Jump to content

Markk

Members
  • Posts

    174
  • Joined

  • Last visited

About Markk

  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Markk's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. O Japanic είναι μια χαρά παιδί. Άλλος είναι που έχει ξεφύγει. Ένας τύπος που έχει γίνει ban από όλα τα forums, γιατί μπαίνει και λέει πως κάνει με στοκ auris 0-100 8.7 και πάει μαζί με στοκ rallye και γενικά πατάει ότι κινείται μέχρι 140-150 άλογα.... Μου είχε πει κι εμένα που έχω ένα golfaki 160άρι DSG πως όταν θα έρθει Αθήνα θα ανοίξουμε οπωσδήποτε, και τον περιμένω εδώ και 1,5 χρόνο. Για το αποτέλεσμα είναι σίγουρος βέβαια. Αν είμαι μπροστά θα είμαι μισό φτερό το πολύ, γιατί είχε ανοίξει λέει με Leon 1.8T 160άρι και ήταν μισό φτερό μπροστά μόνο το Seat.
  2. Πάντως καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Και η toyota δεν έχει και άσχημη παράδοση στις τεχνολογικές καινοτομίες. Εκτός από τα υβριδικά, πραγματικά μάλλον είναι η μόνη ιαπωνική εταιρεία που εξελίσσει ακόμα όσο γίνεται τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Μπορεί να μη μου αρέσει και πολύ η τελευταία της γκάμα αισθητικά, αλλά δε μπορώ να μην το αναγνωρίσω αυτό. Το σωστότερο είναι να μιλάει κανείς αφού έχει οδηγήσει και τα 2 βέβαια. Από ότι λένε όμως, εκτός του ότι έχει ικανή ιπποδύναμη, έχουν (στα 1.6 τουλάχιστον που θυμάμαι) σύμφωνα με τα τεστ και καμπύλη ροπής που θυμίζει υπερτροφοδοτούμενο. Όχι σε απόλυτες τιμές φυσικά, αλλά στον τρόπο που αποδίδεται. Γνώμη μου είναι πως κρατιέται καλά ακόμα αλλά οριακά. Και εννοώ οριακά, όσο κρατάει το βάρος σε χαμηλότερα επίπεδα από τους ανταγωνιστές. ¶μα βαρύνουν κι άλλο σε επόμενες γενιές θα έχουν πρόβλημα. Αλλά και πάλι αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό, γιατί οι πολιτισμένοι άνθρωποι μπορούν και αγοράζουν και diesel, οπότε εκεί καλά τα πάνε όλοι...
  3. Α, ναι και σε μένα το κάνανε αυτό. Μου είπε ότι έχει να κάνει με τη στήριξη του αεραγωγού του οδηγού, και ότι είναι δωρεάν...
  4. Καλά, το κατάλαβα το σκεπτικό. Μεταξύ μας όμως, θα πάω να τα αλλάξω ξανά σε 7500-8000χλμ(έξω εννοείται) και θα το πάω πάλι στα 30....
  5. Το δικό μου Golfάκι έκλεισε αισίως 1 χρόνο απροβλημάτιστης λειτουργείας πριν από 1-2 βδομάδες, και έπρεπε να το πάω για την πρώτη αλλαγή λαδιών. Τα χιλιόμετρα μέχρι σήμερα ηταν 13600κάτι. Πήρα τηλέφωνο στο σέρβις της έκθεσης που το πήρα και είπαν να περάσω έτσι όπως είμαι. Ο λόγος που πήγα εκεί, δεν είναι μόνο ότι είναι κοντά, αλλά επειδή ήθελα να τους πω για ένα σημείο στην αριστερή πλευρά του προφυλακτήρα που δεν έκανε καλή επαφή. Όχι ότι έχει πρόβλημα, αλλά φαίνεται σαν να μην έχει κουμπώσει καλά. Και ήταν έτσι από την πρώτη μέρα που το πήραμε. Βλακεία μου γενικά που δεν το είχα πάει πιο έγκαιρα, αλλά πίστευα πως θα ήταν κάτι απλό και γνωστό σε αυτούς, μιας και το εκθεσιακό golf που είχα δει, είχε ακριβώς το ίδιο. Τέλος πάντων, μου απέκλεισε το ενδεχόμενο φτιαξίματος στην εγγύηση, και δεν το κούρασα παραπάνω γιατί δεν άξιζε. Πάμε στα του σέρβις. Από την αρχή αυτό που μου