Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Panagiotis_H

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Panagiotis_H

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αργολίδας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

388 profile views
  1. Τί ακριβώς έγραψα και δεν ισχύει? -κοτσάνα κατ εσέ? έγραψα ότι τα γράφουν λίγο μπερδεμένα, απλά εσύ θίχτηκες και βιάστηκες να απαντήσεις αρνητικά... 1. Έχει βάλει άλλο σαλόνι, άλλα διαφορετικά φρένα μπροστά, άλλα διαφορετικά πίσω, έχει πρόγραμμα... μπορεί να είναι άριστο, εγώ δεν θα το αγόραζα εκτός αν ήμουν ο κολλητός του 2. Πήγε να με ξεγελάσει! Απέξω είναι γνήσιο GTi, και από μέσα, μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, αλλά τώρα που το είδα καλύτερα, το μοτέρ του είναι από Audi 2,0 TFSI, τα Golf GTi έγραφαν στο πλαστικό τη λέξη FSI και από κάτω τη λέξη TURBO. Α! και όπως βλέπεις το δικό του μοτέρ αριστερά έχει προστατευτικά από Audi μοτέρ (βέβαια το μοτέρ είναι το ίδιο) απλά γράφω πως ούτε του αληθινού GTi δεν έχει μοτέρ... μπορεί να είναι άριστο, εγώ επίσης δεν θα το αγόραζα αυτό εκτός κι αν ήμουν ο κολλητός του 3. Έχεις δει πολλά Look GTi ή οτιδήποτε άλλο σε Look και να μην έχει βάλει τις ζάντες του γνήσιου GTi έστω και ρέπλικα?? Μα το 1ο πράγμα που κάνεις για να μοιάσεις σε κάτι άλλο είναι οι ζάντες!! Άρα ΔΕΝ είναι Look, πάει να γίνει Look. Αν θες να λέγεσαι Look, πρέπει να γίνεις και Look, αλλιώς πίστεψέ με θα γελάνε μαζί σου όλοι οι υπόλοιποι Το πρώτο καλά τα γράφει, τα άλλα δύο τα γράφουν μπερδεμένα Γενικά για να ξέρεις, πρώτα είμαστε σίγουροι για κάτι, και μετά απαντάμε Και κράτα κι αυτό: Αν το αμάξι είναι μαμά έκδοση εργοστασιακή, και οι προφυλακτήρες, οι ζάντες κλπ έχουν ίχνη φθοράς έστω και λίγα, τότε είναι και 99% ατρακάριστο Αν το αμάξι είναι Look κάτι άλλο, ή έχει άλλον προφυλακτήρα, ή γενικά δεν είναι μαμίσια εργοστασιακή έκδοση, υπάρχει πιθανότητα να έχει τρακάρει και να το έφτιαξε με αλλαγμένα ανταλλακτικά (αυτή είναι συμβουλή δοθείσα από αντιπρόσωπο και μηχανικό VW) Συμπέρασμα: Για μτχ προτιμούμε μαμά αυτοκίνητα, με εμφανείς φθορές ή γρατζουνιές σε ζάντες και αποφεύγουμε τα αυτοκίνητα με μετατροπές ή περίεργες αλλαγές εκτός κι αν τα έχει ο κολλητός μας Έχω δει αυτοκίνητα παλιά, χτυπημένα, τρακαρισμένα, πολύ δουλεμένα, επιβατικά και επαγγελματικά, πήγανε στο βαφείο, σε μια βδομάδα έγιναν εκθεσιακά από εμφάνιση! Πριν δε τα αγόραζε κανείς, μετά όλοι! Σου λέει είχε κάτι μικρογρατζουνιές κλπ (και έδωσες ρε μεγάλε 1.000 με 1.500 ευρώ για να καλύψεις τις μικρογρατζουνιές ε? Μπες στο Youtube να δεις τί γίνονται στα βαφεία, θαύματα! Φιλικά, Παναγιώτης
  2. Ελληνικό με ΝΗΒ αν βλέπω καλά εργοστασιακό μαμά λίγα χιλιόμετρα όχι κόκκινο γνήσιο GT 170 με οροφή και στην περιοχή σου κοντά έχει μια ωραία ευθυειάρα για τη Χαλκιδική θυμάμαι! τα άλλα που έστειλες εσύ δε θα τα προτιμούσα (προσωπική εκτίμηση πάντα)
  3. Είναι εργοστασιακά όμως μαμά και τα δύο και χωρίς μπερδεμένες μετατροπές και διάφορα άλλα... (με μια γρήγορη ματιά) Γιατί περιορίζεσαι μόνο εκεί και δεν κοιτάς και όλη την Ελλάδα? Ίσως βρεις κάτι καλό και να αξίζει να ταξιδέψεις λίγο πιο πέρα!
