Jump to content
8Brain

Ένδειξη λαδιού κάθε 200 (συνεχόμενα) χλμ περίπου.

Recommended Posts

Μετά την αγορά μεταχειρισμένου Golf IV 1.4 16V γίνετε το καθιερωμένο service για αλλαγή λαδιών, φίλτρων, υγρών, μπουζί (όλα τα καθιερωμένα εν ολίγης). Τη επόμενη μέρα ακολουθεί ταξίδι Αλεξάνδρεια (Ημαθίας) – Αθήνα. Όλα πάνε ρολόι όταν κοντά στην Στυλίδα ανάβει η ένδειξη λαδιού (αυτό το γνωστό κίτρινο λαμπάκι με το τσαγερό <_< ). Σταματάω και ελέγχω τα λάδια, διαπιστώνοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Συνεχίζω το ταξίδι οπότε περίπου 50χλμ έξω από την Αθήνα ανάβει η ένδειξη λαδιού για δεύτερη φορά. Ξανακοιτάω τα λάδια και βλέπω ότι η στάθμη λαδιού είναι κανονική και πάλι. Επικοινωνώ με τον άνθρωπο που αγόρασα το αυτοκίνητο και μου λέει ότι θα το κοιτάξουμε όταν θα ξανανέβω επάνω μετά από δύο εβδομάδες. Στο ενδιάμεσο το αμάξι έκανε περίπου 300 χλμ μέσα στην Αθήνα και μια βόλτα μέχρι το Λουτράκι (150 χλμ περίπου) χωρίς να ανάψει καμία ένδειξη. Στο ταξίδι της επιστροφής άναψε πάλι η ένδειξη λαδιού δύο φορές, την μία έξω από την Λαμία και την άλλη έξω από την Λάρισα. Η στάθμη λαδιού αν και χαμηλότερη από εκείνη που ήταν όταν κατέβηκα, μέσα σε λογικά πλαίσια. Το πάω στο συνεργείο για αλλαγή ιμάντα χρονισμού (το μόνο που δεν είχα αλλάξει στο πρώτο service) και έλεγχο του προβλήματος. Δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα από το συνεργείο και προληπτικά αλλάχτηκε η φούσκα λαδιού και το λάδι. Αρχικά είχα βάλει BP300 και μετά Liqui Moly. Στον δρόμο της επιστροφής ξανάναψε η ένδειξη λαδιού στα ίδια περίπου σημεία.

Μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα ή το πρόβλημα έγκειται στα γνωστά περί λαδιού που έχω διαβάσει σε προηγούμενα posts;

Τι να κοιτάξω στην συνέχεια;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα μας. Στον εγκέφαλο δεν υπήρχε κανένα σφάλμα που να αφορά το πρόβλημα αυτό, όταν το πήγες για αλλάγη ιμάντα?

Μήπως παίζει κάτι με την βαλβίδα. Μήπως δεν κάνει καλή επαφή εννοώ. Είχα ενα παρόμοιο πρόβλημα με το GOLF II.

Edited by Σπύρος
Link to comment
Share on other sites

Καλώς σας βρήκα, Σπύρο.

Δεν το έχω βάλει για έλεγχο του εγκεφάλου ακόμα και είναι αυτό που ψάχνω τώρα αλλά δεν ξέρω σχεδόν κανένα συνεργείο και αυτό που ξέρω και είναι κοντά είναι ο Παζαρόπουλος αλλά δεν πρόλαβα να το πάω ακόμα. Μάλλον κάποιο πρωινό της άλλης εβδομάδας αν τα καταφέρω. Μήπως υπάρχει καμία καλή πρόταση για κάποιο συνεργείο στην ευρύτερη περιοχή του Νέου Ηρακλείου (Αττικής φυσικά);

Σε ποια βαλβίδα αναφέρεσαι; Είμαι παντελώς άσχετος από αυτοκίνητα!!! Αν είχε πληκτρολόγιο κάτι θα γινόταν αλλά δεν έχει οπότε …

Edited by 8Brain
Link to comment
Share on other sites

Καλοσώρισες και απο εμένα !

