Jump to content

spdrosin

Members
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

spdrosin last won the day on December 16 2018

spdrosin had the most liked content!

Community Reputation

37 Excellent

1 Follower

About spdrosin

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/21/1986

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    Polo 1.4 TDI (90hp) 6C1 (2016)

Recent Profile Visitors

569 profile views
  1. spdrosin

    1ο service

    BTW αν έχετε εικόνα καθόλου της αγοράς σε ποια τιμή (σαν πωλητές) θα ήσασταν ικανοποιημένοι αν το δίνατε εσείς; Η καθαρή εμπορική του αξία ήταν γύρω στα 16Κ € (11/2016). Polo 1.4 TDI (90hp) 6C1 (11/2016) - 31200 χλμ
  2. spdrosin

    1ο service

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Αλλά δεν το έχω σαν επιλογή καν να το βάλω το αυτοκίνητο σε πλήρη ακινησία - θα πεθάνει. Προτιμότερο είναι να το πουλήσω, που δεν έχει φύγει και από το μυαλό μου σαν ιδέα - παίζει να εξετάσω το ενδεχόμενο αυτό ξανά μετά από διάφορες σκέψεις και προβληματισμούς. Παρεπιπτόντως, ευτυχώς το έχω σε κλειστό parking.
  3. spdrosin

    1ο service

    Όχι, δεν κολλάω στα 10 ευρώ, γιατί πολύ απλά δεν ήξερα καν ποιο είναι το κόστος. Γιατί και για το παραφλού 10-15 ευρώ νόμιζα θα έδινα αλλά μου ζήτησαν τα 5πλάσια, επειδή είναι διαδικασία η όλη εργασία. Οπότε θα το ρωτήσω κι αυτό το κόστος για σιγουριά και θα το κάνω άμα μιλάμε για τόσα λίγα χρήματα.
  4. spdrosin

    1ο service

    ΟΚ. Σ' ευχαριστώ πολύ. Θα πάω ρε παίδες γι' αλλαγή φίλτρου και λαδιού λοιπόν και θα ρωτήσω τη γνώμη του συνεργείου και για την αλλαγή υγρών φρένων. Θα το τρενάρω βέβαια λίγο - θα το αφήσω τον άλλο μήνα (Ιανουάριο). Αλλαγή λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων; Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω ακούσει ποτέ να γίνεται. Πρέπει να είσαι υπερ-υπερψείρας για να το κάνεις νομίζω.
  5. spdrosin

    1ο service

    Σ' ευχαριστώ για την απάντηση σου. Το ντεπόζιτο, όπως είπα και πιο πάνω, αδειάζει-γεμίζει 2 φορές το χρόνο, οπότε σίγουρα τότε μπαίνει και το χημικό της Wurth. Θα ήθελα να το κάνω κι εγώ πιο συχνά βόλτα, αλλά πολλές φορές πραγματικά δεν έχω το χρόνο, αλλά ακούω την άποψη σου και θα το προσπαθήσω. Επίσης επειδή το έχω υπερκαθαρό (μάλιστα πριν το "αφήσω" του έκανα κι ένα επαγγελματικό γυάλισμα, κέρωμα, κλπ) αν δεν έχει καλό καιρό, το αποφεύγω. Οπότε λες φίλτρο λαδιού και λάδια παρόλα τα λίγα χιλιόμετρα, αλλά λόγω στασιμότητας του αυτοκινήτου.
  6. spdrosin

    1ο service

    Ισχύει αλλά εγώ ακολουθώ τη δική μας ("ψείρες") τακτική κι όχι της πρότασης του κατασκευαστή για την οποία έχουμε πει (γενικά) πως σε κάποια πράγματα δε συμφωνούμε. Αλλά επειδή το αυτοκίνητο δεν κινείται δεν "καίει" τα ανταλλακτικά, οπότε λες με παίρνει σίγουρα 1 χρόνο ακόμα και βλέπω;
  7. spdrosin

    1ο service

    Κοίτα, στα φρένα δεν έχω εντοπίσει την παραμικρή διαφορά. Η αλλαγή υγρών φρένων έχει να κάνει με την απόδοση του φρεναρίσματος ή και με τη συντήρηση κάποιον τμημάτων του αυτοκινήτου; Αν ισχύει η πρώτη περίπτωση, νομίζω θα αφήσω τον έλεγχο κατ' ευθείαν για του χρόνου σε κάποιον ειδικό, όπως πρότεινες σωστά. Επίσης αλλαγή λαδιού, έχοντας το αυτοκίνητο τον ίδιο ρυθμό κίνησης, πότε θα ήταν "σωστό" να γίνει; Προφανώς και όσο το τρενάρω με βολεύει - δεν το συζητώ. Γι' αυτό κάνω και την ερώτηση να πάρω γνώμες για το τι τακτική πρέπει να ακολουθήσω στο κομμάτι συντήρησης.
  8. spdrosin

    1ο service

    Αρχικά ευχαριστώ για την απάντησή σου. Φίλτρο εισαγωγής αέρα άλλαξα στο δεύτερο service στα 15Κ χλμ. Για το πετρέλαιο που λες, μου κάνει εντύπωση. Το έψαξα πολύ όντας στην άρχη ψιλοάσχετος και κατέληξα πως με την ποιότητα των πετρελαίων στην Ελλάδα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλαγή φίλτρου σε κάθε service (15K χλμ) για να έχεις το κεφάλι σου (πιο) ήσυχο. Όσον αφορά το ρελαντί στο σβήσιμο επίσης διάβασα πως καλό είναι ν' αφήνεις τη μηχανή ενεργή για να πέφτει το λάδι από (ή στο) κάρτερ 1'; 5' εγώ δεν έγραψα. 2' έγραψα και συνήθως είναι 1' με 2'. Και γενικά να πέφτε
  9. spdrosin

