Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/2014 in all areas

  1. Μιας και κράτησα το κουτάκι πήγα και το κοίταξα G 001 770 A2
    2 points
  2. Μια πολύ ωραία μέρα με πολλά χαμόγελα και ότι μπορούσε ο καθένας να προσφέρει ώστε τα πράγματα που μαζεύτηκαν να πάνε πραγματικά σε άτομα που τα χουνε ανάγκη... Ευχαριστούμε και το Δ.Σ. για τον καφέ και τα αλμυρά εδέσματα...Γλυκό δεν πρόλαβα να φάω γιατί ο passatebos τα τσάκισε...και έγινε και χάλια...!!!χαχαχαχα
    2 points
  3. Ο Καθαρισμός Πεταλούδας (κλαπέτο) Εισαγωγής Αέρα Turbo / Compressor ανά 60,000χλμ είναι απαραίτητος για τη σωστή λειτουργία του μοτέρ : Ξεκινάμε τη διαδικασία αφαίρεσης, με κρύο μοτέρ! Για τα παραπάνω είναι απαραίτητα, μια μικρή συλλογή, ένα σετ πένσες, πανιά, σπρέυ καθαρισμού, άζαξ, μαγνήτη κλπ.. Ξεκινάμε, στην αρχή αφού βγάλουμε το καπάκι μοτέρ: Εντοπίζουμε την πεταλούδα και αρχίζουμε βγάζουμε τις υποπιέσεις:(30άρι Torx) Όλη η σωλήνωση και η πεταλούδα βασίζεται σε πατούρες, αρχίζουμε μία μία να τις ξεβιώνουμε:(30άρι Torx) Βγάζουμε και την εισαγωγή μας, χοάνη ή παπά: (Σταυροβατσάβιδο, 7-8άρι καρυδάκι για τους κολιέδες, και σκύλα ή Knipex για τους εργοστασιακούς κολιέδες) Αριστερά της πεταλούδας, βγάζουμε το φισάκι της καθώς και το φισάκι δίπλα το λύνουμε και το βγάζουμε από τη σωλήνα για να είναι ελεύθερη: Λύνουμε επίσης την βίδα (30άρι Torx) της Ν75 για να βγάλουμε τις αναθυμιάσεις μετά: Λύνουμε λίγο από τη θέση τους πίσω τις υποπιέσεις και την επιστροφή αναθυμιάσεων μετά με προσοχή τραβάμε και τη βαλβίδα άνθρακα πιο πίσω: (Κατσαβίδι ίσιο, πένσα, knipex) Χαλαρώνουμε το κολλάρο Intercooler σε πεταλούδα που βρίσκεται πίσω από το μοτέρ για να μας δώσει χέρι στην τελευταία βίδα που είναι στην πατούρα στη σωλήνωση δεξιά από την πεταλούδα: Λύνουμε την σωλήνα παροχής αέρα στην τουρμπίνα, ξεκινώντας από τις δύο βίδες και τον πλαστικό κολιέ και στη συνέχεια αφαιρούμε τη βίδα που καταλήγει στο αλουμίνιο της τουρμπίνας:(30άρι Torx) Ξεκινάμε επιτέλους και λύνουμε τις 3 βίδες της πεταλούδας: (30άρι Torx) Μεγάλη προσοχή σε όλες τις φλάτζες μην τις τραυματισουμε! Στο πίσω μέρος της σωλήνωσης δεξιά της πεταλούδας, έχουμε την παροχή στον compressor, αφαιρούμε με προσοχή (πένσα, knipex) τους δύο κολιέδες: Στη συνέχεια προσεκτικά σιγά σιγά τραβάμε το κομμάτι της σωλήνωσης: Φαίνεται στα δεξιά μέσα ο σωλήνας αφού βγάλουμε το κομμάτι: Στα αριστερά επιτέλους η πεταλούδα: Με προσοχή και ήπιες κινήσεις την βγάζουμε την πεταλούδα από τη θέση της: Έχει λίγη βρωμιά.. Καθαρίζουμε με πανάκι με προσοχή χωρίς να σπρώχνουμε την πεταλούδα εσωτερικά. Τα κομμάτια που βγάζουμε... Αφαιρώντας και τον κολιέ από την κάτω πλευρά βγάζουμε το μικρό ελαστικό κολλάρο του compressor, για να το καθαρίσουμε: (Πένσα, Knipex) Ξεκινάμε το καθάρισμα, με απαλές κινήσεις και χωρίς να