Η αλήθεια είναι ότι μας γ@@@σες. Αλλά δεν μπορώ να σου δώσω άδικο, καλά τα λες με τόσα τροχαία, αλλά συμβαίνει το εξής...
Καταρχήν το 160-180 που λες αφορά πιό αδύναμα σύνολα, όπου μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα και έχει φανεί το πιό δυνατό, και έχει διαρκέσει και κάπως ώστε να έχει νόημα ένα πάτημα. Εμείς που μπορεί να μην έχουμε και τίποτα θηρία, αλλά αν πατήσουμε μέχρι τα 160 ή 180 το πάτημα θα κρατήσει ελάχιστο χρόνο, δες ένα βίντεό μου στο στάδιο που είμαι τώρα (edit: έχω ποστάρει εδώ) (σου προτείνω το πάτημα με το MG turbo που είμαι ακριβώς όπως τώρα), κοίτα τα χιλιόμετρα που ανεβάζω και θα καταλάβεις ότι μέχρι τα χιλιόμετρα που λες δεν θα καταλάβω πάτημα. Εκτός που μέχρι τα 130 στους περισσότερους δρόμους θα σπινάρω, εκτός και κάνω burn out, γιατί όσο τσίχλα και να είναι τα 8άρια χρειάζονται και το κατάλληλο οδόστρωμα διαφορετικά μικρά τα κέρδη. Επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβει να φανεί η δύναμη μέχρι τα 180, έχω πολλά παραδείγματα όπου χρειάστηκα τουλάχιστον τα 210 για να μιλήσει η K04-064 και τα κυβικά, ή απέναντι σε ισχυρότερους και με περισσότερα κυβικα αλλά βαρύτερους τετρακίνητους ή πισωκίνητους αντιπάλους, κατάφερα να σουβλίσω μετά τα 200. Δεν είναι για τα δικά μας αμάξια τα 180, είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα.
Το δηλώνω, το έχω δηλώσει στο παρελθόν και το ξαναδηλώνω, αν γίνει πίστα στην Αττική, πίστα κανονική όχι καρτ, εγώ "κρεμάω το τιμόνι μου" και πλέον κυριλέ στους δρόμους. Μέχρι τότε, πατήματα μόνο εκεί που διασφαλίζεται η ασφάλεια η δική μας και των υπολοίπων. Κοινώς όχι δίπλα ή γύρω από άλλα αμάξια και πάντα σε κατάλληλους δρόμους. Εμείς μάλιστα πατάμε μόνο σε δρόμους που ξέρουμε πόσες λακούβες έχουν ανά τετραγωνικό. Και βέβαια φροντίζουμε ευλαβικά για την συντήρηση του αυτοκινήτου μας από λάστιχα μέχρι κεραία. Τι να κάνουμε καλώς ή κακώς είναι εθιστική η επιτάχυνση, στα 39 μου και συνεχίζω.