Jump to content
Guest m_arch

Σχέση καμμένου λαδιού με ποιότητα βενζίνης

Recommended Posts

Guest m_arch

Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά σε όλους!

Εχω να ρωτήσω κάτι το οποίο μπορεί να είναι και μ@λ@κι@.

Εχω ένα γκολφ 4 το οποίο μου καίει λίγο λαδάκι. Μετά από ταξίδι προς καρδίτσα (320χιλ.) και ενώ το πήγαινα με 150χιλ/ώρα σερί μέχρι τη Λαμία μου άναψε το σ.ημα για λάδι και συμπλήρωσα. Σε αυτό το ταξίδι είχα απλή 95αρα βενζίνη.

Στο γυρισμό με αντίστοιχους ρυθμούς 150-160χιλ/ωρα και 100αρα βενζινη shell δεν έκαψε τίποτα απολύτως απο λάδι.

Υπάρχει μήπως καμιά σχέση με την ποιότητα του καυσίμου και το καμμένο λάδι???

Ευχαριστώ... new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έλειπε ήδη λάδι και ήταν οριακά να ανάψει το λαμπάκι ,και στο γυρισμό που συμπλήρωσες να μή φάνηκε η διαφορά στη στάθμη? Εμένα πάντως το 1.4αρι μου μ'αυτούς τους ρυθμούς θα κατεβαζε τη στάθμη περίπου κατα ένα τέταρτο του δεικτη λαδιού..

Αν όταν κατέβαινες παλι, είχε ζέστη, και στο γυρισμό έβρεχε,άρα χαμηλή θερμορκασία, παίζει να επηρεάστηκε και απο αυτό.

Επίσης εάν συμπλήρωσες αρκετό λάδι,άλλαξε και η σύνθεσή του οπότε, πιό φρέσκο, πιό ανθεκτικό.. ;-)

Πάντως οτι καίγονται διαφορετικά οι απλές βεζίνες με τις 100άρες είναι σίγουρο,αλλά κατα πόσο επηρεάζουν;;

Edited by moytro
Link to comment
Share on other sites

Απο τις λίγες περιπτώσεις σε θέματα αυτοκινήτου που μπορώ να το πώ αυτό:

Καμμία Σχέση

Φιλικά Γεράσιμος!

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Πες τα Γεράσιμε.... πάντως εννοείται πως σε διαδρομή 300-400 χμ δεν θα έβλεπες διαφορά στη στάθμη του λαδιού... Δεν έχουμε Βάνκελ... πάντως εμάς το Γκολφ με τέτοιες ταχύτητες ταξιδιού και 81000 χμ σε 2,5 χρόνια δεν καίει στάλα..έτυχε τι να πω

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Για τα 1,4 75πσ, ήταν γνωστό και από παλιά!

Το δικό μου 1,6 16V δεν καίει καθόλου, παρόλο που το δουλεύω 3,000-5,000 στρ με αλλαγή λαδιών κάθε 15,000χλμ και με 0-30 ψιλό λαδάκι...!

Μάλλον ήσουν στο όριο να σου ανάψει το λαμπάκι. Γιαυτό λέμε τσεκ λάδια, υγρά, λάστιχα πριν από ταξίδι :)

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Δλδ αμα καίνε τα 4άρια θα νιώσεις καλύτερα??Πάντως στις προηγούμενες γενιές κινητήρων το κάψιμο λαδιού είναι καθαρά ενδεικτικό του στρωσίματος και της χρήσης του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ αμα καίνε τα 4άρια θα νιώσεις καλύτερα??Πάντως στις προηγούμενες γενιές κινητήρων το κάψιμο λαδιού είναι καθαρά ενδεικτικό του στρωσίματος και της χρήσης του κινητήρα.

