Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

pipis13

Members
  • Content Count

    1,385
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

pipis13 last won the day on April 12

pipis13 had the most liked content!

Community Reputation

84 Excellent

About pipis13

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    ΟΜΟΡΦΙΑ

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ΟΦ Τοπικ. Ναι, ύστερα από πολύ σκέψη και ομολογώ πως με λίγο φόβο έβαλα. Μία χαρά πάει το αμαξι. Ισως να έχει χάνει με το υγραεριο δύναμη ειδικά στη ρεπριζ. Κατα τα αλλα μια χαρά και οικονομικό. Άσε που είναι από τα λίγα αμαξια που χώρεσε και δεξαμενή και ρεζερβα. Με τη τιμή που έχει τώρα γύρο στα 65 λεπτά δηλαδη με 25 ευρώ κάνω 600 χλμ. Βέβαια λόγο ότι είναι άμεσου ψεκασμού καίει μονιμα και βενζινη για να ψύχονται τα μπεκ νόμιζω. Το χειμώνα σε ένα γέμισμα υγραεριου θέλω και 5 ευρω βενζινη. Το καλοκαίρι το μισό. Να τονισω δε, ότι δεν ρυθμίζει κάτι ο εγκαταστατης. Ο εγκέφαλος έρχεται με προεγκατεστημενο λογισμικό.
  2. Παρατήρησα κάτι το οποίο συνέβη και με τα 5 30 και με τα 10 40. Στα δε 5.30 φουλ συνθετικα συμπλήρωσα 500 ml στα 5000 χιλιοομετρα. Στα δε 10 40 ημισυνθετικά συμπλήρωσα περί τα 600 ml στα 4000 χιλιόμετρα. Αυτο που παρατηρησα και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δεν είχα απώλεια λαδιου λίγο λίγο αλλά μπαμ και έξω. Μπορεί π.χ μέχρι τις 3000χλμ να ήταν κομπλε αλλά ξαφνικά στις 4000 600ml. Αυτο που θα δοκιμάσω από δω και πέρα είναι φουλ συνθετικά λαδια 5-40 και αλλαγη κάθε 7000χλμ. Φοβάμαι ότι τα λάδια χάνουν τις ιδιοτητες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα και επέρχεται έτσι ξαφνικά η απώλεια. Φυσικά πιστεύω ότι σε εμενα τουλάχιστον παίζει ρόλο και το υγραεριο. Παρατήρησα αύξηση στη κατανάλωση λαδιου από τότε που έκανα τη μετατροπή. Συγγενικο μου προσωπο, μηχανικός μου ειπε οτι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι 5-40 και αλλαγές κάθε 7000 χλμ. Εχει προσωπική εμπειρία και από άλλες μάρκες. Κάποιος που του έκαιγε το αμαξι λαδι, όχι VAG, του ζητησε να του βάλει 15-50. Δεν εκανε τίποτα την ίδια απώλεια είχε. Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελατήρια με τις ανοχές τους για χαμηλούς ρύπους. Το ξέρουμε όλοι αυτό και υπάρχουν πολλά βίντεο στο YouTube με αυτό το θέμα. Απλα αν φτάσεις σε σημειο να χρειάζεσαι λαδι κάθε τρεις και λίγο, ανοίγεις μηχανή και κάνεις ανακατασκευη. Εχω και φίλο με Mercedes ο οποίος μέσα σε 700 χλμ πατημένος σε ταξίδι συμπλήρωσε 1 κιλό λαδι. Απλα δεν πολυ ασχολούμαι άλλο. Οτι γινει έγινε.... Υ. Γ Δε καταλαβαινω τι εννοουμε κάψιμο λαδιου. Εγω ούτε καπνούς βλέπω πίσω ούτε μυρίζω κάτι. Αμαξι που καίει λαδι θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βγάζει έστω λίγο καπνό σε πάτημα τουλάχιστον. Έχω βάλει και άτομο να με ακολουθεί από πίσω να δει αλλά τίποτα.
