Jump to content

aqua

Members
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About aqua

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/01/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,736 profile views
  1. Ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιας χρονολογίας μου έβγαλε με τον ίδιο τρόπο (σε αλλαγή με λίγες στροφές) σαζμάν στα 41000 χλμ και στα 2,5 χρόνια. Εμένα όμως ακινητοποιήθηκε, καθώς δν έμπαινε 1η /2α. Ευτυχώς τότε το κάλυψε η επέκταση εγγύησης. 10 ημέρες κράτησε η ιστορία, έκαναν ανακατασκευή, το κόστος ήταν αυτό που λες και εσύ (2.200). Τώρα ελπίζω να μην το ξαναβγάλει. Θυμάμαι (αρχικά πριν έρθει η έγκριση της εγγύησης) μου πρότειναν ανακατασκευή, παρά να πάρω μεταχειρισμένο. Οπότε δες την ανακατασκευή του δικού σου και σώστε ότι μπορείτε για να μειωθεί το κόστος.
  2. Έψαξα λίγο αλλά δεν κατάφερα να βρω πρόσφατη απάντηση: Golf TSI 122 στα 93.000 χλμ και 4,5 χρόνια τι αλλάζουμε πέρα από φίλτρα / λάδια; Και υγρά φρένων επίσης καθώς έχουν κλείσει 2ετία. Βαλβολίνες χρειάζεται; Ξεχνάω κάτι; τι τιμές περιμένω σε αντιπροσωπεία και έξω; ευχαριστώ
  3. Σέρβις 90.000 χλμ και 4,5 χρόνια τι αλλάζω και τι τιμές περιμένω σε αντιπροσωπεία και έξω; Φίλτρα (βενζίνης, αέρα, λαδιού) - λάδια σίγουρα. Από εκεί και πέρα? Υγρά φρένων άλλαξε πριν 2+ χρόνια και 47000 χλμ - άρα μάλλον τα αλλάζω? Μπουζί στις 60000 πριν 1,5 χρόνο, άρα δεν χρειάζεται ακόμα? Και μάλλον πάω και για τακάκια εμπρός γιατί έχω σχεδόν 60.000 με αυτά... Ξεχνάω κάτι?
  4. όντως ρώτησα και εγώ αν γίνεται κάτι τέτοιο αλλά δεν γίνεται. Πάντως η επέκταση άξιζε και στη δικιά μου περίπτωση. Πέρα από διάφορες μικρές ζημιές που κάλυψαν, αντικατέστησα και ένα σασμάν εντός της επέκτασης. Επίσης, ποτέ δεν είχα πρόβλημα που να αποδωθεί σε "κακή χρήση", όσες φορές τη χρειάστηκα (και τη χρειάστηκα αρκετές). Προσωπικά θεωρώ ότι σε αυτοκίνητα που τα χρειάζεσαι καθημερινά στη δουλειά, δεν τσιγκουνεύεσαι τα χρήματα της επέκτασης. Ενδεχόμενη βλάβη μπορεί να κοστίσει 4ψήφιο ποσό και αυτό δεν βρίσκεται εύκολα τη στιγμή που το χρειάζεσαι, ενώ παράλληλα μένεις χωρίς αμάξι για να μα
  5. Τελικά το είχα κάνει στην Αθήνα στο Φιλοσίδη με 165 ευρώ. Σέρβις λαδιών + ΚΕΚ + υγρά φρενών. Όλα δικά τους. Καθώς φτάνω όμως στο επόμενο σέρβις θα με ενδιέφερε τι άποψη έχετε για τις αντιπροσωπείες στην Αθήνα ή κοντά στην Αθήνα, όσοι έχετε κάνει σέρβις σε εξουσιοδοτημένο το τελευταίο 3μηνο.
  6. Έχουμε άποψη για την καρέντα Αμαρουσίου ή την καρέντα Αργυρούπολης (Βουλιαγμένης)? Ενδιαφέρομαι για προγραμματισμένο service 45000χλμ Επίσης, πόσο φτηνότερο θα βγει αν το πάω στην Κόρινθο ή στη Χαλκίδα; Να δω αν συμφέρει να πληρώσω τις βενζίνες/διόδια και να χάσω το χρόνο μου. Αν είναι για εξοικονόμηση 20ευρώ δεν το κάνω, αλλά για 50άρι πάω.
  7. ¶λλαξα και εγώ τακάκια σε 122 με 17άρες με 33000χλμ. Φθορά μεγαλύτερη πίσω, παρά εμπρός. Πολύ σύντομα μου φάνηκε, ελπίζω τα νέα να είναι μεγαλύτερης αντοχής.
