Guest kathgti Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Αυτό αν θυμάστε, ηταν το πρώτο μου ποστ πέρσι το καλοκαίρι που ζήταγα βοήθεια για τις ντίζες του συμπλέκτη..... το θέμα μου είναι το εξης λοιπόν: Aφου άλλαξα όλες τις ντίζες, και έβαλα βαλβολίνες και και και οι ταχύτητες πάλι τα δικά τους, μπαίνουν πάρα πολύ δύσκολα, για άλλη μια φορά!!!!! Τι άλλο μπορώ να κάνω πια??? Τι μπορεί να φταίει??? Βοήθεια ρε σεις, δώστε μου κανένα hint τι να κάνω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Απο διαρροες στο σασμαν πως παμε Κατερινα? Ξεκιναω απο τα πιο απλα....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Πως θα το δω αυτό??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Αν βρισκεις μικρες κυληδες λαδιου κατω απο το αμαξι, ή ακομα καλυτερα αν το σηκωσεις σε γρυλο και το κοιταξεις απο κατω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john the best Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 tsekarise pou? apomononi o simplektis.psyla H?xamila?.meta koita thn basi tou sasman mhpos paizei poly? kai telos yparxoun kati germanikes barbolines dokimasmenes se golf kai audi.tis exei o filos mou sto synergio pou exei sto aigaleo. Πως θα το δω αυτό??? PS.STO SYNERGEIO DOULEUA 10XRONIA EKEI HLEKROLOGOS KAI SERVISE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Ρε σεις, τώρα που το θυμήθηκα τον Οκτώβιο το τσέκαρα το σασμάν και ηταν οκ.... μήπως πρέπει να βάλω πάλι βαλβολίνες??? @John... πως τις λένε αυτές που χρησιμοποιούσες??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john the best Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Ρε σεις, τώρα που το θυμήθηκα τον Οκτώβιο το τσέκαρα το σασμάν και ηταν οκ.... μήπως πρέπει να βάλω πάλι βαλβολίνες??? @John... πως τις λένε αυτές που χρησιμοποιούσες??? THA SOU PW AURIO TETOIA WRA. NA TSEKARIS AYTA POU SOU EIPAAAAA. OI BARBOLINES ALLAZWNTAI KATHE 70.000XLM. OK?? NOMIZW LEGONTAI LYK-MOLLY? THA SOU TIS GRAPSW AYRIO SYGOURA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 THA SOU PW AURIO TETOIA WRA. NA TSEKARIS AYTA POU SOU EIPAAAAA. OI BARBOLINES ALLAZWNTAI KATHE 70.000XLM.OK?? NOMIZW LEGONTAI LYK-MOLLY? THA SOU TIS GRAPSW AYRIO SYGOURA. Τhanks John..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Στο πρόσφατο service μου έβαλα βαλβολίνες fuchs και το κιβώτιο έχει γίνει βουτυρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Στο πρόσφατο service μου έβαλα βαλβολίνες fuchs και το κιβώτιο έχει γίνει βουτυρο Που Sto???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Στον Καμπά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Δές ξανά τον δίσκο σου. Τα Gti πάσχουν απο σασμάν. Εγώ έσπασα έναν με αλλαγή 1η 2α και μετά οι ταχύτητες ήθελα κλωτσιά. Όταν τον άλλαξα, είχε σπάσει το κάλυμα απο ένα απο τα ελατήρια του δίσκου. Ψάξου εκεί και άσε τα.....ξύδια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 (edited) Δές ξανά τον δίσκο σου.Τα Gti πάσχουν απο σασμάν. Εγώ έσπασα έναν με αλλαγή 1η 2α και μετά οι ταχύτητες ήθελα κλωτσιά. Όταν τον άλλαξα, είχε σπάσει το κάλυμα απο ένα απο τα ελατήρια του δίσκου. Ψάξου εκεί και άσε τα.....ξύδια..... Θα παω να το κοιτάξουν, ελπίζω μόνο να μην θέλει καμία αλλαγή το σασμάν καλοκαιριάτικο..... γιατί δίσκο-πλατώ άλλαξα το 2003....