Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/2018 in all areas

  1. Το πάνω φίλτρο που είναι μπροστά στην μηχανή δεν έχει σίγουρα τάπα το άλλο που είναι κάτω στο ντεποζιτο εκείνο έχει μια εισαγωγή μια εξαγωγή και μια ταπουλα.... Το πάνω φίλτρο και εγώ τι γέμισα πετρέλαιο πριν το βάλω το κάτω δεν το γέμισα ούτε τα σωλινακια τα γέμισα.... Δλδ λες να βγάλω αυτήν την τάπα από το κάτω φίλτρο μπας και κράτησε αέρα εκεί και διορθωθεί το πρόβλημα? Απλά ξέρεις το σκέφτομαι ότι αν είχε αέρα δεν θα έπρεπε εφόσον πάρει μπρος και δουλέψει το αυτοκίνητο δεν θα τον βγάλει τον αέρα? Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και γενικά που ασχολείσαι με το θέμα μου...
    1 point
  2. Δεν λέω για bilstein, λέω για vogtland και φυσικά έρχονται με ελατήρια χαμηλώματος από την εταιρεία - αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Είμαι Θεσσαλονίκη οπότε η εγκατάσταση θα γίνει σε κάποιον εδώ μαζί με ευθυγράμμιση-ζυγοσταθμιση. Τιμή για αμορτισέρ και ελατήρια χαμηλώματος 2 ή 4 πόντων στα 400€ με μεταφορικά μέσα.
    1 point
  3. Από εκεί που θα αγοράσεις την ανάρτηση θα ζητήσεις και την τιμή με τοποθέτηση. Είναι το πιο φτηνό. Μαζί με εγκατάσταση ανάρτησης κάνουμε πάντα ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Τιμές ποικίλουν έχω ακούσει από 70 έως 150€. Ανάλογα τι θα χρειαστεί πχ αν αποφασίσεις κάτι καλό με ρύθμιση προφανώς θα ασχοληθεί περισσότερο να το φέρει στα μέτρα του αυτοκ8νητου Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  4. Με φουλαρισμένο ντεπόζιτο γύρω στα 820-900 χλμ βγάζει.
    1 point
  5. Το αμάξι σου έχει ρεζερβουάρ 70 λίτρα όπως το δικό μου. Αν και με εφαρμογή στην οθόνη που με δείχνει στοιχεία για το αμάξι σταματάει στα 67 λίτρα πάντα. Τα μεγάλα αμάξια θέλουν και μεγάλο ρεζερβουάρ. Πάντως η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα είναι ακριβή. Γερμανία βάζω απλή με 1.35€-1.40€. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  6. Με κατανάλωση 7.14/100 είσαι. Μια χαρά είσαι και για το βάρος του. Ούτε στον ύπνο μου τέτοια νούμερα. Ένα 8άρι βλέπω εθνική με ταχύτητα 130-140. Πόλη όμως γ@μησε τα Καλά χιλιόμετρα φίλε.
    1 point
  7. Καλησπέρα, πριν από μία εβδομάδα διαπίστωσα ότι η αντλία πλύσης τζαμιών δεν δούλευε αν και είχε νερό, με αποτέλεσμα να είναι εκνευριστικό αν ο δρόμος έχει νερά. Επίσης δουλεύανε κανονικά οι υαλοκαθαριστήρες και δεν ακουγότανε ο θόρυβος που κάνει το μοτέρ. Κατά την μετάβασή μου στο συνεργείο, αρχικά ελέγξαμε όλες τις ασφάλειες για παν ενδεχόμενο και προχωρήσαμε στην παραγγελία και αντικατάσταση του μοτέρ (αντλίας). Μόλις το βάλαμε να δουλέψει πάλι υπήρχε το ίδιο πρόβλημα. Αφού βάλαμε το όχημα στον εγκέφαλο μας έβγαλε βλάβη στο ρελέ αντλίας υαλοκαθαριστήρων. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με την αντικατάσταση του ρελέ με κωδικό 404 (το γράφει επάνω με μεγάλα άσπρα γράμματα) που υπάρχει στην ασφαλειοθήκη κάτω από το αριστερό ντουλαπάκι. Απλά αναφέρω τα παραπάνω σε περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα με την αντλία να αρχίσει από την φθηνή αντικατάσταση του ρελέ το οποίο ο καθένας μπορεί να ο κάνει. Το συγκεκριμένο ρελέ είναι το παρακάτω, απλά το τραβάς, βγαίνει και βάζεις το νέο. Αν και ξέχασα, αναφέρομαι σε passat 1.6 fsi 2008.
    1 point
  8. Για εμένα Προσωπικά προχώρα στα vogtlant αφού έχεις τέτοια θέματα με το αμάξι. Ξέρω και καταλαβαίνω ότι είναι ένα (Α) έξοδο αλλά μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει. Εξάλλου δεν αλλάζουμε αμορτισέρ κάθε μέρα.
    1 point
  9. η φωτο ειναι του διλιτρου..το θεμα ειναι να βγαζει κιολας και αυτο ειναι μουφα ,,,,η δεξια ειναι για καυλωτικους λογους...για την αμερικη που οι αμερικανοι αμα δεν δουν να εχουν 2 εξατμισεις απο καθε πλευρα νομιζωντας οτι οδηγουν κανα v8 δεν δινουν αξια σε αμαξι....για αυτο η vw εφτιαξε μουφα την δευετρη αποληξη....
    1 point
  10. Δεν είμαι κάτοχος αλλά με μία πρόχειρη αναζήτηση αν δεν είναι λάθος τα στοιχεία πρέπει να έχεις 70άρι ρεζερβουάρ. Παρεπιπτόντως μου κάνει εντύπωση για 14άρι μοτέρ. Θα πρέπει να έχεις τρελλή αυτονομία! Τα υπόλοιπα είναι ένας απλός πολλαπλασιασμός επί της εκάστοτε τιμής.
    1 point
  11. Δυσκολουτσικη δουλειά και σίγουρα δεν νομίζω να την έχει κάνει κανείς άλλος στον κόσμο
    1 point
  12. Τα πλαστικά που ολισθαίνουν δεν μπαίναμε από κουρτίνα σε κουρτίνα με κανένα τρόπο, έτσι έβγαλα τα σίδερα που κρατάνε τα υφάσματα και από την παλιά ξετιληξα όλη την κουρτίνα αφαιρωντας την τάση του εσωτερικού ελατηρίου για να την καθαρίσω κιόλας. Άλλαξα τις ντιζες στον μηχανισμό της παλιάς βάζοντας τις ντιζες από την καινούρια, ανοίγοντας πλήρως φυσικά και τους δύο μηχανισμούς (εδώ στάθηκα τυχερός καθώς μια μικρή διαφοροποίηση στην απόσταση του ελατηρίου της ντιζας θα κατέστρεφε όλη την δουλειά). Συνεχίζω δυναμικά μέχρι να τελειώσει και να μπει στο αμάξι.
    1 point
  13. Φυσικά και το έχει προβλέψει. Για αυτό σου δίνει δυο χρόνια εγγύηση
    1 point
  14. Αντιμετωπίζω μερικά θεματακι αλλά θα λυθούν και αυτά. Τα πλαστικά που ολισθαίνουν από κουρτίνα σε κουρτίνα έχουν διαφοροποιήσεις. Σε μέγεθος είναι ίδια αλλά διαφέρουν λίγο στις εγκοπές.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.