Του πότε μοντέλο είναι ? Αχμ. Το λαμπάκι άναβε και μετά απο λίγο έσβηνε ? Εσβηνε εν κινήση ή όταν το εσβηνες και το ξαναέβαζες μπροστά ? Η στάθμη είχε πέσει όντως ? Ηταν κάτω απο το minimum ???

Είδες πουθενά λάδια στο μηχανοστάσιο ή απο κάτω στο κάρτερ ? Στον εγκεφαλο έβγαλε κάποιο πρόβλημα ?

Εαν δεν συμβαίνει κάτι με τίποτα απο τα παραπάνω τότε ο αισθητήρας ή δεν έχει κουμπώσει καλά (ισως πρόβλημα σε κάποιο καλώδιο) ή σε χερετάει δειλά δειλά !

Link to comment
Share on other sites

Αφου λες οτι δεν εχεις απωλεια τοτε ή το καλωδιο του αισθητηρα δεν εχει κουμπωσει καλα ή ο ιδιος ο αισθητηρας παει για φουντο

Link to comment
Share on other sites

Το golfaki είναι του 2002.

Το λαμπάκι σβήνει μόνο ΚΑΙ μόνο όταν ανοιχτεί το καπό (όπου και γίνεται reset στην ένδειξη , όπως αναφέρει και το εγχειρίδιο του αμαξιού). Σε κάθε άλλη περίπτωση όπως συνέχιση πορείας ή σβήσιμο και ξανά εκκίνηση δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Γενικά δεν σπάω το αμάξι και όταν είχα ένδειξη για την στάθμη λαδιού πήγαινα σταθερά με 120 χλμ στην πρώτη περίπτωση και με 100χλμ στην δεύτερη. Φίλε pacific ο δείκτης λαδιού ήταν στο MAX όταν κατέβαινα Αθήνα και στην μέση όταν έκανα το ταξίδι Αθήνα – Αλεξάνδρεια. Λάδια δεν έχω δει να τρέχουν και λόγω του ότι το παρκάρω σε συγκεκριμένο χώρο θα το είχα εντοπίσει σίγουρα. Αυτό που μένει και δεν έχω κάνει ακόμα είναι να το βάλω για έλεγχο του εγκέφαλου.

Όπως αναφέρεις και εσύ και ο DrYiD PanoRamiX είναι πρόβλημα στην καλωδίωση ή στον ίδιο τον αισθητήρα. Δεν διαφωνώ μαζί σας λόγω του ότι δεν γνωρίζω αλλά το περίεργο είναι ότι η ένδειξη ανάβει μετά από συγκεκριμένα χιλιόμετρα, γεγονός που μου δημιουργεί ανησυχίες. Είναι τυχαίο;

Πάντως υπάρχει περίπτωση να διαγνώσει βλάβη καλωδίωσης ή αισθητήρα το διαγνωστικό του εγκεφάλου;

Link to comment
Share on other sites

Guest AMMWN

Ειχα ενα παρομοιο προβλημα στο GOLF 3 ,οποτε και αλλαξα φουσκες,λαδια,ειδα το καρτερ κλπ και ολα ηταν ενταξει,ενω το προβλημα παρεμενε.Οποτε κατεληξα στο οτι ειχε προβλημα ο εγκεφαλος,που για να αλλαχτει μου πανε κοντα στα 400.Τελικα απομονοσα τον αισθητηρα και ολα καλα.Βεβαια τωρα δεν μπορω να καταλαβω αν παρουσιασει προβλημα.Ωστοσο,ετσι και πεσει η πιεση,η η σταθμη του λαδιου υπερβολικα(πραγμα δυσκολο αλλα οχι απιθανο)θα ανεβασει θερμοκρασια αποτομα οποτε και σταματας,σβηνεις και ποδια. :D

Link to comment
Share on other sites

Προτιμώ να έχω το λαμπάκι και να το ελέγχω κάθε φορά που ανάβει παρά να γίνει κάτι τέτοιο. Στην τελική αλλαγή εγκεφάλου! Σε παλαιότερο αμάξι με πρόβλημα θερμοκρασίας (Fiat Tempra 1.6) είχα κάψει ( fire.gif ) αντλία νερού λόγω του ότι έμεινε από νερό ενώ ήξερα ότι έχει πρόβλημα με αυτό. Δεν είναι να παίζεις με αυτά. Και όπως λέει και ο λαός : Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε!!!

