-
Posts
253 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
Kostas_Tr last won the day on November 21 2020
Kostas_Tr had the most liked content!
About Kostas_Tr
- Birthday May 22
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Αττικής - Πειραιώς
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
2,698 profile views
Kostas_Tr's Achievements
VWClub Member (1/1)
55
Reputation
-
Kostas_Tr started following Μικρο τρεμουλο στη πρωινη εκκίνηση , Θόρυβος στην αποσυμπλεξη T-ROC 2023 , Θόρυβος από το κιβώτιο and 3 others
-
Καλημερα φιλε μου, θα δεις οτι υπαρχει και αλλο θεμα απαντημενο για το συγκεκριμενο σασμαν με τον 1,5tsi
-
καλησπερα σε ολους και καλες γιορτες, Μετα απο αναζητηση διαπιστωσα πως ο θορυβος απο το κιβωτιο ειναι σε ολο το γκρουπ, σε αυτοκινητα που κυκλοφορουν απο το 2019 τουλαχιστο (δεν ξερω και για πιο πριν) Βρηκα λοιπον βιντεο που παραθετω πιο κατω, στο οποιο μας εξηγουν για ποιο λογο κανει θορυβο το σασμαν, Χονδρικα εχουν προσθεσει ενα εξαρτημα το οποιο εχει χρηση ν απορροφα τους κραδασμους που ερχονται απο το μοτερ, για να μην τρωει φθορα το σασμαν και να μειωθουν οι φθορες, στο βιντεο αναφερουν οτι οσο μικροτερη η σχεση στο σασμαν τοσο μεγαλυτερη η δονηση που περναει, αυτο γινεται στα νεα tsi γιατι τα εχουν φτιαξει ετσι ωστε να εχουν ροπες απο χαμηλα για καλυτερη καταναλωση https://www.youtube.com/watch?v=YRxrajJCLr0&t=617s
-
Καλημερα σε ολους, Λοιπον, μετα απο ερευνα αυτος ο θορυβος ειναι αρκετα κοινος και η αντιμετωπιση των αντιπροσωπιων (και εκτος ελλαδος) ειναι να λενε πως ειναι θορυβος "φυσιολογικος" χωρις να θεωρειται σαν βλαβη στο σασμαν, Και απο εμενα που νομιζα πως ειχε σταματησει ο θορυβος καταλαβα πως απλα δεν εκανε θορυβο γιατι ειχα μαθει να παταω τον συμπλεκτη με τετοιο τροπο ωστε να μην αντιδρα μ αυτο τον θορυβο. Οποτε δεν εχει φτιαχτει κατι. Τον θορυβο αυτο τον εχουμε οταν ειμαστε με 1η ή 2α και πατησουμε αποτομα το πεταλι του συμπλεκτη. Το συμπερασμα και η αποφαση μου ειναι οτι οσο εχω τ αμαξι με εγγυηση (4 χρονια) το κραταω, μετα το δινω , αν σ αυτα τα 4 χρονια απο την χρηση βγαλει βλαβη , θα μου τ αλλαξουν γιατι θα εχω εγγυηση, οποτε οσοι εχετε εγγυηση "σπαστε το" και χαρειτε το γιατι δωρεαν αλλαγη σασμαν επειδη κανει θορυβο δεν θα δουμε...
-
Σταδιακα οσο εκανα χιλιομετρα ο ηχος μειωνοταν, στα 3κ ειχα ακομα ηχο, Επισης δεν γνωριζω αν ειναι ιδεα μου αλλα ειχα παει 2 σ/κ πριν μια εκδρομη και εβγαλα τ αμαξι εκτος δρομου σε χωματινο μονοπατι με τελειως ανωμαλο δρομο, σε σημειο δηλαδη που δεν ηξερα αν θα κολλησει πουθενα. Ολη η διαδρομη εγινε με πρωτη (λογω ελαχιστων χιλιομετρων και ανωμαλου δρομου) και μετα απο αυτο απο εκει που ακουγα ελαχιστα τον μεταλλικο ηχο δεν ακουσα ξανα τιποτα. Λες και επειδη το ζορισα κατι "εσφιξε" και επιτελους ειναι οπως πρεπει. Ξαναλεω οτι μπορει να ειναι συμπτωση, το στανταρ ειναι οτι με την παροδο των χλμ το σασμαν εστρωσε, αλλα και παλι για μενα ειναι τραγικη η μεταδοση που εχει. Το επομενο θα ειναι τετρακινητο και audi...
