Το πρόβλημα όπως προανέφερα εντοπίστηκε στην ποιότητα των εξαρτημάτων (ελατήρια-πιστονια) και σε λάθος διαστάσεις πιστονιων (σφάλμα προμηθευτών), αν κάνεις μια αναζήτηση στο youtube θα δεις πολλές τέτοιες περιπτώσεις, όλα ξεκινάνε Άπτον ποιοτικό έλεγχο της γραμμής παραγωγής. Ευτυχώς όμως αποτι φάνηκε και σε συζητήσεις που έχω κάνει με μηχανικούς, τα πολλά προβλήματα παρουσιάστηκαν στα μοντέλα από το 09 και μετά με το facelift που έγινε στο μοντέλο, για κινητήρες τούρμποκομπρεσορες. Προσοχή στης δικής μας χρονολογίας θέλει μόνο στις αλλαγές λαδιών λόγω της καδένας και σε περίπτωση που ακουστεί χτύπημα καδένας, αλλαγή άμεσα πριν προκαλέσει αποχρονισμο στον κινητήρα και κάρφωμα βαλβίδες.