Με τα bilstein τα μαύρα θα είσαι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα όπως τώρα, αλλά απλά δε θα δουλεύουν ούτε αυτά σωστά και θα προκληθεί και πρόωρη φθορά. Με ελατήρια χαμηλωματος θέλεις και τα αντίστοιχα αμορτισέρ. Τα κίτρινα βγαίνουν σε δύο τύπους, με λεπτή και με χοντρη μπουκάλα / καλάμι, θεωρητικά αυτά με το λεπτό είναι και πιο άνετα. Εγώ τα φόραγα στο δικό μου πριν πολλά χρόνια, μέχρι τα 30.000 χλμ ήταν φοβερά και στην άνεση, τα ένιωθες όπως σε ένα εργοστασιακό mini Cooper s αν έχεις μπει. Μετά όμως τα χλμ αυτά, όσο πιο πολλά έκανα τόσο πιο κούτσουρα γίνονταν, αλλά από κράτημα, πάντα τρένο.
Sent from my XT910 using Tapatalk 4