Speedy Posted January 14, 2010 Report Posted January 14, 2010 Έχω παρατηρήσει μήνες τώρα ότι με σβηστή μηχανή και γυρισμένη την μίζα απλά στην θέση 1 όπου κάνει το check με αερόσακους , ακούγεται ένα επαναλαμβανόμενο " κλακ κλακ κλακ κλακ " με τον ίδιο ρυθμό από την μεριά του συνοδηγού . Εντοπίζω τον ήχο κάπου μεταξύ ντουλαπάκι και δοχείο υγρών ψυγείου ... το έχει προσέξει κανείς ? Το κάνει και όταν είναι αναμμένος ο κινητήρας και όταν η μίζα είναι στην θέση 1 . Είναι σαν να δουλεύει κάποιο μοτεράκι ... Quote
Speedy Posted January 14, 2010 Author Report Posted January 14, 2010 Το κλαπέτο του κλιματισμού είναι. Κάνε πως δεν το ακούς. Ευχαριστώ πολύ ! Πρέπει να ακούγεται λιγότερο ή καθόλου ? Είναι πρόβλημα ? Quote
S8N Posted January 14, 2010 Report Posted January 14, 2010 Κι εμένα το κάνει από την 1η μέρα. Πρέπει να είναι φυσιολογικό. Αυτό πάντως μου θυμίζει ένα ανέκδοτο (διάβασε το κομμάτι με το νάνο): Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν 'gripe sheet' στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν. Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό. Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί. Πολλες φορές αυτες οι φορμες αντιμετωπιζονται με χιουμορ! Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση και έχουν καταγράφει από τους πιλότους της Qantas καθώς και η λύση που έχει δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Qantas είναι η μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο ενεργητικό της. (Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο. Λ: Η λύση που δόθηκε από τον μηχανικό.) Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση. Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε. Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο. Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος. Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο. Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο. Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ. Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά. Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλείκάθοδο 200 πόδων το λεπτό. Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος. Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης. Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν. Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά. Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα. Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος. Λ: Γι' αυτό είναι εκεί. Π: Το IFF δεν λειτουργεί. Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'. Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ. Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο. Π: Η μηχανή Νο3 λείπει. Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα. Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία. Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί. Π: Το ραντάρ βουίζει. Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική. Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα. Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του. Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο. Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS. Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις Quote
Speedy Posted January 14, 2010 Author Report Posted January 14, 2010 Χεχε ! Καλό !! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ! Quote
Giorgos79 Posted January 15, 2010 Report Posted January 15, 2010 Τον ίδιο ήχο άκουγα και εγώ όταν άρχιζαν τα κρύα και μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι. Όταν το έβαζα μπροστά όμως.Μετά απο επίσκεψη στη Karenta το πρόβλημα διορθώθηκε. Κάτι έσφιξαν που είχε να κάνει με τα φρένα ή με καλώδια.Δεν θυμάμαι καλά γιατί πάει καιρός, πάντως βρέθηκε λύση γιατί εδω και 2 χρόνια δεν το έχει ξανακάνει........ Quote
Giorgos79 Posted January 15, 2010 Report Posted January 15, 2010 Δείχνεις αρκετά σίγουρος... Πατάω γερά...... Ο θόρυβος που αναφέρει ο Speedy είναι ίδιος με αυτόν που άκουγα εγώ. Κάπως έτσι θα τον περιέγραφα. Τώρα για την αιτία που τον προκαλούσε, πάει καιρός δε θυμάμαι..... Quote
mourh Posted January 15, 2010 Report Posted January 15, 2010 και εγω τον ακουω.οταν βαζω τον κλιματισμο.ενα συνεχομενο τακ τακ τακ τακ μερικες φορες τον ακουω ακομα κ οταν εχει περασει ωρα απο τοτε που πρωτο εβαλα μπρος τον κλιματισμο Quote
subwrc Posted January 15, 2010 Report Posted January 15, 2010 και εγω τον ακουω.οταν βαζω τον κλιματισμο.ενα συνεχομενο τακ τακ τακ τακ μερικες φορες τον ακουω ακομα κ οταν εχει περασει ωρα απο τοτε που πρωτο εβαλα μπρος τον κλιματισμο Κι εγώ μία απ' τα ίδια. Quote
kpol Posted January 16, 2010 Report Posted January 16, 2010 Παντως σε ΑΛΛΑ αυτοκινητα αλλα και στο τεσσαρι αυτο το κλακ κλακ ήταν βλαβη και βασικα ηταν η βαλβιδα ανακυκλωσης.Αλλαζεις μια βαλβιδα και ξεμπερδευεις.....Τωρα μπορει να μιλατε για αλλο ηχο...τι να πω... Quote
Speedy Posted January 16, 2010 Author Report Posted January 16, 2010 (edited) Προσωπικά μιλάω γι αυτόν ακριβώς τον θόρυβο με κλειστό τον κλιματισμό : http://www.youtube.com/watch?v=BE4qHk7Zyd8 Το λέω για να ξέρουμε γιατί πράγμα μιλάμε ... Edited January 7, 2011 by Speedy Quote