένο άλλα και σε εξειδικευμένο οι απόψεις είναι διαφορετικές στο εξουσιοδοτημένο όταν το έκαναν δοκιμή δεν τους έκανε τίποτα και μου είπαν να το αφήσω 4 μέρες μέσα για να δουν αν είναι αντλία νερού , τουρμπίνα, μπουζί ή πολλαπλασιαστές ( το διαγνωστικό έδειξε σποραδικές διακοπές καύσιμου στον 1ο και 4ο ταυτόχρονα). Στο εξειδικευμένο που έτυχε και το έκανε με το διαγνωστικό πάνω μου είπαν ότι είναι η αντλία υψηλής γιατί την ώρα που το έκανε από 100bar έπεσε στα 40bar άλλα θέλει λέει λίγο ψάξιμο γιατί ίσως να είναι και θέμα εκκεντροφόρου . Μπορεί κάποιος να βοηθήσει κάπως έχει συμβεί το ίδιο σε κάποιον από εδώ ? Ευχαριστώ !! Quote
nikdev Posted July 26, 2018 Report Posted July 26, 2018 Πες και τι μοτέρ έχεις για να μην μαντεύουμε Quote
Vasilios Ladavos Posted July 26, 2018 Report Posted July 26, 2018 (edited) 1.4tsi 160hp προγραμμα Revo stage 1 Συγγνώμη ..!!! Edited July 26, 2018 by Vasilios Ladavos Quote
nikdev Posted July 26, 2018 Report Posted July 26, 2018 Κάνε σωστό log στο 140 και δείτε την υψηλής. Στο revo ζητάει πολύ πιο πάνω από 100Bar. Πες στον τεχνικό σου να δει actual/requested πίεση αντλίας υψηλής αν έχεις πτώσεις μετά τις 3500-έως 5800 υπάρχει πιθανότητα φθοράς στην αντλία υψηλής. Μαζί με την αντλία στο ίδιο log να δεις πεταλούδα, Ν75 και req/act Πίεση ώστε να βγεί συμπέρασμα. Εννοείτε ότι scanάρεις για σφάλματα πρώτα. Quote
Vasilios Ladavos Posted July 26, 2018 Report Posted July 26, 2018 Αύριο κληρώνει ....... ελπιζω να είναι κάτι πολύ κάτω από τα 400€€€€€ Quote
gvaf Posted July 31, 2018 Report Posted July 31, 2018 On 26/7/2018 at 6:29 ΜΜ, Vasilios Ladavos said: Αύριο κληρώνει ....... ελπιζω να είναι κάτι πολύ κάτω από τα 400€€€€€ Τι έγινε τελικά ? Quote
BillR Posted September 1, 2018 Author Report Posted September 1, 2018 Παιδιά άλλαξα με απόφαση δική μου την n75 και πλέον το αμάξι δεν κάνει κιχ ότι και να του κάνεις!!! Quote
Ernesto O. Posted August 28, 2022 Report Posted August 28, 2022 Καλησπέρα έχω Volkswagen Golf mk4 όταν φτάνω τα 160 κανει διακοπές Το αυτοκίνητο είναι μαμά πριν μήνες πήγαινε έως 180 1400cc 75hp Quote