  4. το 2 είναι αληθινό GTi 2.000 κυβικά μάλλον λάθος έχει κάνει (έχει κινητήρα 2,0 TFSi 200HP και όλα είναι GTi γνήσια μα όλα όμως) τις κυκλικές ενδείξεις τις έχει μόνο το GTi στο καντράν
  5. 1. Έχει σαλόνι από GTi (έχει βάλει άλλον πίσω προφυλακτήρα και φαίνεται ότι κάνει δόντι στις φωτό από R32 με τις διπλές στο κέντρο εξατμίσεις) πολλές μετατροπές δε θα το πρότεινα με πρόγραμμα κι αν μπερδεύει? 2. Είναι αληθινό GTi (οι ενδείξεις στο καντράν είναι κυκλικές-καλό? για τους γνώστες!) Άρα 2.000 κυβικά και προσεγμένο φαίνεται και καλοεξοπλισμένο θες όμως 2.000? γιατί γράφει 1.400? δεν ξέρω 3. Το αποκλείω κατευθείαν (μάσκα GTi 122HP διπλές εξατμίσεις...) Εκεί στη Θεσσαλονίκη όλα μπερδεμένα τα γράφετε! Για κοίτα έψαξα για σένα: 18314401 GT 170 μαμά με οροφή 17279626 TSi 140 μαμά φαίνεται
  6. Αν ήξερα το δικό σου μηχανικό θα σου απαντούσα Στην αντιπροσωπεία θα πήγαινα 100% σίγουρα Αν θες κάνε αυτό: πήγαινε στην αντιπροσωπεία με το μηχανικό σου ως φίλο σου-αγοραστή κλπ (αν δεν έχει πρόβλημα ο δικός σου μηχανικός) ή πήγαινε και στους 2 Κοίτα τα εμπρός φανάρια γράφουν ημερομηνίες πάνω τους, οι ζώνες το ίδιο, δοκίμασε κλειδαριές καθρέφτες θέρμανση καθρεφτών+πίσω, σήκωσε το αμάξι και κοίτα από κάτω για διαρροές, ΣΟΣ δισκόπλακες αν έχουν πολύ δόντι σημαίνει ότι ή έχει χιλιόμετρα ή το έχουν σκίσει ή δούλευε πολύ σε πόλη Προτίμησε αμάξι επαρχίας λέμε τώρα, 1. κάνουν τα ίδια χιλιόμετρα ενώ η μηχανή δουλεύει ελάχιστες ώρες 2. συνήθως είναι σε γκαράζ 3. δουλεύουν σε δρόμο χωρίς φανάρια 4. δεν κάνουν πολλά παρκαρίσματα άρα και φθορές μπρος πίσω και στις ζάντες κοίτα να πρέπει να έχει ορατά μικρά σημεία φθοράς στους προφυλακτήρες από χαλίκια κλπ (μτχ είναι ετών και χιλιομέτρων) αν είναι λες και βγήκε από έκθεση να σε προβληματίσει κάνε εκτεταμένη βόλτα κούνα τιμόνι δεξιά αριστερά, κάνε κανα δυο ρεπρίζ και πες στην αντιπροσωπεία να το πριζώσουνε άσε το να δουλέψει ώρα να δεις να δουλεύει καλά το βεντιλαντέρ, γενικά ότι υπάρχει δούλεψέ το Τώρα είναι πολλά που πρέπει να κοιτάξεις αλλά δε μπορώ να τα γράψω όλα!
