Mike Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Καλημερα. θελω μεσα απο το θεμα αυτο να κοιταξουμε εναν παραμελημενο κινητηρα, τον ατμοσφαιρικο 2.0FSI Περα απο τις κλασσικες λυσεις, τι αλλο υπαρχει...? Δηλαδη ναι, μια σκουπα στην εισαγωγη, η ενα BMC, μια εξατμιση, και ενα προγραμμα, θα πανε γυρω στα 165-170 αλογακια, αλλα απο εκει και περα τι... -Υπαρχει καποιο κιτακι Κομπρεσσορα, η Supercharger...? -Αν οντως ειναι η βαση του TFSI, τουρμπιζεται...? Γιατι θα ηταν εξοχως ενδιαφερον. Καποια παιδια μεσα απο εδω απο το φορουμ, εχουν αυτον τον κινητηρα, ειναι κατι παραπανω απο καλοδεχουμενοι να μας πουν γνωμες, εντυπωσεις απο τον δρομο και ο,τι αλλο μπορει να βοηθησει. Thanks a priori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 θα μπορουσαμε πιστευω να παιξουμε κ με εκκεντροφορους οπως ο fanis κ ροικες ,μεγαλυτερα μπεκ κ να παμε τη βελτιωση λιγο παραπανω γυρω στα 180 αλογακια τον κομπρεσορα τον βρισκω λιγο απατητο μονοπατι ακομα αλλα το τουρμπο που υπαρχει στο αμεσως μεγαλυτερο gti θα ηταν πολυ καλη πατεντα,αλλα ειναι το προβλημα μονο αν κουμπωνει η τουρμπινα?η θα πρεπει να αλλαχτει το μισο αμαξι στα ηλεκτρικα για να κανεις σωστη δουλεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 Τα ηλεκτρικα δεν νομιζω επηρεαζουν σε κατι το να τουρμπισεις ενα αμαξι...Μηχανικα ειανι καθαρα...Το θεμα ειναι βεβαια οτι το αμαξι αυτο με ενα πρωτο σταδιο ειναι στα 170 αλογα...Οχι κι ασχημα... Μετα και κανα κιτακι Νιτρο και παιζει πανω απο 200...Και χωρις κανενα ζορι...Απλα λεω κατι σε υπερτροφοδοτηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fondas Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 οι δικες μου πληροφοριες λενε οτι το fsi με το Tfsi ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ με την προσθηκη τουρμπινας.ουτε καν τα σωθικα δεν αλλαζουν. δεν θελω να παρω ομως κανεναν στο λαιμο μου.καλυτερο ειναι οποιος εχει αυτο το μοτερακι να ψαχτει απο γερμανια μερια.ειμαι σιγουρος οτι ηδη θα υπαρχουν λυσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 Και εγω σε πρωτη φαση ετσι ειχα ακουσει, αλλα τελευταια μαθαινω οτι δεν ειναι ετσι ακριβως...Δεν μπορω να καταληξω ως εκ τουτου σε καποιο συμπερασμα... Παντως εντυπωσεις απο καποιον που εχει το αμαξι, θα ηταν κατι παραπανω απο ευπροσδεκτες... ο κινητάρας αυτός με πρόγραμμα και bmc έχει βγάλει 173 άλογα. Με εξάτμιση, εκκεντροφόρους και ροϊκή πιστεύω χαλαρά να βγάζει 190άλογα. Για τούρμπισμα το βλέπω χλωμό μιας και ΔΕΝ είναι το ίδιο μοτέρ με το TFSI. Μεταχειρισμένα τέτοια μοτέρ παίζουν στα €2000 + €1000 βγάλε βάλε + €2000 προγράμμα, εκκεντροφόροι, ροική και εξάτμιση πάμε στα €5000 για 190 περίπου άλογα. Με €6000 ένα μοτέρ ΤFSI και κάνα €1000 εργατικά πάμε στα €7000 για 200 άλογα με μεγάλες προοπτικές tunning. Συμπέρασμα καλύτερα tunning στον TFSI... Μαλιστα... -Οποτε BMC (σκουπα μπαινει...?) μαζι με προγραμμα 173 αλογα -Εξατμιση, ροικη, εκκεντρα κοντα στα 200... Αν ομως Φανη τουρμπιστει, με ενα light turbo, τοτε...μια χαρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Καλά άσε τις μ@λ@κίες και βάλε τον TFSi γιατί μετά θα χτυπάς το κεφάλι σου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 Τι λες μωρε...Δεν ειναι για μενα...