Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/2023 in all areas

  1. ευχαριστω φιλε! οπως ξερεις και εσυ εχει πολλα μαιμου στην χωρα μας.αλλα αυτο μπορεις να το λυσεις ειτε φερνοντας απο εξω ,ειτε αγοραζοντας απο επισημο μεταπωλητη.μπορειτε να γκουγκλαρετε και να βρειτε την αντιπροσωπεια της στην ελλαδα,να ρωτησετε που δινουν επισημα ,σε ποια μαγαζια και να αγορασετε απο εκει. μετα..γενικα ,η καστρολ εχει χαμηλα σημεια αναφλεξης σε ολα τα λαδια της τωρα.ειναι για ησυχους οδηγους,χωρις εξαρσεις,συντηρητικη οδηγηση. το συγκεκριμενο εχει πολυ χαμηλο flash point . flash point (σημείο ανάφλεξης)= Όσο χαμηλότερο είναι το σημείο ανάφλεξης τόσο μεγαλύτερη είναι η τάση για το λάδι να υποστεί απώλεια εξάτμισης σε υψηλές θερμοκρασίες και να καίγεται σε ζεστά τοιχώματα κυλίνδρων και έμβολα. στους κινητηρες ειδικα που ειναι αμμεσου ψεκασμου αυτο πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα. και αφου στα αλλα λαδια ειναι αρκετα υψηλοτερο το flash point γιατι να μην προτιμησω τα αλλα? οι υψηλες θερμοκρασιες,οχι παντα,εξαρτωνται και απο τον τροπο οδηγησης.αν καποιος πιανει κοκκινα η' οδηγει ζωηρα με δυνατες και αποτομες αλλαγες ταχυτητων τερματιζοντας τις στροφες εκει ειναι που αρχιζει το σημειο αναφλεξης. και εκει ειναι που αρχιζει το noack=the evaporation loss of lubricants in high-temperature operation.οσο πιο υψηλο flash point και χαμηλοτερο noack εχεις μια λαδαρα! αν εχει το λαδι σου πανω απο 230 τοτε μπορεις να γκαζωσεις αφοβα στα κοκκινα.αν εχει το λαδι και noack χαμηλοτερο απο 8% εχεις ενα φοβερο λαδι που αντεχει ακομα και σκληρη καταπονηση για ζωηρες βολτες.ενα τετοιο ηταν παλια το mobil 1 esp 5-30 μεχρι το 2016 που φτιαχνονταν απο vissom συνθετικο υλικο .ειχε flash point πανω απο 230 και noack 6.5% ! η το παλιο καλο 0-30 γερμανικο πρασινο- καστρολ ,που σου αρεσει τοσο πολυ - ακομα και το 0-40 που δεν καταλάβαιναν τιποτα ,δεν μειωνονταν το φιλμ τους ακομα και με σκληρη καταπονηση.ομως παλιες συνθεσεις αλλα υλικα τοτε. ολα ομως παιδια ειναι σχετικα με τις συνθεσεις και τα χαρακτηριστικα των λαδιων . ειναι πολλα που πρεπει να κοιταξεις για την συνθεση των λαδιων. να εξηγησω κατι σημαντικο.δεν ειναι παντα οι δεικτες απο μονοι τους που λενε ολη την αληθεια.απλα μας λενε μερικες πληροφοριες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ για την συνθεση του λαδιου.ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ μας νοιαζει .και αυτο φαινεται πολυ απο τις αναλυσεις λαδιων.γιατι ναι μεν το motul 5-30 εχει χαμηλοτερο flash point απο 230,εχει 226 -δεν ειναι το ιδιο ομως με το 197 του καστρολ- οι αναλυσεις ομως εδειξαν οτι κραταει καλα σε νορμαλ χρηση,ζωηρη χρηση,οχι πιστα και αλλαγη μεχρι 10.000 χιλ.εχει μεσα λιγους εστερες.κλασσικο υλικο για την μοτουλ. το 0-30 σε Α3/Β4 βγηκε φετος ξανα σε αμερικη ομως μονο ...οχι με την ιδια παλια συνθεση αλλα ειναι εξισου καλο με το τοτε.