Jump to content

AGU power

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About AGU power

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday April 20

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

253 profile views
  1. Και ποσο ησουν στο 1.5; Κοντα 300;μπεκ και αντλια βρικα απο S3.τιν τουρμπινα τιν πηρα στα χερια μου χθες βραδι τελικε μαζι με αγελαδα...εντομεταξι τα βλεπω ολα εκει στιν αποθικη και λεω πως αν τα πουλησω βγαζω ταξιδη ενα μηνα χαχαχα αλα οχι εδωω.12 ωρες δουλια για να βγει η γκολφαρα οπως τιν ηθελα εδω και χρονια.με προγραματιστη μιλησα για τον εγγεφαλο και μου ειπε δεν εχω θεμα απλα μπορει να μου παρει λιγο παραπανω σε χρονο για να δουλεψει σωστα.και οπως ειπες μου ειπε βαλε οποσδιποτε wideband οργανο για να εισαι σιγουρος τι γινετε με τα κολντ σταρτ και τις ηψιλες θερμοκραδιες σε μιγματα.
  2. Αγελαδα και τουρμπο τα περιμενω να ερθουν μεσα στιν βδομαδα.τωρα ψαχνομαι για μπεκ.αποτι εμαθα καλιτερα να παρω καινουργια παρα μεταχιρισμενα.οποτε παμε για καταλιτη για να μιν εχουμε θεμα και με τα στρουμφ.για πιεση λεω να παω στο λοου 0.8 με 1 οβερ και στο χα·ι· 1 με 1.2-1.3.πιστευω θα βγει η διμανη που θελω.κοολερ και σολινοσεις εχω.εντομεταξι ρωτησα για καινουργιες σολινοσεις και μου ειπαν 250€-300 αναλογος τιν αποστασι...εκλαψα...westgate forge δεν μπορω να βρω.εχουμε κανενα λινκ; Να μιν σφιξω τιν δικοα μου τερμα και παλευω χαχαχα
  3. Απο τοτε που ησουν (ατμο) σε θυμαμε.το οδιο κακκο παντα δεν διαβαζες σωστα τα ποστ χαχα.για κ3 ειπα 240 σκασμενπ και δεν νοω μεθ ενοειτε γτ μετα πας και υβριδιο και και και.οποτε δεν ασχολισε καν με κ3.αυτος ειναι και ο λογος που θελω κ4.μολης βαρεθω ανεβαζω ευκολα σχετικα χωρις να ψαξω παλι για εξατμισεις πατιματα τουρμπο σπουλ αντοχες και τα λοιπα.υπαρχουν κισεις σε 064 υβριδιο μεθ σφιρια και αλα.τελοσπαντον στο θεμα μας.οντος τα μπεκ δεν κανουν.εψαξα λιγο περισοτερο και κανενα agu δεν εχει μινει με μαμα μπεκ ακομα και με φπε.οποτε s3 και ανταπτορα η ροδελα η αλιος 440 πρασινα(φοβαμαι μηπως ειναι μεγαλα αλα θα στροσουν στο προγραμα).αλο θεμα η εξατμιση,ειδα οτι και εσυ εισαι με σοληνα αλα δεν ειπες τιποτα για τον θοριβο.πως τα πας;σκεφτομαι για 76 dp να ειναι ετιμο για αργοτερα αλα δεν θελω να σικονω και τιν γιτονια στο ποδι.υπαρχει κατι ακομα που θα ηταν καλο να αλαχτει μεχρι εδω;δεν μου ερχετε στο μιαλο κατι αλο εχεις καμια ιδεα;
  4. Δεν ξερω και πολα μην νομιζεις.απλα το θεμα ειναι που θες να φτασεις και πως.πχ ενα κ03σ τερμα σκασμενο στα 240 παει καλιτερα απο ενα κ04 στα ιδια αλογα.να μιν σε μπερδεβω με τουρμπινες και σιγκρισεις...προτο πραγμα κοολερ οποσδιποτε γιατι το μαμα ειναι για γελια και κλαματα.μετα ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στον παπα ειναι καλι λισι.μετα εξατμιση η 70 ολοκλιρη η 63,5dp και 70 η υπολιπη.μετα ενα σωστο προγραμα.ενα μπαρομετρο για να βλεπεις σε τι πιεσι δουλευεις μιν ξεφιγεις απτο προγραμα.ενα πυρομετρο για να βλεπεις θερμοκρασιες και ενα wideband για να βλεπεις τα μιγματα.τα 3 τελευτεα ειναι οργανακια.μπεκ μπορεις να αλαξεις αλα δεν νομιζω να ειναι αναγκαστικο.βεβαια τα δικα μας (agu) ειναι πιο μικρα απτα αλα 20vt και πολι μικροτερα απτου s3 αυτα απο μενα
