Jump to content

kyrmin

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kyrmin last won the day on April 1 2020

kyrmin had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About kyrmin

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Κορυδαλλού
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Πώς αναγνωρίζουμε τα μαϊμού λάδια? Ρωτάω γιατί και εγώ Castrol βάζω και τα παίρνω από μαγαζί με λάδια στον Πειραιά.
  2. Έτυχε στον κουνιάδο μου σε eos tsi 122hp, βέβαια ο μηχανικός έκανε πατάτα και δεν άλλαξε γρανάζια για να του δείξει ότι είναι γνώστης και οικονομικός, έκανε περίπου 30000χλμ και τώρα χτυπάει περισσότερο και από πριν, εγώ αν θα χρειαστεί να αλλάξω θα πάρω όλο το σετ της inna που πιστεύω ότι είναι ανώτερη ποιοτικά (και ακριβότερη) και από τα εργοστασιακά αλλά την έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και από παλαιότερα αυτοκίνητα που είχα σε ιμάντες χρονισμού και δυναμό.
  3. Το πρόβλημα όπως προανέφερα εντοπίστηκε στην ποιότητα των εξαρτημάτων (ελατήρια-πιστονια) και σε λάθος διαστάσεις πιστονιων (σφάλμα προμηθευτών), αν κάνεις μια αναζήτηση στο youtube θα δεις πολλές τέτοιες περιπτώσεις, όλα ξεκινάνε Άπτον ποιοτικό έλεγχο της γραμμής παραγωγής. Ευτυχώς όμως αποτι φάνηκε και σε συζητήσεις που έχω κάνει με μηχανικούς, τα πολλά προβλήματα παρουσιάστηκαν στα μοντέλα από το 09 και μετά με το facelift που έγινε στο μοντέλο, για κινητήρες τούρμποκομπρεσορες. Προσοχή στης δικής μας χρονολογίας θέλει μόνο στις αλλαγές λαδιών λόγω της καδένας και σε περίπτωση που ακουστεί
  4. Εμένα έχει σκληρύνει πολύ ο συμπλέκτης και έχουν "βαρύνει" οι ταχύτητες στις αλλαγές, από ότι μου είπε ο μηχανικός, έχει σκληρύνει το πλατό και παρότι δεν πατιναρει το αμάξι πρέπει να τον αλλάξω όσο πιο σύντομα γίνεται, δεν ξέρω αν παίρνει να βάλω τον μεγαλύτερο που υπάρχει κατά 2mm για μεγαλύτερη μακροζωία και αποδοση πάντα sachs φυσικά.
  5. Τώρα που ανέφερες για τα συγχρονιζε στο σασμάν θυμάσε σε ποια μοντέλα είχαν παρουσιαστεί αυτά τα θέματα? Αν θυμάμαι καλά νομίζω ήταν τα μοντέλα του 06 και 07.
  6. Εγώ πάντως εχω δύο συναδέλφους στην δουλειά, ο ένας έχει το jetta 1.4 με bmy μοτέρ με πρόγραμμα και εξατμιση 200hp 170.000χλμ και ο άλλος το golf ίδιο μοτέρ απείραχτο 150.000χλμ. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μαζί τους το μόνο που έχει αλλάξει ο ένας είναι τρόμπα νερού, κατά τα άλλα και οι δύο αλλάζουν λάδια στις 7500χλμ και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα προβλήματα με τα λουκια στα πιστόνια και διάφορες βάρβατες μηχανικές ζημιές παρουσιάστηκαν σε μεταγενέστερα μοντέλα του ομίλου με τούρμποκομπρεσορατα μοτέρ, και δυστυχώς είχε να κάνει με πολλές αστοχίες υλικών απτους προμηθευτές στην γρ
  7. Αυτή φοράει βάση oem καταλόγου, κατέβασε την εφαρμογή Autodoc, βάλε τα στοιχεία του αυτοκινήτου και από εκεί θα βρίσκεις ότι χρειάζεσαι. Επίσης να ελέγξεις τα μπριζακια στους πολλαπλασιαστές γιατί στο δικό μου βρέθηκαν τα τρία ραγισμένα.
