Φίλε μου,
εγώ έχω το συγκεκριμένο μοντέλο από τον 01/07 και μέχρι τώρα έχω κάνει 27.000 km.
Όπως θα έχεις καταλάβει κι απ' το nick name μου είμαι "Αλφαρωμαιάκιας" και είναι η πρώτη φορά που αγοράζω αυτοκίνητο άλλης εταιρίας για τις βόλτες μου.
Το επέλεξα γιατί πραγματικά κάλυπτε όλες τις ανάγκες μου από ένα αυτοκίνητο.
Γρήγορο, cabrio/coupe και μάλιστα με ηλιοροφή ανοιγόμενη, όμορφο και η τιμή μου φάνηκε λογική για αυτά που μου πρόσφερε.
Πριν το αγοράσω έκανα test drive το 2λιτρο με τους 150hp γιατί φυσικά καμία αντιπροσωπεία τουλάχιστον στην Θεσσαλονίκη δεν διέθετε το αυτοκίνητο που ήθελα.
Συγκρίνοντας λοιπόν αυτά τα δύο, αν επέλεγα σήμερα θα διάλεγα την έκδοση χωρίς turbo για τους εξής λόγους:
Πρώτον το αυτοκίνητο είναι κάμπριο, οπότε εκ των πραγμάτων με ανοιχτή οροφή δεν έχεις διάθεση να κινηθείς γρήγορα, αλλά και να θέλεις μετά τα 140 - 150 km/h είναι μεγάλη ταλαιπωρία.
Δεύτερον το αυτοκίνητο δεν έχει σπορ σχεδίαση. Εννοώ ότι οι ρυθμίσεις τις ανάρτησης έχουν στόχο περισσότερο την άνεση και τη δυνατόν λιγότερη καταπόνηση του αμαξώματος ελλείψει οροφής, οπότε πρέπει να ξέρεις ότι σε καμία περίπτωση δεν έχει οδική συμπεριφορά Golf GTI.
Όχι βέβαια πως μετανόησα που το αγόρασα, απλά νομίζω ότι η ποιο ισορροπημένη έκδοση για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η 2,0 FSI 150hp.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση στην διάθεσή σου.