Link to comment
Share on other sites

Το golfaki είναι του 2002.

Το λαμπάκι σβήνει μόνο ΚΑΙ μόνο όταν ανοιχτεί το καπό (όπου και γίνεται reset στην ένδειξη , όπως αναφέρει και το εγχειρίδιο του αμαξιού). Σε κάθε άλλη περίπτωση όπως συνέχιση πορείας ή σβήσιμο και ξανά εκκίνηση δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα. Γενικά δεν σπάω το αμάξι και όταν είχα ένδειξη για την στάθμη λαδιού πήγαινα σταθερά με 120 χλμ στην πρώτη περίπτωση και με 100χλμ στην δεύτερη. Φίλε pacific ο δείκτης λαδιού ήταν στο MAX όταν κατέβαινα Αθήνα και στην μέση όταν έκανα το ταξίδι Αθήνα – Αλεξάνδρεια. Λάδια δεν έχω δει να τρέχουν και λόγω του ότι το παρκάρω σε συγκεκριμένο χώρο θα το είχα εντοπίσει σίγουρα. Αυτό που μένει και δεν έχω κάνει ακόμα είναι να το βάλω για έλεγχο του εγκέφαλου.

Όπως αναφέρεις και εσύ και ο DrYiD PanoRamiX είναι πρόβλημα στην καλωδίωση ή στον ίδιο τον αισθητήρα. Δεν διαφωνώ μαζί σας λόγω του ότι δεν γνωρίζω αλλά το περίεργο είναι ότι η ένδειξη ανάβει μετά από συγκεκριμένα χιλιόμετρα, γεγονός που μου δημιουργεί ανησυχίες. Είναι τυχαίο;

Πάντως υπάρχει περίπτωση να διαγνώσει βλάβη καλωδίωσης ή αισθητήρα το διαγνωστικό του εγκεφάλου;

Σιγουρα πρεπει να σου το διαγνωσει αν το συστημα δεν εχει ενδειξη απο τον αισθητηρα,ή ακομη μπορει αυτη να ειναι η ενδειξη οτι δεν εχει ανταποκριση απο αυτον.Τωρα μπορεις να δεις οτι αν δεν ειναι καλα κουμπωμενος,γιατι η φυσσα ειναι στο κατω μερος του καρτερ και φαινεται απο κατω...

Link to comment
Share on other sites

Εχει σχεση οτι σβηνει με ανοιγμα του καπο με το τι λαδι χρησιμοποιει?Μπερδευτηκα...Ασχετο, αλλα μηπως βραχυκυκλωνει τιποτα με τον αισθητηρα του καπο?

Edited by DrYiD PanoRamiX
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλό μήνα.

Η ένδειξη σβήνει με το άνοιγμα του καπό. Για δες μήπως το λάδι που χρησιμοποιείς δεν υποστηρίζει το αυτοκίνητο σου.

Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενη απάντηση αρχικά είχα βάλει BP300 και μετά Liqui Moly.

Πως θα δω αν το λάδι υποστηρίζει το αυτοκίνητο μου;

Το γράφει πουθενά;

Εχει σχεση οτι σβηνει με ανοιγμα του καπο με το τι λαδι χρησιμοποιει?Μπερδευτηκα...Ασχετο, αλλα μηπως βραχυκυκλωνει τιποτα με τον αισθητηρα του καπο?

Φίλε DrYiD PanoRamiX, όντως μπερδεύτηκες! Δεν έχει τίποτα ο αισθητήρας του καπό. Είναι ΟΚ. Απλά, ανοίγοντας το καπό σβήνει η ένδειξη της στάθμης λαδιού επειδή γίνεται reset (το αναφέρει και το εγχειρίδιο)!!!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλό μήνα.

Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενη απάντηση αρχικά είχα βάλει BP300 και μετά Liqui Moly.

Πως θα δω αν το λάδι υποστηρίζει το αυτοκίνητο μου;

Το γράφει πουθενά;

Το κάθε λάδι γράφει κάποιες προδιαγραφές από πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλό μήνα.

Φίλε DrYiD PanoRamiX, όντως μπερδεύτηκες! Δεν έχει τίποτα ο αισθητήρας του καπό. Είναι ΟΚ. Απλά, ανοίγοντας το καπό σβήνει η ένδειξη της στάθμης λαδιού επειδή γίνεται reset (το αναφέρει και το εγχειρίδιο)!!!

