Τα εχω αλλαξει εδω και πολλα χιλιομετρα τα μπεκ και δεν ξαναεκαψε. Μακαρι να συνεχισει ετσι επ αοριστων. Παλια εκαιγε 250 ml ανα 1000χιλ. Οσο για το νεο polo gti απλα ερωτας...
Μετά την τελευταία 'ανάκληση' όπου αλλάζουν τα μπεκ λαδιού δεν καίει σταγόνα λάδι. Έχει ειπωθεί και σε αντίστοιχο τοπικ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=53576&page=27#entry586624
Όσον αφορά το δικό μου ποστ φίλε μου δεν περιείχε κανένα ίχνος ειρωνείας.Και εγώ την έχω πατήσει με καρουμπαλα γι αυτό χρειάζεται προσοχή σε μικρές και σε μεγάλες λακουβες. Δυστυχώς το 40 αρι προφίλ που έχουν τα πόλο μας είναι πολύ χαμηλό για τους κωλοδρομους που έχουμε. Και όπως είπε το παιδί από πάνω ή σωστή πίεση είναι 39 μπρος και 36 πίσω. Οι μεγαλύτερες πιέσεις είναι για όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.
Σωστός ο Βασίλης. Σύμφωνα με το μανουαλ η σωστή πίεση είναι 39 psi μπροστά και 36 πίσω. Όσο για τα καρουμπάλα προσοχή στις λακουβες. Δυστυχώς το πολο μας εχει λάστιχα με πολυ χαμηλό προφίλ και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα.
ναι τα άλλαξα (εδώ στο Ρέθυμνο μπορείς να συνενοηθεις στην αντιπροσωπεία) Αν και εχω κανει μονο μονο 2000 χιλιόμετρα απο τοτε που τα αλλαξα δεν καιει σταγονα ενω πριν εκαιγε 250ml/1000 km. Πριλ λιγο τα κοιταξα ξανα τα λαδια και ολα οκ
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Φιλε μου εμενα με καταναλωση λαδιου 250ml ανα 1000 χιλιομετρα απο οταν το αγορασα το αυτοκινητο εως σημερα (44000 χιλιομετρα) μου αλλαξαν τα μπεκ λαδιου χωρις κανενα κοστος. Απο τοτε που τα αλλαξαν εχω προλαβει να κανω μονο 1000 χιλιομετρα και ειδα οτι πλεον δεν καιει καθολου λαδι. Οποτε ή πιεσε τους λιγακι παραπανω ή ρωτα και σε αλλη αντιπροσωπεια. Το φυσιολογικο ειναι να μην σου καιει καθολου.
Να πω και εγώ με τη σειρά μου ότι προχτές με άφησε το αμάξι από μεγκατρόνικ.(polo gti 2010 με 45.000 χιλ) . Ευτυχώς είμαι εντός εγγύησης και δεν θα πληρώσω κάτι πέραν της οδικής σε αντίθεση με τον πάτερα μου που τα πλήρωσε από την τσέπη του στο Πασσατ (μοντ 09 με 60000 χιλ.)τον προηγούμενο μήνα. Είναι η ιδέα μου ή από όταν άρχισαν να αλλάζουν τα λάδια του σασμάν(λόγο της ανάκλησης) άρχισαν να τα 'παίζουν' τα μεγκατρονικ ευκολότερα ;
Να πω και εγώ με τη σειρά μου ότι προχτές με άφησε το αμάξι από μεγκατρόνικ.(polo gti 2010 με 45.000 χιλ) . Ευτυχώς είμαι εντός εγγύησης και δεν θα πληρώσω κάτι πέραν της οδικής σε αντίθεση με τον πάτερα μου που τα πλήρωσε από την τσέπη του στο Πασσατ (μοντ 09 με 60000 χιλ.)τον προηγούμενο μήνα. Είναι η ιδέα μου ή από όταν άρχισαν να αλλάζουν τα λάδια του σασμάν(λόγο της ανάκλησης) άρχισαν να τα 'παίζουν' τα μεγκατρονικ ευκολότερα ;
Και εμενα τωρα τελευταια ξεκινησε και με προβληματισε(polo 6r gti).Επισης προσφατα μου περασαν update στο dsg.Οποτε λες να ειναι αυτο που σου ειπαν για το abs..
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.