Jump to content
k_t_g

Rns-mfd2 και ενισχυτής...

Recommended Posts

Hello συνάδελφοι...

Καθώς είμαι απολύτως άσχετος από ηχοσυστήματα και άλλα τέτοια, έρχομαι να πάρω την πλέον πολύτιμη συμβουλή σας!

Ξεκινάμε με το γεγονός ότι ΔΕΝ έχω καμία τεράστια απαίτηση από το ηχοσύστημά μου! Θέλω ο ήχος να είναι καθαρός και όταν επιθυμώ να δυναμώσω λίγο τη μουσική, να μπορώ να το κάνω, χωρίς να τσιρίζουν τα ηχεία!

Έχω εγκαταστήσει στο Golfάκι μου (ΜΚ5) το RNS MFD2 της μαμάς του (το ραδιο-CD με το navigation). Έχω επίσης τα ηχεία της μαμάς του (αν δεν κάνω λάθος είναι 6ηχεία) και έχω βάλει ακόμη 2 οβάλ pioneer πίσω στην εταζιέρα.

Η αλήθεια είναι πως το RNS MFD2 που έχω είναι σαφώς πιο αδύναμο από ένα Pioneer ΡάδιοCD MP3 που είχα πριν από αυτό. Ένας κολλητός πουλάει έναν ενισχυτή σε άριστη κατάσταση. Τον Sony Xplod XM-SD46X.

Απορίες:

1. Το RNS MFD2 παίρνει ενισχυτή;

2. Εάν τον βάλω πάνω στο Golfάκι όπως το έχω στήσει μέχρι στιγμής, θα κάνει δουλειά; Θα δω καμία διαφορά;

3. Ο ενισχυτής - για άκρως ελάχιστες απαιτήσεις - είναι καλός;

4. Ποια τιμή θα ήταν καλή για να μου τον δώσει μεταχειρισμένο;

5. Πόσο περίπου θα κόστιζε σε κάποιο μαγαζί να μας κάνουν τη μετάγγιση από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο;;

Κάθε τύπου συμβουλή - ευπρόσδεκτη!

Edited by k_t_g
Link to comment
Share on other sites

Φίλε k_t_g,

μετά από λίγο ψάξιμο που έκανα στο site της Blaupunkt δεν βρήκα πολλές πληροφορίες για την πηγή σου. (βασικά δεν δίνει σχεδόν καμία!!). Έτσι λοιπόν έχουμε τα εξής....

1) Η πηγή σου παίρνει σίγουρα ενισχυτή!!Αυτό που θα αλλάξει είναι η συνδεσμολογία...

α) Αν η πηγή σου έχει εξόδους προενίσχυσης (Pre-outs) τότε ο ενισχυτής σου θα μπεί με τις λιγότερες πατέντες!Θα πάρεις τον καλύτερο ήχο και η σύνδεσή του (εννοώ καλωδίωση) θα είναι η σωστή (Οι έξοδοι προενίσχυσης πηγής ->είσοδοι στον ενισχυτή -> ηχεία).