Jump to content

μΑ702

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About μΑ702

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 2

μΑ702's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Από το avatar μου φαίνεται ποια είναι η τελείως υποκειμενική ψήφος μου Ίσως φταίει το ότι σε mk2 μεγάλωσα , έπειτα έμαθα να οδηγώ από παιδάκι και τελικά κατέληξε με άλλη μηχανή και ένα συμμαζεματάκι να είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο... μέχρι τα 27 μου !!! Χρόνια αρρώστια δηλαδή, οπότε ψήφος στο 2αρι. Αντικειμενικά πρέπει να αναγνωριστεί και η αξία του 1ης γενίας γιατί ήταν το πρώτο που έφερε επανάσταση όχι μόνο στην VW, αλλά και σε αρκετούς τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όποιος έχει ακόμα ένα golf mk1 ή mk2 (ειδικά GTI) με καλή κατάσταση αμαξώματος και μηχανικών μέρων είναι τυχερός πιστεύω και πρέπει να το διατηρήσει για να το χαίρεται που και που.
  2. Στο 1400 tsi μου είπανε από την αντιπροσωπια ότι έχει έρθει νέο ανταλλακτικό και περάστηκε στην εγγυηση. Διαφορά στην απόδοση και σε κάτι άλλο δεν έχει και λογικό είναι αλλά τον ήχο που τον άκουγα μερικές φορές δεν τον ακούω πλέον. Ελπίζω έτσι και να παραμείνει και αυτό το νέο ανταλλακτικό που έβγαλαν τώρα να κάνει δουλειά
  3. Ok τοτε να μην ανησυχω ! Εμενα τωρα τελευταια ειμαι σιγουρος οτι εχω ακουσει αυτον τον ηχο καθαρα, μετα τα 30.000 Κm
  4. καλησπερα σε ολους Εχω παρατηρησει αυτον τον ηχο, μονο αναμεσα στις 2500 - 3000 και κατι οταν κανω κατεβασμα ταχυτητας και παταω πολυ γκαζι. Νομιζω δεν το εκανε παλιοτερα (εκτος αν εγω δεν το ειχα παρει πρεφα) αλλα ουτε και τωρα το κανει παντα.(Εχω τον 160 tsi) Μερικες φορες ομως ακουγεται πολυ εντονα και ειναι ο χαρακτηριστικος ηχος που ανεφερεται στα προηγουμενα ποστ. Απ' οτι καταλαβα πρεπει να ζησουμε με αυτο ή τελικα διορθωνεται αλλαζοντας εξατρηματα μεσα στην εγγυηση ? Γιατι πολλοι λενε οτι λυθηκε μετα την αντικατασταση, αλλα μετα απο λιγο καιρο ξανακανει τον ιδιο ηχο.
  5. Δεν εκανα επεκταση εγγυησης κατα την αγορα, με την λογικη οτι αν κρινω οτι στα 1,5 -2 χρονια χρειαστει, θα την κανω τοτε. Κλεινω χρονο σε λιγο καιρο, οποτε δεν βιαζομαι αλλα διαβαζοντας τα προηγουμενα ποστ και ακουγοντας γνωμες, μαλλον θα την κανω, γιατι μερικα απο τα λεφτα, μπορουν να πανε για αλλαγες σκαστρας ή αλλων αναλωσιμων. Ξερει καποιος αν ισχυει η επεκταση εγγυησης και για "βελτιωμενα" ?
  6. Xθες στην εθνικη(ο θεος να την κανει) πυργου-πατρων χαιρετηθηκαμε με ενα γκρι golf GTI ΜΚ ΙΙ , με αυτοκολλητα του club... Ωραιος ηχος φιλε, ειδικα στην προσπεραση , τα περιποιημενα mkII φαινονται απο μακρια
  7. Αν και δεν ξερω κανεναν σηκωνω κι εγω χερι ! Ισως ερθουμε και 2 αυτοκινητα
  8. Στην πράξη και μέσω vag-com ανέφερα κι εγώ, ότι ο κομπρεσορ μπαίνει σε λειτουργία απο τις 1200 μέχρι τις 3500 στροφές όποτε κρίνει ο εγκέφαλος ότι χρειάζεται βοήθεια το turbo για να πιάσει την ζητούμενη ροπή http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34034&st=140&p=373088entry373088
  9. μΑ702 ήταν η ονομασία του πρώτου τελεστικού ενισχύτη (OpAmp)που κυκλοφόρησε στην αγορά με μορφή ολοκληρωμένου κυκλώματος το 1963. Ξέρω είναι πολύ καμμένο για nick αλλά πριν με κράξετε σκεφτείτε ότι ήταν η αρχή των σύγχρονων ηλεκτρονικών χωρίς τα οποία δεν θα υπήρχε σχεδόν τίποτα στα αυτοκίνητα μας
  10. Aπο τις 1200 μεχρι τις 3500 μπορει να δουλευει ο compressor και απο τις 2400 και πανω αρχιζει και σπουλαρει το turbo. Στις ενδιαμεσες περιοχες ο compressor μπαινει σε λειτουργια οταν κρινει ο εγκεφαλος οτι θελει ροπη. Μπορει δηλαδη να πας με 2600 στροφες και λιγο γκαζι και να μην δουλευει, αλλα να πατησεις γκαζι και στις 3000 να δουλευει και αυτος και το turbo μαζι.
  11. Xθες βραδυ στην Πατρα (Kανελλοπουλου) κοκκινο golf Μk5 TSI 140αρι με μαυρο αυτοκολλητο του club ? Ειμαι το παιδι που του ειπες να μπω στο club
  12. Την APR εννουσα οτι θα τοποθετησω συντομα Περιμενω εντυπωσεις φιλε ! Θα κοιταξω μηπως τοποθετειται και pipercross μεσα της, γιατι κανονικα ερχεται με K&N, γνωριζει κανεις αν γινεται ???
  13. Σ' ευχαριστω Katana. Συντομα θα τοποθετηθει και υποσχομαι μετρησεις πριν και μετα. Για να μην βγω αλλο offtopic, θεωρω και την grouppeM, πολυ καλη ισως την καλητερη εισαγωγη και ειδικα σχεδιασμενη για τον 1.4, αλλα με απαγορευτικη τιμη για εμενα.
  14. Eπειδη κι εγω στην ΑPR εχω καταληξει,για τον 1.4ΤSI, εχει βρεθει τροπος να περασουμε μεσα το σωληνακι που φαινεται στην παραπανω φωτογραφια ? Μεχρι τωρα η διαφορα σε δυναμη σε σχεση με ενα aftermarket φιλτρο στο φιλτροκουτι πια ειναι ? Ρωταω οσους την εχουν τοποθετησει και εχουν κανει καποια χιλιομετρα. Εχει ακουστει οτι πολλα 1.4 φορανε αυτη την εισαγωγη χωρις προβλημα(εστω κι αν προοριζοταν αρχικα για το 2.0), αλλα δεν εχω κανεναν γνωστο... οποτε ρωταω λιγο "χυμα"
  15. Παρα πολυ καλο ! Απο τα καλυτερα υλικα για βελτιωση σε R32, λογικα θα βγαλει υψηλα νουμερα... Sorry για το offtopic, αλλα γνωριζει κανεις το κοστος ενος τροπετου VR6 24V και R32 αντιστοιχα?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.