Φυσιολογικό είναι παίδες... Αν κατάλαβα καλά γίνετε όταν τερματίζει το τιμόνι εντελώς σωστά; σε Σκόντα φελιτσια και γκολφ 3 το κάνει. Όπως φαίνεται ρίχνει και λίγο τις στροφές. Με τα ξένον πάντως δεν που το κάνει και στα δύο αυτοκίνητα. MAXSYM 400i ABS 34PS "by thanos"
Μονος μου φιλε δημητρη. Ειναι πολυ ευκολο το κανει και μια γυναικα να σου δωσω να καταλαβεις. Ισως σε βοηθησει αυτο το βιντεο
http://youtu.be/sv9J1x5Whz0
Οτι θες στηλε μου πμ
Στάλθηκε από το m2 note μου
Προχώρα άνετα...
Όσο για τους αριθμούς ενός ελαστικου
Ρίξε μια ματιά σε ένα πίνακα να δεις αναλυτικά τι σημαίνει το κάθε ένα.
Θέμα με το βάρος δεν έχεις κανένα.
Στάλθηκε από το m2 note μου
Τελικά ήταν θερμοστάτης... Δεν είχα ενδείξεις όμως στις αρχές του προβλήματος.
Το Σκ που μας πέρασε με τις χαμηλές θερμοκρασίες που είχαμε σε πορεία μου έριξε λίγο την θερμοκρασία οπότε άλλαξα και όλα κομπλέ.
15 € κόστος θερμοστάτη μαζί με1 λίτρο παραφλου και αλλαγή σε 10 λεπτα.
Στάλθηκε από το m2 note μου
Έχω ακριβώς το ίδιο θέμα αλλά εμένα το κάνει όταν βραχεί ή έχει υγρασία. Τα έχω ελενξει όλα και γω εκτός αμορτισέρ.
Ο μηχανικός μου όμως είπε ότι το ένα μπροστινό αμορτισέρ έχει ένα κενό και ίσως προέρχεται από κει το χτυπημα εφόσον δεν βρίσκουμε Τπτ άλλο.
Στάλθηκε από το m2 note μου
Μιας και έχω golfmk3 τελευταίο μοντέλο τέλη '96 δεν είχα ποτε κάποιο πρόβλημα και δεν έχω πληρώσει κερατιάτικα λόγο αξιοπιστίας. 200.000 χλμ και συνεχίζουμε....πέρα από τα αναλώσιμα έχω αλλάξει δίσκο πλατό στις 160.000 και μια φορά θερμοστάτη.
1 φούσκα ιμιαξονιου και ένα μπαλάκι ακρομπαρου.ολα αυτά μετά τις 150.000 χλμ πλην θερμοστάτη.
Φοράω 17 ζάντες και blistain χαμηλωματος οπότε η καταπόνηση είναι διπλή.
Τεχνολογικά για την ηλικία του είναι πίσω αλλά ότι φορούσε κυριολεκτικά είναι για μια ζωή!!!
Υγ. δεν καιει λάδια ούτε ml !!!!
Στάλθηκε από το m2 note μου
Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο φίλος.
Θα φουλαρεις μεχρι ταπα.
Θα κανεις 100 xlm στο trip σου και θα πας να ξανά γεμίζεις μεχρι ταπα.
Αυτο θα το κανεις 3 φορες τουλαχιστον.
Οτι γραψει σε λιτρα αυτη θα ειναι η καταναλωση σου στα 100χλμ.
Φυσικα να ειναι παρεμφερείς οι διαδρομες σου και ο τροπος οδήγησης πχ οχι 1 μεσα στην πολη και οι αλλες 2 σε ταξιδι.
Στάλθηκε από το GT-I8262 μου
Εμενα εχει ενα κλαπετο κατω απο τους υαλοκαθαριστηρες στην μερια του συνοδηγου.
Κατω ακριβως απο το φιλτρο γυρης και αυτο μου παραμενει ανοικτο.και ισως απο κει δεν απομονωνει τον κρυο αερα και γι αυτό βγαζει χλιαρο προς ζεστο.
Αυτο το κλαπετο με πιο κουμπι κλεινει?
Θυμιζω εχω το Μk3 εγω.
Στάλθηκε από το GT-I8262 μου
Τοτε μπορει να ειναι κανα ρουλεμαν σε κανα τεντωτηρα η τροχαλια αλλα λογο υγρασιας το κανει 99%
Εμενα το κανει πιο πολυ ωρα και δεν σταματαει σε κοντινες αποστασεις.
Το κανει οταν έχει βρεξει ή με πολυ υγρασια.
Τις άλλες φορες ουτε κιχ δεν ακούγεται.
Στάλθηκε από το GT-I8262 μου
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.