Jump to content
aqua

Πρόβλημα 122 Ps - Επίγει!

Recommended Posts

Έχω ένα πρόβλημα.

Έχω τον κινητήρα με τα 122 άλογα σε Golf V.

Το αμάξι είναι 8 μηνών και έχω 11500 χλμ.

Σήμερα ενώ πήγαινα μια βόλτα, το μεσημέρι (άρα πολύ ζέστη), παρατήρησα ότι μετά τα 70-80χλμ/ώρα ακούγεται ένας θόρυβος από τον κινητήρα. Ανεβάζει στροφές κανονικά, και όλα φαίνονται κανονικά, καμία ένδειξη δεν έχει ανάψει.

Ωστόσο ακούγεται ένας θόρυβος σαν να ανεβάζει στροφές αυτοκίνητο... της φόρμουλα 1. Ή σαν να ακουμπάει κάτι σαν πλαστικό, κάτω συνεχόμενα. Ένας συνεχόμενος, συνεχής θόρυβος. Επίσης παρατήρησα ότι αν από τα 70-80 μέχρι τα 100 είναι αρκετά έντονος, μετά μειώνεται.

Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να είναι και αν είναι κάτι σοβαρό;

Φεύγω τη Δευτέρα για ταξίδι με το αυτοκίνητο και θα κάνω περίπου 1500 χλμ και όσο να ναι με ανησυχεί...

Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και τους ήχους του τούρμπο νόμιζα ότι τους είχα συνηθίσει...

ΥΓ έχω κάνει και μήνυμα στο θέμα του κινητήρα αλλά ανοίγω και θέμα εδώ γιατί επίγει σχετικά. Ευχαριστώ.

Edited by aqua
Link to comment
Share on other sites

Δες στάθμη λαδιών και ψυκτικό.

Μετά δες και το καπάκι του φίλτρου αέρα μήπως άνοιξε ή λάσκαρε.

Ψάξε το μηχανοστάσιο και δες το βεντιλατέρ όταν δουλεύει μήπώς έχει σκαλώσει κάτι στις φτερωτές.

Βάλτο ρελαντί να δεις ακούγεται ο θόρυβος.

Δες μπορεί να είναι και κατι απλό.΄

ΥΓ.Αν βρεις και κανέναν με vagcom κοντά σου να στο τσεκάρει.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση

Τα έχω κοιτάξει όλα, αλλά τίποτα δε χρήζει επίσκεψης στο συνεργείο. Ιδιαίτερα εφόσον έλεγα να μαζέψω κανένα χλμ στο ταξίδι για να πάω προς τα 15000 και να πάω για το μικρό σέρβις.

Έχω κοιτάξει το μηχανοστάσιο και δεν υπάρχει τίποτα μη φυσιολογικό. Στο ρελαντί δεν ακούγεται ο θόρυβος, ούτε σε ζεστό ούτε σε κρύο κινητήρα.

Το ψυκτικό είναι όπου ήταν από τότε που το πήρα. Κάτω από τη μέση, αλλά αρκετά πάνω από το ΜΙΝ (ισως προσθέσω λίγο απιονισμένο νερό, αν και το αφήνω για να μη χαλάσω την αναλογία)

Τα λάδια είναι στην περιοχή Β, που λέει ότι μπορώ να προσθέσω μισό λίτρο, αλλά δεν είναι απαραίτητο. ¶ρα δε φταίει κάτι από αυτά, λογικά.

(απορία: αν πέσω στη χαμηλή στάθμη - περιοχή C- θα μου βγάλει ένδειξη στο ταμπλό?? Μετά από αυτό, πόσα χλμ έχω να κάνω σε χαλαρούς ρυθμούς?)

Επίσης οι υπόλοιποι που έχετε διαβάσει το θέμα, γράψτε ο,τι πιστεύετε είναι χρήσιμες πολλές απόψεις...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση

Τα έχω κοιτάξει όλα, αλλά τίποτα δε χρήζει επίσκεψης στο συνεργείο. Ιδιαίτερα εφόσον έλεγα να μαζέψω κανένα χλμ στο ταξίδι για να πάω προς τα 15000 και να πάω για το μικρό σέρβις.

Έχω κοιτάξει το μηχανοστάσιο και δεν υπάρχει τίποτα μη φυσιολογικό. Στο ρελαντί δεν ακούγεται ο θόρυβος, ούτε σε ζεστό ούτε σε κρύο κινητήρα.

Το ψυκτικό είναι όπου ήταν από τότε που το πήρα. Κάτω από τη μέση, αλλά αρκετά πάνω από το ΜΙΝ (ισως προσθέσω λίγο απιονισμένο νερό, αν και το αφήνω για να μη χαλάσω την αναλογία)

Τα λάδια είναι στην περιοχή Β, που λέει ότι μπορώ να προσθέσω μισό λίτρο, αλλά δεν είναι απαραίτητο. ¶ρα δε φταίει κάτι από αυτά, λογικά.

(απορία: αν πέσω στη χαμηλή στάθμη - περιοχή C- θα μου βγάλει ένδειξη στο ταμπλό?? Μετά από αυτό, πόσα χλμ έχω να κάνω σε χαλαρούς ρυθμούς?)

Επίσης οι υπόλοιποι που έχετε διαβάσει το θέμα, γράψτε ο,τι πιστεύετε είναι χρήσιμες πολλές απόψεις...

Τσέκαρε λίγο και τους πλαστικούς θόλους τροχών σου μήπως έχει φύγει καμιά πλαστική βίδα που τους στερεώνει (συνήθως από πετραδάκια). Στρίψε τέρμα δεξιά το τιμόνι και δες τον αριστερό θόλο και αντίστοιχα για την άλλη μεριά.

Link to comment
Share on other sites

Έριξα μια ματιά και στους θόλους και από κάτω, όλα καλά.

Καθυστέρησα λίγο να φύγω και πέρασα μια βόλτα από την αντιπροσωπεία.

Ήταν πολύ καθησυχαστικοί. Το άκουγαν και αυτοί αλλά είπαν ότι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και να το παρακολουθήσουμε. Ίσως τελικά εγώ είμαι υπερβολικός, τι να πω.

Συμπληρώσαμε και λάδι (τελικά 600 ml ήθελε) και λίγο ψυκτικό. Η αλήθεια είναι ότι μετά το λάδι περιορίστηκε ο θόρυβος.

Τέλος πάντων θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το προβλημα συνεχιζει.εκανα το μισο ταξιδι κ ο θορυβος επαναληθε,στα ιδια επιπεδα με προηγουμενως.επισης παρατηρησα οτι ακουγεται εντονοτερα οταν με μεγαλη ταχυτητα στριβω το τιμονι αριστερα απο οτι δεξια.μπορει να ειναι προβλημα του συστηματος διευθυνσης?

Παραλληλα φανταζομαι οτι ισως ειναι κατι απο το φιλτρο αερα.βρηκα κατι οδηγους,αλλα επειδη ειναι pdf κ μπαινω απο κινητο δεν μπορω να τους ανοιξω.

Αρα οποιος μπορει ας μου περιγραψει συντομα εδω πως αποκτω προσβαση στο φιλτρο αερα σε γκολφ 122.βλεπω δεξια του κινητηρα ενα πλαστικο κουτι με 4βιδες.εκει απο κατω ειναι?

Ευχαριστω εκ των προτερων..

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το προβλημα συνεχιζει.εκανα το μισο ταξιδι κ ο θορυβος επαναληθε,στα ιδια επιπεδα με προηγουμενως.επισης παρατηρησα οτι ακουγεται εντονοτερα οταν με μεγαλη ταχυτητα στριβω το τιμονι αριστερα απο οτι δεξια.μπορει να ειναι προβλημα του συστηματος διευθυνσης?

Παραλληλα φανταζομαι οτι ισως ειναι κατι απο το φιλτρο αερα.βρηκα κατι οδηγους,αλλα επειδη ειναι pdf κ μπαινω απο κινητο δεν μπορω να τους ανοιξω.

Αρα οποιος μπορει ας μου περιγραψει συντομα εδω πως αποκτω προσβαση στο φιλτρο αερα σε γκολφ 122.βλεπω δεξια του κινητηρα ενα πλαστικο κουτι με 4βιδες.εκει απο κατω ειναι?

Ευχαριστω εκ των προτερων..

