χαιρετώ τους φίλους ομοϊδεάτες. θα μπω απευθείας στο θέμα.
έχω ένα GTI GOLF 4ης γενιάς ντιζάτο με υβριδική κ04, intercooler, εξάτμιση, μπεκ, κλπ...
Τον Ιούνιο έκανα ανακατασκευή κινητήρα με όλα τα περιφερειακά καινούρια.
Πήγα για πρόγραμμα και έβγαλα λιγότερα από οτι περίμενα (κλασικά) στο 1,3bar.
ο προγραμματιστής είπε οτι δεν σηκώνει άλλο η τουρμπίνα αν και την προηγούμενη (ίδια), την δούλευα 1,6bar.
Μετά από περίπου ενάμιση μήνα άρχισαν προβλήματα.
το αυτοκίνητο έπεφτε σε save mode ή ανέβαζε μέχρι 1,9. Μονο του!
Φυσικά λόγο δουλειάς δεν μπορούσα να ανεβώ Αθήνα μέσα στην σεζόν οπότε άλλαξα μια Ν75 χωρίς αποτέλεσμα και όταν πήγα ξανά στον προγραμματιστή, παραδέχτηκε οτι το πρόγραμμα κατι έπαθε, μου έβαλε μια μηχανική βαλβίδα και προγραμματισε ξανά.
Αποτέλεσμα 30+ άλογα πάνω.
Και ερχόμαστε στο δεύτερο πρόβλημα.
Με μισό γκάζι, στις 2800rpm περίπου το αυτοκίνητο κάνει ενα απότομο κόψιμο ικανό να σου βγάλει τα έσωθεν. Οπότε ή πατάς τέρμα γκάζι αν σκοπεύεις να περάσεις τις 2500 - 2800σαλ ή αλλάζεις ταχύτητα κάτω απο αυτές.
Η εξήγηση είναι ότι φταίει η βαλβίδα αλλά οτι βαλβίδα και αν μπει ή ηλεκτρονικό boost controler θα κάνει το ιδιο.
ο λόγος που μπήκε η βαλβίδα και καταργήθηκε η Ν75 είναι η αστάθεια της πιεσης.
Ερώτηση... Υπάρχει σωτηρία εκτός από το να το κάνω ηλεκτρογκαζο (πρόταση του προγραμματιστη γιατί ο εγκέφαλος προγραμματιζεται καλύτερα και έχει περισσότερους αισθητήρες από το ντιζατο)?
Τρίτο πρόβλημα.
Μετα την αποσύνδεση της μπαταρίας για την επισκευή μίζας, το αυτοκίνητο δεν ανεβάζει στροφές.
Βγάζει κατι σαν κόφτη σε διάφορες στροφές.
μια στις 70 να μην το κανει.
άλλαξα αισθητήρα στροφάλου, ματάκι εκκεντροφόρου, ΜΑΦ, μπουζί, φίλτρο καύσιμου, καθάρισα μπεκ, τσέκαρα γειώσεις καλώδια μπαταρίας κλπ. τίποτα.
περιμένω να αλλάξω και πολλαπλασιαστες. αλλά ως τότε μήπως μπορεί κάποιος να μου δώσει μια συμβουλή?
Ελπίζω να μην σας κούρασα...