  8. Τελείως άδικος τρόπος υπολογισμού για τα παλιά αυτοκίνητα (προ του 2010). Για τα υπόλοιπα είναι σωστό, δεν μπορούσαν να εφαρμόσουν κάτι αντιστοιχο και στα παλαιότερα; Είναι δυνατόν golf του 2007/2008/2009 να πληρώνει με τα τέλη του 2011, τα τέλη του 2009 αυξημένα μάλιστα κατά 15%?? Δηλαδή 232¤? Τα ίδια που πληρώνει ένα οποιοδήποτε 1400άρι του 1990-1995, αν και το golf του 09 είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο που παράγεται και τώρα, και από το 2011 θα πληρώνει 144¤... Κατά την άποψη μου, για τα παλαιότερα οχήματα έπρεπε να διατηρηθούν τα τέλη όπως ήταν πέρσι, χωρίς την έκτακτη εισφορά. Το
  9. @ Miltos_Golf6 ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση. ¶χαρος ο ήχος, αλλά τελικά λένε όλοι ότι είναι φυσιολογικό.
  10. Θα το κοιτάξω με μεγαλύτερη προσοχή. Σε ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση. edit τελικά δεν ισχύει ότι ο θόρυβος ακούγεται μόνο στην αλλαγή κατεύθυνσης (στην περίπτωση μου τουλάχιστον). Το κάνει και ενώ κινούμαι συνεχώς μπροστά ή πίσω, πάντα με μικρές ταχύτητες. πχ σήμερα το έκανε ενώ μετατοπίστηκα λίγο μπροστά για να πληρώσω τα διόδια. Miltos_Golf6 περιμένω τα νέα σου, αν και από ότι φαίνεται μάλλον πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό το "ΤΑΚ" πλέον.
  11. Τα είχα διαβάσει. Αλλά όσα "προβλήματα" είδα αναφέρονται στο θόρυβο που κάνει το αυτοκίνητο όταν στρίβεις το τιμόνι με μικρές ταχύτητες, ενώ πχ παρκάρεις. Εμένα το κάνει στην ευθεία (με κλίση), κινούμενος με μικρή ταχύτητα, μόλις πατήσω ελάχιστα φρένο. Αν εννοείς και αυτό ότι έχει απαντηθεί και οφείλεται στην μετατόπιση των τακακιών, οκ αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό με το δικό μου θέμα. @Miltos_Golf6 πρέπει να εννοούμε το ίδιο πράγμα. Και εγώ κυρίως στην όπισθεν το ακούω, μερικές φορές και με πρώτη. Ρώτησε και εσύ και ενημέρωσε εδώ για να πάρω άλλη μια άποψη. Αν και εφησυχάζω αν το ακούς και εσ
  12. καλησπέρα παιδιά! σε golf V tsi ακούγεται ένας περίεργος ήχος (σαν ΤΑΚ) όταν φρενάρω πατώντας απαλά το φρένο, με μικρή ταχύτητα. Νομίζω ακούγεται από τους πίσω τροχούς, σαν να πιάνει η δαγκάνα. Δεν ξέρω αν το είχα και πιο παλιά, αλλά το παρατήρησα τελευταία. Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι είναι φυσιολογικό, αλλά θέλω να πάρω άλλη μια άποψη από εδώ. Το αυτοκίνητο έχει 30.000χλμ και όπως είπαν στο σέρβις στα 27 δε χρήζει αλλαγής στα τακάκια, ακόμα, οπότε γενικά δεν μπορώ να φανταστώ τι φταίει. Δεν έχω παρατηρήσει διαφορά στην απόδοση των φρένων. Ίσως έχω γίνει καχύποπτος και το ακούω συνέχεια. Τ
  13. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34364&st=0
  14. Ευχαριστώ. Και εγώ από όσο διάβασα (και κατάφερα να δω στο αυτοκίνητο μέχρι 4η) δεν το κάνει σε άλλες ταχύτητες. πολλές μέρες όμως το κρατάνε μέσα. Θα δω αν θα το αλλάξω τώρα στο σέρβις ή το χειμώνα στην Αθήνα. Από όσο έχω καταλάβει δεν κάνει ζημιά κάπου, πέρα της ηχορύπανσης που προκαλεί; Golf_Mk2 έχεις απόλυτο δίκαιο. Το έκανα για να δω τι γίνεται και στην αντίθετη περίπτωση. Δεν το κάνω ποτέ (δεν είναι λογικό άλλωστε) οπότε μάλλον δε θα ασχοληθώ με αυτό.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.