Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/05/2023 in all areas

  1. τα total γενικα ειναι καλα λαδια σαν value for money..κατηγορια shell,motul.. αλλα πιο οικονομικα..εχω βαλει και εγω και ειμαι ευχαριστημενος..εδω βλεπουμε ενα μετριο προς καλο λαδι.. σαφως καλυτερο απο καστρολ..τα καστρολ για μενα αυτη η φουρνια που εχει τωρα ειναι τελευταια σε προτιμηση...ασε που ρισκαρω και για μαιμου..για μια νορμαλ χρηση ,κανονικη μην φοβαστε να βαλετε αυτα τα λαδια ..δλδ. χρηση πολης και κανα ταξιδακι εκτος.μην ψαχνετε δλδ. και πετατε χρηματα για το σουπερ λιπαντικο.ολα σχεδον για τετοια χρηση ιδια ειναι.αρκει να τηρειτε τον κανονα αλλαζω τα λαδια πιο νωρις δλδ. κοντα στα 8.000 χιλ η' 6-8 μηνες.αν πανε χρονο δεν θα εχετε προβλημα αλλα επειδη τα νεα λαδια,τα φτιαχνουν απο πιο φθηνα υλικα πλεον σαυτην την κατηγορια δεν κρατανε το φιλμ τους πανω απο εναν χρονο.εγω τα αλλαζω πιο νωρις να ειμαι ησυχος.το TBN ξαναλεω μην το κοιτατε πλεον δεν εχει νοημα με τα καυσιμα που εχουμε πλεον. το hths χρειαζεται ...και ισωςτο noack οσο πιο χαμηλο.δυστυχως αυτα τα 2 δεν τα ανακοινωνουν ολες οι εταιρειες.αλλα μας νοιαζουν μονο αν κανουμε λιγο πιο απαιτητικη χρηση δλδ. πιστα η' ταξιδια με υψηλες ταχυτητες.ολα ξεκινουν απο ενα ψηλο,ειναι απαιτηση της acea, 3.5 hths. εχει και mahleπου ειναι εξισου καλα με της ΜAnn,δεν ξερω σε τιμη τι παιζει βεβαια. ομως και εγω αν ειναι ιδια τιμη θα εβαζα της bosch..σε αλλα ανταλλακτικα δεν την εμπιστευομαι πλεον. εχει κιαλλα.πολ/στες,καποιος αισθητηρας,θελει ψαξιμο.. εδω εχουμε ενα πολυ καλο λαδι..γενικα η εταιρεια βγαζει πολυ καλα λαδια..ομως αυτο το λαδι ειναι που λεω οτι μπαινει για μια απαιτητικη χρηση οπως και της motul xcess με παρομοια χαρακτηριστικα. ειναι για πιστα η' μικτη χρηση,η' ταξιδια με υψηλες στροφες-ταχυτητες.για μια νορμαλ χρηση το hths ειναι μεγαλο εκτος αν εχεις μεγαλη δυνατη μηχανη.φυσικα το υψηλο hths,το χαμηλο ιξωδες στους 100 και το πολυ χαμηλο pourpoint μας δειχνει οτι εχει πολυ pao στην συνθεση του που σημαινει οτι το φιλμ του δεν σπαει ευκολα σε δυσκολες συνθηκες,ειναι πιο ανθεκτικο.ειναι ομως και ακριβο λογω της συνθεσης του. πτώση θερμοκρασίας του λαδιού συμβαινει λογω του pao,εχει αυτην την ιδιοτητα που δεν προσφερει ο υδρογοναθρακας,οπως επισης οτι κραταει δυνατα την συνθεση του οπως ειπαμε σε δυσκολες συνθηκες,δεν σπαει το φιλμ του οπως στα αλλα συνθετικα λαδια χωρις πολυ pao.αυτα ειναι τα 2 πλεονεκτηματα του pao.εχει ομως και πολλα μειονεκτηματα,οπως οτι χαλαει τα λαστιχα μεσα στον κινητηρα. οντως! και δεν το αξιζουν ..εγω που θελω να αλλαζω καθε 6 μηνες ,δεν την παλευω. και μην παρεις ποτε λαδι απο εκει..και ειδικα καστρολ.. ετσι ειναι και εγω το παλευω,η ακριβεια πλεον κτυπα παντου..κοιτω να βρω ενα λαδι που να πληρει τις προδιαγραφες της εταιρειας πρωτα, μετα να εχει καλα χαρκατηριατικα που θελω και φυσικα τελικο κριτηριο απο οσα διαλεξω η τιμη.δνε ειμαστε για πολυτελειες..εξαλλου και τα αυτοκινητα μας πλεον η καλη διαρκεια ζωης τους ειναι το πολυ 10 χρονια χωρις κοστοβορα προβληματα οσο καλα και να τα συντηρεις.