Sorry δεν το εχω προσεξει.

Κοιτας λοιπον στο βιβλιαρακι σου και βλεπεις τι προδιαγραφες θελει ο κινητηρας σου π.χVW 502.00 kai VW505.00 και μετα κοιτας στην πισω πλευρα απο το μπουκαλι του λαδιου και βλεπεις αν πληρει τις προδιαγραφες...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, θα το κοιτάξω το συντομότερο δυνατό…

Link to comment
Share on other sites

Kalos orises kai apo emena!

File exo kai ego ena golfaki 1.4 tou 2002 Generation!

Paratirisa kai eog to idio pragma sta taksidia sta idia peripou xiliometera kai me 120 xlm taxitita!

(ego bazo ta ladia tis andirposopias)

Alla ...

Auto pou diapistosa einai oti sinithos ta taksidia ta kano (kata tixi) giro sto endiameso ton 2 service (kano katha 15000 xlm service) (paratirisa kaithe 7000xlm). To loipon. Emena thelei simpliroma 200 ml ladi kathe 7000 xlm kai apo oti eipe i antiprosopia einai sta logia plesia! Ontos an koitakseis tin stathmi otan anapsei to lampaki einai sta sosta plesia!. Mia pithanotita pou exo skeuti einai oti to ladi pou bazoume me tis prodiagrafes tin mamas VW pithanos na zestenetai kai na xanei tin piesi tou, opote kai anabi to lampaki. An stamatiseis deksia gia 5 lepta me sbisti tin mixani kai ksanabaleis mpros stamataei!.

Oute ego exo bgalei akri kai exo psaksei ta panta! an skeutei oti pigenontas me 120xlm exeis 3600 strof/min opote pithanon na zestenete meta apo 2,5 ores taksidi (250xlm) kata meso oro!

Ama bgaleis akri pesto mou kai emena giati exo skasei!!!

posa Xlm exeis? ego 75000.

Link to comment
Share on other sites

κι εμενα οταν ηταν 14αρι αναβε το λαμπακι για τα λαδια σε μεγαλο ταξιδι,μολις ειχα κανει 200-250 χιλιομετρα...σταματουσα σε βενζιναδικο και συμπληρωνα...καιει λαδακι φιλε,ειδικα σε μεγαλο ταξιδι λογω υπερθερμανσης...αλλαξε μαρκα και ρευστοτητα...εγω εβαλα ARAL 0-40 και δε το ξαναεκανε!!!...(υποψην αν εχεις βαρελακι -σκουπα-φιλτροχοανη καλο ειναι να εχεις ενα λιτρο λαδακι στο πορτ μπαγκαζ για εφεδρεια!

Link to comment
Share on other sites

Kalos orises kai apo emena!

File exo kai ego ena golfaki 1.4 tou 2002 Generation!

Paratirisa kai eog to idio pragma sta taksidia sta idia peripou xiliometera kai me 120 xlm taxitita!

(ego bazo ta ladia tis andirposopias)

Alla ...

Auto pou diapistosa einai oti sinithos ta taksidia ta kano (kata tixi) giro sto endiameso ton 2 service (kano katha 15000 xlm service) (paratirisa kaithe 7000xlm). To loipon. Emena thelei simpliroma 200 ml ladi kathe 7000 xlm kai apo oti eipe i antiprosopia einai sta logia plesia! Ontos an koitakseis tin stathmi otan anapsei to lampaki einai sta sosta plesia!. Mia pithanotita pou exo skeuti einai oti to ladi pou bazoume me tis prodiagrafes tin mamas VW pithanos na zestenetai kai na xanei tin piesi tou, opote kai anabi to lampaki. An stamatiseis deksia gia 5 lepta me sbisti tin mixani kai ksanabaleis mpros stamataei!.

Oute ego exo bgalei akri kai exo psaksei ta panta! an skeutei oti pigenontas me 120xlm exeis 3600 strof/min opote pithanon na zestenete meta apo 2,5 ores taksidi (250xlm) kata meso oro!

Ama bgaleis akri pesto mou kai emena giati exo skasei!!!

posa Xlm exeis? ego 75000.

