Montoya Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 TOΠΟΘΕΤΗΣΗ SPRINT BOOSTER: Μετακινειτε αρχικα το καθισμα τερμα πισω,μετα ξαπλωνετε κατω κρατωντας ενα φακο και φεγκοντας προς το γκαζι,ετσι λοιπον πισω απο το πεταλ του γκαζιου υπαρχει μια φυσα οπως αυτες των υπολογιστων την πιεζετε στα πλαγια να ανοιξουν τα κουμπωματα για να βγαλετε την φυσα και μετα αναμεσα στην φυσα και στο πεταλ κουμπωνετε το SPRINT BOOSTER!!!!Βεβαια ολα αυτα προσεχτικα,δειτε και τις φωτογραφιες απο το διαφημιστικο που δειχνει 2-3 πραγματα!!!! Μοntoya. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Προσοχή! Για όσους κάνουν μόνοι τους την τοποθέτηση να προσέξουν το φυσάκι να κουμπώσει σωστά αλλιώς ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανοίξει τέρμα το γκάζι με ό,τι συνεπάγεται αυτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Ανάποδα δεν μπαίνει. Στα αυτοκίνητά μας αν δε το κουμπώσεις απλά δεν λειτουργεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaspolo6n2 Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 στο polo 6n2 μπαινει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 (edited) στο polo 6n2 μπαινει Μπαίνει σε αμάξια του Group VAG απο 2000 και μετά τα οποία όμως πρέπει να έχουν "ηλεκτρικό" γκάζι. Edited January 21, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 (edited) Εδώ λέει τους κωδικούς για κάθε αμάξι: Edited January 25, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Εδώ λέει τους κωδικούς για κάθε αμάξι: Να ρωτησω κατι, γιατι ενδιαφερομαι να βαλω και γω spint booster. Γιατι δινει αλλο τυπο στο jetta2 (BDD201A), και αλλο στο golf 5 (BDD201)? αφου στην ουσια ειναι το ιδιο αυτοκινητο. Kαι κατι ακομα, ασχετα με το τι μοτερ φοραει ενα golf 5 (fsi, tsi, 1.4 1.6 κλπ) κανει ο ιδιος κωδικος BDD201 σε ολα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Να ρωτησω κατι, γιατι ενδιαφερομαι να βαλω και γω spint booster. Γιατι δινει αλλο τυπο στο jetta2 (BDD201A), και αλλο στο golf 5 (BDD201)? αφου στην ουσια ειναι το ιδιο αυτοκινητο. Kαι κατι ακομα, ασχετα με το τι μοτερ φοραει ενα golf 5 (fsi, tsi, 1.4 1.6 κλπ) κανει ο ιδιος κωδικος BDD201 σε ολα? Δεν είναι μόνο για το Jetta 2 ο κωδικός που λες. Δεν αφορά μόνο το μοντέλο στο οποίο που βρίσκεται δίπλα ο κωδικός αυτός. Σε κάθε ομάδα-κελί έχει -αν δεις- δύο φορές τον ίδιο κωδικό μόνο που στον δεύτερο έχουν ένα Α. Το Α δίπλα σε κάθε κωδικό υποδηλώνει Automatic gearbox (αυτόματο κιβώτιο). Αυτό το λέει στο website τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Δεν είναι μόνο για το Jetta 2 ο κωδικός που λες. Δεν αφορά μόνο το μοντέλο στο οποίο που βρίσκεται δίπλα ο κωδικός αυτός. Σε κάθε ομάδα-κελί έχει -αν δεις- δύο φορές τον ίδιο κωδικό μόνο που στον δεύτερο έχουν ένα Α. Το Α δίπλα σε κάθε κωδικό υποδηλώνει Automatic gearbox (αυτόματο κιβώτιο). Αυτό το λέει στο website τους. Μαλιστα! Μπορει να φορεθει ομως ο ίδιος κωδικος ασχετως αν ειναι fsi ή tsi ομως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Μαλιστα! Μπορει να φορεθει ομως ο ίδιος κωδικος ασχετως αν ειναι fsi ή tsi ομως? Ακριβώς φίλε μου! Το πεντάλ γκαζιού "από ηλεκτρονικής άποψης" είναι ίδιο μεταξύ FSI, GTI, TSI οπότε κάνει για όλες τις παραλλαγές! Παρεμπίπτοντος, εγώ είχα βάλει το sprint booster απο το 2007 και από τότε και είμουν ευχαριστημένος! Όμως πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ότι βγάλανε καινούριο με επιλογή τριών προγραμμάτων: 1)απενεργοποιημένο, 2)μέτρια ενίσχυση, 3)full ενίσχυση γκαζιού! Επειδή είμαι περίεργος πήγα και αγόρασα το καινούριο και το έβαλα στο TSI μου! Παιδιά μπορώ να πω ότι είναι ακόμα καλύτερο το καινούριο στη 3η ρύθμιση σε σχέση με το παλιό που δεν δεχόταν ρύθμιση! Αντίστηχη αίσθηση στο γκάζι του παλιού sprint booster είναι στο μεσαίο πρόγραμμα του καινούριου!!! Σημείωση: Μη προτρέξει να μου πει κανείς ότι κάνω διαφήμιση γιατί είμαι ένας απλός ιδιώτης+golfάκιας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 τιμη του καινουριου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Το πήρα 195 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Το πήρα 195 ευρώ. αρκετα τσουχτερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alessandro7 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Το πήρα 195 ευρώ. απο που το αγορασες φιλε μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Εγώ το πήρα απο εδώ: http://www.superdyna...od&productId=39 γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου. Αλλά μπορείτε να το παραγγείλετε και απο εδώ: http://www.ramtuning...PRINT%20BOOSTER αν είναι μακριά απο σας. Δεν θα συνηστούσα τον bouleko που είναι ο εισαγωγέας γιατί είναι (παραξένος) ακριβότερος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Δεν θα μας αφησουν ουτε ενα ευρω στην τσεπη αυτα τα VW μου φενεται.... αυτα τα νεας γενιας spint booster που τον εχουν τον διακοπτη επιλογης? ειναι καπου ενσωματεωμενος και απλα πριν το βαλεις κανεις την επιλογη που θες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Τα θέλουμε και τα "ξοδεύουμε" τα ευρά... Επάνω στο new sprint booster έχει ένα μπριζάκι στο οποίο κουμπώνει ένα μακρύ καλώδιο το οποίο έχει ένα φωτιζόμενο μπουτόν στην άκρη του, το πατάς και όταν ανάψει κόκκινο είναι το full πρόγραμμα, το πατάς άλλη μια φορά και ανάβει πράσινο που είναι το medium πρόγραμμα, και το πατάς άλλη μια φορά και σβήνει τελείως και έχεις το κανονικό γκάζι σου χωρίς πρόσθετη επιτάχυνση! Μπορείς αν θες να "μπριζώσεις" το μπουτόν μια φορά να το "βάλεις" στο πρόγραμμα που θες και να το "ξεμπριζώσεις", χωρίς να χάσει το προγραμματισμό του αφού κρατάει μνήμη! Εγώ έχω περάσει το καλώδιο κάτω από τα πλαστικά-ταπετσαρίες και έχω βγάλει το μπουτόν στη κολόνα του τιμονιού ώστε να μπορώ να αλλάζω πρόγραμμα όποτε θέλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Τα θέλουμε και τα "ξοδεύουμε" τα ευρά... Επάνω στο new sprint booster έχει ένα μπριζάκι στο οποίο κουμπώνει ένα μακρύ καλώδιο το οποίο έχει ένα φωτιζόμενο μπουτόν στην άκρη του, το πατάς και όταν ανάψει κόκκινο είναι το full πρόγραμμα, το πατάς άλλη μια φορά και ανάβει πράσινο που είναι το medium πρόγραμμα, και το πατάς άλλη μια φορά και σβήνει τελείως και έχεις το κανονικό γκάζι σου χωρίς πρόσθετη επιτάχυνση! Μπορείς αν θες να "μπριζώσεις" το μπουτόν μια φορά να το "βάλεις" στο πρόγραμμα που θες και να το "ξεμπριζώσεις", χωρίς να χάσει το προγραμματισμό του αφού κρατάει μνήμη! Εγώ έχω περάσει το καλώδιο κάτω από τα πλαστικά-ταπετσαρίες και έχω βγάλει το μπουτόν στη κολόνα του τιμονιού ώστε να μπορώ να αλλάζω πρόγραμμα όποτε θέλω. Ενδιαφερον ακουγεται.... παλι σε εξοδα με βλεπω! για ανεβασε και καμια φωτο να το δουμε κιολας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Είναι λίγο off topic αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι. Ξέρει κάποιος τι ακριβώς κάνει;;;Έχω ψάξει αρκετά το θέμα και αυτό που κατάλαβα είανι πως ανοίγει περισσότερο το γκάζι.Αν ισχύει αυτό τότε δεν βελτιώνει την απόκριση γιατί πάλι υπάρχει η καθυστέρηση. Για να το πω απλά αν έχω το αμάξι αναμένο στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα και πατήσω τέρμα το γκάζι νιώθω το lag.