Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/2020 in all areas

  1. Αυτος ειναι και ο λογος που πετας τα πρωτα λαδια παντα , μην επιτρεποντας σε κανεναν καουμποι να παιζει με τα χρηματα σου , το αμαξι ειναι χρηματα δικα σου , εσυ το πληρωνεις . Δεν ξερεις τι λαδια ειναι , απο που ειναι , ακομα και εαν ειναι αυτο που επρεπε να ειναι ( ξερω παραδειγματα που μαστορια σε αντιπροσωπια εκλεβαν % απο τα λαδια απο οποιο νεο αμαξι ερχονταν μεσα για να τα βαζουν στα δικα τους , οσο απιστευτο και εαν ακουγεται , ειναι αληθινο . ) . Επισης , ναι το ιδιο ακριβως μοτερ , απο χωρα σε χωρα , αναλογα με το τοπικο θερμοκρασιακο ευρος , αλλαζει και την ρευστοτητα λαδιου . Δεν μπορεις να βαλεις πχ 15w50 σε μοτερ του καναδα σαν επισημη ρευστοτητα αντιπροσωπιας οπως δεν μπορεις να βαλεις και 0w20 σε μοτερ αιγυπτου . Εαν συμβαινει αυτο , χανεις πασα σοβαροτητα ως αντιπροσωπια , μαρτυρωντας ξεκαθαρα ( και ξεδιαντροπα μπορω να πω ) τις προθεσεις σου .
    2 points
  2. Ρίξτε μια ματιά και εδώ https://www.oilspecifications.org/volkswagen.php https://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php
    1 point
  3. https://www.car.info/en-se/volkswagen/t-roc/t-roc-15-tsi-m6-2018-16397693/specs Θα σε μπερδεψει ισως λιγο αλλα θα την βρουμε την ακρη . Εδω λεει απο 0w20 ( μακρια μακρια για μενα ) εως και 10w40 (που μου αρεσει αλλα μετα τα 100κ ) . Πιθανον να λεει 5w30 , μαλλον ερχομε ξανα στα λογια που ειπα , 5w40 και εισαι οκ .
    1 point
  4. Οχι δεν ειναι ευκολο εκτος και εαν εχεις viscometer .Παντως μεταξυ των δυο προτιμω το 5w40 για εσενα !
    1 point
  5. "...I noticed from one of your other posts that both you and your hubby will drive the car, so it is worth knowing that some settings can be stored (personalised) for up to 4 drivers. These are stored in profiles which are given default names of Driver 1, Driver 2 etc. but you can change the names to something of your own choice. If some/many of your custom settings are the same as your partner's (eg radio stations, Active Info dials etc.) then it can be simpler and quicker to set up one profile and then copy that to another, then make fine adjustments to the copy as needed. The first profile will be selected as the default when you switch on the ignition, but you can scroll through and select a different profile using the multi-function steering wheel controls. However, the best way is to use the key personalisation which can associate a different profile for each key. That way, the correct profile is selected automatically according to the key used to unlock the car, one for you and one for hubby. A word of warning ... the current settings are stored in the profile for the key used to lock the car, so don't unlock the car with one key and then lock it with a different key, otherwise the settings stored for the first key will also be stored for the second key. However, on the plus side, any changes you make are automatically stored to your profile without having to go through any special process. Annoyingly, the normal door mirror positions are not stored in the personalised profiles, but the near side mirror kerb-view position is stored for each key. ..." https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=531 Μαλλον τις αποθηκευει ο εγκεφαλος με τα λεγομενα του , κανε ενα τσεκ .
    1 point
  6. Γεια σας, έφτασε η στιγμη να κάνω το Service 3ου έτους στο eco up. Επειδή έχει λήξει η εγγύηση και επειδη την τελευταία φορά που έκανα service (2ου έτους) στον επίσημο αντιπρόσωπο ξενέρωσα με τη συμπεριφορά τους (ψάχνανε συνέχεια λόγους να μου αυξήσουν το κόστος του service που είχαμε συμφωνήσει με extra εργασίες), αυτή τη φορά θα το πάω σε ανεξάρτητο συνεργείο. Γνωρίζετε κανένα αξιόπιστο που θα κάνει αυτά που θα του πω και θα σφραγίσει και το βιβλιο service για τις εργασίες που θα εκτελέσει? Ευχαριστώ πολύ
    1 point
  7. και μένα μέσο metasystems μου έβαλαν τις λάμπες. Αυτές που έχω και εγώ θα σου βάλουν. Είναι μια χαρά προς το παρόν Αισθητηρες παρκαρίσματος τους είχαν βάλει σε ένα q2 που πήραμε πέρσι. Προσωπικά εγώ δεν ενθουσιάστηκα θα ήθελα πιο σταδιακή ειδοποίηση για το τι συμβαίνει πίσω σου. Για αυτό στο polo θα σπάσω τον κουμπαρά και θα βάλω retrofit τους original αισθητήρες.
    1 point
  8. Κανε μου μια χαρη . Κοιταξε να δεις εαν ο εγκεφαλος επιτρεπει να αντιγραψεις ρυθμισεις απο ενα κλειδι στο αλλο χωρις να βαλεις το δευτερο . Πες οτι το ενα το εχασες κουφια η ωρα , βαλε ενα απο τα δυο στο αμαξι και κοιτα να δεις εαν μπορεις να αντιγραψεις μεσω ρυθμισεων οχηματος το setting απο το αλλο κλειδι . Εαν ναι , τοτε οπως ειπα, δεν συνδεονται οι χρηστες , ο εγκεφαλος δινει ενα ID στο "νεο" κλειδι και τις ρυθμισεις τις εχει local καταχωρημενες . Εαν οχι τοτε οπως ειπε και ο @gianniscar , καταχωρουνται ολα στο κλειδι , σαν να το φλασαρει ο εγκεφαλος . Υ.Γ. Ξερω ειμαι off-topic καραμπινατο αλλα με εφαγε η περιεργεια τωρα !
    1 point
  9. Καλημερα τελικα εντοπισαμε το προβλημα. Δεν ειχαν κουμπωσει καλα την δεξια φυσσα και δεν εκανε καλη επαφη. Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.