φάνηκε περίεργο είναι που συμπλήρωσε στο βιβλίο για το επόμενο σέρβις. Τώρα ο κατασκευαστής,αν δεν κάνω λάθος, λέει κάθε 15000 αλλαγή λαδιών(ή σέρβις λίπανσης όπως το λένε αυτοί) και σέρβις καθε 30.000. Ωραία. Εγώ το πήγα στα 13600 και μου γράφει το επόμενο σε ένα χρόνο από τώρα ή στα 28600. Είναι σωστό κάτι τέτοιο? Το είχαν γράψει έτσι και σε ένα φίλο μου που είχε πάει σε άλλο υποκατάστημα της εν λόγω εταιρείας, και πάλι μου φάνηκε περίεργο.... Το πήρα σε 1,5 ώρα περίπου με κόστος 154¤. Το τιμολόγιο έγραφε ότι κόστιζαν 88¤ περίπου τα λάδια, και τα υπόλοιπα ήταν εργασία, έκδοση κάρτα καυσαερίων, και υγρό πλυστικού παρμπρίζ. Αυτά. Γενικά η πρώτη μου εντύπωση δεν είναι και η καλύτερη. Κυρίως για το κόστος. Εννοείται ότι στα 30 θα πάω αλλού, και με δικά μου λάδια.
  6. Εννοεί ότι είναι ο πρώτος TSI που βγήκε, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος. Γιατί αργότερα βάφτισε TSI όλη τη γκάμα των τουρμποκινητήρων(1.4 122, 1.8, 2.0).
  7. Thanks! Το έψαχνα με τη φράση ο βλαξ και δε μου έβγαζε τίποτα!
  8. Τι μοντέλο 1.5? Πάντως δεν έχει σημασία αν τον έφτανες δύσκολα. Αυτό που μετράει είναι ότι τον έφτανες.... Γμτ, είχα ψάξει να βρω σε βιντεάκι εκείνη τη σκηνη από το Fast and the furious, που έλεγε ότι δεν έχει σημασία αν είσαι μπροστά με διαφορά μιας ίντσας είναι ξέρω 'γω μισού μιλίου, κάτι τέτοιο, αλλά δε βρήκα στο youtube....
  9. Πολύ απλά, αφού δε μας υποχρεώνει κανένας νόμος κιόλας εδώ στην Ελλάδα να έχουμε φώτα ημέρας ακόμη, εγώ δεν τα ξαναενεργοποιώ.. Είμαι της άποψης, πως όταν κάτι δουλεύει (και ειδικά αν έχεις ενδείξεις ότι ενδέχεται να έχει μία παραπάνω ευαισθησία), άσε το και μην το πειράζεις...
  10. Εμένα πάντως το δικό μου σαββατόβραδο δεν το χάλασε ένα insignia turbo που πήγαινε γρήγορα... Μια φορά άνοιγα για πλάκα, και έχοντας μειονέκτημα(ήμουν σταματημένος, ενώ αυτός ερχόταν από πιο πίσω και είχε ήδη κάποια χλμ) και ίσα που έφτασε δίπλα μου, και μετά σε κάθε αλλαγή του έκανα μισό αμάξι..
  11. Δεν αλλάζει η στιγμιαία κατανάλωση όταν είναι στο ρελαντί? Γιατί στο golf, μπορεί όταν αφήνεις το γκάζι να γράφει 0.0, αλλά όταν σταματάς και δουλεύει στο ρελαντί αλλάζει η ένδειξη και από lt/100χλμ γίνεται lt/ώρα(λογικό).
  12. Εγώ προσωπικά το έχω δοκιμάσει σε διάφορα αμάξια και ποτέ δεν χάλασε το χρώμα. Και με απλό ασετόν που βρήκα στο σουπερμάρκετ. Είναι πάντως ιδανικό για να καθαρίζει ότι μένει από κόλλα, κουτσουλιές, κλπ, ενώ επίσης από μικροεπαφές με διάφορα αντικείμενα που μπορεί να μείνει σημάδι πάνω στο αμάξι από το άλλο υλικό, συνήθως το βγάζει εύκολα. Αλλά ειδικά για την κόλλα είναι ότι πρέπει. Επίσης και σε τζάμια. Έτσι βγαίνουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας. Αφού ζεσταθεί με σεσουάρ και φύγει το αυτοκόλλητο, ότι απομείνει από την κόλλα με λίγο τρίψιμο με χαρτί βρεγμένο με ασετόν και τέλος..
  13. Για καλύτερα αποτελέσματα, ασετόν. Δεν πειράζει καθόλου το χρώμα, ενώ απομακρύνει ότι έχει μείνει πάνω κολλημένο. Το ζέσταμα με ένα σεσουάρ θα βοηθήσει επίσης.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.