Το κουτί που βλέπεις έχει 6 βίδες σύνολο (4 γύρω από το παραλληλόγραμμο κουτί και 2 γύρω από το σωλήνα του) και βγάζοντάς τες έχεις πρόσβαση στο φίλτρο σου. Πριν το λύσεις δες αν έχει παραπάνω μπόσικα από ότι πρέπει, και γενικά τα γύρω πλαστικά όπως κάλυμμα μπαταρίας κ.α.

Είπες πριν φύγεις ότι μόλις συμπλήρωσες 600ml λάδι ότι περιορίστηκε ο θόρυβος. Πότε έχεις αλλάξει τελευταία λάδια? Τι τύπου ήταν?

Τι άλλο να πω? Ας πούνε και οι άλλοι ότι νομίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψα στην Αθήνα. Από την εμφάνιση του προβλήματος το αυτοκίνητο έχει γράψει πάνω από 1500χλμ και είμαι πλέον στα 13100.

Το πρόβλημα παραμένει. Εφόσον οι φωστήρες του σέρβις είπαν ότι πρέπει να το παρακολουθήσω (κάτι σαν R&D στο αυτοκίνητο δηλαδή...) έχω αποφασίσει ότι δεν είναι θέμα κινητήρα.

Τίποτα δεν φαίνεται να έχει εσωτερικό πρόβλημα (μετά από τόσα χλμ θα είχα κάποια ένδειξη είτε στο ταμπλό είτε αρρυθμίες του κινητήρα).

Παράλληλα τίποτα δε φαίνεται να "τρέμει" στο μηχανοστάσιο. Ίσως το φίλτρο αέρα δεν είναι 100% ακούνητο αλλά δεν πρέπει να προκαλεί αυτό το πρόβλημα. Τελικά δεν το ξεβίδωσα ακόμα και μάλλον δε θα το κάνω, εφόσον την άλλη εβδομάδα θα το πάω σε εξουσιοδοτημένο (εκτός Αθηνών, μιας και φεύγω με το αυτοκίνητο).

Είχα αποφασίσει ότι είναι κάποιο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, ιδιαίτερα εφόσον παρατήρησα ότι όταν στρίβω το τιμόνι ελαφρώς προς τα αριστερά (όπως περιέγραψα παραπάνω), ο θόρυβος γίνεται εντονότερος και αισθάνομαι έναν σχεδόν ανεπαίσθητο κραδασμό (αν και αυτός μπορεί να είναι φυσιολογικός καθώς δεν "περπατούσα" και στους καλύτερους δρόμους). Αλλά έγινα ευαίσθητος και παρατηρούσα το παραμικρό.

Ωστόσο ο αρχικός μου εφησυχασμός (ότι βρήκα το πρόβλημα) διαψεύστηκε πριν κανά 2 μέρες όταν άρχισε να βγάζει περίεργους θορύβους ο κλιματισμός. Ο κλιματισμός, λοιπόν, παρατήρησα ότι όταν τον βάζω στην πολύ μεγάλη ένταση, τότε ακούγεται ένας δυνατός ήχος, σαν έντονο βουητό, τελείως μη φυσιολογικός και δυνατότερος από τον κανονικό. Επίσης από το δεξί αεραγωγό σε οποιαδήποτε ένταση του κλιματισμού ακούγεται πλέον ένα τσικ τσικ (σαν να μπήκε μια ακρίδα μέσα που πηδάει :D ...), το οποίο είναι σχετικά ανεπαίσθητο (πχ όταν κινείται το αυτοκίνητο δεν ακούγεται).

Προτού αποφασίσω ότι πρέπει να κάψω το αμάξι, γιατί θα με τρελάνει με τα καθημερινά, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ προβλήματα, έχει κανείς ιδέα πως μπορεί να σχετίζονται όλα τα παραπάνω;; και τι να περιμένω από το σέρβις?? Ή αν ξέρει κάποιος ας μου πει τι να κοιτάξουν οι φωστήρες γιατί θα εκνευριστώ ιδιαίτερα αν με κοιτάνε σαν ηλίθιοι και μου συστήσουν παρακολούθηση πάλι.

Ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη για το μεγάλο ποστ.