  5. Στα ιδια ειμαστε.το agu εχει τιν μικρι k03 υπαρχουν διαφορες αναμεσα σε k03.μπεκ s3 δεν χριαζεσε για προτο σταδιο(δεν μου αρεσει αυτην η ορολογια γιατι τα σταδια ειναι οτι νανε..αλοι πανε με κοολερ και φουλ περιφεριακα και λεν προτο σταδιο με 230hp)τελοσπαντον.προτο πραγμα ειναι ενα κοολερ με σωστες σολινοσεις.μετα μια φουλ 70αρα(μεγαλη μεν αλα μολις θε αλαξεις τουρμπο θα τιν χριαστεις και πιστεψε με θα αλαξεις)με ενα φπε και σωστο προγραμα +κοολερ θα πας ευκολα 180-200hp.με μια καλι καμπιλη ροπης αλα χορις πολα πολα στοις μεσαιες λογο εξατμησεις.απο φυλτρο...εγω εχω ενα πιπερκρος καλο φενετε μεχρι τωρα αλα καιγω ειμαο τελιος μαμα
  6. Το σαζμαν εχει να κανει με την ροπη.γενικα δεν θελω κατι τρελο γιατι το αμαξι ειναι καθημερινο και θελω να το ευχαριστηθω οσο το δυνατον μπορω περισοτερο...αυτο με τα nearherband (διορθοσεμε αν γραφετε αλιος) και wideband δεν το εχω καταλαβει.εχει καμια σχεσει με τον ενα η δυο Λ;μπεκ ποσα cc? Τα πρασινα 440; Η τα 386 απτο s3?επισεις τυρμπο περιμενω να παρω μεσα στιν επομενη βδομαδα
  7. καλησπερα και χρονια πολα σε ολους!σιγνομη που θα κουρασω λιγο με τα ορθογραφηκα αλα δεν διαβαζε σαν ατεκτο παιδι χαχα.παμε στο θεμα!αυτο που ψαχνω δεν το εχω βρει ολοκλιρομενο οποτε θελω να ξεκινησω μια βελτιοση σε GOLF 4 AGU!το αμαξι ειναι τελιος μαμα.εκτος απο ενα pipercross ελευθερο μεσα στον παπα (φυλτροκουτη) και μια εξατμιση που εβαλα πριν λιγες μερες φ70 INOX απο εκει που τελιονει το dp μεχρι το τελικο.dp δεν μπικε ακομα γιατι θελω νε βαλω μια k04-023 οποτε θα φτιαχτει οταν μπει η τουτμπινα.μαλον θα βαλω και τον καταλιτη τον εργοστασιακο αλα δεν ξερω αν ειναι καλι επιλογη.μιας και λογικα ειναι πιο μικρος(δεν τον μετρησα)εχουμε κοολερ εχουμε σοληνοσεις εχουμε μαφ s3 και αγελαδα σιληκονης.πριν ομως το αμαξι παει για προγραμα εχω μερικες αποριες...τι σκαστρα?απο s3?τι μπεκ? Θα αντεξουν τα μαμα μεχρι 250 αλογα?σκοπος ειναι να εχω ενα με 200-230 και ενα χαι μπουστ στα 250-260.και 15-20 αλογα κατω να παω δεν με πιραζει και τοσο απλα καπου εκει το θελω.επισεις δισκο-πλατο θα αντεξει τιν ροπη; Και πειτε μου αν πιστευετε πως χριαζετε κατι ακομα για να δουλεψει το αμαξι σωστα ασφαλες και χωρης πολες πιεσεις ουτε στο μοτερ ουτε στο τουρμπο ουτε καπου αλου!ευχαρηστω εκ τον προτερον
  8. και για βαρελακι ακομα φιλε μου?
  9. γεια σας παιδια.γραφω για πρωτη φορα..εχω ενα polaki 6n2 με blaupunk radioκασετοφωνο και cdiera με 5 cd και2 17 blaupunk μπροστα στις πορτες.eεγινε αλλαγη σε radio. εφυγε η cdiera και μπηκαν καινουργια ηχια στις πορτες.και 2 οβαλ στην εταζιερα.ολα pioner. εχω καλο μπασο για τα λεφτα που εχω δωσειγια να παρω αυτα (220 ευρω και τα περασα μονος) αλλα θελω κιαλλο μπασο. .θελω woofer.ξερει κανενας αυ θα παιζει ενα μικρο woofer χωρις ενισχητη ή ειναι απαρετητος ο ενισχυτηςγια το woofer???

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×