Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Andritsos

Members
  • Content Count

    367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Andritsos last won the day on September 9 2018

Andritsos had the most liked content!

Community Reputation

182 Excellent

1 Follower

About Andritsos

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 10/03/1986

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Στερεά Ελλάδας - Λαμιέων
  • Νομός
    Φθιώτιδας

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    Πορτοκαλάκης

Recent Profile Visitors

3,667 profile views
  1. Γεια και χαρά σε όλους. 52000+ χιλιόμετρα το εργαλείο απροβλημάτιστα . Προχθές μου βγήκε η μπαταρία off οπου και άμεσα αντικαταστάθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης . Για όσους δεν γνωρίζουν η μπαταρία έχει εγγύηση 3 χρόνια. Ρωτώντας το λόγο που έγινε αυτό μου είπαν ολίγον τι η χρήση του αυτοκινήτου (αλάρμ, φώτα θέσης αφημένα, κλείδωμα ξεκλείδωμα κλπ) αλλά και οτι οι εργοστασιακές μπαταρίες σε κάποιες παρτίδες είχαν θέματα. Η αντικατάσταση έγινε με μια της Varta και όλα κομπλέ. . . . Μετά απο ερώτηση μου η αξία της μπαταρίας είναι στα 120 ευρώ. Μετά από μία ανάγνωση
  2. Μια χαρά σε βρίσκω για 50-50 χρήση. Μη ξεχνάς οτι όσο και στανταρ να είναι οι διαδρομές σου μέσα στην πόλη ποτέ δε θα έχεις όμοιες καταναλώσεις μιας και υπάρχουν πάντα άπειροι παράγοντες που συμβάλουν στο να μεταβάλλεται η κατανάλωση σου. Εγώ φαντάσου οτι εκείνη την ημέρα που γέμισα οι κινήσεις μου ήταν κατά 80% επαρχιακό δίκτυο και πάντα εντός των ορίων ταχυτήτων. Σήμερα για παράδειγμα από τελείως άδειο και με πολύ χρήση βενζίνας γέμισα με 11,47kg και λόγω των μαθημάτων που έκανα εντός αστικού ιστού, κατά κύριο λόγο, μου δείχνει αυτονομία 240 χιλιόμετρα. Δυστυχώς για κάποιους κατάργ
  3. Σήμερα με 7,5 βαθμούς θερμοκρασία από άδειος (ο δείκτης στο τέρμα κάτω αλλά δεν είχε μπει ακόμη η βενζίνα) γέμισα με 11,37kg / 10,11 ευρώ. Έχω κάνει 129 χιλιόμετρα και μου δείχνει πως έχω άλλα 210 χιλιόμετρα με 3,8kg/100km μέση κατανάλωση.
  4. Πολλά αλλάξανε απο τότε που το παρέλαβα . . . . . Για εμένα χάνει πολλούς αγοραστές το polo με τόσο μικρό ντεπόζιτο βενζίνης για τα μέχρι τώρα δεδομένα στη χώρα μας. Προσωπικά πάλι θα το προτιμούσα μιας και τα 2+ κιλά επιπλέον αέριο θα με βόλευαν αφάνταστα. Απο εκεί και πέρα όμως αν έχεις κοντά σου πρατήριο με αέριο τότε κομπλέ με κλειστά μάτια αγόρασε το. . . . αλλιώς όχι. Επίσης με την προηγούμενη τιμή , και με δεδομένο τα 40lt βενζίνης το αγόραζες κι όταν έβαζαν αέριο σε κάποιο πρατήριο εκεί κοντά σου το εκμεταλευόσουν και σαν αεροκίνητο οχημα. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
