polakias_1.4 Posted May 8, 2006 Report Posted May 8, 2006 (edited) Καλησπέρα παίδες, ήρθε ο καιρός για αλλαγές γιατι το πολάκι κοπαναει σαν τρελλό...Τι με συμβουλεύετε να βάλω ώστε να μην κοπανάει?Είμαι λιγο ασχετος επί του θέματος..... Edited May 8, 2006 by polakias_1.4 Quote
Guest Stoilas Posted May 8, 2006 Report Posted May 8, 2006 Τί φοράς και κοπανάει να ξέρουμε να μην το βάλουμε? Quote
polakias_1.4 Posted May 8, 2006 Author Report Posted May 8, 2006 Όλα μαμα ειναι.Μα καλα, είναι δυνατον γερμανικό αυτοκίνητο και να χρησιμοποιούν σκάρτα αμορτισερ και ελατήρια?Τι να πω.... Quote
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Posted May 8, 2006 Για να μην κοπανάει, βάλε ΚΟΝΙ κίτρινα με μαμά ελατήρια. Το είδαμε σε polo 6Ν2 μαζί με την Κατερίνα (το οδήγησα κιόλας) και είναι πολύ καλό. Ούτε κοπάνημα ούτε τίποτα...! Και θα έχει και βελτιωμένο κράτημα και λιγότερες κλίσεις αμαξώματος Quote
Guest super sayian Posted May 8, 2006 Report Posted May 8, 2006 η μπορεις να βαλεις τα sachs τα απλα Quote
konstantinos passat Posted May 8, 2006 Report Posted May 8, 2006 Δεν ξερω ποσο καιρο το εχεις ή σε τι κατασταση βρισκονται τα της αναρτησης σου,αλλα μηπως τα εχει κλαταρει?? Quote
Guest Stoilas Posted May 8, 2006 Report Posted May 8, 2006 Πιο πολύ από τις δικές μου με 60.000+ χλμ αποκλείεται. Quote
polakias_1.4 Posted May 8, 2006 Author Report Posted May 8, 2006 (edited) Δεν εχει και πολλά χιλιόμετρα, 33000 χιλ/δες!Αλλά απο τη στιγμή που πήρα το τουτού καινούργιο,το ίδιο κοπάνιμα έχει....Δεν χρειάζεται να αλλάξω και τα ελατήρια? αυτά τα ΚΟΝΙ λες? Καλημέρα παίδες! Πήρα τηλ στην αντιπροσωπία της ΚΟΝΙ Σπ.Πάτση είναι και μου ειπε τιμή για Κονι κόκκινα 385 με ΦΠΑ και 400 τα κίτρινα με ΦΠΑ αλλά είπε ότι και τα μεν και τα δε είναι σκληρά και ότι δε θα δω διαφορά όσο αφόρα το κοπάνημα!Σίγουρα ότι το αυτοκίνητο θα αλλάξει συμπεριφορά αλλά οσο αφορά το κοπάνιμα, όχι και πολλά πράγματα.... ΤΙ ΚΑΝΩ...? Edited May 9, 2006 by polakias_1.4 Quote
Kosmo17 Posted June 11, 2006 Report Posted June 11, 2006 Ρε παιδιά αυτό το κοπάνημα που λέτε δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν είναι τζιπ, λογικό είναι να χτυπάει λίγο σε λακούβες αλλα... Μπείτε σε κανένα αυτοκίνητο με καμιά καλή ρυθμιζόμενη στην πιο σκληρή ρύμθιση και με τίποτα ελατήρια τούβλα και λάστιχα φλούδες να δείτε τι είναι κοπάνημα. Όχι να κοπανάνε και οι νορμάλ αναρτήσεις, εκτός και αν είναι τόσο λειωμένες και τερματίζουν συνέχεια. Γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις τίποτα μόνο και μόνο για το "κοπάνημα" που λες, δεν πρόκειται να μειωθεί (εκτός αν έχουν πρόβλημα τα αμορτισέρ σου όπως είπα). Quote
Guest Stoilas Posted June 11, 2006 Report Posted June 11, 2006 Κι εμένα κοπανάει κάπως, έχω όμως κομένα σινεμπλόκ, μαμά ανάρτηση με 62.000χλμ και φοράω λάστιχο 215/40/17. Εντός των ημερών θα αλλάξω τα σινεμπλόκ και θα βάλω weitec hicon Gt, coilovers ρυθμιζόμενα σε ύψος και θα σας πω εντυπώσεις... Quote
Guest kathgti Posted June 11, 2006 Report Posted June 11, 2006 Με την κατάλληλη ανάρτηση θα έχεις και το σωστό κράτημα και δεν θα κοπανάει γιατι μερικές κοπανάνε πολυ όπως οι koni πχ οι κίτρινες τέρμα σκληρό. Του chris6n2polo οι koni δεν κοπανάγανε γιατί τις είχε τέρμα μαλακό και μαμα ελατήρια. Αν θες την γνώμη μου εγω έβαλα bilstein μαυρα με weitec χαμηλώμαατος 3,5 cm, και εχω άλλο polo καμία σχεση ......ΑΨΟΓΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΑΝΗΜΑ Quote
polakias_1.4 Posted June 19, 2006 Author Report Posted June 19, 2006 Με την κατάλληλη ανάρτηση θα έχεις και το σωστό κράτημα και δεν θα κοπανάει γιατι μερικές κοπανάνε πολυ όπως οι koni πχ οι κίτρινες τέρμα σκληρό. Του chris6n2polo οι koni δεν κοπανάγανε γιατί τις είχε τέρμα μαλακό και μαμα ελατήρια. Αν θες την γνώμη μου εγω έβαλα bilstein μαυρα με weitec χαμηλώμαατος 3,5 cm, και εχω άλλο polo καμία σχεση ......ΑΨΟΓΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΑΝΗΜΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ!ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!! Quote
IanBlack Posted June 20, 2006 Report Posted June 20, 2006 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ!ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!! Πόσο σου πήγε μαζί με τοποθέτηση? Quote
polakias_1.4 Posted June 20, 2006 Author Report Posted June 20, 2006 (edited) Πόσο σου πήγε μαζί με τοποθέτηση? ΣΥΝΟΛΟ 600ΕΥΡΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΩΝ ΜΠΡΕΜΠΟ ΤΡΥΠΗΤΟΥΣ ΜΕ ΦΕΡΟΝΤΟ ΤΑΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΠΛΙΣΤΕΙΝ ΜΑΥΡΑ...ΤΙΜΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕ ΞΕΡΩ,ΚΑΝΑ 300 ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ?Ε? Edited June 20, 2006 by polakias_1.4 Quote
Britair Posted June 21, 2006 Report Posted June 21, 2006 Παιδιά το κοπάνημα απ'οτι κατάλαβα δεν έχει να κάνει πάντα με τα αμορτισέρ. Εγώ στο Golf τα άλλαξα τον Ιανουάριο νομίζω, και πάλι κοπανάει. Τελικά είναι τα ακρόμπαρα. Quote