@ta6ape φίλε μου δεν έχω αλλάξει ποτέ λάδια. Γιατί αυτό; Κατά την παραλαβή, ρώτησα αν πρέπει να περάσω στις 3000 ή στα 5000 χλμ για ένα γενικό έλεγχο και αλλαγή των πρώτων λαδιών, όπως είχαμε κάνει στο καινούριο αμάξι της πρώην μου. Μου απέρριψαν το αίτημα και μου είπαν ότι εγώ έχω VW και όχι nissan.

Στα 7800 ξαναπέρασα με σκοπό την αλλαγή λαδιών, αλλά με διαβεβαίωσαν πολλές φορές ότι δεν έχει ανάγκη, ότι τα εργοστασιακά λάδια αντέχουν 30000 χλμ και είμαστε ήδη υπερβολικοί που τα αλλάζουμε κάθε 15000χλμ. Και με έδιωξαν. Εκνευρίστηκα και σκέφτηκα να πάω να τα αλλάξω έξω σε δικό μου, αλλά μετά αποφάσισα ότι εφόσον επιμένουν δε θα πάω έξω. Έτσι κ αλλιώς και να γίνει καμία μ#((#κια, δικιά τους είναι η ευθύνη. Αλλιώς μπλέκουμε πολλοί. Στα 7800 μάλιστα έλειπε κάποιο μικρό ποσοστό λαδιού, περίπου 100-200ml, το οποίο και ΔΕ συμπληρώσαμε, εφόσον όπως είπαν δε χρειάζεται και να το ελέγχω- πράγμα που κάνω και δε με ενοχλεί.

Τελικά, συμπληρώσαμε λάδι στα 11500, 600ml. Το λάδι που έβαλε δεν πρόλαβα να δω τι ήταν, νομίζω κάποιο castrol 5/30 έγραφε.

Edited by aqua
Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο σενάριο που πέρασε από το μυαλό μου είναι το εξής:

Μήπως κάτω από το αμάξι έχει ξεκολλήσει κάποια ποδιά και αυτή "ανοίγει" με τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες και δημιουργεί αεροδυναμικούς θορύβους. Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Σε στάση, το έχω κοιτάξει λεπτομερώς από κάτω, αλλά δεν κρέμεται τίποτα. Και οι θόλοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Αλλά αν είναι αυτό, ο κλιματισμός πως σχετίζεται;

Τέλος πάντων, όποιος γνωρίζει ή φαντάζεται οτιδήποτε ας βοηθήσει...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου aqua, μετά από όλα αυτά που σου λέμε και που σκέφτηκες, το καταλαβαίνω οτι έχεις γεμίσει καχυποψίες για το αμάξι σου και μπορεί να έχεις χάσει λίγο την εμπιστοσύνη σου. Δεν πρέπει!!!

Δεν είχα καταλάβει οτι έχεις τόσο λίγα χιλιόμετρα :lol: , γι'αυτό και σε ρώτησα για τα λάδια.

Να ξέρεις οτι τα λάδια σου λέει ο Γερμανός οτι πρέπει να είτε να τα αλλάζεις κάθε 30,000χλμ με λάδια 5W30 είτε να τα αλλάζεις μόλις ανάψει λαμπάκι χαμηλής στάθμης!!! Η Κοσμοκαρ είναι αυτή που προτείνει αλλαγή κάθε 15000χλμ! Εγώ τα άλλαξα στα πρώτα 5000χλμ και για αρκετό καιρό το επαναλάμβανα κάθε 5000χλμ. Υπερβολή :D , το καταλαβαίνω αλλά το μόνο κακό που έκανα ήταν στην τσέπη μου.

Τώρα στο θέμα μας: Είμαι πολύ περίεργος να ακούσω και εγώ τον θόρυβο. Αν θες στείλε μου pm για να συναντηθούμε να το δώ απο κοντά (εσύ θα οδηγείς βέβαια), γιατί εδώ στο φόρουμ θα σε βάλουμε να τσεκάρεις σχεδόν όλο το αμάξι :D και θα τρελαθείς (αν δεν έχεις τρελαθεί ήδη). Δεν σε πιέζω αλλά νομίζω οτι μπορώ να σε βοηθήσω.

Τους θορύβους δεν τους περιγράφεις με λόγια....

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ευχαριστώ θερμά που απάντησες και φυσικά για την προσφορά σου να πάμε μια βόλτα.