Αυτό πως μπορεί να το βελτιώσει το sprint booster; Και επίσης ξέρω πως και τέρμα να πατήσεις το γκάζι το άνοιγμα της πεταλούδας εξαρτάται από την ecu και όχι απο το πόσο το πατάς εσύ.Δηλαδή αν απλά το sprint booster δίνει αλλάζει την τάση στο γκάζι στην ουσία το lag διατηρείται ακόμη.Ξέρει κάποιος με σιγουρία να απαντήσει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) Είναι λίγο off topic αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι. Ξέρει κάποιος τι ακριβώς κάνει;;;Έχω ψάξει αρκετά το θέμα και αυτό που κατάλαβα είανι πως ανοίγει περισσότερο το γκάζι.Αν ισχύει αυτό τότε δεν βελτιώνει την απόκριση γιατί πάλι υπάρχει η καθυστέρηση. Για να το πω απλά αν έχω το αμάξι αναμένο στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα και πατήσω τέρμα το γκάζι νιώθω το lag.Αυτό πως μπορεί να το βελτιώσει το sprint booster; Και επίσης ξέρω πως και τέρμα να πατήσεις το γκάζι το άνοιγμα της πεταλούδας εξαρτάται από την ecu και όχι απο το πόσο το πατάς εσύ.Δηλαδή αν απλά το sprint booster δίνει αλλάζει την τάση στο γκάζι στην ουσία το lag διατηρείται ακόμη.Ξέρει κάποιος με σιγουρία να απαντήσει; Αυτό που κάνει το sprint booster στην πραγματικότητα είναι να μειώνει τον χρόνο που χρειάζεται για να ανοίξει η πεταλούδα γκαζιού. Δηλαδή δεν ανοίγει την πεταλούδα γκαζιού περισσότερο απο αυτό που του λες εσύ με το πόδι σου, αλλά πιο γρήγορα. Αυτό το κάνει αλλάζοντας-επιταχύνοντας το σήμα που δέχεται η πεταλούδα γκαζιού % ανάλογα με το ποσοστό πίεσης του γκαζιού (ποδόγκαζο). Έτσι "μειώνεις" το tourbo lag σε μας τους TSI. Μόνο αν οδηγήσεις ένα αμάξι πριν και μετά την τοποθέτηση του sprint booster θα καταλάβεις στην πράξη τι κάνει. Δεν θα καταλάβεις κάτι σε σταματιμένο αυτοκίνητο, παρά μόνο σε κίνηση στο δρόμο. (Σε αμάξια εκτός TSI δεν θα καταλάβεις διαφορά γιατί εμείς βγάζουμε την ροπή απο χαμηλές στροφές). Edited February 24, 2010 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Αυτό που κάνει το sprint booster στην πραγματικότητα είναι να μειώνει τον χρόνο που χρειάζεται για να ανοίξει η πεταλούδα γκαζιού. Δηλαδή δεν ανοίγει την πεταλούδα γκαζιού περισσότερο απο αυτό που του λες εσύ με το πόδι σου, αλλά πιο γρήγορα. Αυτό το κάνει αλλάζοντας-επιταχύνοντας το σήμα που δέχεται η πεταλούδα γκαζιού % ανάλογα με το ποσοστό πίεσης του γκαζιού (ποδόγκαζο). Έτσι "μειώνεις" το tourbo lag σε μας τους TSI. Μόνο αν οδηγήσεις ένα αμάξι πριν και μετά την τοποθέτηση του sprint booster θα καταλάβεις στην πράξη τι κάνει. Δεν θα καταλάβεις κάτι σε σταματιμένο αυτοκίνητο, παρά μόνο σε κίνηση στο δρόμο. (Σε αμάξια εκτός TSI δεν θα καταλάβεις διαφορά γιατί εμείς βγάζουμε την ροπή απο χαμηλές στροφές). 2 πράμματα.Οτιδήποτε παρεμβάλεται ανάμεσα σε μία σύνδεση δεν μπορεί να μειώση το lag σε καμαία περίπτωση γιατί το λιγότερο που γίνεται είναι να μεγαλώσει η απόσταση που πρέπει να διανύσει το σήμα.Μιλάμε για οποιαδήποτε σύνδεση.Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ενισχύσει κάτι, να κάνει κάτι πιο δυνατό.Επίσης η επεξεργασία σήματος γίνεται στον εγκέφαλο και όχι στο γκάζι.Και τα λεώ όλα αυτά γιατί διάβασα πως στην ουσία στο γκάζι υπάρχει κάτι σαν ποτενσιόμετρο που μετράει το πόσο πατάς το γκάζι και μεταφέρει στον εγκέφαλο την ανάλογη τάση και πως το sprint booster απλά ενισχύει αυτήν την τάση και δείχνει πως το πατάς παραπάνω.Απλά νομίζω πως κατά την χρήση του "ξεγελάει" το μυαλό μας και μας δίνει την αίσθηση της πιο γρήγορης αντίδρασης.Αλλά όπως είπες αν δεν το δοκιμάσω και ο ίδιος δεν θα καταλήξω σε συμπέρασμα.όπως και να έχει ευχαριστώ για την απάντηση σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...