Guest alepou Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ,ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ,ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΚΟΛΦ ΚΑΜΠΡΙΟ 1,1990,ΜΕ ΜΟΤΕΡ ΚΡ 16ΒΑΛΒΙΔΟ.καλη μετατροπη με ολα,τουμπανο,δισκοφρενα 4,κατλ 1..ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ,ΕΧΕΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ;ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ; 2.ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ 65Ε ΤΟ ΕΝΑ,ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ?ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;ΕΧΕΙ 140000ΧΛΜ. ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ 100 ΑΛΟΓΑ ΜΕΠΑΙΡΝΟΥΝ... θα επρεπε;μηπωσ επειδη εχουν πιο ελαστικο μοτερ ,μεταδοση κτλ;να ανησηχω ηή οχι και να το αποδεχτω λογω ηλικιασ του μοτερ μου; 3.ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ, 4.ΣΑΣΜΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ;ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠαΕι ΠΕΡΙΠΟΥ; ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΛΟΤΣΑΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ 1η στο ξεκινημα,να αλλαξω σασμαν ή συμφερει να το επισκευασω. 5.για ηχομονωση τι μπορω να κανω; 6.εχετε τεχνικα χαρακτηριστικα για αυτο το μοτερ κανενας; 7.δισκο-πλατο εχω αλλαξει,και βελτιωθηκε λιγο για πειτε καμια μια γνωμη ρε παιδες. το εχω 5 χρονια και το γουσταρω, ευχαριστω παιδια.ΓΙΩΡΓΟΣ ,ΠΑΓΚΡΑΤΙ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 1) ναι είναι στο κουτί κάτω από τον διανομέα καυσίμου 2) πηγαινέ τα για καθαρισμό Τα polo θα έπρεπε να τα έχεις για πλάκα, θέλει συντήρηση το μοτέρ σου. Ακόμα και με 1800 8v θα έπρεπε να τα περνάς άνετα. 3) πόσα έχεις σκοπό να δώσεις; 4) υπάρχει. καμιά 300ε υπολόγιζε 5) Ξηλώνεις τα πάντα και τα ντύνεις με dynomat και κετσέ (ή κάτι παρόμοιο) 6) 16Valve= 139 hp, 124 torque, 127 mph top speed, 0-60 mph in 8 sec. rev limit 7200 7) μπόμπα Link to comment Share on other sites More sharing options...
N/A Gti Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 (edited) 1. οτι ειπε ο bit 2. το ιδιο (σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν επρεπε να σε παιρνουν) πηγαινε σε ενα καλο injection service / καρμπυρατερά να σου ρυθμίσουν το fuel distributor, να αλαξουν φιλτρο-τσιμουχακια, να ελεγξουν πιέσεισ κτλ. 3**.για αρχή και αν φοράς μαμά πεταλούδα μπορώ να σου δώσω μια μεγαλύτερη.(χρέωση 1 frape γλυκο γαλα σε καφετερια τησ επιλογης σου) για μετα αναλογα το ποσο θες να βαλεισ το χερι στην τσεπη. 4. οτι ειπε ο bit 5. επισης 6. 4 cyl 16valve, dual camsaft, 1781cc, 10.0/1 comp ratio, comb.seq 1-3-4-2, 102kw/139ps @ 6300rpm, (ροπη δεν θυμαμαι) διαμετρος 81mm, διαδρομη 86,4mm, βαλβίδα εισαγωγής 32mm, εξαγωγής 28mm 7.και πολυ καλα εκανες **ενα ρεκτιφιεδακι δεν θα του εκανε κακο (μεταλα ελατηρια, οδηγοι, καδενα τουλαχιστον) Γιάννης, Ελληνικο *Επίσης υπάρχει πολλαπλή εισαγωγής με τους μεγάλους αυλούς για όποιον ενδιαφέρεται. Edited February 22, 2006 by N/A Gti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alepou Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 paidia euxaristw ,to vrika to filtro aeros, twra tha to paw gia ena foul servis ,lastixa kai tetoia ,mpek kai na rithmisw ligo tis venzines!!!! euxaristw kai pali kai ta xanaleme entaxei ta ralakia me pairnane kai kati polo 125 ps i alithia einai Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 εχεις καλο μηχανικο η να σε πουνε τα τσακαλακια μας που να πας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 Τα μπεκάκια (μόνο τα μπεκάκια) χωρίς τοποθέτηση τα παίρνω 25-30€ το ένα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted February 27, 2006 Report Share Posted February 27, 2006 φτιαξ'το με το καλο και θα παθεις την πλακα σου με αυτο το μοτερ! ειδικα μετα τις 4000 RPM θα "παλευεις" με το τιμονι με 1τες-2ρες για να βαλεις την δυναμη στο δρομο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Αξιζει κατα την επισκευη ν αλλαχτουν και οι εκκεντροφοροι με πιο "αγριους"? Χρειαζεται και τιποτα αλλο για να δεις αυξηση στην αποδοση? Τα ιδια ισχυουν και για pl κινητηρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 1) ayto eksartatai apo to ti thes na kaneis 2) poly megali syzitisi 3) nai Link to comment Share on other sites More sharing options...
