Το δικό μου Golfάκι έκλεισε αισίως 1 χρόνο απροβλημάτιστης λειτουργείας πριν από 1-2 βδομάδες, και έπρεπε να το πάω για την πρώτη αλλαγή λαδιών. Τα χιλιόμετρα μέχρι σήμερα ηταν 13600κάτι. Πήρα τηλέφωνο στο σέρβις της έκθεσης που το πήρα και είπαν να περάσω έτσι όπως είμαι. Ο λόγος που πήγα εκεί, δεν είναι μόνο ότι είναι κοντά, αλλά επειδή ήθελα να τους πω για ένα σημείο στην αριστερή πλευρά του προφυλακτήρα που δεν έκανε καλή επαφή. Όχι ότι έχει πρόβλημα, αλλά φαίνεται σαν να μην έχει κουμπώσει καλά. Και ήταν έτσι από την πρώτη μέρα που το πήραμε. Βλακεία μου γενικά που δεν το είχα πάει πιο έγκαιρα, αλλά πίστευα πως θα ήταν κάτι απλό και γνωστό σε αυτούς, μιας και το εκθεσιακό golf που είχα δει, είχε ακριβώς το ίδιο. Τέλος πάντων, μου απέκλεισε το ενδεχόμενο φτιαξίματος στην εγγύηση, και δεν το κούρασα παραπάνω γιατί δεν άξιζε. Πάμε στα του σέρβις. Από την αρχή αυτό που μου φάνηκε περίεργο είναι που συμπλήρωσε στο βιβλίο για το επόμενο σέρβις. Τώρα ο κατασκευαστής,αν δεν κάνω λάθος, λέει κάθε 15000 αλλαγή λαδιών(ή σέρβις λίπανσης όπως το λένε αυτοί) και σέρβις καθε 30.000. Ωραία. Εγώ το πήγα στα 13600 και μου γράφει το επόμενο σε ένα χρόνο από τώρα ή στα 28600. Είναι σωστό κάτι τέτοιο? Το είχαν γράψει έτσι και σε ένα φίλο μου που είχε πάει σε άλλο υποκατάστημα της εν λόγω εταιρείας, και πάλι μου φάνηκε περίεργο.... Το πήρα σε 1,5 ώρα περίπου με κόστος 154¤. Το τιμολόγιο έγραφε ότι κόστιζαν 88¤ περίπου τα λάδια, και τα υπόλοιπα ήταν εργασία, έκδοση κάρτα καυσαερίων, και υγρό πλυστικού παρμπρίζ. Αυτά. Γενικά η πρώτη μου εντύπωση δεν είναι και η καλύτερη. Κυρίως για το κόστος. Εννοείται ότι στα 30 θα πάω αλλού, και με δικά μου λάδια.