dactilidis.john
Members-
Posts
47 -
Joined
-
Last visited
About dactilidis.john
Other Info
-
Car Type
Not a VW car
User Information
-
Νομός
???????
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
dactilidis.john's Achievements
VWClub Member (1/1)
19
Reputation
-
Αν ειναι εσωτερικο μαλλον ο προηγουμενος φορούσε αμφιβόλου προέλευσης xenon και λόγω της uv ακτινοβολίας ψήθηκαν από μέσα . Αλλιώς δεν υπάρχει τρόπος να θολώσουν έτσι απο μέσα. Sent from my iPod touch using Tapatalk
-
ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ
dactilidis.john replied to Vassilis63's topic in Engine - Diesel
Απο τη στιγμη που εχω σωστο πρατηριο ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι πεταμενα λεφτα η υπερβολικη προληψη. Το αμαξι βενζινης που εχω 15 χρονια βαζει απο το ιδιο βενζιναδικο εκτος απο τα καλοκαιρια που κανει 2 γεμισματα αλλου. Τα τμηματα απο τα οποια περναει το καυσιμο ειναι πεντακαθαρα, δεν αντιμετωπισα ποτε θεμα με βουλωματα κλπ. Η τρομπα μου αντεξε 248.000 χλμ. Δεν μπηκε ποτε 100αρα και δεν μπηκε ποτέ κανενα καθαριστικο οποιουδηποτε τυπου. Ναι οκ ειναι διαφορετικη η βενζινη, αλλα η ιδια υπερβολη κυκλοφορει και εκει. 100αρες καθε λιγο να "καθαρισει" , ματζουνια για τα νερα, τη μακα, τις βαλβιδες κλπ. Ειναι σιγουρα υπερβολη. Τωρα για το diesel δεν εχω βγαλει ακομα συμπερασμα γιατι ειναι νωρις. Παντως απο εταιρικο Eko την πατησα ασχημα γιατι το Avio ήταν τελικα μαπα και προφανως νοθευμενο. -
ΕΙΚΟΝΑ ΦΙΛΤΡΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΑ 20.000χμ
dactilidis.john replied to Vassilis63's topic in Engine - Diesel
Δυστυχως οχι μονο αυτο το φορουμ αλλα και ολα τα φορουμ αυτοκινησης ειναι γεματα υπερβολη και πεταμενα λεφτα χωρις λογο. Και ειναι πολλα τα λεφτα χωρις λογο! -
Αν μεινεις τελειως δεν θα παρει μπρος μεχρι να συμπληρωσεις. Δεν το βρισκεις σε ολα τα βενζιναδικα αλλα καλο ειναι να ξερεις στην περιοχη σου ποιοι εχουν. Να το ξεχασεις λιγο δυσκολο γιατι το αμαξι θα σε ενημερωσει με μηνυμα αρκετες εκατονταδες χιλιομετρα πριν και μαλιστα ανα διαστηματα θα στο ξαναθυμιζει. Εγω εχω παρει καβαντζα. 70λεπτα το λιτρο το βρηκα. Επισης ειναι "τοξικο" και μπορει να κανει ζημια αν πεσει καπου που δεν πρεπει. Αν πεσει απλα το ξεπλενεις καλα με νερο.
-
Το ψεκαζει σε ενα τμημα της εξατμησης. Ειναι περιπλοκο το συστημα καυσαεριων. Στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου λεει τι ποσοτητα παιρνει και καθε ποσο θελει γεμισμα .
-
Και παλι ομως 8000χλμ με 22.000χλμ(20-21 στη χειροτερη) ειναι αρκετη διαφορα για 7 λιτρα. Βεβαια παιζει ρολο και ο τυπος και η αεροδυναμικη του οχηματος. Ειναι ενα επιπλεον "αγχος" αφου αν δεν κανω λαθος το αμαξι δεν παιρνει μπρος αν ξεμεινεις διοτι προφανως δεν καλυπτει τις προδιαγραφες ρυπων για τις οποιες ειναι εγκεκριμενο.
-
17 λιτρα βαζει. Οντως απο περιεργεια ποσο παιρνει το tiguan?
-
Δεν το λες και πολυ οταν στην PSA γεμιζεις καθε 20.000. Περιπου 70λεπτα το λιτρο εχει.
-
Αγορα 1.0 Tsi(110) Ή 1,4 Tdi (90)
dactilidis.john replied to thodoris_polo's topic in Engine - Petrol
Ο 1000αρης ειναι πολυβραβευμενος και πολλα χρονια στην αγορα. Δεν εχει ακουστει τιποτα το ιδιαιτερο για βλαβες. Το αμαξι εχει σπορ χαρακτηρα οποτε ισως γι αυτο και το 5αρι. Εξαρταται βεβαια και ποσο μακρυα ειναι η κλιμακωση. Σε ενα ταξιδι πλεον την θες την 6η για να πηγαινεις χαλαρα, να μη καις και να εισαι ησυχος. -
Αγορα 1.0 Tsi(110) Ή 1,4 Tdi (90)
dactilidis.john replied to thodoris_polo's topic in Engine - Petrol
Το πιο στριφτερο αμαξι μετα(μαζι με) το 208. Αν σε ενδιαφερει η οδηγοκεντρικοτητα εκανες την καλυτερη επιλογη. Αλλιως και τα δυο καλα ειναι με εξαιρεση την καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο του polo. Καλοταξιδο. -
Οπως και στη φωτο, βάζεις ενα σετ καλυμματα (κυρίως μπροστα) και οταν λερωσουν τα καθαρίζεις. Τα μπεζ πλαστικα καθαριζουν με καποιο σωστο καθαριστικο, και ηρεμεις.
-
Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]
dactilidis.john replied to a topic in General car topics
Η χαμηλη καταναλωση δεν ειναι στοιχειο που αντικρουει τον Παλιο διοτι αυτος λεει οτι ναι μεν εχουν αντιτριβικες ιδιοτητες αλλα προκαλουν διαβρωση στα μεταλλα. Θα ηταν λοιπον χρησιμο να βρεθει καποιος ο οποιος να βαζει καποιο "ενισχυτικο" λαδιου για πανω απο 100.000 χιλιομετρα χωρις προβλημα. Προσωπικα θα δαπανουσα τα λεφτα που κανει ενα αντιτριβικο σε ποιοτικοτερο λαδι παρα να βαλω αμφιβολου ποιοτητος-αποτελεσματικοτητας-διαρκειας-προελευσης υγρα. -
Καθε 200 χιλιομετρα αναγεννηση και δεν εχει θεμα?? Θα δουλευει ποτέ το μοτερ ή θα κανει μονο αναγεννησεις?
-
Το Audi R8 αποκτά V6 Twin-Turbo 2,9 λίτρων κινητήρα
dactilidis.john replied to AUDI7's topic in Audi
Εδω πλησιαζουμε σημερα τα 400 αλογα απο διλιτρο. Στο μελλον δεν αποκλειεται ενα πολυ δυνατοτερο συνολο. -
Τοτε μιλαμε για αλλου τυπου dpf στο ιδιο μοτερ. Γιατι το 1.6 ehdi που κυκλοφορουσε μεχρι και το 2015 που αντικατασταθηκε ειχε eolys και διαρκουσε μεχρι και 200.000km αναλογα το ποδι.