N/A Gti Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Γιώργο, για τα δικά μασ αυτοκίνητα που δεν παίρνουν ηλεκτρονικές μοντιφιές, αν εξαιρεσεις τον υπερκυβισμό,(μιλάμε πάντα για ατμοσφαιρική βελτίωση) οι εκκεντροφόροι είναι το Α και το Ω της αύξησης της δύναμης. Συνιστώ Schrick στις 276 μόιρες και ρυθμιζόμενα γρανάζια. Για υπερκυβισμό θα έλεγα στα 1900 κυβικά μόνο με πιστόνια (αλλαγή μόνο διαμέτρου και όχι διαδρομής) γιατι θα χάσεις σε ευστροφία. Κερδίζεις βέβαια σε ροπή αλλα αυτό είναι θέμα γούστου. Επίσης μπορείς να αλλάξεισ κρύσταλο στον εγκέφαλο για να ανεβάσεις τον κόφτη. Ακόμη αύξηση τησ παροχής των μπέκ θα σου δώσει κατι παραπάνω. Ελαφρόματα βολάν στροφάλου κλπ θα βελτιόσουν τη συμπεριφορά και το στροφάρισμα/άρπαγμα του κινητήρα, αλλα αν το παρακάνεις ίσως να έχεις λίγο τραχύ ρελαντί. Ενα χταπόδι 4-1 και καλή εξάτμιση τηα βετιώσουν επίσης την απόδοση. Απο προσωπική εμπειρία το σετ της Magnex είναι άπαιχτο (και ακριβό επίσης) Σχεδόν όλα τα ανωτέρω δεν αποδίδουν τα μεγιστα χωρίς εκκεντροφόρους. Τέλος.... και το άφησα για το τέλος γιατι είναι και το χειρότερο έρχεται η ροϊκή εξέλιξη (ή ηρωική).Αν και μονο αν εχεις ρεκτιφιατζή που έχει εμεπιρία σε αυτά τα μοτερ τότε και μόνο τότε να τον αφήσεις να σου κάνει ροϊκή. Οι κεφαλές του ΚR δεν έχουν πολλά περιθωρια και πολλές φορέσ το αποτέλεσμα είναι χειρότερο αντί για καλύτερο. Αυτά τα ολίγα και πολύ επιγραμματικά απο την εμπειρία μου στην βελτίωση μοτερ ΚR Link to comment Share on other sites More sharing options...