Ούτε το στρώσιμο φταίει αν καίει λάδια, ούτε και η χρήση του κινητήρα. Και τα λέω αυτά, γιατί μόνο και μόνο αν διαβάσεις τι τεστ περνάει ο κινητήρας μόλις συναρμολογηθεί και μέτα το τέλος της συναρμολόγησης του αυτοκινήτου, θα καταλάβεις ότι στρώσιμο δεν ιφίσταται. Ένας κινητήρας ή θα καίει ή δεν θα καίει. Και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Οκ στο επόμενο καινούριο σου αμάξι με το καλημέρα ξεκίνα το ανηλεές σκήσιμο μη το αφήνεις να ζεσταθεί για να το πατάς και μετά ψάχνε για καμμένο λάδι.Οι κινητήρες γενικότερα καίνε λάδι όσο είναι κρύοι και όσο υπερθερμαίνονται.τα φιατ ας πούμε που είχαν την τιμητική τους κυρίως έχαναν κάδια απο τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και τις κεφαλές παρά έκαιγαν(προσοχή δε λέω δεν έκαιγαν).απλά οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού όχι μόνο της VW αλλά όλοι καίνε λάδι -άλλοι πολύ άλλοι λίγο-.

Link to comment
Share on other sites

Ολοι καιωε λαδι,λιγο η πολυ.Το βιβλιαρακι παντως των οδηγιων λεει ροταρισμα για 3500 χλμ και οχι πανω απο 3500στρ/λεπτο νομιζω οταν ειναι κρυο

Link to comment
Share on other sites

Όλοι μας λέμε σωστά πράγματα. :( Δεν είπα ποτέ ότι θα αρχίζω να το σκίζω πριν καλά καλά ζεσταθεί. ¶υτό που λέω είναι ότι δεν υπάρχει η έννοια του στρωσίματος. :( Πως είναι δυνατόν το δικό μου μετά τα πρώτα 1000 χλμ το σκίζω, μέχρι κόφτη και δεν έχει κάψει σταγόνα μετά από 4000 χλμ και μοτέρ 1600 κυβικών με χαμηλότερη συμπίεση από το δικό μου να πίνουν λαδάκι άφθονο; :D Είναι καθαρά θέμα μοτέρ. Ή θα καίει ή δεν θα καίει. Και το βιβλίο για το πεντάρι δεν λέει πουθενά για 3500 χλμ στρώσιμο. Για 1000 αναφέρει και αυτά μέχρι τα 2/3 της τελικής ταχύτητας. :heart:

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Και εγω πιστευω οτι ετυχε.

Φυσικα παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης, το φορτιο και ενα σωρο λεπτομεριες που στο συνολο τους επηρρεαζουν επιδοσεις και καταναλωσεις.

Πλεον βεβαια αν ανοιξετε τα manual ολων των κατασκευαστων θα διαβασετε οτι η φυσιολογικη καταναλωση μπορει να φτασει το 1L/1000Km :D

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

Και εγω πιστευω οτι ετυχε.

Φυσικα παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης, το φορτιο και ενα σωρο λεπτομεριες που στο συνολο τους επηρρεαζουν επιδοσεις και καταναλωσεις.

Πλεον βεβαια αν ανοιξετε τα manual ολων των κατασκευαστων θα διαβασετε οτι η φυσιολογικη καταναλωση μπορει να φτασει το 1L/1000Km :D

Βεβαια αν φτασεις σε αυτο το σημειο δεν εχει νοημα να αλλαζεις λαδια καθε 15000χλμ γιατι τοτε θα εχεις ηδη αλλαξει 2 φορες

Link to comment
Share on other sites

Όλοι μας λέμε σωστά πράγματα. :wacko: Δεν είπα ποτέ ότι θα αρχίζω να το σκίζω πριν καλά καλά ζεσταθεί. Άυτό που λέω είναι ότι δεν υπάρχει η έννοια του στρωσίματος. :blink: Πως είναι δυνατόν το δικό μου μετά τα πρώτα 1000 χλμ το σκίζω, μέχρι κόφτη και δεν έχει κάψει σταγόνα μετά από 4000 χλμ και μοτέρ 1600 κυβικών με χαμηλότερη συμπίεση από το δικό μου να πίνουν λαδάκι άφθονο; :D Είναι καθαρά θέμα μοτέρ. Ή θα καίει ή δεν θα καίει. Και το βιβλίο για το πεντάρι δεν λέει πουθενά για 3500 χλμ στρώσιμο. Για 1000 αναφέρει και αυτά μέχρι τα 2/3 της τελικής ταχύτητας. :unsure:

τι συμπιεση εχει το gti? πανω απο 11,5?