  8. Την pierburg 704247020 για bmy. Εγώ άλλαξα και την n249 + πολλαπλασιαστές και δουλεύει ρολόι σε όλο το φάσμα στροφών χωρίς κοψίματα. Για τα ψιλοσκασιματακια που κάνει μην τρελαίνεσαι, έχει να κάνει με και με την ποιότητα των καυσίμων γι'αυτό να προσέχεις γενικά τις βενζίνες με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, βενζίνη από επώνυμες εταιρίες και εταιρικά πρατήρια.
  9. Ξέρω ταξιτζήδες που βάζουν τέτοιου είδους μπαταρίες στα αυτοκίνητα τους χωρίς σύστημα start stop και έχουν σχεδόν διπλάσια διάρκεια ζωής σε σχέση με τις συμβατικές, όσο για την φόρτιση αν βάλεις δέκα αμπερωρια παραπάνω δεν ζοριζεται παραπάνω το δυναμό.... δεν είπαμε να βάλει 100ah μπαταρία.
  10. Καλά κάνει και παίρνει start stop μπαταρία, είναι πολύ πιο ανθεκτικές, ειδικά για αυτοκίνητα εντός πόλεως και για μικρές διαδρομές οι απλές στα 2μιση χρόνια το πολύ ψοφανε (ρώτα ταξιτζήδες) , κιεγω όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης μια τέτοια θα βαλω να μου κρατήσει μια τετραετία τουλάχιστον. Το θέμα με την μπαταρία είναι το που θα σε βρει, π.χ εμένα μου έκοψε στοιχεία σε βουνό και δεν μπορούσα να βάλω μπρος το αυτοκίνητο ούτε με καλώδια....
  11. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα κοιτάξω και για μεταχειρισμένα....
  12. Και εγώ από μια μικρή έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο εκεί κατέληξα, έχω βρει σε ιμιτασιον valeo γιατί για γνήσιο μιλάμε για 100+ το θέμα είναι προτού λύσω πιο part number είναι στο δικό μου για να το έχω στα χέρια να το αλλάξω, έχει δύο τρία τέτοια μοτερακια.....
  13. Το ίδιο μου κάνει και εμένα (bmy) και έχω αλλάξει τα πάντα από μπουζι, πολλαπλασιαστές, έλεγχος καλώδια μέχρι φίλτρα και έλεγχος πίεσης τρόμπας βενζίνης, μπαταρία καινούργια, μόλις πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας δουλεύει ρολόι. Επίσης κι εγώ είμαι για δίσκο πλατό γιατί έχει σκληρύνει αρκετά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φθείρονται τόσο σε σχετικά λίγα χιλιόμετρα, τείνω να πιστεύω μάλλον λόγω υψηλής ροπής τρώει πολύ ζόρι ο δίσκος. Στο ibiza, που είχα και εγώ, στα 160.000 χλμ ο δίσκος δεν είχε κάνει ακόμα κιχ. Γενικά είναι ωραία και σβέλτα αυτοκίνητα απλά θέλει να ρίξεις κάποια λεφτακια αρχικά κ
  14. Παιδιά, εδώ και ένα δίμηνο περίπου έχει σταματήσει να λειτουργεί η ανακύκλωση του αέρα, ενώ πατάω το κουμπί και ανάβει το λαμπάκι που έχει πάνω δεν γυρίζει ο μηχανισμός του κλαπετου, το αυτοκίνητο είναι ένα golf 5 του 2008 με απλό a/c και περιστροφικά χειριστήρια. Έχετε καμμία ιδέα τι μπορεί να είναι? π.χ καμμία ασφάλεια?
  15. Εγώ ψάχνω αυτό το σετ https://webcat.schaeffler.com/web/schaeffler/en/PKW/121/4991/19469/204/559%200154%2031_1389/applicationSearch.xhtml?result=1593134030608&showResult=1 αλλά δεν βλέπω να υπάρχει διαθέσιμο πουθενά. Ο συγκεκριμένος όμιλος είναι ένας απτους βασικούς προμηθευτές ανταλλακτικών για vag από εργοστασιακή τοποθέτηση.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.