Jump to content
edp_man

Golf V 1.4 Fsi

Recommended Posts

Αμαν ρε Ουνκα...Δεν κουραστηκες με τα λαδια ρε μαν...χαχαχα....

εγω να κουραστω γιατι?στα 35χιλ. μονο μια φορα χρειαστηκε να προσθεσω περα απο τα σερβις κι αυτο παλι για σιγουρια με παιρνε και χωρις να βαλω :lol:

Link to comment
Share on other sites

ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΚΟΛΦΑΚΙΔΕΣ! 2ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΤΙΣ 10000 κ 20000 Χμλ! ΠΗΓΑ ΣΤΙΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Κ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ! ΧΑΧΑ! ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ 30000 ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΠΙΟ ΠΑΧΥ ΛΑΔΙ ΝΕΑ ΟΔΗΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΕΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΕΣ ΧΩΡΕΣ!!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΖΟΡΙΣΕΙ!! ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΛΟΓΩ ΦΑΝΤΑΡΙΚΟΥ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πιο μεγάλη λαλακ!α από αυτή που κάνουν οι αντιπροσωπίες με τον τύπο λαδιού. Δηλαδή αν έχει κάψει λάδι το γυρίζουμε σε 10-40 ή 15-50 ημισυνθετικό? Ο κινητήρας έχει κάποιες ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. Θέλει συγκεκριμένο τύπο λαδιού για να λιπανθεί σωστά. Γιατί δηλαδή από τη μάνα του έχει 0-30 ή 5-30 (υποθέτω full synthetic) ενώ το 10-40 είναι σαφώς φθηνότερο λάδι? Αν ο κινητήρας χρειάζεται συγκεκριμένο ιξώδες για να λιπαίνει, τότε βάζοντας πιο χοντρό λάδι αναιρούμε το σκοπό για τον οποίο βάζουμε λάδι, την λίπανση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάλω λάδι 15-50 πχ. αν δεν μου λιπαίνει σχεδόν καθόλου τον κινητήρα? Έχω <<καεί>> στο παρελθόν από το λάδι (Skoda Fabia, 95000km με κατανάλωση 1lt / 300Km!!!!) και ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πιο μεγάλη λαλακ!α από αυτή που κάνουν οι αντιπροσωπίες με τον τύπο λαδιού. Δηλαδή αν έχει κάψει λάδι το γυρίζουμε σε 10-40 ή 15-50 ημισυνθετικό? Ο κινητήρας έχει κάποιες ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. Θέλει συγκεκριμένο τύπο λαδιού για να λιπανθεί σωστά. Γιατί δηλαδή από τη μάνα του έχει 0-30 ή 5-30 (υποθέτω full synthetic) ενώ το 10-40 είναι σαφώς φθηνότερο λάδι? Αν ο κινητήρας χρειάζεται συγκεκριμένο ιξώδες για να λιπαίνει, τότε βάζοντας πιο χοντρό λάδι αναιρούμε το σκοπό για τον οποίο βάζουμε λάδι, την λίπανση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάλω λάδι 15-50 πχ. αν δεν μου λιπαίνει σχεδόν καθόλου τον κινητήρα? Έχω <<καεί>> στο παρελθόν από το λάδι (Skoda Fabia, 95000km με κατανάλωση 1lt / 300Km!!!!) και ξέρω.

Απο τα λιγα που ξερω...

Το 0-30 το 5-30 το 10-40 κτλ που λεμε εχουν να κανουν με την ρευστοτητα του λαδιου και

το ευρος της εξωτερικης θερμοκρασιας που καλυπτει...

Το εργοστασιο μπορει να βαλει 0-30, εαν το αυτοκινητο πουληθει στην φινλανδια ή στην γερμανια

το λαδι ειναι μια χαρα. Αλλα εαν πουληθει στην ελλαδα που χτυπαμε τα 35αρια και τα 38αρια

το καλοκαιρι θα κρατησεις το 0-30??

Εκει θες λαδι με μεγαλυτερο SAE...

Eγω εβαλα 10-40 που οντως ειναι φτηνο λαδι...αλλα στα 5.000 χιλ θα παρει ποδι, δεν θα το

κρατησω 15.000 χιλ!!! :D

Αυτα τα λιγα...(ελπιζω και σωστα)!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.