    1ο service

    Χαιρετώ την παρέα κι επιστρέφω στο θέμα που είχα ανοίξει πριν 2,5 χρόνια, αλλάζοντας εσωτερικά τον τίτλο σε: 3o SERVICE Σύντομο ιστορικό των service: Αγορά (καινούργιο): 11/2016 1ο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρων πετρελαίου, λαδιού και καμπίνας): 8/2017 (~15K ΧΛΜ) - πλήρης ετήσια χρήση 2ο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρων πετρελαίου, λαδιού, εισαγωγής και καμπίνας, αλλαγή παραφλού):12/2018 (~30K ΧΛΜ) - από 9/2018 είχα πλέον εταιρικό αυτοκίνητο οπότε το Polo σταμάτησε ουσιαστικά να κυκλοφορεί κανονικά. 3ο service: ? [αυτή τη στιγμή (1/12/2019) εί
  10. spdrosin

    1ο service

    Πιθανόν να μου έκαναν και αυτό που λες, γιατί μέσα στο εκνευρισμό μου εκείνη την ώρα (λόγω των "δικαιολογιών" που μου είπε για το τόσο μεγάλο έξτρα κόστος) δεν άκουγα τι έλεγε ακριβώς, αλλά μου ανέφερε 2-3 πράγματα για την αλλαγή παραφλού. Εγώ θυμάμαι στο τέλος να μου λέει μόνο "ξέρεις πόση δουλειά και χρόνο χρειάζεται όλο αυτό"; Anyway, τώρα έγινε, το έκανα. Αν ήξερα βέβαια το κόστος εξ αρχής, δε νομίζω να το προχωρούσα. Το αυτοκίνητο είναι ακριβώς 2 ετών - ίσως να μην το χρειαζόταν ακόμα, αν και μέσα στα 2 χρόνια είχε "φάει" ψυκτικό υγρό και είχα συμπληρώσει λίγο μια φορά (χωρίς να έχει
  11. spdrosin

    1ο service

    Ok, σ' ευχαριστώ για την άποψή σου. Aπό το επίσημο site της VW αυτό ισχύει για τα υγρά φρένων σίγουρα. Για το ψυκτικό υγρό δεν αναφέρει. Anyway. Επίσης ο μάστορας μου "έθιξε" λίγο απ' έξω-απ΄έξω την ποιότητα του Castrol Edge (συναρτήσει της τιμής που το αγόρασα-θυμίζω 37,5 ευρώ/5L) και πως πιθανόν να μην είναι και τα καλύτερα όπως πχ τα motul που βάζει αυτός. Βέβαια εγώ τσέκαρα κριτικές πριν από το σκρουτζομάγαζο και όλοι λέγανε τα καλύτερα.
  12. spdrosin

    1ο service

    Θέλω να στο πω πολλές φορές, αλλά με ειλικρίνεια θα στο πω τώρα: Έχεις πολλές γνώσεις, σ' ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας, αλλά ρε άνθρωπε μας μπερδεύεις πολλές φορές, ίσως επειδή δε διαβάζεις καλά τα μηνύματα στα οποία απαντάς. Καλά και χρήσιμα αυτά που ανέφερες, για να τα ξέρουμε. Αλλά μάλλον επειδή τα ξέρουμε (πάνω-κάτω) γίνεται και αυτή η συγκεκριμένη συζήτηση και λέγαμε πόσο και ποια ανταλλακτικά πρέπει να πάρω για να τα πάω για πέρασμα σε εξωτερικό συνεργείο. Η ερώτηση μου ήταν ξεκάθαρη (και την έγραψα και 2 φορές): "30-40 ευρώ για την τοποθέτηση παραφλού, είνα
  13. spdrosin

    1ο service

    Όχι, μου χρεώσαν 2*40ευρώ και το έκανα 2*30ευρώ. Από 80 δηλαδή 60 ευρώ. Και ρωτάω ξανά γιατί δε μπορώ αν το χωνέψω: 30-40 ευρώ για την τοποθέτηση παραφλού, είναι λογικό; @OMINUS τί λες γι' αυτό εσύ;
  14. spdrosin

    1ο service

    Άρα εμένα που με χρέωσαν 40 ευρώ αρχικά και μετά την πίεση που άσκησα και το έκαναν 30, είναι λογική τιμή (αν χρειάστηκα 2*1,5L). Tα 40 ευρώ (που και αυτά μου τα έκαναν 30) για να το "περάσουν", είναι λογική χρέωση; Αυτό είναι και το αρχικό μου ερώτημα βασικά. Επίσης καλά δεν έκανα και ζήτησα αλλαγή στα 2 χρόνια; Σ' ευχαριστώ για τα links.
  15. spdrosin

    1ο service

    Γρηγορη αναζητηση στο σκρουτζ. Καλα δε μιλαμε για τιμες αντιπροσωπειας, αλλα απ ο, τι καταλαβαινω ειναι ακριβο. Ξερεις ποσο παιρνει ομως; Γιατι εμενα (νομιζω) κατι μου ειπε για 4L.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.