Θα συμφωνήσω μαζί σου μέχρι κάποιο σημείο. Στο τελευταίο ταξίδι από Αλεξάνδρεια Ημαθίας για Αθήνα (διαδρομή 480χλμ) μου άναψε την πρώτη φορά στην Στυλίδα. ΟΚ μέχρι εκεί. Την δεύτερη φορά όμως που άναψε ήμουν λίγο πριν τα McDonaldΆs καμιά 40 χλμ έξω από την Αθήνα. Πήγαινα με 100χαω, ήταν βράδυ και το θερμόμετρο έλεγε 13,5 βαθμούς Κελσίου.

Είναι δυνατόν με τέτοιες συνθήκες να ζεσταθεί τόσο πολύ το λάδι ώστε να δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα;

Μέχρι στιγμής για να ξεπεράσω το πρόβλημα άνοιγα το καπό και κοίταζα τα λάδια ΑΦΟΥ πρώτα έκανα ένα τσιγάρο, το οποίο σημαίνει ότι σταματούσα τουλάχιστον για 10 λεπτά. Την επόμενη φορά που θα συμβεί αυτό θα κάνω ένα γρήγορο τσεκ στα λάδια χωρίς τσιγάρο ώστε να μην προλάβουν και κρυώσουν για να δω αν θα ξανανάψει η ένδειξη!

Εσύ τι έκανες όταν είχες τέτοια ένδειξη; Απλά περίμενες 5 λεπτά ή ακολουθούσες την δικιά μου διαδικασία (με ή χωρίς τσιγάρο);

Το αμάξι το αγόρασα με 75000 χλμ και τώρα έχει 79000!!!

κι εμενα οταν ηταν 14αρι αναβε το λαμπακι για τα λαδια σε μεγαλο ταξιδι,μολις ειχα κανει 200-250 χιλιομετρα...σταματουσα σε βενζιναδικο και συμπληρωνα...καιει λαδακι φιλε,ειδικα σε μεγαλο ταξιδι λογω υπερθερμανσης...αλλαξε μαρκα και ρευστοτητα...εγω εβαλα ARAL 0-40 και δε το ξαναεκανε!!!...(υποψην αν εχεις βαρελακι -σκουπα-φιλτροχοανη καλο ειναι να εχεις ενα λιτρο λαδακι στο πορτ μπαγκαζ για εφεδρεια!

Το αμάξι είναι όπως ήταν από την μαμά του. Δεν έχει καμιά μετατροπή επάνω από όσο γνωρίζω και από όσα μου έχουν πει (μεταχειρισμένο). Στα πρώτα λάδια χρειάστηκε κατεπείγων συμπλήρωμα 1 λίτρο μετά από 2000χλμ. Τι να πω…

Link to comment
Share on other sites

File ego anoiga amesos to kapo kai koitaga ta ladia. Ego exo skoupa epano. Alla to problima to ekane kai prin arxiso tin beltiosi. Otan eftana spiti kai to elenxa meta apo mia mera (theoritika exoun katsei ta ladia) den tou eleipe oute katholou! full itan kai full paremene! Oso gia tin reustotia bazo ta ladia tis antiprosobias (An den kano lathos einai h Kolben h' Valvoline)! An ekege ladi tha to ekane kai mesa stin poli! Kai entos keei ladi!

Gia paradeigma simera piga nauplio. Ekatsa kanena 5 oro ekei kai meta girisa. oute lampaki oute tipota! Pigena stathera me 150 xlm/hour... Sinolika ekana 350 xlm simera. den tha eprepe na anapsei lampaki an ekege ladia?

Link to comment
Share on other sites

File ego anoiga amesos to kapo kai koitaga ta ladia. Ego exo skoupa epano. Alla to problima to ekane kai prin arxiso tin beltiosi. Otan eftana spiti kai to elenxa meta apo mia mera (theoritika exoun katsei ta ladia) den tou eleipe oute katholou! full itan kai full paremene! Oso gia tin reustotia bazo ta ladia tis antiprosobias (An den kano lathos einai h Kolben h' Valvoline)! An ekege ladi tha to ekane kai mesa stin poli! Kai entos keei ladi!

