Jump to content

AggelakasK

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

AggelakasK last won the day on November 13 2019

AggelakasK had the most liked content!

About AggelakasK

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

1,121 profile views

AggelakasK's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

14

Reputation

  1. ναι το είχα βάλει για πώληση , αλλά με πρόλαβε η κατάσταση όποτε είπα να αφήσω τα ανοίγματα γιατί ποτέ δεν ξέρεις....ο προγραμματιστής μου είπε πως πιθανόν να φταίνε τα μπεκ, όπου τα άλλαξα , έκτοτε δεν ......η καδένα είναι μια χαρά , ούτε χρου που λένε ! ν75 και ν249 αλλάγμενες προ 6 μηνών (γνήσιες ) . Αντλία νερού έχω αλλάξει 3 φορές έως τώρα τελευταία φορά πριν από 1,5 χρόνο περίπου. Γνωρίζω πλέον ποτέ είναι έτοιμη να παραδώσει . Υπόψην όλα αυτά εντός της αντιπροσωπείας για την διετή εγγύηση κτλ. Με κόστος ανάλογο . 98 πρόγραμμα και βάζω 100 . Συντήρηση πραγματικά ευλαβική . Το φάσμα στροφών που κάνει το στιγμιαίο κόμπιασμα είναι 4000 με 4500 (γράψε λάθος στο προηγούμενο ) και πάντα από 4η ταχύτητα και πάνω . Κατα τα αλλά ούτε ρεταρισματα στην εκκίνηση , ούτε κάτι άλλο . Με την πρωτη ευκαιρία θα βγάλω το πρόγραμμα . Προς το παρόν ούτε να το βλέπω . Ναι για τέτοια ξενερα μιλάμε , ευχαριστώ
  2. Μετά από τρεις σελίδες στο νήμα , μια καραντίνα και μια άρση επανέρχομαι , ελπίζω όλοι να καλά και υγιείς.... golfaki TSI CAVD με προγραμμα overload 98 ron . Πριν απο λιγο καιρο (περιπου 6 μηνες πισω ) ειχα καποια θεματα με κατι διακοπες απο 4η και πανω στις 3200 -4000 στροφες στον κινητηρα και βαθυ πατημα στο γκαζι . Τοτε αλλαξα πολλαπλασιαστες (beru ενισχυμενους ) μπουζι μηπως εστρωνε αλλα ματαια ...Οποτε επειτα απο επισκεψεις σε συνεργεια και με την συμβολη ενος μελους απο το φορουμ αλλαξα και μπεκ (4αδα γνησια ακομα κλαιω ) και φιλτρο βενζινης ...γυρω στο διμηνο απο την αλλαγη και επειτα απο την καραντινα , εβγαλα το αυτοκινητο να το κινησω λιγο και τσουυπ παλι τα ιδια !!! με επιασε τρελα ! εκει στο φασμα 3000 - 4000 στο φορτωμα παλι ενα κομπιασμα .... τι να συμβαινει παλι ? ημαρτον διαβαζω πως ισως φταει η υψηλη πιεση που δινει το προγραμμα , διαβαζω για μοτερ που ειναι ετοιμο να παραδωσει και αλλα τετοια πολλα ...Συμπιεση ιδια σε ολους του κυλινδρους , λαδι δεν καιει και ο προγραμματιστης αφαντος .... θα το γυρίσω στοκ , το ξενέρωμα δεν περιγράφεται , ούτε να το οδηγήσω δεν θέλω πλέον ....
  3. αρκετες ! και μαλιστα οι περισσοτερες εχουν και προσωπικες εμπειριες! κοιτα το νημα , αφιερωσε λιγο χρονο και θα βρεις σιγουρα τις απαντησεις που ψαχνεις ! εχεις ενα αυτοκινητο που εχουν πειραματιστει αρκετα οι προγραμματιστες και εχουν βγαλει αρκετα προιοντα! το θεμα ειναι τι θες να κανεις , ποσα χρηματα διαθετεις κτλ! το βασικο ολων ειναι να μην ξεχνας πως μιλαμε για ενα μοτερ 1400 , με τα καλα και τα κακα του!
  4. σε ευχαριστω πολυ! επιβεβαιωσες τη σκεψη μου!
  5. καλησπερα και καλη χρονια! Στο αυτοκινητο μου tsi 160 φοραω exide 61Ah 540A με διαστάσεις 242χ172χ190. Αντεξε 4,5 χρονια και τωρα με τα κρυα παρεδωσε ...οποτε καινουργια. Η ερωτηση μου ειναι αν μπορω να βαλω μεγαλυτερη διασταση ως προς το μηκος απο 242mm σε 278mm και ολο αυτο για να μπορεσω να βαλω μια 74ΑΗ . Κουτι μπαταρίας εχω το υφασματινο ! ευχαριστω
  6. καλησπερα , μια γρηγορη ερωτηση! σε αλλαγη dp με 200αρι  καταλυτη θα χρειαστει να επαναπρογραμματισω το αυτοκινητο ? τωρα ειναι  πρωτο σταδιο overload προσφατα αλλαγμενα μπεκ.