N/A Gti Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Κάτι άσχετο που μόλις το σκέφτικα: ΤΙ ΣΑΖΜΑΝ ΦΟΡΑΣ? δες τον κωδικο του και ριχτον εδω pls Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 1) ayto eksartatai apo to ti thes na kaneis2) poly megali syzitisi 3) nai Βασικα, επειδη δεν εχει την αποδοση που πρεπει, σκεφτομαι και γω για μια επισκευη του μοτερ. Και αφου το ανοιξω λεω να βελτιωσω καποια πραγματα. Απλα να μην κανω αλλαγες που ειναι περριτες και χειροτερεψουν την κατασταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 πόσα $ σκέφτεσαι να δώσεις; Γενικά να ξέρεις οι μετατροπές πάντα έχουν κάποιο value4money. Όπως είπε ο n/a η καλύτερη μετατροπή για τα λεφτά της είναι οι εκκεντροφόροι. Τα κάλυψε βασικά τα περισσότερα, από εκεί και πέρα πας για κάνα σοβαρό άγραφο εγκέφαλο μόνο και έχεις φτάσει στο τέρμα της ατμοσφαιρικής βελτίωσης του μοτέρ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 εσεις οι 2αρηδες δεν παιζεστε με τιποτα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrismk2 Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Για να πεις οτι αποδιδει καλα πρεπει να εχεις σασμαν με κωδικο 2Υ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted March 3, 2006 Report Share Posted March 3, 2006 Απο σασμαν νομιζω ειναι το 2Y. Εχει παντως κοντες σχεσεις. αν το κανω επισκευη , τοτε σιγουρα, θ αλλαξω εκκεντροφορους, θα βγαλω καταλυτη και θα βαλω μεγαλυτερη πεταλουδα με 2 μεγαλες εισαγωγες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 πεταλούδα από ποιο μοντέλο; Όλα τα 16ν έρχονται με διπλή πεταλούδα, μια μικρή και μια μεγάλη που ανοίγει στο πολύ πάτημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 πεταλούδα από ποιο μοντέλο; Όλα τα 16ν έρχονται με διπλή πεταλούδα, μια μικρή και μια μεγάλη που ανοίγει στο πολύ πάτημα. 2 petaloydeσ? μηπως εννοεις ρυθμιστικο κλαπετο γιατι να εχει 2 πεταλουδες μου φαινεται περιεργο διοτι θα εχει αυξηση απωλειων, εδω και τη μια πεταλουδα θελουν να καταργησουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 βρηκα πεταλουδα απο 5κυλινδρη μηχανη Audi,δεκαετιας 80 κατι, που εχει 2 μεγαλα ανοιγματα. Την βαλαμε σε 2λιτρη 16v, και εκανε διαφορα. Τωρα ελπιζω να κανερι διαφορα και σε μενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTI16V Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Αληθεια γνωριζει κανεις, αν αυτα τα μοτερ, "κόβουν" απ το υδραυλικο τιμονι και το aircontition (οταν αυτο ειναι ανοιχτο)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Golf 2 for ever Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 (edited) Αληθεια γνωριζει κανεις, αν αυτα τα μοτερ, "κόβουν" απ το υδραυλικο τιμονι και το aircontition (οταν αυτο ειναι ανοιχτο)? Όλα τα αυτοκίνητα χάνουν από το υδραυλικό καi το air- condition γιατί για να κινηθούν πέρνουν δύναμη από το μοτέρ! Edited March 5, 2006 by Golf 2 for ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 2 petaloydeσ? μηπως εννοεις ρυθμιστικο κλαπετο γιατι να εχει 2 πεταλουδες μου φαινεται περιεργο διοτι θα εχει αυξηση απωλειων, εδω και τη μια πεταλουδα θελουν να καταργησουν. πεταλούδα από 16ν Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 νομιζω πως θελει καθαρισμα ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adoniram Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 @ N/A GTI "Επίσης μπορείς να αλλάξεισ κρύσταλο στον εγκέφαλο για να ανεβάσεις τον κόφτη." Εχουν τα "ΚR" εγκέφαλο ? εκτός άν αναφέρεσαι σε αυτό πίσω απο τη κεντρική κονσόλα. Παλαιότερα είχα ανοίξει θέμα για το συγκεκριμμένο μοτέρ, και απ' ότι θυμάμαι οι μέγιστοι σε γνώσεις Bit & Quasar είχαν τοποθετηθεί, και καταλήξαμε ότι δεν έχουν εγκέφαλο. Παρ' όλα αυτά προσωπικά είχα δεί "KR" με εγκέφαλο τοποθετημένο κάτω απο την ηλεκτρονική σε ταξίδι στην Αγγλία. Επίσης η Powerchips στην Αγία Παρασκευή, νομίζω, με την οποία είχα μιλήσει τηλεφωνικά το είχε επιβεβαιώσει και μάλιστα αναλάμβανε το πείραγμά του υποσχόμενη 25HP. Θεωρώντας ότι και το δικό μου είχε, μετά το τηλεφώνημα στη παραπάνω εταιρία, έψαξα να το βρώ να τον αφαιρέσω και να τους το πάω και βρήκα μόνο τη φύσσα. Λόγω του ότι τότε είχε αφήσει σε κλειστό πάρκινγκ το αυτοκίνητο για περισσότερο απο μήνα λόγω απουσίας στο εξωτερικό θεώρησα ότι έπεσα θύμα κλοπής. Εκτοτε ψάχνω να βρώ το κωδικό του εγκεφάλου ώστε να τον αντικαταστήσω χωρίς επιτυχία. Αν λοιπόν το δικό σου φοράει "KR" και έχει εγκέφαλο θα σου ήμουν υπόχρεος αν μου κοινοποιούσες το κωδικό του. "*Επίσης υπάρχει πολλαπλή εισαγωγής με τους μεγάλους αυλούς για όποιον ενδιαφέρεται." Θα ήθελα να μάθω τιμή και για τη πολλαπλή και για τη πεταλούδα αν τελικά δεν την έδωσες. @ Quasar Αν η τιμή δεν είναι "ειδική" θα ήθελα και εγώ μία τετράδα. Ολες οι πεταλούδες των πεντακύλινδρων, 2.2 lt, AUDI κάνουν και αποδίδουν καλύτερα αλλά άντε βρές................... Βέβαια είναι και "μανίκι" η ρύθμιση και θέλει μάστορα με @@ διαφορετικά θα περνάει "άκαφτη", σύνηθες φαινόμενο μετά απο "ρύθμιση" ασχέτου. Τη πεταλούδα "κόσμημα" πάντως την είχα δεί πάλι στην Αγγλία και ήταν VW Motorsport αυθεντική. Η πεταλούδα αυτή ήταν μετατροπή απο Porche 924 και ερχόταν σε ξύλινο κουτάκι. Θεωρείται ήδη άκρως συλλεκτική και εξωπραγματικά ακριβή. Το επόμενο κουφό. Διάβασα σε τεύχος του VW Performance ότι κάποια "τέρατα" ΙΙ φοράνε κιβώτιο προερχόμενο απο τους Diesel κινητήρες του Group. Γελούσα τότε και ΝΑ που στο τελευταίο Power Techniques το βρήκα μπροστά μου. Το ΙΙ με τον 20V 1.8T και τις μύριες όσες αναβαθμίσεις φορά κιβώτιο απο Toledo Diesel. Τώρα δεν ξέρω την έκταση των μετατροπών που χρειάζονται αλλά φανταστείτε πόσα τέτοια κιβώτια υπάρχουν στις μάντρες και μάλιστα τζάμπα. @ τσακαλάκια Ονόματα μηχανικών, προτιμούνται οι "Χορτοφάγοι" μπας και γλυτώσουμε, με γνώσεις και μεράκι είναι πάντοτε ευπρόσδεκτα. Αντε γιατί βαρέθηκα τη γκρίνια της συμβίας που όλο με πιέζει να το πετάξω αυτό το GOLF. Που να ήξερε ότι ετοιμάζομαι και για αγορά δεύτερου ίδιου. Υ.Γ. "Χορτοφάγοι" = Δεν δαγκώνουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Τα k-jetronik δεν έχουν εγκέφαλο, τα ke-jetronik έχουν ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα το οποίο ελέγχει κατά ένα ποσοστό τα μίγματα βάσει των διαφόρων αισθητήρων πάνω στο μοτέρ αλλά και τον κόφτη. Παρόλ'αυτά και στα 2 ο βασικός τρόπος ρύθμισης του μίγματος είναι το κλαπέτο μέτρησης του αέρα αναρρόφησης. Υπάρχει και ένα εγκεφαλάκι ακόμα στα ke-jet που διαβάζει από τους knock-sensors και κόβει αβάνς. Στα k-jet o κόφτης ρυθμίζεται από κάποιο ρελέ. Νομίζω τα k-jet έχουν μαύρο βαμμένο διανομέα καυσίμου ενώ τα ke-jet στο χρώμα του αλουμινίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...