Jump to content

Gixxer6

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

About Gixxer6

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    R Line

Recent Profile Visitors

1,127 profile views

Gixxer6's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

8

Reputation

  1. Ενδιαφερουσα ερωτηση. Ποσο αραγε αντεχει αυτο το μοτερ?
  2. Κοπέλια εγω τα αφαίρεσα . Πιστολακι μαλλιων με "τουρμπο" Πετονια Πλαστικη σπατουλα για την αφαιρεση του αυτοκολλητου (προσεκτικα μην γινει καμια γρατσουνια) Γυαλιστικο και ολα ωραια, εκανα μια γρατσουνιτσα αλλα ουτε που φαινοταν, το περασα και με το γυαλιστικο και δεν φαινεται τιποτα...
  3. Φιλε μου ειναι παντου στο internet! Ειχα αγορασει τις προαλλες το front lip μεταχειρισμενο απο εναν στην Θεσσαλονικη που ειχε βαλει r-line εμπρος και gti bumpers πισω : (δεν με αφηνει το φορουμ να το ποσταρω , ψαξε στο CAR (DOT) GR για polo r line) Τσεκαρε και εδω στο ebay : http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpolo+r+line+bumper&_nkw=polo+r+line+bumper&_sacat=0
  4. Σου αρεσει αυτο το πραμα? Εμενα προσωπικα οχι...θα συνιστουσα προφυλακτηρα R-line με την υπαρχουσα γρίλλια του GTi καπως ετσι :
  5. Ο θορυβος που ακουω στο βιντεο, ειναι ακριβως ιδιος με τον δικο μου θορυβο στις κρυες εκκινησεις με ανοιχτο το καπο. Ακομα και αν σου εμφανιστηκε τωρα δεν θα ειναι κατι που θα επρεπε ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ να σε ανησυχει , γιατι πολυ απλα το εχουμε ολοι Ξεφευγω παλι απο την ερωτηση σου και σου επισημανω αλλη μια φορα ποσο πολυ με προβληματισε το 10/40... 1.2 TSI εχω και τα λαδια που θελει ειναι 5/30 , τα 10/40 ειναι για ατμοσφαιρικα αυτοκινητα , Ξερεις πολυ καλα οτι σε λαδια δεν υπαρχουν αποκλισεις και "αντικαταστατα" . ΑΝ για παραδειγμα ο τυπος σου ειναι 5/30, το ΠΟΛΥ να βαλεις 10/30 αν ζεις σε πολυ θερμές περιοχές του πλανητη (Σαχαρα) . Τα 10/40 ειναι πολυ παχυρευστα και γιαυτον τον λογο δεν ειναι καταλληλα για αυτοκινητα που σηκωνουν πιεση (εστω και μικρη) καθως δεν θα λιπανουν ολα τα μερη του κινητηρα σωστα. Αν όντως επιμενεις να βρεις ακρη με το κροταλισμα παντως, ειναι πολυ υποπτο το γεγονος οτι αυτος ο θορυβος παρουσιαστηκε οταν μπηκαν τα 10/40...
  6. Γιώργο καλησπέρα . Συμφωνα με τα παραπάνω και με την δικια μου εμπειρία απο 1.2 tsi , αυτος ο θορυβος ειναι φυσιολογικος (τουλαχιστον στο ρελαντι). Προσωπικα σε εμενα με 30k km τον ακουω μονο στο ρελαντι στις κρύες εκκινησεις . Αυτο που μου εκανε πραγματικα εντυπωση και δεν εχω ξανακουσει ειναι οτι σου βαλανε οπως ειπες λαδια 10/40. Το εξουσιοδοτημενο service της Seat σου εβαλε 10/40 ? Ποσα χιλιομετρα εκανες με αυτα? Το 10/40 ειναι πολυ πυκνο λαδι και δεν ακολουθει τις οδηγιες κατασκευαστη.
  7. Τα LED που εβαλες εχουν ασφαλεια CANBUS?
  8. Ναι panos εχει στραβώσει πολύ , κρέμεται και φαίνεται αρκετά οπως ανέφερα συν το γεγονος οτι ειμαι ψίρας και συγχυζομαι να το βλεπω. Eννοειται πως θα κρατησω το παλιο και θα δοκιμασω να το ισιωσω! Αφου το τρωω συνεχεια παντου Αν και το βλεπω αρκετά μασιφ και σκληρό για να ισιώνει με θερμό αέρα. Θα δείξει, Τριτη μαλλον μπαινω στο φανοποιειο .
  9. Δεν ξερω τι παιζει με τους κοφτες παντως και εγω 199 ακουμπαει ο δειχτης τα 200 (r line και χαμηλωματα και αναρτησεις - ). Εργοστασιακα παντως το αυτοκινητο δεν ξεπερναει τα 175 km και ας λεει 200 το αναλογικο και το ψηφιακο του, και τα 2 χανουν. Το gps μου ελεγε 172 και το κοντερ 199-200
  10. Λοιπόν σήμερα έτρεχα απο το πρωί. Αρχικά, η ζημιά ειναι αυτή : http://postimg.org/image/n4olvhyvl/ Ετσι για την γεύση δηλαδή. αλλα κάνει μπαμ στο μάτι. Βρήκα μεταχειρισμενο αυτο εδω Ο άνθρωπος απο Θεσσαλονίκη ειναι και θα μου το ταχυδρομήσει αύριο (μένω Αθήνα) . Επισης επισκέφτηκα τον κ.Δήμο στο μοσχάτο καθως περα απο το κατω χειλος εχω και κατι γρατσουνιές γυρω γυρω που θελουν συμμάζεμα , 2 χρονια το αμαξι εχει μαζεψει αρκετα σημαδια. Εκει θα γινει λοιπον και η τοτοποθέτησηου χειλους . Ελπιζω ολα να πανε καλα , το αποτελεσμα θα το ποσταρω εδω , σε ευχαριστω για την ιδεα σου και το ενδιαφερον σου Nik. Και απο εδω και περα θελω να πω 2 λογια για την καρεντα . Ο τυπος γυρισε και μου ειπε : 120 το ανταλακτικο και 40 ευρω η τοποθετηση. Ο ανθρωπος που το παιρνω μεταχειρισμενο μου ειπε οτι ειναι 4 κλιψακια που το κρατανε και οτι ο ιδιος το εβγαλε και εβαλε καινούριο ολομοναχος , χωρις να σηκώσει το αμαξι. Αν βαλουμε περα το ακραιο κοστος ενος κομματιου πλαστικο , 40 ευρω τοποθετηση δεν δικαιολογηται ρε παιδια για κανενα λογο ομως..
  11. Χαιρετώ και εύχομαι καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του forum. Είμαι κάτοχος ενός r line tsi polo , το οποίο πάρα την ομορφιά του , είναι ένας χαμηλωμένος μπελάς και δυστυχώς βρίσκει παντού στους ( ελληνικούς ) δρομους. Η τελευταία χοντρή ζημιά ήταν το εμπρός χείλος του προφυλακτήρα (το μαύρο πλαστικό κομμάτι ) το οποίο έχει πάει αρκετά μέσα. Και με χαλάει, πολύ με χαλάει ...???? Στην καρεντα μου είπαν 160 ευρώ για ανταλλακτικό και εγκατάσταση , καθώς δεν μπορεί λέει να ισιώσει γιατί χάλασαν τα κλιψακια του. Υπάρχει κανείς που να γνωρίζει κάποιον που να μπορεί να κάνει κάποια κατασκευή η έστω να το ισιώσει με κάποιο τρόπο? Κρίμα είναι κοντά 200 ευρα για ένα κομμάτι πλαστικό 50 X 20.. Θα κανω post φώτο σύντομα για να δείτε ακριβώς τι λέω , έχει κανείς καμιά ιδέα ρε παιδιά? Ευχαριστώ..
  12. Περί Η7, αυτο ειπώθηκε απο τον φαναριτζη που μου εδωσε την κόλλα και μου ειπε πως εχει ξαναδει Η7 που δεν σταθεροποιουνται πληρως στα κλιπακια του φαναριου σε παλαιοτερα VW αλλα και audi. Γιατί οχι LED ? Ειδικα το συγκεκριμενο ειναι με CREE τσιπάκι (το οποιο ειναι τυπωμενο πανω στο κυκλωμα του LED) και με ψυχτρα...
  13. Κοίτα να δεις εγώ τα lumen κοιτάω . Για παράδειγμα τα δικά μ είναι 3 συν 3 6000 lumen. Εγώ αυτό κοιτάω . Βρήκα στην ίδια τιμή με τα led xenon με 8000 lumen αλλά δεν τα εμπιστεύομαι. Προτείνω led για να μην αλλάζεις κάθε τρεις κ λίγο λαμπιόνια Επίσης τα xenon θέλουν κάποια δευτερόλεπτα για να δώσουν το 100 τοις εκατό της ισχύς τους
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.