εγω δεν κανω τιποτα ακομα... Παντως θα σε χαλαγε εσενα 150 αλογα απο μαμα, και για πλακα να μπορεις να πας κοντα στα 200...? Νομιζω πως οχι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 οι δικες μου πληροφοριες λενε οτι το fsi με το Tfsi ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ με την προσθηκη τουρμπινας.ουτε καν τα σωθικα δεν αλλαζουν. δεν θελω να παρω ομως κανεναν στο λαιμο μου.καλυτερο ειναι οποιος εχει αυτο το μοτερακι να ψαχτει απο γερμανια μερια.ειμαι σιγουρος οτι ηδη θα υπαρχουν λυσεις. Φίλε μου το ένα μοτέρ με το άλλο δεν έχουν καμία σχέση Όσο για τα σωθικά, εκεί είναι και οι μεγαλύτερες διαφορές τους αρκεί να δεις για παράδειγμα την κεφαλή των εμβόλων του TFSI σε σχέση με του FSI. Ειδικά για το turbo,έγιναν αλλαγές και στην κυλινδροκεφαλή : βαλβίδες εξαγωγής πληρωμένες με νάτριο,βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής με ενισχυμένες έδρες,βελτιστοποίηση αντοχής μοχλός ζύγωθρων με μείωση του πλάτους βαθμίδας εκκέντρων και ζυγώθρων,ελατήρια βαλβίδων με υψηλότερες δυνάμεις ελατηρίων (ίδια ελατήρια βαλβίδων σε βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής)κλπ Όλα τα παραπάνω είναι από το φυλλάδιο του TFSI που έχω και δε τα λέω από μόνος μου Είναι λάθος οι πληροφορίες σου πάντως. Τουρμπίζεται ο FSI,αλλά με άλλο τρόπο. Μιχάλη ότι θες...ξέρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 Για το τουρμπισμα του ατμοσφαιρικου διλιτρου επομενως, με το φτωχο μου μυαλο θα μπορουσα να σκεφτω τα εξης. Τουρμπινα οχι πολυ μικρη, μιας και λογω κυβικων μπορει να την γυρισει ευκολα. Χαμηλη πιεση ωστε να μην χρειαστει να ενισχυσουμε εντοσθια, περιπου δηλαδη 0,7 μια εξατμιση, ενα προγραμμα... Τι αλλο...? Ε ποσα αλογακια να δωσει...Νυχταγγελε, αναλυε...Μην καθεσαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 λοιπον επειδη εχω 2.0fsi και το εχω ψαξει αρκετα το θεμα εχω να πω τα εξεις: ο απλος fsi ειναι η βαση του turbo fsi.δηλαδη στην μετοπη εχουν την εισαγωγη και οι δυο και στον <καθρεπτη>την πολλαπλη εξαγωγης. γενικα οσο αφορα τον κινητηρα του gti ειναι σαφως ποιο ενισχυμενος παντου γιατι τα θερμικα φορτια ειναι μεγαλυτερα. σκουπα δεν μπαινει στον 2.0fsi μονο βαρελακι.(ετοιμαζω ιδιοκατασκευη σκουπας απο πολυεστερα ετσι ωστε να πηγαινει περισσοτερος κρυος αερας στο βαρελακι.) αν προσπαθησεις να τουρμπισεις τον απλο fsi θα πρεπει να σκεφτης τι θα κανεις με το παραπανω καυσιμο.εδω δεν υπαρχει πατεντα 5ο μπεκ .εδω εχουμε αντλια υψηλης πιεσης η οποια περνει κινηση (αν δεν κανω λαθος) απο τους εκκεντροφορους.πρεπει να δουμε αν αυτη η αντλια μαζι με τα μπεκ (τα μαμα) μπορουν να μας δωσουν το παραπανω καυσιμο.με κλειστο μοτερ και συμπιεση κοντα στο 12 τα πυρακια θα κανουν παρτυ στον θαλαμο καυσης. πηστευω οτι θα πρεπει να δανηστεις αρκετα μερη(φλατζα για να ριξεις συμπιεση,αντλια υψηλης,μπεκ) απο τον τουρμπο κινητηρα για να κανεις την μετατροπη να δουλεψει σωστα. να μην πουμε για το προγραμμα και την αλλαγη του αισθητηρα ειασαγωγης. πηστευω το τουρμπισμα οτι ειναι επικινδυνο σε εναν fsi γιατι δεν υπαρχει ακομα η τεχνογνωσια για κατι τετοιο αλλα και εαν γινει θα εχει δανιστει τα μισα μερη απο τον τουρμπο οποτε το κοστος θα ειναι μεγαλο και με αμφιβολα αποτελεσματα,οποτε αγοραζουμε εναν τουρμπο απο την αρχη σαν τροπετο και τελειωσε. εγω με ενα βαρελακι bmc ειδα 160.6ps 20,2kgm. πηστευω με φτιαξιμο το καπακι, εκκεντροφορους,εξατμιση και προγραμμα να φτασω τα 185ps 22-23kgm ροπη. οσο για προσθηκη νιτρο στο μοτερ στο τευχος 67 του power εχει δοκιμη 2.0fsi nitro. στο τευχος 81 του power εχει δοκιμη του gti. συγκρινοντας αυτα τα δυο τεστ διαπιστωνεις τα παρακατω. εκτος απο το 0-100km οπου το gti ειναι γρηγοροτερο.