Jump to content

Ilias87

Members
  • Posts

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ilias87 last won the day on June 3 2021

Ilias87 had the most liked content!

About Ilias87

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ilias87's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

24

Reputation

  1. Καλησπερα φιλε δωσε περισσοτερες πληροφοριες για το αμαξι σου. Ειναι μαμα; Εχει καποια specs; Ποια ειναι αυτα; Κωδικος κινητηρα; Χιλιομετρα; Αναψε λαμπακι; Εχει κρατησει καποιο σφαλμα; Το κανει μονο στη τεταρτη; Στις ποσες στροφες ηταν ο κινητηρας; Δωσε πληροφοριες στο λαο! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Αυτα τα 95 απλα και 95 με ανεβασμενα αβανς προγραμματα τα εχω ξανακουσει και καλο ειναι να μεινεις μακρια οταν ακους τετοια γιατι το -6 με μετρια ποιοτητα βενζινης μπορει να γινει και -8,-10 και καπου εκει δεν ξερεις πως θα συμπεριφερθει το μοτερ οπου κατα καιρους εχουν ακουστει να τα safe modes κτλπ…κρατα το στη νορμαλ ρυθμιση 95 εκει που οντως εισαι στα 0 οπως λες και ολα καλα. Οταν πας για τα πολλα χανεις και τα λιγα. Τωρα οταν βλεπεις να αποφευγει loggαρισμα ο προγραμματιστης η αν ποτε ακουσεις οτι θα σου αλλαξει το προγραμμα και θα γινει δοκιμη στον δρομο, τρεχα οσο πιο μακρια μπορεις! Απο κομπογιαννιτες γεμισε ο τοπος! Εχουν σπασει μοτερ (παθων) και οσο ψαχνεις τοσο θα απελπιζεσαι με αυτα που θα ακους. Κρατα το ετσι οπως ειναι απροβληματιστο και εισαι μια χαρα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Εφοσον δεν εχεις προβληματα με κοψιματα, κομπιασματα και λαμπακια τοτε δυσκολα να φταιει το προγραμμα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Το -4,5 που βλεπεις ειναι νορμαλ τιμη. Συνηθως απο -5 και πανω υπαρχει υποψια για τη καθαροτητα της βενζινης. Το ιδανικο νουμερο ειναι μεχρι -3 η και -3,5. Οποτε για αρχη αλλαζεις πρατηριο κανεις δυο αδειασματα στο ρεζερβουαρ και βλεπεις. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Εγω δε θα εβαζα ποτε 40αρι λαδι σε τετοιο μοτερ. Ισα ισα απο την επομενη αλλαγη παω σε 0-30 Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Κανε κι εσυ τις δοκιμες σου να εχεις δικη σου αποψη. Εγω παντως αυτα ειδα στο δικο μου... Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Καταναλωση λαδιου ευτυχως οχι. Βεβαια δε τα αφηνα πανω απο 8000 τα συγκεκριμενα κ με τα 122 που σηκωναν δεν αντεχαν μακροπροθεσμα. Απο τοτε που εβαλα Mobil1 βλεπω οτι αντεχει πολυ ξυλο κ το μοτερ δουλευει πολυ βελουδινα. Ειναι καλυτερο κ απο γνησια Castrol Edge Professional 5-30. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. 1,4 tsi CAXA Liqui Moly 5-30 toptec 4200 θερμοκρασιες 122 βαθμοι κελσιου καλοκαιρι 33 βαθμους εξω μεγαλες ταχυτητες εθνικη και αφηνα γκαζι για να σταματησει να ανεβαζει κιαλλο! Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Επειδη κανω πολλα χλμ το χρονο εχω το προνομιο να τεσταρω καθε λαδι στις ιδιες συνθηκες σε ιδιο δρομο. Τα liqui moly ηταν +5 με +8 βαθμους πανω απο Castrol και Mobil1 Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Τα liqui moly σηκωνουν παραπανω θερμοκρασιες και δεν αντεχουν για πολλες χιλιαδες χλμ. Τσεκαρισμενο. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Εχω δοκιμασει ολα αυτα που ειπατε εκτος απο Motul X-Clean. Λοιπον μετα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα κατεληξα στα Mobil 1 ESP. Ολα τα υπολοιπα σηκωναν παραπανω θερμοκρασια στο λαδι και μετα τις 8000χλμ ο κινητηρας ακουγοταν τραχυς...δε κανω αλλα πειραματα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Αυτη ειναι. Εγω στη Θεσσαλονικη βρηκα το κεντρικο τους κτηριο στη Σινδο. Απο εκει αγοραζω εδω και 2 χρονια σχεδον χωρις κανενα προβλημα παντα με εγγυηση ποιοτητας και οτι χρειαστεις ειναι προθυμοι να βοηθησουν. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Οταν λες γνωστο μαγαζι; Οχι αντιπροσωπεια; Και πως εβαλες αυτον τον κωδικο; Η αντιπροσωπεια αναλογα με τον κωδικο κινητρα CAXκαι τα επομενα 3 γραμματα σου βγαζει σετ αντικαταστασης καδενας χρονισμου κομπλε που κανει για το μοτερ σου...μονο ετσι εισαι σιγουρος οτι μπηκε η σωστη. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Εγω δεν ειχα τετοιο προβλημα αλλα απο φιλαρακι μου που ειχε ακριβως τα ιδια με χαμηλη συμπιεση και πρωινα misfire εκανε soda blasting και καθαρισμο μπεκ και οταν το πηρε το αμαξι ειπε μερα με τη νυχτα η διαφορα! Και οντως ετσι ηταν! Χαοτικη διαφορα. Τωρα αν θες να το ανοιξεις για μενα μη το κανεις αν δεν υπαρχει σοβαρο προβλημα στο μοτερ. Οσο κ φιλος να ειναι ο μηχανικος οταν ανοιγεται μοτερ δεν ειναι το ιδιο οταν ειναι απο το εργοστασιο - γνωμη μου. Η αποφαση ειναι καθαρα δικη σου. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.