  5. Το λοιπόν. . . . . . . . ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Η συγκεκριμένη έκδοση του polo φέρει το γνωστό πια μηχανικό σύνολο με τον 1.0 TSI με 90hp (όχι με 95hp όπως στο απλό βενζίνη) με ένα αξιοπρεπέστατο 5αρι κιβώτιο που θα μπορούσε να είναι και 6άρι κατά την γνώμη μου. Πιστεύω θα ήταν πιο σβέλτο με ένα πιο πυκνής κλιμάκωσης 6αρι. Ήσυχος κινητήρας, ελαστικός, καλή ροπή για το βάρος της καρότσας του και πολύ οικονομικός ακόμη και στην λειτουργία βενζίνης. Από τις 2500 - 3000σ.α.λ. και πάνω κάνει έναν ιδιαίτερο ήχο που εμένα προσωπικά μου αρέσει. Νομίζω μου θυμίσει κάτι σε 6κύλ
  6. Λοιπόν.. . . . . Αρχικά να πω ότι το αυτοκίνητο συμφέρει κατά πολύ σε σχέση με το αντίστοιχο diesel. Εννοείται ότι δεν συζητάμε για σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, ας έχει +5 άλογα και +15nm ροπής. Έχοντας φτάσει πλέον τα σχεδόν 22.000 χιλ. στο κοντερ του έχω τριφτεί αρκετά μαζί του πιστεύω για να κάνω ένα πρώτο review καθώς και να το συγκρίνω άμεσα με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Polo 6r 1.6 bmt 90hp diesel του 2013. 1.---ΠΟΙΟΤΗΤΑ Γενικά το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό στα πλαστικά του, ηλεκτρικά του, μονώσεις του, η οθόνη του (μιλάω για την 8
  7. Στη δεύτερη φωτό η Οθόνη αυτή είναι προαιρετική στην comfortline, και συνοδεύεται από 2 θύρες usb , και η θέση κατω από τα usb που είναι για το κινιτό είναι και θέση για ασύρματη φόρτιση αν είναι συμβατό και το κινητό. Υποστηρίζει Android auto και Apple carplay αλλά και Mirrorlink. Και είναι μεγαλύτερη η οθόνη κατά μιαμιση ιντσα χωρίς τα κουμπιά
  8. Το tgi έρχεται σε μια μόνο έκδοση. Είναι η αντίστοιχη της comfortline Της βενζίνης. Απλά δεν έχει δερμάτινο τιμόνι. Λεντ είναι τα φώτα ημέρας σαν στανταρ. Απλά τα περισσότερα tgi που πρωτοήρθαν είχαν σαν εξτρά. Ο απλός κλιματισμός δεν έχει σταθερή θερμοκρασία. Αυτή την επιλογή την έχεις μόνο με τον αυτόματο-διζωνικό.. παίζουν και το appple και το android. 1. Δερμάτινο τιμόνι, λεβγιέ, χειρόφρενο 2. Αυτόματο κλιματισμό 3. 8'' οθόνη με android auto και apple car 4. Οσφυική ρύθμιση. Γνώμη μου τα μαμά φιμέ τζάμια είναι υπερβολικά ακριβά και είναι μόνο στα πίσω
  9. Λόγω φόρτου εργασίας και ολίγον τί ''ξεχασιάς'' είμαι εκτός forum λίγο καιρό τώρα. Έχω κάνει 21.000χιλ. μέχρι τώρα. Θα προσπαθήσω να μαζέψω τις σκέψεις μου το Σαββατοκύριακο και θα επανέλθω με ένα μίνι review του αυτοκινήτου.
  10. Όσο πιο ζεστη έχει έξω τόσο λιγότερο γεμίζει. Μικρή η διαφορά βέβαια. Με 13 βαθμούς έξω έχω γεμίσει απο άδειο 10,8 κιλά ενώ με 24 βαθμούς γεμίζω με 10,4 κιλά. Ισχύει . Νομίζω και Γερμανία ''erdgas'' . Γενικά στην Ιταλία έχουν πάρα πολλά πρατήρια cng. Νομίζω 60+ ή κάτι τέτοιο. Κια μάλιστα έχουν χρόνια που δουλεύουν Cng. Πάντως απο κατανάλωση πάμε πολύ καλά . . . Λαμία - Αθήνα μέχρι Πειραιά 220+ χιλιόμετρα Βάζω εκεί στου Ρέντη δίπλα στο Αllou με 0.889 το κιλο , 7ευρώ όταν κατέβαινα με 130km/h, 8 ευρώ με 140km/h πάντα με cruise control. Στο ανέβασμα για Λαμία είμα