Θα το ήθελα πολύ για να μου πει κάποιος, άλλος, κάτοχος την άποψη του.

Γιατί όπως λες εγώ τώρα έχω γίνει κάπως καχύποπτος και ακούω τα πάντα.

Δυστυχώς όμως είμαι στην Αθήνα για 2 μέρες και την Τετάρτη φεύγω για το πατρικό μου (με πλοίο κλπ άρα δε γίνεται να το αναβάλω).

Θα προσπαθήσω να σου στείλω μέχρι τότε αν έχω λίγο χρόνο, και βολεύει φυσικά και εσένα.

Αλλιώς θα κάνω το προγραμματισμένο σέρβις, θα πω και στους φωστήρες για τους θορύβους. Ειδικά του κλιματισμού είναι εύκολο να τον δουν μιας και ακούγεται στο ρελαντί. Όσον αφορά τον θόρυβο της κύλισης ελπίζω να τον βρουν και αυτόν (αν και μεταξύ μας ανησυχώ γιατί αποκλείεται να πάρουν το αυτοκίνητο μια βόλτα με την ταχύτητα που πρέπει για να τον ακούσουν).

Όταν γυρίσω, μετά τις 20/8 Αθήνα, αν συνεχίζουν οι θόρυβοι θα σου στείλω. Αν και προτιμώ να μην υπάρχει ο θόρυβος και να πάμε για καφέ. :lol:

Ευχαριστώ και πάλι.

ΥΓ τα ξέρω αυτά που γράφεις για τα λάδια, και εγώ το έχω ψάξει αρκετά λόγω του γεγονότος ότι άλλες απόψεις είχα εγώ και άλλες το σέρβις. Οπότε, μεταξύ μας, θεωρώ ότι δεν ευθύνονται σε κάτι τα λάδια (και παραπάνω που είπα ότι ο θόρυβος μειώθηκε πιστεύω ήταν εικονικό).

Οποιοσδήποτε φαντάζεται κάτι που μπορεί να φταίει ας μου πει γιατί γράφω λίστα στο σέρβις για το τι να κοιτάξουν...

Link to comment
Share on other sites

Να είσαι καλά φίλε μου aqua και να περάσεις καλά!

Πρόσθεσε στη λίστα που φτιάχνεις να ελέγξουν τα κλαπετάκια του κλιματισμού (να κάνουν δηλαδή βασική ρύθμιση) για τον θόρυβο από τους αεραγωγούς. Επίσης δες μόνος σου βγάζοντας τα πλαστικά καλύμματα αριστερά και δεξιά από το ταμπλό σου dxlxufj9gjuyxru9y2hb.jpg , τις βίδες που έχουν ροδέλες (κάτω απο το μπριζάκι με μοβ-πράσινο καλώδιο όσον αφορά την αριστερή μεριά) γιατί χαλαρώνουν και παίζουν οι ροδέλες.

Τα λέμε λοιπόν και μόλις γυρίσεις εύχομαι να βρούμε λύση εμείς γιατί αν περιμένεις απο τους φωστήρες του σέρβις :lol::D:D .

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ!

Θα τα κοιτάξω αυτά που λες αύριο.

Πού ακριβώς είναι; στην πόρτα, δηλαδή όπως κάθεσαι στη θέση του συνοδηγού δεξιά ή στην κεντρική κονσόλα από κάτω (όπως κάθεσαι στη θέση του συνοδηγού αριστερά)?

Πάντως πρόσεξα από που προέρχεται ο θόρυβος του κλιματισμού. Δεν προέρχεται από τη μηχανή αλλά από το μηχανοστάσιο.

¶νοιξα τη μηχανή και έβγαλα την παρακάτω φωτογραφία. Ο θόρυβος προέρχεται από κάτι κάτω από το πλαστικό που είναι στο πάνω μέρος του δοχείου του νερού.

Συγκεκριμένα έβγαλα 2 φωτογραφίες για να το δείτε καλύτερα.