αυτο καταλαβα και ας ειναι γερμανικα,ειναι αναλωσιμα πλεον οπως οτιδηποτε τεχνολογικο. αν ψωνιζει απο εκει διαλεξε πια λαδια θες και βαλε ειδοποιηση οταν γινονται προσφορες.μονο ετσι αξιζει και πρεπει να παρεις ποσοτητα για να σε συμφερει λογω των 10 ευρω εξοδα αποστολης. προσεξε ομως μια λετπμερεια.μην παρεις μεγαλη ποσοτητα απο ενα νεο λαδι που μολις βγηκε στην αγορα.γιατι ειναι συχνο φαινομενο αποτι βλεπω την μια χρονια να εχει εγκριση και την αλλη οχι για το αυτοκινητο σου.τα εχουν παιξει και οι εταιρειες αυτοκινητων με τα ορια οικονομιας και περιβαλλοντος και οι εταιρειες λαδιων που ψαχνουν να βρουν πως να παρουν εγκριση. στην πρωτη σου απαντησε. στην δευτερη οχι δεν αξιζουν και το εχω πει σε προηγουμενο ποστ γιατι.αυτα τα λαδια εχουν μεγαλο hths 4,1 ειναι φουλ ΡΑΟ και ειναι βαρια λαδια.δεν κανουν για νορμαλ χρηση και στην καλυτερη δεν σου προσφερουν κατι παραπανω και αδειαζεις τσαμπα την τσεπη σου.ειναι μια φαση μαρκετινγκ και παραπληροφορησης που υπηρξε χρονια στην ελλαδα και παντου γιατι δεν ξεραμε.ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση ,μεγαλους κινητηρες αλλα το πιο σημαντικο δεν εχουν ΕΚΓΡΙΣΗ. .γραφουν συμφωνα με.οχι εγκριση..η' λενε προτεινετε,οχι εγκριση ξαναλεω.αυτο εσενα δεν σε καλυπτει.. να ξερετε οτι ακομα και η blackstone,η εταιρεια που στελνουν πολλοι τα λαδια τους για αναλυση ,μου ειπαν οτι και αυτοι τα απλα hydrocrack λαδια χρησιμοποιουν οπως εμεις. να το συνεχισεις.εχει βγει το νεο ..εχει αλλαξει η συνθεση του πλεον,δεν ξερουμε πως τα παει ακομα αλλα η μομπιλ ειναι εγγυηση σε οτι βγαζει.τα χαρακτηριστικα λενε οτι δεν ειναι οπως το παλιο τοσο δυνατο αλλα σιγουρα ειναι καλης ποιοτητας.
    3 points
  2. mobil 1 esp 5-30 api spmotul 8100 xclean+ 5-30liqui moly 4200 5-30 new generation Total Quartz Ineo Long Life 5W-30 shell helix ultra 5-30 νομιζω οτι αυτα ειναι τα καλυτερα απλα συνθετικα 5-30 που κυκλοφορουν .. για πιο ανησυχες ψυχες και γκαζια : motul 5-40 x-cess gen 2motul xclean 5-40 gen 2mobil 1 , 0-40fuchs titan 5-40shell helix ultra 5-40
    1 point
  3. Καλημέρα, από εδώ: https://www.ebay.de/itm/125648825555?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=3fRmAkrwQvO&sssrc=4429486&ssuid=f1PEWpf1Rd-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    1 point
  4. Σταδιακα οσο εκανα χιλιομετρα ο ηχος μειωνοταν, στα 3κ ειχα ακομα ηχο, Επισης δεν γνωριζω αν ειναι ιδεα μου αλλα ειχα παει 2 σ/κ πριν μια εκδρομη και εβγαλα τ αμαξι εκτος δρομου σε χωματινο μονοπατι με τελειως ανωμαλο δρομο, σε σημειο δηλαδη που δεν ηξερα αν θα κολλησει πουθενα. Ολη η διαδρομη εγινε με πρωτη (λογω ελαχιστων χιλιομετρων και ανωμαλου δρομου) και μετα απο αυτο απο εκει που ακουγα ελαχιστα τον μεταλλικο ηχο δεν ακουσα ξανα τιποτα. Λες και επειδη το ζορισα κατι "εσφιξε" και επιτελους ειναι οπως πρεπει. Ξαναλεω οτι μπορει να ειναι συμπτωση, το στανταρ ειναι οτι με την παροδο των χλμ το σασμαν εστρωσε, αλλα και παλι για μενα ειναι τραγικη η μεταδοση που εχει. Το επομενο θα ειναι τετρακινητο και audi...
