anastos
Members-
Posts
207 -
Joined
-
Last visited
anastos's Achievements
VWClub Member (1/1)
4
Reputation
-
Ειμαι μεσα και εγω
-
Το pdc είναι το εργοστασιακό σύστημα αισθητήρων παρκαρισματος αλλά μόνο με ακουστικό σήμα. Το ops έχει και οπτικό στο ήχοσύστημα.
-
Σήμερα καταφέραμε, με τον φίλο μου Γιώργο(Professor), και πετύχαμε την αναβάθμιση του pdc σε ops στο κινέζικο ans810 που έβαλα στο αυτοκίνητό μου. Η διαδικασία υπάρχει σε ξένα forums αλλά και το ρίσκο του αν θα δουλέψει.
-
Φιλε μου το εψαχνα και εγω πριν απο καμια διετια. Το κερδος σου αν βαλεις συστημα αεριου ψεκασμου, το οποιο ψεκαζει και βενζινη λογω των μπεκ αμεσου ψεκασμου, θα ειναι μεταξυ 25% εως το πολυ 30%. Ιδίως τωρα πια που το αέριο ανεβηκε και η βενζίνη σχετικα έπεσε λιγο δυσκολο το βλέπω το 30αρι. Αν θελεις πραγματικη οικονομια θα πρεπει να ψαξεις σε υγρου ψεκασμου, τα οποια χρησιμοποιούν τα δικα μας μπεκ και δεν ψεκαζουν καθολου βενζινη. Αυτά όμως έιναι ακριβά.
-
Weekly Night Out Θεσσαλονίκη, 14/11/2013, Ρέμβη, 21:30
anastos replied to Symearg's topic in Meetings / Events
Θα είμαι και εγώ παρών -
Τελικά σε ταξίδι μου το ξαναπαρουσιασε αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με πριν. Οπότε θα προχωρήσω σε αλλαγή πολλαπλασιαστων. Πιστεύω ότι αυτό φταίει. Θα δείξει......
-
Τι εννοείς; Το 0.032" είναι 0.8mm, το οποίο είναι το εργοστασιακό διακενο των μπουζί
-
Τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στα καινούρια μπουζί που είχα βάλει και τα οποία είχα κλείσει το διακενο από 0.032" σε 0.028". Φίλος μου είχε πει ότι θα είναι καλύτερα για το αυτοκίνητο αλλά μάλλον προβλήματα μου προξένησαν. Έβαλα πάνω τα παλιά μου μπουζί με κανονικό άνοιγμα και όλα φυσιολογικά.
-
Αντλια υψηλης φοραω της apr και απο οτι ξερω δεν εβγαλαν καποιο προβλημα. Φίλτρο βενζινης μου φαινεται δεν εχουν τα 2.0tfsi παρα μονο στην αντλια βενζινης. Θα κοιταξω οπως λες πρωτα τους πολλαπλασιαστες και βλεπουμε
-
Ειναι stage 2+ APR. Εχω αλλαξει μπουζι πριν απο 2 μηνες αλλα όχι πολλαπλασιαστες. Φοράω ακόμα τους μαμα. Πριν το εκανα πάλι καποιες δοκιμες. στην αρχη χωρις πρόβλημα πηγαινε μεχρι 230 , μετα όμως καθε φορα που το πατουσα μου παρουσιαζε το προβλημα και σε πιο χαμηλη ταχυτητα. Στο τέλος , εχοντας 160 και πατουσα απότομα το γκαζι εκανε κοψιματα. Αν επιταγχυνω ομως αργα δεν παρουσιαζει κατι
-
το διλιτρο με κωδικο bwa
-
Σήμερα μου παρουσίασε το εξής, καθώς πήγαινα με 160-170 και πατούσα απότομα το γκάζι, το αυτοκίνητο πάθαινε λόξιγκα. Αν το επιταγχυνω μαλακά δεν παρουσιάζει κάτι. Έχω την υποψία ότι κάτι τρέχει με τους πολλαπλασιαστες μου. Σφάλμα δεν έχω αλλά και ούτε misfire sto vagcom. Έχω 68000χλμ και tfsi κινητήρα. Καμία άλλη ιδέα;
-
Passat 2.0tfsi 2008,APR Stage 2+,280hp. Εξωτερικα εντελώς μαμά, εκτός από το σηματάκι. Κάτοικος Θεσσαλονίκης
-
Weekly Day Out @ Θεσσαλονίκη, 21/9/2013, Nouvelle Ώρα 16:00
anastos replied to Symearg's topic in Meetings / Events
Θα είμαι εκεί, αρκεί μόνο μη προκύψει τίποτα έκτακτο στη δουλειά.