  3. Και εγώ που το ένιωσα δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σημαντικό. Αν δεν είχε αναφερθεί δεν θα το είχα καταλάβει To δοκίμασα παλι σημερα ίσως να το έκανε 1 στις 4. Μακάρι να μην ειναι κατι. Το κλικ κλικ που κάνει όταν μετακινούμε τον επιλογέα να φανταστω το ακούτε όλοι ε? Κάπου πίσω από το κοντέρ το ακούω. Κανένα ρελεδακι είναι?
  4. Να κάνω και μια ερώτηση που εύχομαι να μην χρειαστεί ποτέ να αξιοπησω την απάντηση που θα μου δώσετε. Αν έχω πρόβλημα κάποια στιγμή με το σασμάν και χρειαστεί αλλαγή ο εγκέφαλος η οτιδηποτε άλλο, θα μιλήσω με κοσμοκαρ η με την τοπική αντιπροσωπεία? Το λεω μπας και γλιτώσω τίποτα απο λεφτά. Γιατί έχω διαβάσει ότι σε κάποιους λεει η αντιπροσωπεία 1300 και μετα σε επικοινωνία με κοσμοκαρ μπορεί να πέσει στο μισό. Τι φάση?
  5. Ασε........ Μόνο και μονο μια λαλακια να κάνεις την πιο απλή σου λεω εγω π. χ να γυρισεις τη βιδα πιο πολύ και να κλώτσησει. Την μαμησες κυριολεκτικά....
  6. Οκ φίλε ευχαριστώ.
  7. Πιθανόν γι αυτό ρωτάω. Σε φορουμ με audi διάβασα ότι σε κάποιους το κάνει και στο R και στο D. Δηλαδη όταν μετακινούν τον επιλογέα σε αυτές τις θέσεις. Εγω παντως το παρατήρησα μετά από πολλές μέρες ακινησίας. Και σκέφτηκα μήπως μέχρι να δουλέψουν τα λάδια το κάνει γιατί μετά που πήγα μια μεγάλη βόλτα στο γυρισμό που παρκαρα ίσα που το ένιωσα και όχι παντα
  8. Καλά οκ μόνος δε παίζει να το κάνω.
  9. Σας δημιούργησα προβλημα
  10. Γενικά από οποιαδήποτε σχέση με πατημένο φρένο, εννοείται, βάζω R από σταση. Ξεκαθαρίζω πάλι ότι μιλάω για κάτι πολύ λίγο σαν αίσθηση μη φαντάζεστε κανένα τράνταγμα λες και θα σπάσει. Ολα λειτουργούν κανονικά
  11. Εν τελη κάποιος έχει αισθανθεί αυτό το μικρό κλωτσηματακι τρανταγματακι ή όπως αλλιώς? Οταν μετατοπιζουμε τον μοχλό στο R? Eπαναλαμβανω μιλάω για κάτι σχεδόν μη αισθητο
  12. Οι μάστορες δύσκολα θα βαλουν χέρι. Θα σου πουν πήγαινε αντιπροσωπεια
  13. Πάντως το πήγα μια μεγάλη βόλτα ύστερα από πολλές μέρες και έστρωσε αρκετα. Σχεδόν δε το κάνει. Δε ξέρω αν παίζει ρολο
  14. Κοιτα επειδή δε μου κάνει κομπιασματα τρεμούλα, και γενικά συμπεριφερεται άψογα στην οδήγηση θεωρώ ότι φταίει η βενζίνη. Η οποία λογο συγκυριων έμεινε στο ντεπόζιτο (μισό και παραπάνω ντεπόζιτο) για πάνω από 1,5 μήνα και το αμαξι παρκαρισμένο αναγκαστικά στον ήλιο. Τωρα μόλις το πήγα μια μακρινή βόλτα να κάψω όσο δυνατόν μπορώ ώστε να βάζω 10 ευρω απο δω και περα να την ανανεώνω μέχρι να το χρησιμοποιήσω πάλι κανονικά καθημερινά. Επίσης παρατήρησα ότι μετά τη μεγάλη βόλτα που πήγα βελτιώθηκε αρκετά και το κλωτσηματακι που μου έκανε όταν από Ρ Η Ν εβαζα R. Eπηρεαζονται οντως ο Τα λαδια του κιβωτίου από την ακινησία η απλα εγώ το υποθέτω?
×
×
  • Create New...