βιαζόμαστε μία μία σωλήνωση: Αφού όλα στεγνώσουν και κάνουμε ένα διάλειμμα για την μέση, αρχίζουμε με προσοχή την τοποθέτηση, ανάποδα. Προσέχουμε ιδιαίτερα καθώς σχεδόν όλες οι βίδες μας μπαίνουν σε πλαστικά, οπότε είμαστε προσεκτικοί και φειδωλοί με τη δύναμη που βάζουμε, αλλιώς εύκολα θα χαλάσουμε τα πάσα! Ο μαγνήτης βοηθάει στην αφαίρεση των βιδών χωρίς να μας πέφτουν μέσα στο χώρο του μοτέρ, αλλά και την επανατοποθέτηση τους! Αφού τελειώσουμε την τοποθέτηση όλων των τμημάτων κοιτάμε με προσοχή ένα ένα τα φισάκια και όλα τα κλιπς, κολλάρα να είναι στη θέση τους. Βάζουμε το καπάκι μοτέρ και βάζουμε μπροστά. Παρακολουθούμε σκυμμένοι μήπως κάτι δεν πήγε καλά ή έχουμε κάποια διαρροή. Στη συνέχεια κάνουμε με τη βοήθεια του vcds και μια βασική ρύθμιση της πεταλούδας γκαζιού για να είμαστε οκ. Πολύ περιληπτικά: Engine - 60 - Basic Settings -πατάμε το κουμπί ON/OFF... Aφήνουμε για 30'' ακούμε και την πεταλούδα να κινείται και μετά κλείνουμε το section.
    1 point
  4. βάλε overload για 95 άρα, με πιο ελέυθερο φιλτρο στο φιλτροκούτι, και εξάτμιση διαμέτρου 63,5mm (από καταλύτη και πίσω) από 5άρι gti, φτάνεις χαλαρά τα 200 αλόγατα, αξιόπιστα, χωρίς προβλήματα. απλά, καθαρά,οικονομικά, γρήγορα και κυρίως αξιόπιστα.
    1 point
  5. Τι έγινε μοτοσυκλέτα το έκανες το golf ??
    1 point
  6. Κανονικα μετραει! 2 χρονια εργοστασιακη και αλλα 2 η επεκταση (αν την εχει κανει). Ψαξτο καλα και προχωρα. Σιγουρα θα βρεις και σωστα αμαξια. Πολλα εκαιγαν λαδι (ισως τα περισσοτερα) αλλα πιστευω πως μοντελα απο μεσα του 11' και μετα δεν θα εχουν κανενα θεμα.
    1 point
  7. οχι δεν υπαρχει 1.4 TFSI η Audi μονο εχει αλλαξει για prestige και μονο το ονομα στα 14αρια και τα λεει TFSI βασικα TSI και TFSI ειναι το ιδιο απλα στα δικα σας τα 2.0 επειδη υπαρχουν διαφορες τα ξεχωρίζετε με TSI και TFSI
    1 point
  8. Το S κρατάει υπερβολικά πολύ τις σχεσεις και με το παραμικρο βύθισμα του γκαζιου κατεβάζει σχέσεις , είναι το αλλο ακρο του D
    1 point
  9. Δεν νομίζω να μπει κανείς στον κόπο να ρωτήσει για τιμές και διαθεσιμότητα στο Ελλαδιστάν! Βενζινούλα , πετρελαιακι και άντε κανένα υγραέριο και πολύ μας είναι...
    1 point
  10. το S Mode ειναι ΜΕΓΑΛΗ Βλακεια οπως και το D Mode αλλη μεγαλη βλακεια απο εκει. MANUAL FOR EVER απλά κρατάς λιγο παραπανω τις σχέσεις σε σχέση με το D Mode επισης κανω καλυτερες καταναλώσεις στο Manual παρά στο D
    1 point
  11. Ο κινεζος δεν εχει κανένα πρόβλημα με το canbus, το canbus εχει με τον κινεζο και το κάθε σύγχρονο μηχάνημα, το εξηγισα και παραπάνω μην επιμένετε σε αυτο. Δεν μπορείς να εχει αυτοκίνητο του πχ 2005 και να θέλεις μηχάνημα του 2014 κάτσε με το rcd
    1 point
  12. Σωστα τα λες. το 060 κανει μονο την πεταλουδα γκαζιου, η οποια στην περιπτωση αυτη δεν εχει βγει απο την θεση της οπως μας διχνει.
