Jump to content

streetraser

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About streetraser

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

streetraser's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. συμφωνο μαζι σου και ότι το opc εχει καποια ασφαλεια δεν εχω θεμα με το αμαξι αλιμονο απλα τετοιου είδους αυτοκινιτα θελουν εμπειρα χερια και όχι ενός πιτσιρικα που εχει ουτε μινα που εβγαλε διπλομα και περνει αμαξια τέτοιας κατηγοριας,ας παρει ένα αμαξι με περοσοτερη ασφαλεια ναι αλλα ένα απλο όλα τωρα εχουνε αεροσακο π.χ. και τα λιγο παλαιοτερα και να μαθουνε να φορανε και ζωνη,αυτο είναι και θεμα του δασκαλου οδηγησης να μαθει τον νέο οδηγο να οδηγη σωστα και όπως πρεπει,τωρα από εκει και περα είναι στην κριση του καθενος και στο μυαλο που εχει στο κεφαλι του.
  2. εγω θα θεσω την δικη μου αποψη πανω στο θεμα ατυχήματα και ας με συνγχωρησουν οσοι είναι πατεράδες και ισως το θεμα μου τους αφηπνησει λιγο,εχω δει πολλα ατυχήματα με πιτσιρικάδες, συγνωμη δηλαδή αλλα 18 χρονων παιδι αντε 20 και πας και του παιρνεις οπελ κορσα opc με 200 αλογα 500 κιλα αμαξι λεμε τωρα,που δεν εχει εμπειρια στην οδηγηση και μου βγαινει στην καβαλας παράδειγμα με 200 και παει και στουκαρει ποιος φταει?ρε πατερα εσυ που εισαι ποιο εμπειρος οδηγος (φανταζομαι)παρτου ένα χιλιαρακι παλιο (λεμε τωρα)να μαθει να οδηγαει να αποκτησει πειρα και μετα αργοτερα παρτου ένα πιο καλο αμαξι,ετσι και δεν θα ''κλαιει' αμα το τρακαρει και θα αποκτησει και πειρα.εξαλου στην οδηγηση προσεχεις πρωτα τους αλλους οδηγούς και μετα εσυ γιατι υπαρχουν πολοι γκαζοφονιαδες και λογο κρισης όταν οδηγούνε σκέφτονται αλλα αντι για το τιμονι και κατι τελευταιο εχει χαθει ο σεβασμος στους αλλους οδηγούς κανω ότι γουστάρω και σκασηλα μου για τους αλους.δεν παει ετσι και όταν μιλας στο κινητο ρε φιλε σταματα και μιλα εγω τι σου φταιω να με πηγαίνεις καροτσακι η να πεσεις πανω μου και αν εχω τα παιδια μου μεσα????? η εσυ τα δικα σου τι φταινε αυτά.
  3. εχω παθει και εγω κατι παρομοιο με ζωα το ένα εγινε το 2002 αν θυμαμαι καλα ειχα ένα ροβερ 1400,103 αλογα του 1994(καλο αμαξι το συγκεκριμρνο ακομα το εχει ο πατερας μου και παει καλα)και γυρηζα από την δουλεια στην λεοφορο νατο(ασπροπυργος)τοτε δεν υπηρχε η αττικη οδος και πιγενα λιγο πατημενος εξαλου ο δρομος αυτος μια ευθεια είναι ακομα και τωρα και ξαφνηκα μου πεταγονται στα 200 μετρα περιπου 2 σκυλια ένα μεγαλο και ένα πατσαβουρακι μικρο από πισω να ακολουθει(του σαλονιού που λεμε)αδεσποτα ,το μεγαλο προλαβε και περασε απέναντι το μικρο το περασα εγω από πανω κυριολεκτικα σταματησα λιγο πιο κατω τα ειχα δει όλα λεω το πατησα το καιμενο και με το που παω κοντα σηκώνεται και το βαλε στα ποδια τρεχωντας.συμπερασμα το περασα από πανω,παλι καλα που δεν το πατησα με την ροδα.στον ιδιο δρομο μου εχει τυχει το ιδιο με αλεπου χτυπημενη από άλλο αμαξι βραδυ και την ειδα τελευταια στιγμη και και την περασα από πανω.παντος εαν χτυπήσεις ζωο μπορει να παθεις μεγαλη ζημια στο αμαξι εκτος του ότι αφερεις ζωη.
  4. τα περισοτερα vw για να μην πω ολλα,εχουνε κουμπακι που ελενγχει την ενταση του φωτισμου του καντραν αυξανει και χαμηλωνει από εκει εγω πρωσοπικα στο δικο μου που ειχα την ειχα την ενταση παντα αυξημενη γιατι μου αρεσε το χρωμα(μπλε-κοκκινο) και για να φενεται απ εξω(κολημα ε )τωρα εάν δεν εχει σχεση αυτό παιζει να πεφτει ο ηλιος πανω και να μην φενεται καλα όπως στα κινητα καμια φορα.τωρα από εκει και περα ισως να είναι το πρόβλημα ηλρκτρολογικο????????πηγαινε σε έναν ηλεκτρολογο να ρωτήσεις και αν συμφερει (οικονομικα)(εάν είναι ζημια)????
