Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/23/2017 in all areas

  1. 3 points
    Κάναμε το σπα μας πλυσιματακι και πέρασμα κερί με χέρι carnauba από chemical guys!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. 2 points
  3. 1 point
    Αρχικα ξεβιδωνουμε την ταπετσαρια Μετα τραβαμε την ταπετσαρια προς τα κατω ξεκουμπονωντας τα εσωτερικα κλιπ με την βοηθεια ενος μακριου πλασυικου ¨μοχλου¨ και αλλαζουμε την κλειδαρια Τελος ελεγχουμε αν ολα τα κλιπ ειναι στην θεση τους και ξανακουμπωνουμε την ταπετσαρια την οποια και βιδωνουμε στα γνωστα σημεια Στο συγκεκριμενο ΤΟΥΡΑΝ μοντελο του 2007 το πορτ παγκαζ δεν ανοιγε απο μεσα . Στο καινουργιο που εχω παρει μοντελο του 2012 ανοιγει και απο μεσα με ενα τραβηχτο μπουτον που εχει απο μεσα στο σημειο της κλειδαριας
  4. 1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
  7. 1 point
  8. 1 point
    Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. 1 point
    Η αλήθεια είναι ότι μας γ@@@σες. Αλλά δεν μπορώ να σου δώσω άδικο, καλά τα λες με τόσα τροχαία, αλλά συμβαίνει το εξής... Καταρχήν το 160-180 που λες αφορά πιό αδύναμα σύνολα, όπου μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα και έχει φανεί το πιό δυνατό, και έχει διαρκέσει και κάπως ώστε να έχει νόημα ένα πάτημα. Εμείς που μπορεί να μην έχουμε και τίποτα θηρία, αλλά αν πατήσουμε μέχρι τα 160 ή 180 το πάτημα θα κρατήσει ελάχιστο χρόνο, δες ένα βίντεό μου στο στάδιο που είμαι τώρα (edit: έχω ποστάρει εδώ) (σου προτείνω το πάτημα με το MG turbo που είμαι ακριβώς όπως τώρα), κοίτα τα χιλιόμετρα που ανεβάζω και θα καταλάβεις ότι μέχρι τα χιλιόμετρα που λες δεν θα καταλάβω πάτημα. Εκτός που μέχρι τα 130 στους περισσότερους δρόμους θα σπινάρω, εκτός και κάνω burn out, γιατί όσο τσίχλα και να είναι τα 8άρια χρειάζονται και το κατάλληλο οδόστρωμα διαφορετικά μικρά τα κέρδη. Επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβει να φανεί η δύναμη μέχρι τα 180, έχω πολλά παραδείγματα όπου χρειάστηκα τουλάχιστον τα 210 για να μιλήσει η K04-064 και τα κυβικά, ή απέναντι σε ισχυρότερους και με περισσότερα κυβικα αλλά βαρύτερους τετρακίνητους ή πισωκίνητους αντιπάλους, κατάφερα να σουβλίσω μετά τα 200. Δεν είναι για τα δικά μας αμάξια τα 180, είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα. Το δηλώνω, το έχω δηλώσει στο παρελθόν και το ξαναδηλώνω, αν γίνει πίστα στην Αττική, πίστα κανονική όχι καρτ, εγώ "κρεμάω το τιμόνι μου" και πλέον κυριλέ στους δρόμους. Μέχρι τότε, πατήματα μόνο εκεί που διασφαλίζεται η ασφάλεια η δική μας και των υπολοίπων. Κοινώς όχι δίπλα ή γύρω από άλλα αμάξια και πάντα σε κατάλληλους δρόμους. Εμείς μάλιστα πατάμε μόνο σε δρόμους που ξέρουμε πόσες λακούβες έχουν ανά τετραγωνικό. Και βέβαια φροντίζουμε ευλαβικά για την συντήρηση του αυτοκινήτου μας από λάστιχα μέχρι κεραία. Τι να κάνουμε καλώς ή κακώς είναι εθιστική η επιτάχυνση, στα 39 μου και συνεχίζω.
  10. 1 point
    357 σε δημοσιο δρόμο, ότι και να είναι αυτός είναι απλά μια μεγάλη ανοησία, δείγμα χαμηλής ευφυίας, απίστευτη ανευθυνότητα και πληρης, βλακώδης άγνοια κινδύνου. Στην Ελλάδα ισχύει το παραπάνω για ταχύτητες πάνω απο 160 για κλειστούς αυτοκινητόδρομους και πάνω απο 100 χλμ για επαρχιακούς/φαρδείς δρόμους εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών. Ενώ ουτε οι καλύτεροι οδηγοί αγωνων δε προλαβαίνουν ουσιαστικά να αντιδράσουν με ταχύτητες άνω των 120-130, γιατι οι περισσότεροι νομίζουν οτι μπορούν να το κάνουν? είναι πραγματική ανοησία και χαμηλός δείκτης ευφυίας.
  11. 1 point
    Αντε να πω και εγω ενα μικρο πατημα με το passat. Γρηγοριου Λαμπρακη νικαια Suzuki vitara 2.0 παλιο με τρελη αναρτηση και εξατμιση του εριξα απο φαναρι χαλαρο πατημα 2 καροτσες και δεν με εφτασε ποτε παρα μονο οταν εστριψα για το σπιτι. Στάλθηκε από το SM-J120FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. 1 point
    Παιχνιδάκι με το cupra με tt 20vt quattro με 3071 400 άλογα ρόδα. Προηγήθηκε κυνηγητό, δικάβαλοι κ οι 2, πάμε με περίπου 100 είμαι μπροστά κ μόλις βρήκαμε λίγο χώρο πατάω πατάει σχεδόν μαζί άνοιξα 2-3 αμάξια (μέχρι να φουσκώσει φαντάζομαι) στα 160 μου κόλλησε προφυλακτήρα, δεν πέρασε γιατί δεν είχε χώρο. Πλάκα είχε κυρίως που ψήθηκε για πάτημα. Cool τύπος. Να ήταν big turbo το κουπράκι ή να ήταν υβρίδιο το edition θα βλέπαμε άλλο έργο. Δυστυχώς δεν έχω βίντεο.
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
    Και εδώ βλεπουμε δυο απο τα καλύτερα αμάξια των κατηγοριών τους, δυο έρωτες μαζί Sent from my iPad using Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...