    1 point
  5. Φιλε μου και εμενα εκανε παρομοιο ηχο, τωρα που εχω 5000 χλμ στο αμαξι δεν ακουγεται κατι πλεον Ποσα χλμ εχεις κανει μεχρι στιγμης;
    1 point
  6. VID_20230802_015323.mp4 Καλησπέρα παιδιά. Πριν δύο μήνες αγόρασα ένα T-toc 1500cc manual σασμάν. Και στην 1 εβδομάδα με ανοιχτό παράθυρο άκουσα τον μεταλλικό ήχο που αναφέρετε την στιγμή που πάταω τον συμπλέκτη για αποσυμπλεξη ώστε να βάλω την επόμενη ταχύτητα. Πιο έντονα ακούγεται από 1 σε 2. Και όχι μόνο . Απλά εκεί είναι πιο έντονος ο ήχος. Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω. Αλλά δυστυχώς ο ήχος είναι εκεί και ακουγεται σχεδόν πάντα οδηγωντας με ανοιχτό παράθυρο. Πήγα το αυτοκίνητο πίσω στην Καρεντα Φαλήρου στην Πειραιώς για έλεγχο. Το οδήγησε κάποιος αρχιμηχανικός και μου είπε ότι όλα ειναι οκ. Επειδή όμως είχα τις αμφιβολίες μου έστειλα στην Kosmocar. Μου είπαν να το πάω αλλού για έλεγχο. Το πήγα και στην Αργυρούπολη όπου το κράτησαν για μια μερα μέσα και αφού το έλεγξαν μου είπαν πάλι ότι είναι οκ. Εγώ ωστόσο επειδή ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι καινούριο αυτοκίνητο μπορεί να κουδουνίζει έτσι έστειλα μήνυμα στην Volkswagen με βίντεο από τον ήχο και περιμένω να δω τι θα απαντήσουν. Σας επισυνάπτω και το βίντεο με τον ήχο από το αυτοκίνητο. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε αν έχετε τον ίδιο ήχο στα δικά σας αυτοκίνητα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    -1 points
  7. Καλημέρα φίλε μου. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Μέχρι τώρα έχω 3000 χλμ και δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά. Είναι τόσο έντονος που αδυνατω να πιστέψω ότι θα σταματήσει κάποια στιγμή από μόνος του. Μακάρι βέβαια, γιατί είναι πολύ ενοχλητικος αν και λειτουργικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Αλλά αν πραγματικά τον είχα ακούσει στο test drive δεν θα το έπαιρνα το αυτοκίνητο. Αν ήθελα κουδουνιστρα θα αγοραζα από τα jumbo σε πολύ καλύτερη τιμή. Τουλάχιστον έμαθα εδώ στο forum ότι δεν είναι μόνο το δικό μου αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο γενικοτερα. Χθες πήγα και σε εξουδιοτημενο της Vw στην λ.Αλεξανδρας από κάποιον γνωστό για να το δει και ένας εμπιστος μηχανικός και μου είπε ότι όλα είναι οκ με το αυτοκίνητο. Έτσι είναι κατασκευαστικά. Επομένως λάθος της Vw. Αν έχω κάποια απάντηση από την Vw θα σας απαντήσω.
    -1 points
  8. Καλησπέρα, κάτοχος Τ-ROC 1.5 manual, αγορά 06/22. Πρόσεξα ότι με ανοιχτό παράθυρο ακούγεται μεταλικό κουδούνισμα από 'αντανάκλαση', όταν περνάω δηλαδή δίπλα από τοίχο ή παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Με κλειστό παράθυρο δεν ακούγεται κάτι. Η Karenta μου είπε ότι ισχύει για το συγκεκριμένο κινητήρα-κιβώτιο και ... είναι φυσιολογικό. Έχει προσέξει κανείς κάτι παρόμοιο;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.