  7. Εμένα έχει κολλητός μου το 5 με τα 140 και αρέσει πολύ το πήρε καινούριο το 2008 έχει 120.000 με μια μικρή βλάβη στο τούρμπο και έχει πέσει ο ουρανός (αυτό με τον ουρανό είναι σφάλμα όλων των VW) Καίει 7 - 7,5 Λτ κανονική οδήγηση επαρχία και εθνική, έχει ωραία δύναμη και περπάτημα. Το 6 με τα 160 δεν το έχω οδηγήσει άρα δεν εκφέρω άποψη (η μόνη ουσιαστική διαφορά πέραν της μικρής εμφανισιακής είναι 20 HP) Έχω όμως το 7, που μοιάζει πολύ με το 5, άρα στο περπάτημα, οδήγηση κλπ δεν θα βρεις διαφορές Α! Υπάρχει και το 5 με 170 HP Συμβουλή: ότι κι αν επιλέξεις, κοίτα βιβλίο σέρβις σε αντιπροσωπεία και μόνο, σωστά ενημερωμένο, να συμπίπτουν χλμ με έτη, κοίτα κωδικό κινητήρα, ελαστικά ημερομηνία φθορά λογικά με τ αντίστοιχα χλμ, ποιότητα παραφλού, δοκίμασε A/C και θέρμανση, φώτα μέχρι και υαλοκαθαριστήρες ή αν δεν γνωρίζεις από αυτά πήγαινε απλά σε μία αντιπροσωπεία δώσε ένα 50άρικο να το δουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα Κάνε μια βόλτα σε διαδρομή που την ξέρεις καλά να διαπιστώσεις τυχόν ανωμαλίες Θα βρεις πολλά Ελληνικά και σε καλές τιμές, λογικά θα υπάρχουν και κάποια αδούλευτα Πάρε αυτό που θα σου αρέσει χρώμα, ζάντες, πόρτες, κλπ και μόνο Όταν αποφασίσεις γράψε μας και εντυπώσεις!
  8. Πρέπει να ξεμπερδέψεις τί ζητάς γιατί έχεις μπερδευτεί λίγο Αν θες καλό αυτοκίνητο ασφάλεια-περπάτημα-στιβαρότητα-χώρους, πάρε Golf αν θες πόλης-μικρό-ελαφρύ-μαζεμένο, πάρε Polo Άλλο το ένα, άλλο το άλλο, το καταλαβαίνεις Αν θες οικονομία πάρε μικρό μοτέρ και βενζίνη (Polo) Αν θες επιδόσεις πάρε TSi Golf (140-160) Αν θες κάτι για να κάνεις πολλά χλμ, με ροπή πάρε TDi Golf (105) Όλα έχουν θετικά και αρνητικά, αφού λες ότι είχες OPC είσαι λίγο γνώστρια ελπίζω επί του θέματος Εγώ έχω Golf 7 TDi έβαλα πρόγραμμα με 125 HP, καίω 5Λτ/100 επαρχία έχω 80.000 χλμ (15.000/έτος) Επαναλαμβάνω: όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν βλάβες - ΟΛΑ - Απλά λόγω τύχης ή στατιστικής πέστο όπως θες, σε άλλους βγαίνουν περισσότερα και σε άλλους λιγότερα Είχα A3 2,0 FSi, εργαλείο! Αλλά: Συνεχώς πολλαπλασιαστές, υποφέρουν όλα εκεί το έμαθα μετά αυτό, βλάβη στην κλειδαριά του πορτ παγκάζ, βλάβη στην κλειδαριά του οδηγού, τρύπησε λίγο το ψυγείο και συμπλήρωνα παραφλού κάθε μήνα, και όλες οι βλάβες στην αντιπροσωπεία σε άλλο Νομό... με είχε