στο 0-400m και 0-1000m εχουν τους ιδιους χρονους ενω στις ρεπριζ ειναι παντου ποιο γρηγορο το 2.0fsi nitro. συμπερασμα : με 1000 ευρω εχεις επιδωσεις του gti. το nitro ειναι υγρου τυπου εχει 55αρι μπεκ και το εχει βαλει η xtreme-tuners. συγκριση γενικα μεταξυ gti και 2.0fsi nitro δεν υπαρχει γιατι ειναι δυο διαφορετικα αυτοκινητα . για κομπρεσσορα εχω στηλει καποια e-mail στο εξωτερικο αλλα ακομα τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 ο κινητάρας αυτός με πρόγραμμα και bmc έχει βγάλει 173 άλογα. Με εξάτμιση, εκκεντροφόρους και ροϊκή πιστεύω χαλαρά να βγάζει 190άλογα. Για τούρμπισμα το βλέπω χλωμό μιας και ΔΕΝ είναι το ίδιο μοτέρ με το TFSI. Μεταχειρισμένα τέτοια μοτέρ παίζουν στα €2000 + €1000 βγάλε βάλε + €2000 προγράμμα, εκκεντροφόροι, ροική και εξάτμιση πάμε στα €5000 για 190 περίπου άλογα. Με €6000 ένα μοτέρ ΤFSI και κάνα €1000 εργατικά πάμε στα €7000 για 200 άλογα με μεγάλες προοπτικές tunning. Συμπέρασμα καλύτερα tunning στον TFSI... Mην μπλεκετε με μετατροπες!Με 7000 πουλας το 2.0FSI kai περνεις GTI γνησιο(οχι μονο μηχανικα,αλλα κ bodykit,ζαντες,σαλονι κλπ κλπ).Οσο για τις μετατροπες 2.0fsi νοπμιζω οτι κατι περισσοτερο απο πρωτο σταδιο δεν αξιζει,αφου GTI ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!Για να φτασεις τα 210 δυναμομετρημενα αλογα(που δεν τα φτανεις) θες 6000+ ευρω και πολυ κοπο χωρις να ειναι το ιδιο driveable,να εχει την ιδια καταναλωση,για να μην κανουμε λογο για ροπη η μεταπωληση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 Μαλιστα...Πολυ ενδιαφεροντα τα σχολια σας, ιδιαιτερως τα δικα σου Γαβριηλ...Λοιπον...Αρα μια καλη λυση θα ηταν 1ο σταδιο( βαρελακι BMC, προγραμμα, και full εξατμιση ) + Ενα κιτακι Νιτρο και παιζεις λογικα πανω απο 210 αλογα...Εστω στιγμιαια...Αλλα παιζεις... Αλλιως μονο με το 1ο σταδιο εισαι καπου στα 180...Οχι κι ασχημα...Μαλιστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 (edited) Τι λες μωρε...Δεν ειναι για μενα...εγω δεν κανω τιποτα ακομα...Παντως θα σε χαλαγε εσενα 150 αλογα απο μαμα, και για πλακα να μπορεις να πας κοντα στα 200...? Νομιζω πως οχι... Θα με χάλαγε όταν θα μπορούσα να είμαι 200 μαμά και για ακόμα πιο πλάκα 300 αξιόπιστα. ΝΑΙ , θα με χάλαγε! Και για Νιτρο πες σε αυτόν που θέλει να το κάνει να πάρει ένα 2ο αμάξι (βλέπε Honda) και να το βάλει εκεί. Edited March 6, 2006 by Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 Ναι αλλα αν σου λεγανε...εβαλε 1,6 η 2,0 η αλλιως τιποτα αλλο... Εσυη τι θα εκανες...? Μην κοροιδευομαστε...Το 2,0 θα εβαζες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Δεν το έθεσες έτσι. Προφανώς το 2.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 εγω παντως θα εβαζα το 1,6 που μια χαρα κανει τη δουλεια του,θα γλυτωνα καποια χρηματα και θα τα εριχνα οταν πλεον θα μπορουσα να βαλω tfsi για το tuning του.. νομιζω ειναι η καλυτερη λυση..απλα θελει και λιγο να κανεις υπομονη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 εγω παντως θα εβαζα το 1,6 που μια χαρα κανει τη δουλεια του,θα γλυτωνα καποια χρηματα και θα τα εριχνα οταν πλεον θα μπορουσα να βαλω tfsi για το tuning του..