Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/2016 in all areas

  1. 2 points
  2. 1 point
    Αυριο θα μαστε στο χωριο μου! Τι χαρα ειναι αυτη.... εχω ετοιμες dslr, gopro , αμαξι φουλ βενζίνα, ελεγξαν και λαστιχα. Ακομα και στο σκυλο πηρα μπουφανακι χαχαχα Τα λεμε στα Μακ αυριο! ΥΓ για οσους έρθουν μεμονωμένα: το ξενοδοχειο ειναι λιγο πιο πανω απο την πλατεια, οποτε συνεχιζετε ν ανεβαινετε οπως παει ο δρομος και θα το δειτε στο αριστερο σας χερι Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. 1 point
    Δε μιλάς να φεύγαμε όλοι μαζί από Ζωγράφου....
  4. 1 point
    Δε πειραζει ψηλα το ηθικο! Vw να ναι κ ο,τι να ναι... Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. 1 point
    Τρέχει και είναι φυσιολογικό, οι υδρατμοί των καυσαερίων που βγαίνουν από την εξάτμιση υγροποιούνται επειδή ακουμπούν στο μέταλλο που είναι κρύο στην εκκίνηση, μέχρι αυτό να ζεσταθεί. Μετά δεν είναι φυσιολογικό. Αν η βενζίνη είναι νερωμένη θα τρέχει λίγο περισσότερο στην εκκίνηση αλλά μετά αν ο κύλινδρος πιάνει θερμοκρασία, πάλι θα βγαίνουν ως αέριο. Αν είναι τόσο πολύ το νερό μάλλον θα παρατηρήσεις και άλλα πράγματα εκτός από το νερό ... Όταν ο ταξιτζής σου είπε πάτα το να φύγει το νερό, εννοούσε εμπειρικά ότι ανεβάζοντας φορτίο, αυξάνονται οι θερμοκρασίες στον κύλινδρο, ζεσταίνεται πιο γρήγορα το μέταλλο της εξάτμισης και "φεύγει" (εξαφανίζεται) το νερό.
  6. 1 point
    Ναι μπορει να εχεις δικιο, ισως ειναι υπερβολικο αυτο που εγραψα, αυτο που θελω να πω ειναι οτι το μοτερ μου ειναι δουλεμενο ψιλα, οταν το βγαλω και βρω δρομο θα το πατησω θα το λιωσω. Δεν θα το λυπηθω, και στο θεμα μας μιας και με αυτη την χρηση και με τα 5-30 με βαση τα γραφομενα του palios το οτι τα 5-30 δημιουργουνε γρηγορη φθορα στο κινητηρα, δεν θα επρεπε να καιω λαδια ντουμανι απο πισω?? Δεν θα επρεπε ηδη να πεταξω το μοτερ?? Η τουρμπινα μου αλλαχτηκε καπου στις 110000km με καινουρια, και η καινουρια ανοιχτηκε μετα απο 50000km και ο αξονας της ηταν καινουριος χωρις ιχνος φθορας, τον ειδα με τα ματια μου οταν βγηκε για να παει για ζυγοσταθμιση. Το εγραψα και καπου παραπανω, ο κατασκευαστης για να βγαλει σκαρτο ενα μοτερ και να του δωσει ημερομηνια ληξεως, θα παιξει ποιο ευκολα με τα μεταλα, και οχι με τα λαδια για να δημιουργησει φθορα, οποιος δει ενα πιστονι απο 2λιτρο μοτερ του 1990 και το συγγρινει με ενα πιστονι απο 2λιτρο του 2015, το ενα ζυγιζει οσο και τα 2 του 2015. Ο κατασκευαστης πριν βγαλει ενα μοντελο στην παραγωγη το δοκιμαζει για να ξερει τι προβληματα θα βγαλει και ποτε θα του επιφερει εσοδα, και οχι για να τα διωρθωσει, γιατι αν ηταν το 2ο τα αμαξια δεν θα χαλουσαν. Δεν ξερει δηλαδη η vw οτι τα πιστονια σπανε στα tsi και γιατι??? Οτι οι καδενες δεν αντεχουν lifetime οπως τις παρουσιαζουν??
  7. 1 point
    Όχι είναι φτηνιάρικα τα ballast και ψευτο canbus. Η βάζει άλλα ή αυτό που είπες 2 ποστ πιο πάνω και ίσως λυθεί 99% Ρίξε μια ματιά στο θέμα είναι συχνό φαινόμενο.
  8. 1 point
    Αυτό το κάνουν επειδή τραβάνε λιγότερο ρεύμα συνολικά. Πρέπει να παρεμβάλεις ενα ζευγάρι πυκνωτές στα ballast και θα δουλεύουν άψογα. Κάτι τέτοιο θες http://www.ebay.com/itm/2Pcs-Xenon-HID-Flicker-Error-Warning-Canceller-CANBUS-Capacitors-Decoder-Kit-AL-/161979512192?hash=item25b6bb3580:g:zYoAAOSwEeFVNMZB&vxp=mtr Εγω τους δικους μου τους εχω πάρει απο ebay πριν 4 χρόνια και δουλεύουν μια χαρά ακόμα, φαντάζομαι θα βρίσκεις και Ελλάδα αν ψάξεις
  9. 1 point
    Μερικές φωτο από Ρώμη που έκατσε ενα ταξίδι την προηγούμενη βδομάδα! Looking up by Andreas Tsonis, on Flickr Coloseum by Andreas Tsonis, on Flickr Rome by night by Andreas Tsonis, on Flickr Vatican vertigo by Andreas Tsonis, on Flickr Piazza della Repubblica by Andreas Tsonis, on Flickr
  10. 1 point
  11. 1 point
    Γκολφακι και παμε για προπονηση Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. 1 point
    Καλώς σας βρήκα ! Ονομάζομαι Γιώργος , 33 ετών με έδρα τα δυτικά προάστια αττικής. Ιδιοκτήτης εδώ και 9 χρόνια ενός golf mkV tsi 1.4 140HP με φ.π.ε. Ξέρω.... άργησα να μπω στην παρέα. Ελπίζω να μην χρειαστεί να βοηθήσω απο εμπειρίες που είχα, έχω ,θα έχω , και ελπίζω να βοηθηθώ όπως και τόσο καιρό βοηθούμε απο club ως απλός αναγνώστης, και με την ευκαιρία να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
  13. 1 point
    Έτοιμο το Γκολφάκι. Το πήρα σήμερα το πρωί. Μια χαρά φαίνεται. Μου έδωσαν και 2 χρόνια εγγύηση. Πάντως με πόνο ψυχής αποχωρίστηκα το DSG.
  14. 1 point
    Ολα εχουν τα συν και πλην. Εγω προσωπικά αν θες λόγω ιδιοσυγκρασίας και συνήθειας, δεν θα επέλεγα dsg. Θέλω να εχω πλήρη ελεγχο σε κατεβάσματα-ανεβάσματα ταχυτήτων. Θέμα γούστου είναι. Τα παλιά dsg δεν ξερεις αν του ειχε βγαλει κάτι, πως του είχε συμπεριφερθει ο πρωην ιδιοκτήτης του, αν το σκιζε η οχι ας πούμε, αν ειχε πρόγραμμα, τυχόν σκορτσαρίσματα κλπ. Θέλει ψάξιμο και να ξέρεις οτι λαμβάνεις ρίσκο αν επιλέξεις dsg. Sent from my iPhone using Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...