Gia paradeigma simera piga nauplio. Ekatsa kanena 5 oro ekei kai meta girisa. oute lampaki oute tipota! Pigena stathera me 150 xlm/hour... Sinolika ekana 350 xlm simera. den tha eprepe na anapsei lampaki an ekege ladia?

Καταπληκτική ιδέα η βόλτα στο Ναύπλιο χτες αν και είχε λίγο αεράκι. Και εγώ εκεί ήμουν. Σχεδόν το ίδιο πρόγραμμα ακολούθησα με την διαφορά ότι έκατσα κανένα 3,5ωρο. Δεν είχα πρόβλημα ούτε στο πήγαινε ούτε στο έλα. Όλα ήταν καλά.

Η απόσταση Αθήνα-Ναύπλιο είναι περίπου 150χλμ αν δεν κάνω λάθος πράγμα που σημαίνει ότι δεν καλύψαμε τα 250χλμ που είναι για Λαμία όπου και συνήθως εκεί μου εμφανίζει το πρόβλημα.

Ακόμα δεν έχω κοιτάξει τα λάδια από εχτές αλλά θα το κάνω αργότερα στην μέρα.

Το θέμα είναι υπό παρακολούθηση και στην πρώτη ευκαιρία πάω για έλεγχο εγκεφάλου και αλλαγή αισθητήρα λαδιού. Έπεται συνέχεια …

Link to comment
Share on other sites

Αν ανοίξεις το καπό αφού έχει ανάψει το λαμπάκι το λαμπάκι σβήνει αυτόματα, γιατί ο εγκέφαλος θεωρεί ότι άνοιξες το καπό για να δεις τα λάδια (ή να προσθέσεις)... όμως ανάβει αυτόματα πάλι μετά από 100χλμ.... οπότε λογικά πρέπει να βγάλεις άκρη με τον εγκέφαλο και πιθανά σφάλματα...

Link to comment
Share on other sites

Guest m_arch

Παιδιά και εμένα το ίδιο μου κάνει. Εχω το 4 1.4. Φταίει ο αισθητήρας που νομίζει ότι έχει πέσει η στάθμη του λαδιού όταν θερμανθεί ο κιντήρας . Μου το έχει κάνει 4 φορές σε ταξίδι. Αυτοί οι αισθητήρες είναι μια μ@λ@κί@ και μισή!

Στα γκολφ μόνο με έλεγχο του λαδιού είσαι οκ. Το λεώ εκ πείρας!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να ανέβω βόλτα ξανά στην Αλεξάνδρεια. Στο ανέβασμα μου άναψε λαμπάκι του λαδιού στα 140 χλμ (?????) έξω από την Αθήνα όπου και κουφάθηκα. Ήταν η ποιο σύντομη περίπτωση που μου είχε τύχει. Μου ξανάναψε κάπου στα 300 χλμ πράγμα φυσιολογικό. Επάνω έκανα και το σέρβις των 7500χλμ επί της ευκαιρίας (Λάδια : Liqui Moly,φίλτρο λαδιού). Στην επιστροφή γύρισα με σταθερή ταχύτητα τα 110 χαω. Δεν μου άναψε το λαμπάκι ΚΑΘΟΛΟΥ. Περίεργο πράγμα εντελώς… Τι να πω……………

Link to comment
Share on other sites

Στο αυτοκινητο παντα να κοιτας τα λαδια σε ραμπα διοτι κανενας δρομος δεν ειναι αλφαδι και παντα αφου εχει κρυωσει λιγο ο κινητηρας για να βλεπεις τη σωστη σταθμη...οταν ειναι ζεστο η σταθμη ειναι πιο κατω απο το φυσιολογικο...

Στο προβλημα τωρα...απορω τοσο καιρο που δεν εχεις παει στην αντιπροσωπεια να το βαλεις στον εγκεφαλο ή εστω δεν το εχεις συνδεσει με VAG COM να δεις αν εχει κρατησει καποια βλαβη...Στη θεση σου θα κοιταγα μηπως υπαρχει προβλημα με την πιεση του λαδιου...αν η αντλια ειναι στα τελευταια της τοτε θα παθεις μεγαλη ζημια χωρις να το καταλαβεις...! Αν ειναι θεμα αισθητηρα τοτε απλα εχω να πω οτι ειναι απαραδεκτο για ενα αμαξι τοσων χρηματων!

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.