Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Koxris

Golf gti mk6 αυτόματο η μηχανικό

Recommended Posts

Καλησπέρα είμαι ένα βήμα πριν την αγορά του golf gti mk6 2.0 και είμαι στο δίλημμα για dsg η χειροκίνητο. Μ ενδιαφέρουν όλα τ συν του αυτόματου μιας και έχω στην κατοχή μου. Αλλά δεν ξέρω κατά ποσό ένα αυτόματο κιβώτιο θα μπορεί να μου δώσει αυτόν τον πολυπόθητο ήχο που θέλω του turbo flutter blow off valve. Παρακαλώ οποίος γνωρίζει να μου απαντήσει. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ θα προτιμούσα ένα καλοδουλεμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή ένα αληθινό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τα αυτοματοποιημένα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι πολύ απλό και θα μπορούσα σε μία γραμμή να στο εξηγήσω αλλά θα το πιάσω από όλες τις πλευρές. Καταρχήν υποθέτω γνωρίζεις ότι θα χρειαστείς κάποια πράγματα επιπλέον για να ακούς το turbo flutter. Αν λοιπόν βάζεις μπροστά στην προτίμησή σου το turbo flutter σε κάθε αλλαγή, να πάρεις manual. Αν βάζεις μπροστά επιδόσεις και άνεση να πάρεις dsg. Όχι πως με το dsg δεν θα έχεις turbo flutter, απλά δεν θα το χεις πάνω στις αλλαγές, θα το χεις όταν αφήνεις γκάζι ενώ είσαι σε boost π.χ. σε ένα πάτημα. Και βέβαια παρόλο που μπορείς να φτιάξεις το manual να κάνει γρήγορες αλλαγές ακόμα και flat αλλαγές, την ταχύτητα του dsg ειδικά αφού του βάλεις πρόγραμμα δεν θα την έχεις. Και μιλάμε για το dq250 που τα σπάει, τόσο σε αξιοπιστία στο χρόνο όσο και σε αντοχή σε ροπή, που επαρκεί άνετα για δυνατό k04 setup. Και αν θες παραπάνω φτιάχνεται και αυτό. Όσο για την άνεση ο λόγος είναι προφανής. Πολλοί επιλέγουν manual με την δικαιολογία ότι έτσι έχουν μεγαλύτερο έλεγχο, κάτι που δεν ισχύει αν στο dsg έχεις πρόγραμμα. Το δικό μου π.χ. δεν έχει τίποτα να ζηλέψει στον τομέα αυτό από ένα manual, οι δικλείδες ασφαλείας έχουν βγει off, ο κόφτης έχει πάει στο θεό, ταχύτατες αλλαγές, άμεσα κατεβάσματα χωρίς καθυστερήσεις και απλά θέλει προσοχή. Από κει και πέρα είναι κατά πόσο έχεις συνηθίσει να κουνάς τον παραδοσιακό λεβιέ και να πατάς συμπλέκτη. Manual είχα κάποτε και μου άρεσε, αλλά μόλις έπιασα τα paddles το ξέχασα. Γούστα είναι. Ένα είναι βέβαιο, η τεχνολογία εξελίσσεται και αργά ή γρήγορα ο λεβιές θα μπει στο μουσείο, παρέα με το κλειδί (βλέπε engine start/stop), τα διάφορα κουμπιά (βλέπε οθόνη αφής/φωνητικές εντολές) και πολλά άλλα, που ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε αρκετά μοντέλα. Και οι "τελευταίοι των μοϊκανών" θα υποχρεωθούν τελικά να αγκαλιάσουν τις νέες τάσεις. Ακόμα και ένθερμοι υποστηρικτές της βενζίνης όπως εγώ, που πολλές φορές (και εδώ μέσα) έχω τοποθετηθεί κατά των ηλεκτρικών, ξέρω ότι το μέλλον είναι εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε πλήρως κατατοπιστική η απάντηση σου. Μοναδική απάντηση σευχαριστω παρά πολύ. Ναι με ενδιαφέρει αυτός ο ήχος παρά πολύ, που ακούγετε στις αλλαγές ταχυτήτων απλά οδηγάω και τ δυο αυτήν την στιγμή και οι ανέσεις του αυτόματου είναι που μ βάζουν σ σκέψεις και δν μπορώ να απόφασισω. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...