  5. σας ευχαριστω πολύ για τα φωτα σας,επειδη είμαι οικογενειάρχης(3 παιδια) τα σκέφτομαι όλα είναι και δυσκολοι καιροι και σκέφτομαι από τιμη αγορας μεχρι βενζινη και σερβις,θελωντας να πω ότι ενταξει τα tsi είναι ωραια αυτοκίνητα και τα gt sport ειδικοτερα, αλλα αν είναι να δωσο 7,,500-8,000 ευρω για ένα τετοιο αμαξι γιατι τοσο το βρηκα για 07-08 μοντελο το φθηνοτερο δηλαδή για τετοια χρονολογια αντε και λιγο πιο φθηνο(6,500 ευρω) και μετα να "ρυμουλκο" και ένα βενζιναδικο από πισω ,ενταξει θα μου πειτε τωρα ότι πληρωνεις παιρνεις το ωραιο είναι και ακριβο, αλλα καλο να σκεφτεσε και περα από εμφανιση-επιδωσεις π.χ.καταναλωση,σερβις,ζημιες.το γκολφ που ειχα εγω το 4 το edition, 2002 μοντελο,1600 κυβ. εισαγωγης γερμανικο ητανε "μια χαρα" από θεμα καταναλωσης δεν μου φενοτανε ότι εκαιγε τοσο ητανε και πιο φθηνη η βενζινη τοτε και δεν εβγαλε ιδιαιτερα ζημιες εκτος από την αρχη που το πηρα από το μαντρα και ειχε πρόβλημα πολλαπλασιαστες(ετσι μου το εδωσε ο μπιμπ)και ένα βαρελακι για τα φλας που μου εκαψε στην πορεια δεν εβγαλε κατι άλλο.μια κουβεντα που ειχα με ένα φιλο μου εχθες που ξερει 5 πραγματα (ειχε Audi s3 turbo 280ps)μου ειπε με βαση τα παραπανω βενζινη,σερβις,ζημιες,να πρωτιμησω ένα γκολφ σαν και αυτό που ειχα το 4,1600 κυβ,για να τραβαει κιολας φωρτομενο.είναι και πιο φθηνο σαν μεταχειρισμενο (2,500 ευρω-4,000 το πολύ αναλογα με τις ανάγκες του πωλητη-ιδιωτη καλυτερα από μαντρα)αντε το πολύ μοντελο του 2005,
  6. καλησπερα παιδια θα θελα την γνωμη σας σε κατι αποριες που εχω αν σας είναι ευκολο,καταρχας το golf to gt sport είναι ένα αμαξι που μου αρεσει πολύ και θελω να ρωτησω καποια πραγματα επειδή κοιταξα αγγελιες και το βρηκα σχετικα "φθηνα" μοντελα του 2007-2008.ας ρωτησω λοιπον,ακουσα-διαβασα πρωτον ότι το tsi καιει λαδια δηλαδή καλο είναι να εχεις και ένα κουτι λαδι πισω ας πουμε και καλα,δευτερον από θεμα βενζίνης είναι οικονομικο?ενταξει ξερω ότι οσο το πατας καει και 1000αρι να είναι αλλα εγω λεω γενικα μεση καταναλωση και στα σερβις-ζημιες αν τυχον βγαλει συμφερει?η καταναλωση είναι ιδια με ένα γκολφ 1600 παράδειγμα η πιο πολύ η πιο λιγο.και κατι ακομα ένα gt sport 122 ps 1,4 tsi και ενα gt sport 140 ps 1.4 tsi,εναι τα ιδια στην καταναλωση βενζίνης?λιγο χαζες οι αποριες μου αλλα αν δεν ρωτήσεις δεν θα μαθεις.σαν εναλλακτικη σκέφτομαι και για γκολφ 4,1600 του 2002 εως του 2005 μοντελο, ως οικογενειάρχης.
  7. καλησπέρα παιδια θα ηθελα την γνωμη σας σε κατι ενδιαφέρομαι να παρω παλι γκολφακι ειχα παλια ένα 2002 μοντελο 1600 κυβ. και σκέφτομαι να παρω παλι το ιδιο η λιγο νεοτερο μοντελο.το κολημα μου ποιο είναι καταρχας εχω τρια παιδια και θελω να ρωτησω να παρω 1400 κυβ η 1600,απο ότι εχω μηλησει με φιλους που εχουν γκολφ το 1400 καιει παραπανω βενζινη γιατι είναι βαρη αμαξι αλλα και το 1600 που θα τραβαει πιο ανετα δεν θα καιει να πω και κατι άλλο ότι όταν το γκολφ το 1600 τοτε δεν εκαιγε πολύ ειτανε και εισαγωγης γερμανικο αλλα ειτανε σχετικα πιο φθηνη η βενζινα τοτε.τι με συμφερει να παρω 1400 η 1600? για να τραβαει κιολας δηλαδή και να εχει σχετικα χαμηλη καταναλωση.