νομιζω ειναι η καλυτερη λυση..απλα θελει και λιγο να κανεις υπομονη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fondas Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 τελικα οι πληροφοριες μου ηταν λαθος.για την ακριβεια μαλλον εγω ακουγα αλλα απο αυτα που μου λεγανε.εξακολουθω να πιστευω ομως οτι με φλαντζα-εξαγωγη-τουρμπινα κλπ απο το γνησιο μπορεις να κανεις μια πολυ καλη δουλεια.ειδικα σε κανεναν χρονο απο τωραπου σιγουρα καποιοι θα ξηλωνουν αυτα τα κομματια για να ανεβασουν και αλλα αλογα,και οι τιμες θα ειναι πολυ πιο χαμηλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Καλημερα. θελω μεσα απο το θεμα αυτο να κοιταξουμε εναν παραμελημενο κινητηρα, τον ατμοσφαιρικο 2.0FSIΠερα απο τις κλασσικες λυσεις, τι αλλο υπαρχει...? Δηλαδη ναι, μια σκουπα στην εισαγωγη, η ενα BMC, μια εξατμιση, και ενα προγραμμα, θα πανε γυρω στα 165-170 αλογακια, αλλα απο εκει και περα τι... -Υπαρχει καποιο κιτακι Κομπρεσσορα, η Supercharger...? -Αν οντως ειναι η βαση του TFSI, τουρμπιζεται...? Γιατι θα ηταν εξοχως ενδιαφερον. Καποια παιδια μεσα απο εδω απο το φορουμ, εχουν αυτον τον κινητηρα, ειναι κατι παραπανω απο καλοδεχουμενοι να μας πουν γνωμες, εντυπωσεις απο τον δρομο και ο,τι αλλο μπορει να βοηθησει. Thanks a priori Michail να σου πω εγω που εχω το 2,0FSi δεν εχω κανενα prb μου βγαζει κοντερισια 235km/h και εχει και τραβηγματα πολυ καλα για το βαρος του οποτε γιατι να παω σε λυσεις τυπου τουρμπισμα και να μπλεξω με <<αλλα>> μου φτανει και αυτο που εχω αν και σε ενα test που διαβασα στη Γερμανια δυναμομετρημενα αλογα εχει 158,6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 10, 2006 Author Report Share Posted March 10, 2006 Mμμμ...Οχι κι ασχημα ε...? 235 κοντερισια...χεχε... Pas mal... Αλλα οσο να πεις, βελτιωνεται κιολας ευκολα σχετικα...Y not λοιπον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Mμμμ...Οχι κι ασχημα ε...? 235 κοντερισια...χεχε... Pas mal... Αλλα οσο να πεις, βελτιωνεται κιολας ευκολα σχετικα...Y not λοιπον... Kαλημερα κοιτα δεν θα ελεγα και οχι αργοτερα μετα την εγγυηση για μια πιο καλη εξατμηση οχι για αυξηση υποδυναμης αλλα για καλυτερη <<αναπνοη>> Επισης θα θελα να συμφωνησω στο οτι η μηχανη η δικη μου ειναι ακριβως η ιδια με του GTi εκτος του turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 13, 2006 Author Report Share Posted March 13, 2006 Οχι φιλε μου...Καμια σχεση... Sorry που σε απογοητευω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chrome Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 bre paidia gia to passat 1.6 sportline 2006 ti exete na protinete???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 bre paidia gia to passat 1.6 sportline 2006 ti exete na protinete???????? Φίλε μου είσαι off topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alonso Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 (edited) Λοιπόν για τον Fsi 2.0 Απ οτι μου είπαν σήμερα στη σχολή,έχει μια ειδικη προσφορα ο Παζαρόπουλος με 1.500Ευρώ για τούρμπο στα 235 άλογα με εγγύηση.Δεν ξέρω κατα πόσον αληθεύει αλλά ένα τηλεφωνάκι ειναι..Τσέκαρετε το!!! Edited March 13, 2006 by Alonso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...