    1 point
  13. ....."εγώ ξεκινάω να βγάζω βρώμα" χαχαχχαχαχχαα
    1 point
  14. αν ενοεις εμενα μουρη (δεν ξερω το ονομα σου!) ειμαι στην αλλη ακρη της ελλαδας και δυστιχως οχι...παρα carprog με 70ευρω περιπου και κανει για χιλιομετρα και καντραν immo και για πολλα αυτοκινητα..θα βγαλεις και μεροκαματο,εγω το σκεφτομαι
    1 point
  15. μεσα επεσες 650 το συνολο,αξιζουν τα λεφτα τους!!
    1 point
  16. καλησπέρα και από μενα ΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕΡΙΑ TSI 140HP ΜΕ ΕΝΤΟΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ
    1 point
  17. Αντε κανονιστε εσεις και να ξερετε οτι η συμμετοχη η δικη μας ειναι σχεδον σιγουρη... Αθηνα Λαμια ενα τσιγαρο δρομος... Για την καλη παρεα παμε οπουδηποτε!!!!!
    1 point
  18. Φιλε , όλα τα γκολφ έτσι ειναι εκει κάτω στο μαρσπιέ. Μην ανυσηχείς δεν ειναι ελλάτωμα ούτε ατέλεια του αυτοκινήτου σου. Ισως 1 λόγος που τα κάνουν έτσι ειναι για να υπάρχει μια κάποια προφύλαξη της λαμαρίνας από πέτρες και χαλίκια που πετάνε οι ρόδες, αν το πιάσεις στο σημειο εκεινο θα δεις οτι ειναι πισσαρισμένο, εχει κάποια ελαστικότητα, δεν ειναι η επιφάνεια της λαμαρινας εξωτερικά. Αν θες να μην το βλέπεις βάζεις μαρσπίε πλαστικά απ το gti. Μην τρελένεσαι, έτσι είναι τα vw !!! :-)
    1 point
  19. Απίστευτη οργάνωση! Μπράβο στους γείτονες.. ps. Хммм! тези български жени!
    1 point
  20. Τα συστήματα πάντως και τα κόλπα δεν ενδιαφέρουν τον συνειδητοποιημένο αγοραστή, αυτά τα κόλπα τα πουλάνε οι Κορεάτες που τα δίνουν τζαμπέ όλα σε κάθε έκδοση μαζί με 152 χρόνια εγγύηση για να προσελκύσουν αγοραστές, σαν τα καθρεπτάκια στους ιθαγενείς ένα πράγμα... ...ο αγοραστής του Golf ΚΥΡΙΩΣ ενδιαφέρεται αν το αυτοκίνητο είναι ποιοτικό, στιβαρό, με την κλασσική καμπίνα = θησαυροφυλάκιο, την παθητική ασφάλεια στους ανώτερους δείκτες της κατηγορίας κλπ... ...χέστηκε μεταξύ μας για τα start & stop κλπ... ..θα χαρεί που θα τα βρει στο Golf αλλα δεν είναι αυτός ο κύριος λογος επιλογής και αγοράς του συγκεκριμένου αυτοκινήτου... ...μην τρελαθούμε κιόλας..!! Τα γνωστά λοιπόν χαρακτηριστικά εδώ και χρόνια των Γερμανικών μοντέλων προφανώς το Golf 7 τα έχει, βάσει όσων περιγράφουν οι νέοι κάτοχοι..
    1 point
  21. σου παρεχω τις πληροφοριες/κωδικους με καθε επιφυλαξη για την ορθοτητα τους.πριν τα παραγγειλεις, τσεκαρε τους σε μια αντ/πια για την ορθοτητα τους.Μην ξεχασεις να παρεις μερικα κλιπς,ισως σου χρειαστουν. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.