tsi sta Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 Καλησπέρα σε όλους, επειδή με τα συνεργεία δε βγάζω άκρη ρωτάω εδώ, γιατί ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν γνώσεις και θέληση να βοηθήσουν. Μετά από επισκευή σασμάν έχω τους εξής ήχους που δε μου αρέσουν: 1. Με πρώτη και πατημένο συμπλέκτη τσουλώντας, υπάρχει ένα ελαφρύ βουητό μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο. Στις άλλες ταχύτητες τίποτα απολύτως. 2. Η όπισθεν είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ακούγεται περισσότερο από πριν. (αυτό το "νιαούρισμα" που ακούγεται σε πορεία προς τα πίσω). Εδώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι α3 1.4 tsi 125 του 2010 με 6άρι manual και 160.000 χλμ. Οι ταχύτητες κουμπώνουν άψογα και εύκολα, χωρίς σκαλώματα ή γρατσουνίσματα. Στο συνεργείο μου λένε τα κλασικά (φυσιολογικοί θόρυβοι, μη φοβάσαι κλπ.) Πηγαίνει κάπου το μυαλό σας για τους παραπάνω θορύβους?? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 28, 2022 Report Share Posted February 28, 2022 Ρουλεμαν με φθορα εχει σιγουρα.Βαλβολινες ναλλαζεις ανα 60,000 χλμ οσοι δεν αλλαζουν επιταχυνουν τις φθορες.Και καποια στιγμη ανοιξε το κιβωτιο να ταλλαξεις και να ησυχασειςSent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted February 28, 2022 Author Report Share Posted February 28, 2022 (edited) Ήμουν σίγουρος ότι θα απαντήσεις εσυ, παρακολουθώ τα posts σου και δίνω σημασία. Πόσα ρουλεμάν έχει το σασμαν? Γιατί πριν από 6.000 χλμ άλλαξα ένα διπλό ρουλεμάν που πιάνει και στους 2 άξονες. "Αποστατικό"μου το είπαν και είναι και τα δύο σε ενα πλαστικό πλαίσιο. Το ένα απο τα δύο εκανε γουργουριτό στην εκκίνηση και για αυτό έκανα επισκευή. Το γουργουριτό σταμάτησε και τώρα έχω άλλα. Αποκλείεται να ειναι το διαφορικό ή κάτι άλλο?? Edited February 28, 2022 by tsi sta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2022 Report Share Posted March 1, 2022 Μπορει και να είναι.Άμα δεν ανοίξεις δεν θα μάθεις. Καλο ήταν εφοσον ειχες ανοιξει κιβωτιο να τα αλλαζες ολα. Ενισχυση ενος μερους επιταχυνει τη φθορα του πιο αδυναμου κρικου. Οπως στα μοτερ, αν κανεις ανακατασκευη πανω μονο θα ζοριστεί στο κατω μερος.Να ξέρεις έχει πεσει πολυ η ποιοτητα στα ρουλεμαν και μιλάμε για τα μεγαλα ονοματα skf κλπ οποτε οι αντοχές αναλογικά ειναι μικρότερες.Αν έχεις αυξημένη ροπή απέφυγε τα απότομα πατα ασε με μικρές σχέσεις.Το κιβωτιο που φορας ειναι μικροτερης αντοχης απο αυτα των tsi 140-180ps 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted March 1, 2022 Author Report Share Posted March 1, 2022 Του μάστορα του είχα πει ό,τι βρει ταλαιπωρημένο να το αλλάξει και μου είπε ήταν όλα οκ, δε χρειάζεται κάτι άλλο. Μάλλον στο επόμενο service θα πρέπει να αλλάξω συνεργείο. Φτου κι απ' την αρχή δηλαδή. Δεν έχω αυξημένη ροπή και γενικά δεν το ζορίζω εκτός από τα απαραίτητα ξεμπουκώματα 1-2 φορές το μήνα στην Εθνική Οδό. Ευχαριστώ για το χρόνο σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted March 17, 2022 Report Share Posted March 17, 2022 Καλησπέρα Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει τον κωδικό του σασμάν για mk5 TSI 140? Όχι DSG .Νομίζω είναι JXP ?Τα FSI φοράνε HEU ?Τα mk5 122 ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 20, 2022 Report Share Posted March 20, 2022 Δεν εχουν ολα ιδιο κωδικο,Εμενα Jxp Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...