-
Φιλε μου και εμενα εκανε παρομοιο ηχο, τωρα που εχω 5000 χλμ στο αμαξι δεν ακουγεται κατι πλεον Ποσα χλμ εχεις κανει μεχρι στιγμης;
-
Το ιδιο ειναι και σ εμενα φιλε μου, 2 μηνες το εχω και τωρα με τη ζεστη μολις ανοιξα παραθυρο προσεξα τον ηχο. Δεν εχω παει αντιπροσωπεια ακομα. Γενικα μ αρεσει πολυ σαν αμαξι αλλα το σασμαν του ειναι απαραδεκτο γενικοτερα γιατι το συγκρινω με το γκολφ 5 που ειχα
-
Δεν ξέρω φίλε μου και δεν αμφιβάλλω σε καμία περίπτωση για τα λεγόμενά σου , απλά γράφω αυτά που μου είπε ο προγραμματιστής, 205 άλογα είπε (γιατί επικοινώνησα). Μπορεί να μην τα ρύθμισε όλα στο όριο και να πήγε σε πιο λάιτ μιας και το ζήτησα από μόνος μου με σκεπτικό την ασφάλεια του μοτέρ. Τώρα αν τ άλογα είναι παραπάνω θα το μάθω όταν κάνω κανένα φιλικό πάτημα με κάποιον στα δικά μου άλογα, γιατί δεν ξέρω πόσο αξιόπιστα είναι τα δυναμόμετρα μας Για την τελική δεν υπάρχει δρόμος για να πάω με πάνω από 200 και να νιώθω ασφαλής, αν μπω ποτέ σε πίστα θα το κυνηγήσω τότε έτσι για την περιέργεια και μόνο, αλλά οταν λεέι 250 το κοντερ τα πραγματικα χλμ που παει τ αμαξι δεν είναι λίγο πιο κάτω;; Δλδ κοντά στα 240;; Γιατί έχω δει με όργανα μέτρησης πάντα να υπάρχουν αποκλίσεις στα χλμ του κοντερ
-
αφού δεν έχω ανέβει σε δυναμόμετρο για να μετρήσω τ άλογα δεν ξέρω την πραγματική του δύναμη, έχω στο μυαλό μου ότι είμαι κάπου κοντά στα 200. τώρα μπορεί να είναι 205 ή 210 ή 215, του είπα ότι δεν κυνηγάω και το τελευταιο άλογο οπότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω . Κόφτη έχω πλέον στις 7.100 και τελική 240 και όλα δουλεύουν ρολόι, όπου για μένα αυτό είναι το σημαντικότερο γιατί πρώτη φορά βελτιώνω αμάξι μου και πραγματικά είναι ένα πολύ ωραίο συναίσθημα!!!
-
Καλημέρα παιδιά, μετά από 3 χρόνια στην κατοχή μου το γκολφακι, αποφάσισα να βάλω και εγώ πρόγραμμα και φίλτρο ελευθέρας k&n (στο μαμα κουτί). Το αμάξι έχει 95.000 χλμ και σαν πρόγραμμα πήγα σε overload. Από τα 140 που έλεγε ο κατασκευαστής τ αμαξι είναι περίπου 200 σύμφωνα με τον προγραμματιστή με πρόγραμμα 100αρας, μιας και δεν βάζω ποτέ απλή βενζίνη στ αμάξι. Υπερβολικά ευχαριστημένος, είναι άλλο αμάξι. Για το ιστορικό να σημειωθεί ότι πάνω στις δοκιμές τ αμάξι στο δεύτερο πάτημα δεν ανέβασε πίεση οπότε άλλαξα σκαστρα και ν75. Μαζί άλλαξα και 4αδα πολλαπλασιαστές μιας και δεν είχα αλλάξει ποτέ στ αμαξι (μοντελο του 2008) για να είμαι καλυμμένος σε όλα
-
παρε 1,4 με 122 αλογα που θεωρειται πιο αξιοπιστο μοτερ, και μακρια απο τα 160 αλογα τωρα σ ενα μτχ αμαξι μετράει πολυ η συντηρηση απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη καθως και η χρηση
-
αρχικα πρεπει ν αλλαξεις εικονα προφιλ και να βαλεις τον vegeta μετα αφου ειπε ο μηχανικος οτι δεν υπαρχει θεμα πρεπει να ειναι κατι το φυσιολογικο. και σ εμενα το κανει οπως σου ειπα απλα εχω ενα αμαξι 10 χρονια παλαιοτερο απο το δικο σου και 4κυλινδρο οποτε υπαρχουν διαφορες στ αμαξια μας. αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι οσο ψαχνομαστε μονιμα θα βρισκουμε και κατι που δεν μας αρεσει η μας ανησυχεί εμενα μου ειχε σκασει το χρωμα στον ουρανο και στο καπο και το εβαψα και τωρα με χαλαει ολο το υπολοιπο αμαξι με τα ψεγαδια του και θελω να το βαψω ολο και ας μην εχει κάτι το ιδιαίτερο. γι αυτο φτησ' το μην το ματιασεις και να το χαιρεσαι οσο γινεται! γιατι τωρα με την καραντινα τα χλμ που γραφουμε ειναι λιγο δυστυχως
-
για να γινω πιο συγκεκριμενος το τρεμουλο μου το κανει ταυτοχρονα με τον δεικτη των στροφων την ωρα που πεφτει κατω απο 1000. ισως αν δεν ξεκινησεις και δωσεις στ αμαξι ενα λεπτο ακομα να μην στο κανει. Πιστευω πως εχει να κανει με το ζεσταμα του κινητηρα και γι αυτο θα το εχεις δει πιο εντονο τον χειμωνα οπου η θερμοκρασιες ειναι πιο χαμηλες. Ο μηχανικος σου, σου εχει πει οτι ειναι κατι που πρεπει να δωσεις σημασια;
-
να βάλεις led μόνο αν έχεις προτζεκτορα και όχι κάτοπτρο γιατί δεν ρυθμίζονται όπως πρέπει και θα στραβώνεις τους παντες αν εισαι απο Αθήνα κοιτα το συνεργειο delectronics. κανε μια ερωτηση και θα σου πουν ολες τις επιλογες, και απο δουλειες τους που εχω δει ειναι εγγύηση
-
και σ εμενα το κανει μολις πεσουν οι στροφες απο την κρυα εκκίνηση, ετσι ενα τσακ για 1-2 δευτερολεπτα και το εκανε απο την αρχη. Ο μηχανικος δεν μου εχει πει κατι αρα ειναι κατι το φυσιολογικο (υποθέτω)