  11. Είμαι πιεσμένος λόγω δουλειάς αυτόν το καιρό και μόλις βρώ ευκαιρία θα κλείσω ραντεβού έτσι για το χαβαλέ να δώ τι παίζει. Οι δεξαμενές απο ότι ξέρω είναι κατασκευασμένες απο διάφορα στρώματα υλικών , μεταξύ αυτών και carbon με το εξωτερικό περίβλημα να είναι μια μπλέ στρώση ''λαστιχίενου-πλαστικού'' οπου και σε περίπτωση χτυπήματος ή υπερπίεσης γίνεται άσπρο. Οι τιμές του βάρους νομίζω είναι με τουλάχιστον 90% πλήρωση καυσίμου (λογικά και τα 2 ντεπόζιτα) εφεδρικό τροχό και φερόμενα εργαλεία (όπου υπάρχουν) και ο κινητήρας πλήρης υγρών. Αυτό είναι το βάρος του οχήματος που ανακοινώνουν οι κατα
  12. Τρία πράγματα σκέφτομαι να του κάνω απλά για να δούμε την διαφορά των ανακοινώσιμων τιμών της VW. 1. Δυναμομέτρηση με cng 2. Δυναμομέτρηση με βενζίνη 3. Ζύγισμα σε πλάστιγγα. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανέβω Λάρισα να κάνω την δυναμομέτρηση . Για το ζύγισμα σχετικά άμεσα μιας και με παραξένεψε πολύ το οτι στο ΚΤΕΟ το βγάλανε 1385 κιλά. Υποψιάζομαι πως το χαζεύανε τα παιδιά εκεί και θα είχαν μπει 2 άτομα για να τσεκάρουν και τα πεντάλ του δασκάλου μάλλον. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει (1260kg= 1185kg + 75kg οδηγού). Γενικά μια χαρά δουλεύει ο εργαλείο και στα χαμηλά. Α
  13. Καλησπέρα - Το παρήγγειλα απο την αντιπροσωπεία εδώ της Λαμίας ''VW-AUDI Σταμούλης'' - Κάπου τέλη Νοεμβρίου νομίζω το παρήγγειλα και νομίζω Ιανουάριο με ενημέρωσαν πως ετοιμάζονται κάποια κομμάτια σε πορτοκαλί με τα ίδια εξτρά που ήθελα (εκτός τα πορτοκαλί εσωτερικά ) και έκλεισα το συγκεκριμένο τελικά. Τα εσωτερικά τα έβαψα στο χρώμα του εξωτερικού χρώματος εγώ γιατί υπήρχε πρόβλημα στο εργοστάσιο και δεν τα βγάζουν ακόμη τελικά. - Έχοντας πάρει βόλτα το 95άρι θα σου πώ ακριβώς τι παίζει. 1ον. Στο tgi αρχίζει η ροπή από τις 1800σαλ ενώ στο Tsi από τις 1500σαλ. Νομίζω
  14. Από τις 13 Απριλίου 2018 ημέρα Παρασκευή έχω στην κατοχή μου το νέο Polo 2018 με φυσικό αέριο. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιηθεί σαν εκπαιδευτικό στη σχολή μου. Η αρχική τιμή του ήταν 15.990 ευρώ. Το δικό μου πήγε στα 17.250 ευρώ έχοντας σαν εξτρά τα εξής: - Μεταλλικό χρώμα ''Energetic orange'' __________________________________________ 364 ευρώ - Σύστημα ήχου “Composition Media” (είναι με την 8'' οθόνη και έχει και bluetooth και σιντιέρα, 2 Usb, 2 sdcard, και ασύρματη φόρτιση κινητού. Υποστηρίζει Android auto ...... πολύ βολικό δεν χρειάζεται να πληρώσεις navi. ____
  15. Μετά από 5 χρόνια έφτασε η ώρα για αντικατάσταση του Polo 1.6tdi bmt. Με υπηρέτησε πιστά και απροβλημάτιστα αυτά τα χρόνια κάνοντας 121.780 χιλιόμετρα. Έτσι λοιπόν σαν ένα μικρό μακροχρόνιο Review θα έλεγα τα εξής: Πολύ καλός κινητήρας, δυνατός και ροπάτος. Σκαρί δυνατό και σταθερό και πολύ ουδέτερο υπο πίεση. Θετικά: - Οικονομικότατο, Το λιγότερο 650 χιλιόμετρα με ένα ντεπόζιτο ΜΕΣΑ σε επαρχιακή πόλη φουλ μάθημα (εκπαιδευτικό) σε ανηφόρες / σταμάτα ξεκίνα κλπ. 900 χιλιόμετρα άνετα με φυσιολογική μεικτή χρήση (πόλη - εθνική - επαρχιακό) Προσωπικό ρεκόρ 1350 χιλιόμε
×
×
  • Create New...