Edited by NforN_xronis
Link to comment
Share on other sites

εμενα το golfaki μου οσο ηταν 14αρι..ειχα μεσα στην ρεζερβα ενα λιτρο λαδι για ''ρεζερβα''!...καθε φορα που εκανα ταξιδι μισο λιτρο και παραπανω συμπληρωνα!!!...ουτε διχρονο να ηταν ρε!!!τωρα που ειμαι 20βαλβιδος δε καιω τιποτα...

χρονη παιζει ρολο η συμπιεση?

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω μερικοί απο εσάς είστε πολύ σίγουροι οτι όλα τα vw καίνε λάδια και ειδικά τα 1.4 75ps ...

Εγώ εχω 1.4 44.000 χλμ , κόφτες και δεν έκαψε ΠΟΤΕ λάδι ούτε στάλα.

Ο teller ΤΑ ΙΔΙΑ

Ενα άλλο παλικάρι με το 1.6 εδώ πιο κάτω απο εμένα το ίδιο.

Ο d_g με το 1.8Τ το ίδιο.

Μην τρελενόμαστε οτι καίνε όλα τα vw λάδια. Εγώ όσους ξέρω που το έχουν στρώσει εγγυημένα καλά δεν καίνε. Ο άλλος που με το που πήρε το golf το πάταγε τέρμα μετά του έκαιγε λάδια.

Και άλλο ενα παιδί που ξέρω απο εδω μέσα με 1.4 ούτε αυτουνού του καίει λάδια.

Τώρα όσο αναφορά το πρόβλημα του παιδιού.

Ετυχε. Κάνε ενα έλεγχο και απο κάτω μήπως χάνεις απο πουθενά λαδάκι ετσι τυπικά για να είσαι σίγουρος ...

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω μερικοί απο εσάς είστε πολύ σίγουροι οτι όλα τα vw καίνε λάδια και ειδικά τα 1.4 75ps ...

Εγώ εχω 1.4 44.000 χλμ , κόφτες και δεν έκαψε ΠΟΤΕ λάδι ούτε στάλα.

Ο teller ΤΑ ΙΔΙΑ

Ενα άλλο παλικάρι με το 1.6 εδώ πιο κάτω απο εμένα το ίδιο.

Ο d_g με το 1.8Τ το ίδιο.

Μην τρελενόμαστε οτι καίνε όλα τα vw λάδια. Εγώ όσους ξέρω που το έχουν στρώσει εγγυημένα καλά δεν καίνε. Ο άλλος που με το που πήρε το golf το πάταγε τέρμα μετά του έκαιγε λάδια.

Και άλλο ενα παιδί που ξέρω απο εδω μέσα με 1.4 ούτε αυτουνού του καίει λάδια.

Τώρα όσο αναφορά το πρόβλημα του παιδιού.

Ετυχε. Κάνε ενα έλεγχο και απο κάτω μήπως χάνεις απο πουθενά λαδάκι ετσι τυπικά για να είσαι σίγουρος ...

τα golf τα 14αρια καινε λαδακι...απο γενια σε γενια!...κι αυτο στο πιστοποιει και η αντιπροσωπια...η οποια λεει οτι ειναι φυσιολογικο να καιει ενα λιτρο περιπου ανα δεκα χιλιαδες χιλιομετρα...κι αυτο συμβαινει για να μη κολλησει ποτε η μηχανη,οσες χιλιαδες χιλιομετρα κι αν κανεις...τωρα βεβαια αλλα μοτερ καινε περισσοτερο και αλλα λιγοτερο...παντως καινε...

παρατηρησε στην αλλαγη λαδιων...αν βγαλεις οσα λαδια εβαλες (μιλαω παντα για 14αρια με 75 αλογα)...εγω θα γινω αστροναυτης! smurf2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.