και παροτι εχει μονο 210 flash point ειναι κλασης ανωτερο απο αυτα που σας εδειξα γιατι ειναι και ο συνδυασμος ολων των αλλων χαρακτηριστικων που το δειχνει αυτο. δες: https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/35873D9E7D50FF12802588DE005BE9D3/$File/bpxe-a9tnq9.pdf το -60 δειχνει οτι εχει πολυ ΡΑΟ πανω απο 50% και σιγουρα και κατι αλλο που το κανει φοβερα ανθεκτικο το φιλμ του στις καταπονησεις γιατι ειπαμε οτι το ΡΑΟ το εχει σαν πλεονεκτημα αυτο.γιαυτο και κοστιζει ακριβα. εχει ομως υψηλη τεφρα κατι που δεν αρεσει στους αμμεσου ψεκασμου. ομως γιατι να δωσεις τοσα παραπανω χρηματα για ενα τετοιο λαδι,αφου ουτε στην αλασκα ζεις για να θες -60 ,ουτε πιστα κανεις. οποτε πας σε ενα λαδι hydrocrack με ελαχιστο ΡΑΟ η' λιγους εστερες στην συνθεση του,που εχει πανω απο 230 φλασακι ,σαν αυτα που εδειξα πανω ,που ειναι ιδανικα για την χρηση σου,μερικα ειναι και πιο οικονομικα και εισαι οκ. τωρα αν μπορεις να βρεις αυτο το λαδι τοτε εισαι πολυ καλα,επισης.απο τα χοντρα 5-30 που υπαρχουν. https://shell-livedocs.com/data/published/en/1db58b94-a2ce-408a-9a45-2d45ca765d4a.pdf αν και σημαντικο ειναι να εχει το λαδι στην ετικετα και την εκγριση της mercedes 229.52 η' .51 για τα Χ30ρια η' .5 για τα Χ40ρια ειναι η πιο αυστηρη εγκριση,προδιαγραφη απο ολες . εγω θα διαλεγα απο τα αλλα που ποσταρα,οποιο σου αρεσει η' οποιο βρεις σε καλυτερη τιμη αν ειναι κριτηριο επιλογης σου και αυτο.
    3 points
  2. https://kritosparts.gr/Part/THERMOSTATIS-NEROY-ME-DIAKLADOTIRA-11211509701/e92511211509701
    1 point
  3. @alex12 Βρήκα το Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 που προτείνεις, με 49€/5L στην πόρτα μου, από Ebay.
    1 point
  4. @alex12 ευχαριστώ για τα αναλυτικά σχόλια σου ,βρήκα το revenol vmp στα 59€ το 5 λίτρο . Μια χαρά την βρίσκω την τιμή ,ποιο φθηνό από το amsoil που βάζω . Το μόνο μαγαζί που βρήκα Αθήνα είναι το LubeOil .
    1 point
  5. VID_20230802_015323.mp4 Καλησπέρα παιδιά. Πριν δύο μήνες αγόρασα ένα T-toc 1500cc manual σασμάν. Και στην 1 εβδομάδα με ανοιχτό παράθυρο άκουσα τον μεταλλικό ήχο που αναφέρετε την στιγμή που πάταω τον συμπλέκτη για αποσυμπλεξη ώστε να βάλω την επόμενη ταχύτητα. Πιο έντονα ακούγεται από 1 σε 2. Και όχι μόνο . Απλά εκεί είναι πιο έντονος ο ήχος. Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω. Αλλά δυστυχώς ο ήχος είναι εκεί και ακουγεται σχεδόν πάντα οδηγωντας με ανοιχτό παράθυρο. Πήγα το αυτοκίνητο πίσω στην Καρεντα Φαλήρου στην Πειραιώς για έλεγχο. Το οδήγησε κάποιος αρχιμηχανικός και μου είπε ότι όλα ειναι οκ. Επειδή όμως είχα τις αμφιβολίες μου έστειλα στην Kosmocar. Μου είπαν να το πάω αλλού για έλεγχο. Το πήγα και στην Αργυρούπολη όπου το κράτησαν για μια μερα μέσα και αφού το έλεγξαν μου είπαν πάλι ότι είναι οκ. Εγώ ωστόσο επειδή ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι καινούριο αυτοκίνητο μπορεί να κουδουνίζει έτσι έστειλα μήνυμα στην Volkswagen με βίντεο από τον ήχο και περιμένω να δω τι θα απαντήσουν. Σας επισυνάπτω και το βίντεο με τον ήχο από το αυτοκίνητο. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε αν έχετε τον ίδιο ήχο στα δικά σας αυτοκίνητα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.