Αν έχετε ιδέα τι είναι. Προσπάθησα να ανασηκώσω το πλαστικό (που προστατεύει από τα νερά της βροχής) και να δω από κάτω αλλά δεν τα κατάφερα.

dsc00032largel.jpg

dsc00033large.jpg

Edited by aqua
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου λέω να κοιτάξεις είναι: όπως κοιτάς το ταμπλό απο τη θέση του οδηγού αριστερά στο σημείο που σχεδόν εφάπτεται το ταμπλό σου με τις πόρτες σου όταν είναι κλειστές δηλαδή κοντά στο διακόπτη των φωτών σου κάθετα όμως. Για δεξιά το αντίστοιχο σημείο. Για να καταλάβεις είναι εκεί που έχεις την ασφαλειοθήκη σου. Εντελώς προληπτικά σου λέω να δείς.

Στις φωτό που μας δίνεις για να έχεις πρόσβαση κάτω απο το πλαστικό κάλυμα του "νεροχύτη" πρέπει να βγάλεις-ξεσφηνώσεις αυτό που σου δείχνω κυκλομένο στη κατέυθυνση του τόξου, και μετά τραβάς όπως δείχνουν τα δύο άλλα τόξα λίγο λίγο το λάστιχο. Έτσι θα μπορείς να ανασηκώσεις το πλαστικό κάλυμα και να δείς τι έχει εκει απο κάτω και κοπανάει έτσι!

2zrzae7ormwswhgtyrc3.jpg

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

οκ το πρωί θα το δω

Η φωτογραφία δυστυχώς δε φαίνεται.

Καμία ιδέα για το τι μπορεί να ευθύνεται μιας και δεν είναι ο αεραγωγός; Ξέρουμε τι υπάρχει εκεί από κάτω; Γιατί λογικά δεν κοπανάει αλλά ακούγεται κάτι χαλασμένο (κάποιος μηχανισμός του a/c ίσως?)

Πάντως επειδή είχα προβλήματα με το a/c και παλαιότερα (σε άλλο αμάξι) φοβάμαι ότι θα φύγουν πολλά λεφτά... :huh:

Edited by aqua
Link to comment
Share on other sites

Σε άλλο θέμα βρήκα αυτό:

Σήμερα το πρωί εκεί που πήγαινα μια χαρά ξαφνικά ο κλιματισμός αρχίζει και κάνει θόρυβο συντονισμού λες και πάει να απογειωθεί αεροπλάνο...Το πάω στη VW και μου είπαν ότι μάλλον έχει μπει σκουπιδάκι ή κανά φύλλο στο βεντιλατέρ...Το θέμα είναι το εξής: ότι αύριο πρέπει να κάνω ταξίδι και αυτοί δεν μπορούσαν να μου το φτιάξουν σήμερα...Λέτε να υπαρξει κανά πρόβλημα; έστω και αν στη χειρότερη πάω χωρίς κλιματισμό;

είναι αυτό που ακούω και εγώ στο αμάξι." σαν να απογειώνεται αεροπλάνο". ¶ρα προφανώς, αν και εγώ το βλέπω καθαρό, κάτι έχει μπει στο βεντιλατέρ. Αν ισχύει αυτό, μπορεί το βεντιλατέρ να ευθύνεται και για το θόρυβο μετά τα 70-80?

Μακάρι να είναι αυτό το θέμα, να πάω να τους πω συγκεκριμένα τι να δουν και να το λύσουμε...

Link to comment
Share on other sites

Τις φωτογραφίες θα τις δεις με ένα refresh στη σελίδα! Έτσι έκανε και εμένα στις φωτογραφίες που έβαλες εσύ στο δικό σου post.

Κοίτα εμένα μου φαίνεται κάτι σαν να έχει μπει εκεί μέσα και συντονίζεται με τη ταχύτητα που πας. Δεν νομίζω να είναι το A/C εκτός εάν το ενεργοποιούσες/απενεργοποιούσες εν κινήσει και σε ψηλές στροφές κινητήρα. Τότε έχει προκληθεί πρόβλημα στο συμπλέκτη του A/C ή στο κομπρεσέρ το ίδιο.

Όσον αφορά το βεντιλατέρ σου μπορεί να έχει μπει κάποιο πετραδάκι (ή κάτι άλλο) ανάμεσα στο μοτεράκι του και στην φτερωτή! Ή να έχει σπάσει κάποιο στέλεχος της φτερωτής και να ακουμπάει στο ψυγείο (ή κάπου αλλού) όταν τρέχεις με 70-80χλμ/ωρα και στρέφει με συγκεκριμένες στοφές το βεντιλατέρ σου.

