GTa__156 Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 kn cleaning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 καλό φαίνεται το HOWTO! και εικονογραφημένο!!! πάντως όταν βάζετε ξανά λάδι προσοχή!! αν μπει υπερβολικό μπορεί να αρχίσει να "στάζει" και με τον αέρα που θα μπαίνει με φόρα να πάνε σταγόνες πάνω στον αισθητήρα αέρα και μετά φασκελοκουκούλωστα!!! κάπου νομίζω το τονίζει και στο άρθρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 (edited) Ανοίγετε το καπώ του αυτοκινήτου σας. Αφαιρείτε το καπάκι της μηχανής αφου βγάλετε το σωληνάι των αναθυμιάσεων το οποίο βρίσκεται στα δεξιά σας και είναι συνδεδεμένο με το καπάκι της μηχανής. Στην πίσω πλευρά του έχει 11 βίδες. Κατα προτίμηση τις ξεβιδώνετε με βάση τον αριθμό που γράφει πάνω η κάθε βίδα. Το επόμενο βήμα είναι να αφαιρέσετε το πίσω μέρος από το καπάκι για να βγάλετε το φίλτρο αέρα που είναι τοποθετημένο μέσα. 1) Βγάλτε το φίλτρο και με την βοήθεια ενος πινέλου βγάζετε τα χοντρές βρωμιές που ενδεχομένος να έχει. 2) Μετά παίρνετε το μπουκαλάκι που γράφει "AIR FILTER CLEANER" και ψεκάζετε το φίλιτρο στην βρώμικη πλευρά του. 3) Στην συννέχεια το αφήνετε 10 λεπτά προκειμενου να εισχωρήσει μέχρι την βρώμικη πλευρα. 4) Στην συννέχεια το ξεπλένετε με νερό της βρύσης (όχι με πίεση) από την καθαρή πλευρά προς τηνν βρώμικη. Έτσι βγαίνει η βρωμιά χωρίς να λερωθει η καθαρή 5) Στην συννέχεια το αφήνετε να στεγνώξει μερικά λεπτά και μετά παίρνετε το μπουκαλάκι που γράφει "AIR FILTER OIL" προκειμένου να βάλετε πάλι λάδι στο φίλτρο για να μπορέσει να ξαναχρησιμοποιηθεί. Το λάδι το βάζουμε από την βρώμικη πλευρά προς την καθαρή. 6) Το αφήνουμε 20 λεπτά μέχρι που να εισχωρήσει το λάδι και αν δούμε οτι μερικά σημεία δεν έχουνε λάδι του ρίχνουμε τοπικά ώστε όλα τα σημεία του φίλτρου να έχουν λάδι. Βεβαιωθείτε οτι δεν έχετε βάλει παραπάνω λάδι και οτι δεν στάζουν λάδια γιατί έτσι υάρχει κίνδυνος να προκληθεί ζημιά στο αυτοκίνητο. 7) Μετα τοποθετείτε το φίλτρο αέρα πάλι στο καπάκι, το ξαναβιδώνετε όπως το ξεβιδώσατε, στην συννέχεια τοποθετείτε το καπάκι στην μηχανή. Σιγουρευτείτε οτι συνδέσατε το σωληνάκι των αναθυμιάσεων και είστε έτοιμοι. Ο καθαρισμός του φίλτρου πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τον κατασκευαστή κάθε 50.000 - 100.000 μίλια σε ανοιχτό δρόμο. Εγω συνήθως το καθαρίζω κάθε 10.000 - 15.000 το πολύ. Το 90% των χιλιομέτρων τα κάνω στον αυτοκινητόδρομο Edited August 31, 2005 by Σπύρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 To καπακι εχει αν θυμαμαι καλα 12 βιδες αριθμημενες απο το 1-12. Ξεβιδωνετε και βιδωνετε ΠΑΝΤΑ με αυτη την σειρα. Και προσοχη κατα το βιδωμα να ειναι καλα στην θεση της η μπλε φλαντζα που υπαρχει διπλα απο το φιλτρο, εκει που ο αερας φευγει απο το καπακι και μπαινει στην πεταλουδα. Chears στον Σπυρο για το How To. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Η λύση είναι απλή. Ετσι καθαρίζω εγώ την δικιά μου. Παίρνεις ένα κουβά. Αφου τον ξεπλύνεις μην έχει χημικά απο αυτά του πατώματος ρίχνεις χλιαρό νερό μπολικο και ενα καθαριστικό που λέγετε σουάζ. βουτάς μεσα την χωάνη την περιστρέφεις την χτυπασ απαλά στο κάτω μέρος κλαι στα πλαϊνά τοιχώματα του κουβα για 1 λεπτό. Το νερό θα γίνει μαύρο και η χοάνη ίδια με αυτήν στην βιτρίνα ! Την αφήνεις στον ήλιο 2-3 ώρες να στεγνώσει και μετά με το μπιστολάκι των μαλλιών απο αποστασή 30-40 cm την κάνεις για 10-15 λεπτά έτσι ώστε να στεγνώσει εντελώς και να μην σου τρελάνει τον κινητήρα η υγρασία.... Το σουάζ ενός λίτρου κοστίζει 5 ευρώ και καθαρίζει τα πάντα. Απο ρούχα μέχρι οτι θές. Δεν βλάπτει την χοάνη καθόλου. Δοκιμάστε το και θα δείτε διαφορά σε σχέση με παλαιότερους καθαρισμούς που κάνατε στην χοάνη. Δεν θα πιστεύεται οτι ήταν τόσο βρόμικη !