λογω του οτι οι γνωσεις μου ειναι απειροελαχιστες στο χωρο της βελτιωσης,
εχω καποιες αποριες...
1.τι εισαγωγή προτεινει καποιος για το tsi? (καποιο συγκεκριμενο ονομα; ) Βελτιώνεται και ο ήχος;
2.καμια αξιολογη σκαστρα υπαρχει; γτ το μονο που εχω ακουσει ειναι το adaptor της forge.
3.η μιλτεκ μπορει να βρεθει μεσω ιντερνετ στα 1000ευρω,ετσι δεν ειναι;
4.ποιο ιντερκουλερ να προτιμησει κανεις; απο gti; s3; ή ενα τwincooler (καπως ετσι νομιζω ονομαζεται) ;
κατι ακόμη...
ειμαι γενικα δυσπιστος σαν χαρακτηρας,και αυτα τα 220+ αλογα μου φαινονται πολυ καλα για να ειναι αληθινα...
Όχι, δεν θελω να αμφισβητησω τον οποιονδηποτε βελτιωτικο οικο, απλα θα θελα καποια στιγμη να δω πως ανοιγει ενα 220αρι tsi στο δρομο για να πειστώ.
Σε γνωστο περιοδικο του χώρου,διάβασα,εδώ και καιρό,πως ο 1.4 ειναι σπριντερ,ενω ο 2.0tfsi μαραθωνοδρόμος... και πρεπει να ναι αληθεια , αφου το βελτιωμενο 1.4GT με τα 200+ στα πολλά έμενε πίσω...
Αλήθεια, έχει ποτέ ανοίξει κανεις απο εδω μεσα (στημενο ανοιγμα εννοω) με GTI μαμά ή TT2.0TFSI ;
και το λεω αυτο , διοτι εγω, όσες , μα όσες φορές , οδηγησα το μαμα TT κολλητου μου,μου εκανε μεγαλη εντυπωση γτ ακομα και σε ανοιγματα με μαμαGTI, το δευτερο έμενε πίσω παντα...
(τωρα βεβαια που ειναι στα 270ps περιπου, γενικά είναι αλλού σε ρεπριζ...τεσπα ασχετο)
ΌΜΩΣ... και πάλι ρε παιδια στα 270 δεν ξεκιναει με τπτ, αφηνει 1ες 2ες κατω... (ίσως να ειναι κ θεμα συνηθειας...)
Στα 220+ των tsi δεν συμβαινει τπτ παρομοιο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις !