Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

GOLF RSI

Members
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About GOLF RSI

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 08/03/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.golfrsis@yahoo.gr
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  1. Κοιτα σε Κ-SPORT.Εχουν πολλες ρυθμισεις ακομα και top mount ρυθμιζομενα αναλογως βεβαια και το αυτοκινητο.Κανε μια ερωτηση δεν εχεις να χασεις τιποτα
  2. Eγω στο Golf μου φοραω πισω 20mm και μπροστα χωρις αποστατες.Τους φοραω εδω και 1,5 χρονο χωρις κανενα προβλημα.Το αυτοκινητο συμπεριφερεται ουδετερο προς υποστροφικο και ειναι πολυ καλο σε ανοιχτα κομματια ενω στα κλειστα κομματια δεν το νιωθω το ιδιο καλο.Προτεινω μπροστα να μην βαλεις περα απο την ομορφια προσεξε με τερμα κομμενο τιμονι απο οποιαδηποτε πλευρα εαν βρισκει στο θολο.Θα δειχνει πολυ τουμπανο παντως
  3. Τα περισσοτερα αγωνιστικα τακακια ειναι πολυ σκληρα και παιζουν για υψηλες θερμοκρασιες.Υπαρχει και τακακι της Endless που παιζει για θερμοκρασιες 0-800C.Βαλε μαλακο τακακι ωστε να εχει οσο το δυνατον πιο τελειο φρεναρισμα χωρις να περιμενεις ποτε θα ερθει το τακακι στη σωστη θερμοκρασια.Δεν γνωριζεις την στιγμη που πρεπει να φρεναρει δυνατα το αυτοκινητο.Η δουλεια των χαρακτων δισκων ειναι να διωχνουν την σκονη που βγαζει το τακακι ωστε να εχει καλυτερο πατημα το τακακι στο δισκο.Δεν διαφερουν σε τιποτε αλλο απο τους συμπαγεις δισκους που φοραμε εκτος λιγο απο το υλικο κατασκευης των δισκων αλλα αυτο οχι με ολους τους aftermarket.Προτιμησε μονο χαρακτους.Οι τρυπητοι εχουν μικροτερες ανοχες συστολης και διαστολης σε σχεση με τους αλλους.Εξαιρουνται τα big brake kits για να μην παρεξηγηθω.Ελπιζω να βοηθησα. :lol:
  4. Δεν εχουν τριπλασια τιμη.Τρυπητοι Zimmerman ή Βrembo εχουν 160-200Ε και ενα καλο τακακι εχει 40-55Ε βαζεις και σωληνακια υψηλης και κανεις μια 1ης ταξεως βελτιωση στα ηδη καλα φρενα του Golf.
  5. Για να βγει ο πολλαπλασιαστης ειναι δυσκολο.Βγαλτους ολους και προσπαθησε να τους ξαναβαλεις αλλα να τους <σφηνωσεις> με τις μπριζες να μην κουνιουνται. Πρωτη φορα ακουω να πεταει πολλαπλασιαστες
  6. Οπως το θετεις συμφωνω.Αν ηταν για ομορφια και μονο πεταμενα λεφτα θα ηταν!
  7. Αφου ειναι ιδια σχεδον φιλε οπως λες do it!Απο λεφτα τα εχεις υπολογισει περιπου?
  8. Θα τα μετρισεις με μεζουρα ή με το παχυμετρο :lol: Πλακα κανω αλλα να μετρισεις τι ακριβως?Το θεμα δεν ειναι μονο στο μηκος των εξαρτηματων αλλα και στις ενωσεις τους(ημιαξονια, ψαλιδια κτλ)Για να μην πολυλογο θελει σχεδον ολο το πατωμα , κοψιμο και ραψιμο σασι απο κατω στο υψος περιπου των μπροστινων καθησματων για να ταιριαξεις σασμαν με κεντρικο κοψιμο και ραψιμο παλι πισω για να ταιριαξεις πισω αξονα και με κεντρικο αξονα χωρια να βρεις ταιριαξεις τα ημιαξονια,ψαλιδια κτλ που λεγαμε πιο πανω.
  9. Eντελως φιλικα ξεχαστε την μετατροπη σε τετρακινηση.Σκεφτειτε λιγο για το που θα μπουν σασμαν, κεντρικος αξονας, αξονας πισω με διαφορικο και σε τι μοτερ θα ταιριαξεις το νεο σασμαν :D Δεν λεω οτι δεν γινεται.Λεω οτι δεν συμφερει καθολου.Αν θες τετρακινητο πουλα το και κοιτα σε κατι ετοιμο.(Audi A4 Quatro)
  10. Πολυ ομορφα και ανακλινομενα κιολας ε Ποσο κανενα 200 το ενα ?
  11. Δοκιμασε τα Dark
  12. Για τα τουρμπατα τα Castrol τα 10-60 ειναι οτι πρεπει.Για τους υπολοιπους 1.4, 1.6 κτλ. ενα 10-40 παλι σε Castrol.Eγω βαζω τα Magnetic 10-40 και παρατηρω οτι και πριν απο την αλλαγη περιπου καθε 7-7500χλμ δεν χανει το χρωμα του αλλα ουτε και την ρευστοτητα του σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που βλεπω στη δουλεια και ειναι σαν νερο και μαυρα.
  13. Εγω σιγουρα θα παω!
  14. Παντως φιλε και το 235/35/18 εχει μικροτερη διαμετρο απο το 225/40/18.Ετσι θα αλλαξει το βημα του αυτοκινητου, ακομα το 235/35 ειναι πιο χαμηλοπροφιλο απο το 225/40 ,το αμαξι θα γινει πιο αποτομο στις αλλαγες συμπεριφορας (θελει χερια) για να το πηγαινεις γρηγορα.Θα το χαμηλωσεις καθολου?
  15. Με το 245/40/18 πισω ειναι υπερβολη το αμαξι γινεται υποστροφικο (πολλα μουτρα στη γρηγορη οδηγηση) χρησιμευει μονο για λογους εμφανισης το αμαξι θα γινει μ@@ναρα.Σωστοτερη διασταση για 18αρα ειναι το 225/40/18 μπρος πισω.
×
×
  • Create New...