  8. καλησπέρα και εμενα μου αναβε το λαμπακι τουκινητηρα στο γκολφ το4 που ειχα και δεν πηγαινε βημα και το πηγα στο μαστορα και τελικα ητανε πολαπλασιαστες τους αλαξα και πηγαινε το αμαξι μια χαρα,δεν ξερω στο δικο εν εινα το ιδιο πρόβλημα αλλα μπορεις να το ελενγξης σε ένα συνεργειο.
  9. καλησπέρα παιδια θελω να αναφερω κατι αν δεν κανω λαθος γιατι μου το ειπε και ο μηχανικος μου (κατι παραπανω ξερει αυτος) ότι εν εχεις πρόβλημα σε έναν πολαπλασιαστη αναγκαστικα τους αλαζης ολους (4 αν θυμαμαι καλα) γιατι ειχα και εγω πρόβλημα με το αμαξι μου ένα γκολφ 4 του 2002 μου αναβε το λαμπακι του κινητηρα και δεν πηγαινε βημα ουτε ανηφορα δεν ανεβαινε και το πηγα στον μηχανικο μου και μου αλαξε πολαπλασιαστες και τους 4 αν θυμαμαι καλα και τα αμαξι φυσαγε μετα,απλα μου ειπε ότι όταν χαλασει ο ενας τους αλαζεις ολους.τωρα ελπιζω να εχει δικιο.
  10. καλησπέρα φιλοι καλη χρονια ευχομαι σε ολους με υγεια πανω από όλα θα σας πω μια ιστορια εν συντομια και θελω και την γνωμη σας σε καποια ερωτήματα που εχω αν δεν σας κανει κοπο να απαντησετε φυσικα,το 2009 πηρα ένα golf 4 του 2002 μοντελο εισαγωγης από γερμανια με πρωτη αδεια το 2005 ότι ηρθε εδώ(ελλαδα) διπορτο η εκδοση edition ειχε μεχρι και βαση για τηλ. 1600 κυβ. 115 αλογα.το θεμα ποιο είναι το συγκεκριμενο αμαξι το χρυσοπληρωσα τοτε 10.000 ευρω, την ιδια μερα που το πηρα μετα από 2 ωρες μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα το πηγα την επομενη στο μαντρα που το αγορασα και με πηγε σε ένα δικο του μαστορα και καλα να το φτιαξει και ότι ειχε πρόβλημα ο αισθητήρας λ,να μην τα πολυλογο αυτό συνεχιστηκε 3-4 φορες το αμαξι εφτασε σε σημειο να μην ανεβαινει μια ανηφορα,τελικα το πηγα σε ένα δικο μου μαστορα και ητανε πολαπλασιαστες το εφτιαξα αλλα όταν πηγα να ζητησω τα χρηματα από τον μαντρα εφαγα πορτα και καλα καλυπτει μονο μηχανικα ,τεσπα στην πορεια εμαθα ότι ητανε τρακαρισμενο και μπροστα ,εν ολιγεις το εδωσα και πηρα ένα πασατ του 99 ωραιο αμαξι αλλα 1800 κυβικα ασυμφορο από βενζινη.οπου το εδωσα και αυτό, το γκολφ δεν εκαιγε τοσο.σκέφτομαι να παρω παλι γκολφ σαν και αυτό που ειχα του 2002 και μετα μεχρι 2005 λογο τριτεκνιας με συμφερει γιατι είναι καλα αυτοκίνητα νευρικα και να μην κρυβομαστε με ωραιο φωτισμο και ωραια αλλα εξτρα.κολαω στο ότι τι συμφερει καλυτερα 1400 η 1600.στο πρωτο είναι βαρη αμαξι θα καιει παραπανω ,στο δευτερο είναι 1600 συμφερει? και τι πρεπει να κοιτάξω στα συγκεκριμενα αμαξια ετσι ώστε να μην την πατησω παλι.συγνωμη αν σας κουρασα ευχαριστω.και κατι τελευταιο εχω δει πολλες αγγελιες αμαξιων γενικα και οι μαντραδες δεν εχουν τον θεο τους αλλα γραφουνε και αλλα εχει το αμαξι.π.χ. υπολογιστη ταξιδιού σε απλο μοντελο που ξερω ότι δεν εχει η ηλ.παραθ. και στην φωτο μανιβελλα από εταιριες μεταχειρισμένων ακουστες και πανάκριβα για παλια μοντελα. πολλυ κοροιδια γενικα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.