Υποθέσεις πάλι έκανα, οπότε αναμένουμε τι θα πού οι φωστήρες του σέρβις tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα διορθώθηκε.

Μετά από 40χλμ βόλτες με άτομα από το σέρβις αποφάσισαν ότι φταίνε τα ρουλεμάν για αυτό το θόρυβο. Επίσης καθάρισαν τον κλιματισμό και σταμάτησε να βουίζει και αυτός. Έχω κάνει καμιά 200αριά χλμ από τότε και δεν ακούγεται τίποτα, ενώ επειδή έκανα και σέρβις το αμάξι αντιδράει καλύτερα.

Τα ρουλεμάν, αν και ισχυρίζονται ότι έπαθαν ό,τι έπαθαν επειδή έπεσα σε λακούβες (ενώ γενικά προσέχω και αποκλείω να έχω πέσει σε "κρατήρα" όπως είπαν), αλλάχτηκαν εντός εγγύησης, χωρίς να πω τίποτα. Παίζει κανένα πρόβλημα;

Ευτυχώς βέβαια σημασία έχει οτι όλα πηγαίνουν μια χαρά προς το παρόν

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα διορθώθηκε.

Μετά από 40χλμ βόλτες με άτομα από το σέρβις αποφάσισαν ότι φταίνε τα ρουλεμάν για αυτό το θόρυβο. Επίσης καθάρισαν τον κλιματισμό και σταμάτησε να βουίζει και αυτός. Έχω κάνει καμιά 200αριά χλμ από τότε και δεν ακούγεται τίποτα, ενώ επειδή έκανα και σέρβις το αμάξι αντιδράει καλύτερα.

Τα ρουλεμάν, αν και ισχυρίζονται ότι έπαθαν ό,τι έπαθαν επειδή έπεσα σε λακούβες (ενώ γενικά προσέχω και αποκλείω να έχω πέσει σε "κρατήρα" όπως είπαν), αλλάχτηκαν εντός εγγύησης, χωρίς να πω τίποτα. Παίζει κανένα πρόβλημα;

Ευτυχώς βέβαια σημασία έχει οτι όλα πηγαίνουν μια χαρά προς το παρόν

Ωραία! Δεν το είχα σκεφτεί για τα ρουλεμάν! Μάλλον θα εννοείς τα top-mount σε κάθε βάση αμορτισέρ δηλαδή στο θόλο. Ίσως αν το άκουγα και εγώ θα το βρίσκαμε νωρίτερα. Αυτά χαλάνε και χωρίς λόγο! Μαζεύουν σκόνη από τον δρόμο αφού δεν είναι καλά προστατευμένα και άλλα τρίζουν, άλλα κοπανάνε.... Τα έχω αλλάξει και εγώ, αν λέμε για τα ίδια!

Να φανταστείς ότι φοράμε τα ίδια μεταξύ όλων των Golf 5. Το R32 δηλαδή φοράει τα ίδια με μας, οπότε φαντάσου εκεί τι γίνεται και χωρίς καθόλου λακκούβες!!!

Αφού στα περάσανε εγγύηση, τι μας κάνουν τους έξυπνους και σου λένε ότι τα χάλασες εσύ??? Αυτό μου την δίνει με τους καραγκιόζηδες στα εξουσιοδοτημένα machinegun.gif

Χάρηκα που τελείωσες με αυτή την ταλαιπωρία :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρουλεμαν είπαν αυτοί στην αντιπροσωπεία για αυτό το λέω και εγώ. Για να σου πω την αλήθεια δεν ξερω τι ακριβως ειναι το αλλο... Παντως ισως ηταν αυτο που περιγραφεις μιας και εγω θυμαμαι καλα οτι δεν επεσα σε καμια λακουβα. Ιδιαιτερα απο τη στιγμη που ξεκινησε να το κανει!

Ελπιζω τωρα που τα αλλαξαν (και ευτυχως εντος εγγυησης) να μην επαναλαμβανεται το προβλημα

και εγω χαρηκα που επεστρεψα σε ενα φυσιολογικο αμαξι χωρις περιεργους θορυβους :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.