    Ευχαριστω

     

  7. Ρίξε μια ματιά στα νήματα του φόρουμ .. Είμαι σίγουρος πως θα βρεις αρκετές πληροφορίες ! Υπομονή και ψάξιμο .
  8. επανέρχομαι με το θέμα που αντίμετωπιζα με το αυτοκίνητο ..Καταρχήν να ευχαριστήσω τον Γιάννη@gtse για τις πολύτιμες συμβουλές και την σύσταση που μου έκανε στον μηχανικό του . Επίσης τον@nikdev για τον μπούσουλα που μου έδωσε στο τι και που να ψάξω ! Τελικά το θέμα μου διορθώθηκε 100% και οφειλόταν 100% από τα μπεκ (ευτυχώς ) . Έπειτα από αναμονή 3 βδομαδων ( υπάρχει έλλειψη στην vw) αντικατασταθηκε όλη τετράδα με γνήσια (234€ το ένα ) , καθαρίστηκε η πεταλούδα τοποθετήθηκαν εκ νέου μπουζί SIZFR6B8EG NGK . Όλα πλέον δουλεύουν ρολόι ! Σε βαθύ πάτημα στο γκάζι από χαμηλές στροφές εκεί που πριν κόμπιαζε , όλα ήταν στρωτά όπως πρέπει . Από όλο αυτό , το γενικότερο συμπέρασμα είναι πως τελικά όταν κάνει τέτοια κόλπα ( και αφού με την μέθοδο της απαγωγης έχουμε αποκλείσει , πολλαπλασιαστες και μπουζί )το αυτοκίνητο ο κύριος υπεύθυνος είναι τα μπεκ ! Δυστυχώς τα συγκεκριμένα μπεκ δεν καθαρίζονται ! ή ακόμα και αν γίνει καθαρισμός τελικά , καταστρέφονται με τις γνωστές συνέπειες για την λειτουργία του μοτερ ....Κανονικά και με βάση τις οδηγιες της vw αυτά δεν πρέπει να παθαίνουν τίποτα .Οσο και να έψαξα δεν αναφέρεται πουθενά προληπτικός έλεγχος ή κάτι παρόμοιο ανά κάποιες χιλιάδες χλμ / ανά κάποια χρόνια . Δυστυχώς πάλι , ακόμα και ελλάτωματικα να είναι ή να παρουσιάζουν βλάβη έπειτα από κάποιες χιλιάδες χλμ η απάντηση της vw ήταν πως φταίει η ποιότητα του καυσίμου στην Ελλάδα ( πίπες και συγγνώμη για αυτό ) . Στην οικογένεια υπάρχει renault Laguna του 2002 και ουδέποτε παρουσίασε θέμα με μπεκ ούτε σαν υποψία ( αυτό και αν έχει φάει ελληνικό καύσιμο ) . Έπειτα είναι και το άλλο , έχει παρατηρηθεί έλλειψη του συγκεκριμένου ανταλλακτικού και στο συνεργείο που βρέθηκα υπήρχαν αλλά 2 αυτοκίνητο με παρόμοιο θέμα ... Ημερομηνία παράδοσης ;;; στον μήνα ....Κάτι τελευταίο η συγκεκριμένη βλάβη και δυσλειτουργία των μπεκ , πέρα από το οφθαλμοφανές ( διακοπές κτλ ) μπορεί να διαγνωστεί αρκεί μια βόλτα με το vcds , παρακολουθώντας κάποιες παραμέτρους παρέα με τον μηχανικό .....Πίστεψε με υπάρχουν ελάχιστοι μηχανικοί που ξέρουν να διαβάζουν τα δεδομένα αλλά και που να ψάξουν ....οι υπόλοιποι απλά θα σβήσουν το κίτρινο λαμπάκι της βλάβης ..... ευχαριστώ
  9. ναι έχω προγραμμα ! ο προγραμματιστής μου είπε πως το προγραμμα δεν ευθύνεται ...έχω πάει σε 2 εξειδικευμένα και στην συζήτηση που έκανα μου είπαν και οι δυο πως τα μπεκ ευθύνονται για πολλά ! στο αν καθαρίζονται ο ένας είπε κατηγορηματικά όχι (επειδή όπως υποστηρίζει είναι αδύνατο να μετρηθεί με τις σωστές συνθήκες , θερμοκρασία κτλ άρα ότι και να δείξει θα είναι λάθος ) και ο άλλος είπε ναι ! η αντιπροσωπεία αλλαγή χωρίς δεύτερη κουβέντα . Βέβαια στην ερώτηση μου αν τα αλλάξω θα επιδιορθωθεί το θέμα όλοι μου είπαν μάλλον , ίσως ... σε όλους είπα να πάμε μια βόλτα με διαγνωστικό και όλοι αρνήθηκαν ευγενικά υποστηρίζοντας πως δεν θα δείξει κάτι πέρα από misfires! τελικά τόσο δύσκολο ..το να αλλάξω συνεργεία ναι είναι μια λύση αλλά άντε βρες το ...