παιδέψει, το έδωσα και πήρα Golf 7 TDi Δεν μπορείς να βασιστείς σε κάποιον αν σου πει πχ πως πάρε αυτό δεν βγάζει βλάβες ή μην πάρεις το άλλο γιατί βγάζει Υπάρχουν άτομα που έχουν TSi με πολλά χλμ και σκίσιμο και ψιλοβλάβες και άλλοι με ευλάβια και κάθε μήνα συνεργείο Γενικά TDi από εξωτερικό μην το προτιμήσεις γιατί δεν ξέρεις τί πετρέλαιο έβαζαν και τα αληθινά χιλιόμετρα (εκεί τα παίρνουν για να τα δουλέψουν όχι για να κάνουν 10.000/έτος) Να ξέρεις ότι παίζει μεγάλο ρόλο το καύσιμο στον πετρελαιοκινητήρα, ενώ στη βενζίνη όχι Αν με ρωτούσες θα σου έλεγα χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω, να πάρεις TSi λόγω 1.δύναμης (έγραψες πως θέλεις), 2. θα βρεις Ελληνικό με λίγα χλμ και καθαρό 3. είναι πιο φτηνό στην αγορά του απ'ότι το TDi Το τί θα βγάλει το κάθε αυτοκίνητο δε μπορεί να στο πει κανείς, όσο και να ρωτάς τόσα θα ακούς... Μπες μέσα κάνε μία βόλτα με το TSi κάνε και με το TDi και κάνε αυτό που θα σου πει η καρδιά σου Φιλικά, Παναγιώτης
  9. Να πω κι εγώ την άποψή μου... Τα Navara την εποχή τους είχαν 170+ άλογα όταν οι άλλοι είχαν 140. Από γκάζι όσο θες, από αξιοπιστία μάπα. Βρίσκομαι σε επαρχία και εδώ έχουν πολλοί επαγγελματικά πετρέλαια. Τα Navara παρουσιάζουν πολλά προβλήματα γι αυτό άλλωστε μια ιστορική εταιρία σαν τη Nissan έχει στο τωρινό Navara κινητήρα Renault. Δεν μπορεί να βγάλει πλέον καλό μοτέρ. Αντίθετα, τα Toyota Hilux, Mitsubishi L200 κλπ είναι σκυλιά με δικά τους μοτέρ, εμείς οικογενειακώς έχουμε 4 γενιές Hilux (και δεν είμαι κολλημένος) χωρίς ιδιαίτερες βλάβες. Συγκεκριμένα το δικό μου Hilux έχει 300.000 χλμ με βλάβη στη μίζα 80 ευρώ στα 250.000 χλμ και καθαρισμό εισαγωγής - όχι μπεκ - λόγω φραξίματος από τα κωλοπετρέλαια 400 ευρώ στα 280.000 χλμ. Έχω και Golf 7 1,6 diesel έβγαλε μια βλάβη δυνατή αλλαγή EGR, ψυγείο καλοριφέρ κλπ 1.500 ευρώ δυστυχώς πρέπει να το είχε από καινούριο αυτό το πρόβλημα, αλλά το πήρα χαμπάρι μόλις έληξε η εγγύηση... Γενικά τα Γερμανικά αυτοκίνητα (και όλα τα αυτοκίνητα θα έλεγα) βγάζουν βλάβες. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς βλάβη. Απλά τα Γερμανικά πάσχουν κάπου, άλλα πάσχουν κάπου αλλού κλπ... Και έχουν ακριβά ανταλλακτικά, ενώ πιο φτηνές μάρκες έχουν φτηνότερα. Όσους κι αν ρωτήσεις ο καθένας θα σου πει την άποψή του στο θέμα αυτοκίνητο. Παίρνει καινούριο αμάξι Touran φίλος και βλάβη σε κάποιο αισθητήρα, άλλος με TSi Golf 6 χτύπησε τα πιστόνια σοβαρή βλάβη, άλλος με Audi βλάβη στο τούρμπο, όλοι αυτοί με λιγότερα από 70-80.000 χλμ Το μτχ είναι τύχη, μπορεί να βγάλει λίγες βλάβες, μπορεί πολλές δε μπορείς να το ξέρεις εκτός κι αν λέγεσαι Κάλχας. Τα ίδια ισχύουν και για καινούριο. Απλά στο καινούριο έχεις λίγο εγγύηση και ψυχολογία ότι θα αργήσει να βγάλει βλάβη (πόσο κανείς δεν ξέρει) Το μτχ το παίρνεις πολύ φτηνότερα όμως. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι πολύ καλά καύσιμα, πρόσθετα καθαριστικά μια στο τόσο, ξεμπούκωμα σε καμιά ευθεία και ένα σταυρό. Άμα είναι να σου βγάλει κάτι θα το βγάλει είτε έχει 20.000 είτε 120.000 χλμ είτε αλλάζεις λάδια κάθε 5.000 είτε κάθε 15.0000 χλμ Είχα Peugeot 206 κάποτε και έβγαλε τρόμπα νερού στις 40.000 χλμ, φίλος με C2 ίδιο μοτέρ έχει 150.000 και καμία βλάβη. Συνοψίζοντας: Πάρε αυτό που σου αρέσει να το ευχαριστηθείς το diesel είναι 5Λτ/100 το TSi 140Hp 7-7,5 Λτ/100 έχει φίλος σε ίδια διαδρομή το έχω κάνει Το TSi έχει γκάζι τρελό αν δεν κάνεις πάνω από15-20.000 χλμ/έτος σκέψου το για το TSi
  10. Κοίτα πάντως αν τα νερά και το παγουράκι είναι καθαρά και δεν έχουν βρωμιά μέσα. αν δεν είναι διαυγές και πεντακάθαρο το νερό στο παγούρι μάλλον έχεις το ίδιο με μένα... τί έκανες και έλυσες το θέμα της θέρμανσης?
  11. το ταμπλώ δεν λύνει για να μπεί το ψυγείο, ευτυχώς είναι χαμηλά... είχα ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα, έκανα κι εγώ καθαρισμούς στην αρχή κι έβλεπα καλυτέρευση μετά από λίγο όμως πάλι τα ίδια... οπότε και το έψαξα πιο σοβαρά, παρατηρήσαμε ότι τα νερά στο παγουράκι ήταν πολύ βρώμικα και αφού κάναμε διάφορα πειράματα, τελικά είχε τρυπήσει η EGR κλπ κι εμνένα μου μύριζε παραφλού όπως και σε σένα αν σε πρόλαβα ψάξτο και γράψε... κι εγώ Golf 7 έχω το ίδιο με σένα 1,6 TDi 2014
  12. Ελπίζω να σε πρόλαβα Είχα το ίδιο πρόλημα με σένα, είχε τρυπήσει η EGR λέρωνε τα νερά του παραφλού, με αποτέλσμα να φρακάρει το ψυγείο του καλοριφέρ... Λύση: 1. Αλλάχτηκε η EGR με άλλη γνήσια 2. Αλλάχτηκε το ψυγείο του καλοριφέρ με άλλο γνήσιο 3. Αλλάχτηκε το παγουράκι του παραφλού 4. Έγιναν πολλοί καθαρισμοί με χημικά και αλλαγές παραφλού μέχρι να καθαρίσει τελείως Αποτέλεσμα: Μετά από 1.200 ευρώ όλα καλά...
×
×
  • Create New...