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 (edited) Εσυ μιλας για οπτικη διαφορα...ομως στην ουσια η χοανη ετσι δεν κανει δουλεια!! Καθαριζεις τη χοανη παντα με τα εγκεκριμενα υλικα καθαρισμου του κατασκευαστη για 2 λογους : 1)Τα ειδικα καθαριστικα (υγρο καθαρισμου ΚΝ) εχουν ειδικα χημικα για την απομακρυνση ακομα και των πιο δυσκολων επικαθισεων στη γαζα της χοανης 2)Το ειδικο λαδακι που βαζεις στη χοανη (Λαδι ΚΝ) φροντιζει για την αποροφητικοτητα της σκονης και των διαφορων αλλων μικροαντικειμενων πανω στην χοανη ωστε να μην περνανε στην πεταλουδα , και οχι οπως πιστευουν οι περισσοτεροι για να δειχνει η χοανη καινουργια και κοκκινη!! Δοκιμασε για 3 καθαρισματα το ειδικο κιτ της ΚΝ και μετα δες την πεταλουδα σου ποση βρωμα θα εχει , επισης επανελαβε το ιδιο με τον δικο σου τροπο καθαρισμου και βγαλε τα συμπερασματα σου!! Edited May 27, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Εσυ μιλας για οπτικη διαφορα...ομως στην ουσια η χοανη ετσι δεν κανει δουλεια!! Καθαριζεις τη χοανη παντα με τα εγκεκριμενα υλικα καθαρισμου του κατασκευαστη για 2 λογους :1)Τα ειδικα καθαριστικα (υγρο καθαρισμου ΚΝ) εχουν ειδικα χημικα για την απομακρυνση ακομα και των πιο δυσκολων επικαθισεων στη γαζα της χοανης 2)Το ειδικο λαδακι που βαζεις στη χοανη (Λαδι ΚΝ) φροντιζει για την αποροφητικοτητα της σκονης και των διαφορων αλλων μικροαντικειμενων πανω στην χοανη ωστε να μην περνανε στην πεταλουδα , και οχι οπως πιστευουν οι περισσοτεροι για να δειχνει η χοανη καινουργια και κοκκινη!! Δοκιμασε για 3 καθαρισματα το ειδικο κιτ της ΚΝ και μετα δες την πεταλουδα σου ποση βρωμα θα εχει , επισης επανελαβε το ιδιο με τον δικο σου τροπο καθαρισμου και βγαλε τα συμπερασματα σου!! έτσι πρέπει να γίνετε όσοι έχουν φίλτρο ελευθέρας, με τα δικά μου μαραφέτια, εξάλου δεν καταναλώνονται πολύ γρήγορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 (edited) λοιπον να ξερετε.. το swaz ειναι υπερενισχυμενο καθαριστικο και ως εκ τουτου ακαταλληλο για καθαρισμο χοανων κλπ...φανταστειτε οτι αφηνω μεσα σε swaz παλια μοντελα αεροσκαφων βαμμενα με enamel και την επομενη δεν υπαρχει ιχνος μπογιας...το χρησιμοποιουσα για να καθαρισω τις ζαντες και μου γ@μησε τα τακακια...μακρια απο swaz Edited June 26, 2006 by danichro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 λοιπον να ξερετε.. το swaz ειναι υπερενισχυμενο καθαριστικο και ως εκ τουτου ακαταλληλο για καθαρισμο χοανων κλπ...φανταστειτε οτι αφηνω μεσα σε swaz παλια μοντελα αεροσκαφων βαμμενα με enamel και την επομενη δεν υπορχει ιχνως βρωμιας...το χρησιμοποιουσα για να καθαρισω τις ζαντες και μου γ@μησε τα τακακια...μακρια απο swaz Τhanks for the tip......ήμουν έτοιμη να την βουτήξω σε swaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N/A Gti Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 almost-off-topic- Παιδια προσοχη στο swaz, ειναι οκ για ζαντες και μοτερ, αλλα ριχνετε λιγο και με προσοχη και ξεβγαλτε σχετικα χρηγορα με ΑΠΕΙΡΟ νερο και καλυτερα ξαναπλυντε με καποιο ηπιο καθαριστικο (πχ υγρο πιατων). δεν ξερω για τα τακακια που λεει ο φιλος Danichro αλλα καιει ΑΝΕΤΑ το χρωμα αν το αφησεις πολυ ωρα (το εχω δει). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 πολύ καλή ανάλυση, μπράβο Σπύρο, εμένα βέβαια μου λέέι ο τύπος στο μαγαζί που το αγόρασα ψεκάζεις λέει και στισ δύο πλευρές και στην καθαρή και στη βρώμική με το cleaner αλλά τα λέει για κατανάλωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted July 22, 2006 Report Share Posted July 22, 2006 στο τέλος μετά το πλύσιμο δεν έχει ομοιόμορφο χρώμα αλλού είναι pink αλλού είναι άσπρο και αλλού κοκκινίζει ελαφρά, γιατί? έχουν μείνει και μικρά μαυραδάκια.μήπως να το βουτήξω σε μια λεκάνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...