  10. μετρήθηκε εκ νέου η συμπίεση , προφανώς είχε γίνει λάθος μέτρηση ( ζεστό μοτερ τώρα έγινε με κρύο και έδειξε 170 σε όλους όμως η εικόνα των μπουζί είναι απογοητευτική , το πρώτο πράγμα που μου είπε ο τεχνικός είναι μπέκ , αλλαγή σε όλα ! κόστος 235€ το ένα ! σε ερώτηση αν υπάρχει τρόπος να τσεκαριστεί ο ψεκασμος μέσω vcds μου απάντησε πως θα δείξει σίγουρα ατέλης καύση ...εικασίες ... πάντως τα συμπτώματα δείχνουν μπεκ ! αυτό το «δείχνουν» . Λάδι δεν καίει καθόλου .. Σε δεύτερη ερώτηση για το αν αυτό οφείλεται στο προγραμμα μου είπε πως είναι το λιγότερο πιθανο επειδή με το προγραμμα ψεκάζει πλουσιότερα ! μπλέξιμο ! όλες οι γνώμες δεκτές ευχαριστώ
  11. νεωτέρα ...βόλτα με οικογένεια σε χαλαρούς ρυθμούς ...πειραιάς -αγία παρασκευή μέσω αττικής ..στην μέση της διαδρομής με τετάρτη ανάβει λαμπάκι και epc ! είχα το obd πάνω και έδειξε misfire στον τέταρτο κύλινδρο ! μπήκε σε safe mode δεν ανέβαζε πάνω από 3000 στροφές ! δυστυχώς μου ήταν αδύνατο να σταματήσω για κάποια χλμ ... κάποια στιγμή κατάφερα να σταματήσω , το έσβησα , ξαναπήρε αμέσως με σβησμένα το epc και το check ...Μάλλον πάω για μεγάλη γιορτή !!!! το θέμα μου είναι το εξής ... το φορτώνω σε οδική ;;; ή επιλέγω να το κινήσω με όσο το δυνατό λιγότερα χλμ ;;;
  12. εικόνα των μπουζί μετά από περίπου 5000 χλμ (τοποθέτηση Δεκ 2018 με προγραμμα) φτωχό μείγμα ή είναι ιδέα μου ;;; παρακάτω είναι η φωτό από την προηγούμενη αλλαγή μπουζί πριν βάλω το προγραμμα είναι ιδέα μου το γεγονός πως η εικόνα των μπουζί είναι καλύτερη με το αυτοκίνητο στοκ;
  13. καλησπέρα , παραθέτω το δικό μου θέμα , golf 6 , 2011 , μοτερ CAVD , με προγραμμα . Από το καλοκαίρι και έπειτα μου κάνει κάτι τρελα , το οποία έχουν αναφερθεί παραπάνω από τους προηγούμενους ...Αρχικά τρέμει στο ρελαντί , ειδικά στο cold start αλλά χωρίς check engine! Στη συνεχεια και όταν είμαι στο δρόμο και κάνω πάτημα από χαμηλά με 4η και πάνω κάνει ψιλό κομπιασματα σε ένα φάσμα στροφών από 3000 έως 4000 μετά στρώνει ! Σήμερα του άλλαξα όλα τους πολλαπλασιαστές με νέους (beru) πιστεύοντας πως θα στρώσει αλλά δεν ...εντωμεταξύ σε ανύποπτη στιγμή είχε αναβοσβήσει το check και όντως είχε βγάλει κωδικό P0300 και Ρ0302 ( το έδειξε το διαγνωστικό ) . Τα μπουζί είναι περίπου 10 μηνών με κωδικό BKR7EIX . Συμπίεση μέτρησα κι είχε 110-120-118-120 psi (1-2-3-4) εντός ορίων ... φίλτρα λάδια καδένα κτλ αλλαγμένα τον Αύγουστο σε αντιπροσωπεία . Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ και τώρα δεν μου τα λέει καλά . Στην αντιπροσωπεία που μίλησα ξεκίνησαν τα ...να το δούμε , άστο μια μέρα , φταίει το προγραμμα , ίσως είναι αντλία , ίσως πεταλούδα , μπορεί να θέλει το ένα , μπορεί το άλλο ...ιστορίες για άγριους ...Φυσικά από το πληκτρολόγιο δεν γίνεται να έχω γνωμάτευση ....ωστόσο από κάπου πρέπει να αρχίσω ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.