οπότε λίγο δύσκολο να κλάταρε μέσα σε 3 χρόνια εε?? Edited July 4, 2006 by kathgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Το σίγουρο είναι ότι ο συμπλέκτης απομονώνει υπερβολικά χαμηλά. Όταν βάζεις όπισθεν ακούς το χρατς όσο και μαλακά να το κάνεις. Είναι όντως πολύ ενοχλητικό. Προσπάθησα να το οδηγήσω μια φορά γρήγορα και παραλίγο να καρφώσω την 4η... Μήπως παίζει τίποτα με το συχρονιζέ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 συγχρονιζέ... κανένα βολάν.... εκεί μου βρωμάει εμένα... μάλλον Κατερίνα δε το γλιτώνεις το λύσιμο του σασμάν για να βγει άκρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 ναι λυστο γιατι μονο εκει θα καταλαβεις τι γινεται ασε που μπορει να ειναι κατι σοβαρο κ μη βρεθεις πουθενα να σε αφησει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 ασε που μπορει να ειναι κατι σοβαρο κ μη βρεθεις πουθενα να σε αφησει Φτου φτου σκόρδα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 ναι λυστο γιατι μονο εκει θα καταλαβεις τι γινεταιασε που μπορει να ειναι κατι σοβαρο κ μη βρεθεις πουθενα να σε αφησει vw και να μεινει δεν παιζει!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική όταν φόρτωνα το δικό μου στο γερανό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική όταν φόρτωνα το δικό μου στο γερανό... γιατι τι επαθες και εμεινε???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Το σίγουρο είναι ότι ο συμπλέκτης απομονώνει υπερβολικά χαμηλά. Όταν βάζεις όπισθεν ακούς το χρατς όσο και μαλακά να το κάνεις. Είναι όντως πολύ ενοχλητικό. Προσπάθησα να το οδηγήσω μια φορά γρήγορα και παραλίγο να καρφώσω την 4η... Μήπως παίζει τίποτα με το συχρονιζέ? Το Gti έχει αυτορυθμιζόμενη ντίζα, και θέλει λίγο κόλπο για να την αλλάξεις. Εγώ στο δικό μου άλλαξα 5-6... Πάντως το "χράτς" στη όπισθεν δέν θα το ξεφορτωθεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...Είναι δώρο της VW για το κιβώτιο του Gti..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 (edited) ναι λυστο γιατι μονο εκει θα καταλαβεις τι γινεταιασε που μπορει να ειναι κατι σοβαρο κ μη βρεθεις πουθενα να σε αφησει Το Gti έχει αυτορυθμιζόμενη ντίζα, και θέλει λίγο κόλπο για να την αλλάξεις.Εγώ στο δικό μου άλλαξα 5-6... Πάντως το "χράτς" στη όπισθεν δέν θα το ξεφορτωθεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...Είναι δώρο της VW για το κιβώτιο του Gti..... Aλλαξα και εγω πέρσι ρε γ...το τις ντίζες όλες..... τεσπά θα δω το σασμάν, το βολάν & το συγχρονιζέ μια και καλή στο σερβις σε λιγάκι, πιστεύω να βρουν τι φταίει...... ΤΟ ΧΡΑΤΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ πάντως θα με ακολουθεί για πάντα........ Thank you all guyzzz for the tips Edited July 4, 2006 by kathgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Το σίγουρο είναι ότι ο συμπλέκτης απομονώνει υπερβολικά χαμηλά. Όταν βάζεις όπισθεν ακούς το χρατς όσο και μαλακά να το κάνεις. Είναι όντως πολύ ενοχλητικό. Προσπάθησα να το οδηγήσω μια φορά γρήγορα και παραλίγο να καρφώσω την 4η... Μήπως παίζει τίποτα με το συχρονιζέ? εγώ επιμένω για την ντίζα συμπλέκτη... το είχα το πρόβλημα όταν άλλαξα δίσκο και κάτι στραβό έτρεχε με την ντίζα... τώρα όλα ΟΚ!! Το Gti έχει αυτορυθμιζόμενη ντίζα, και θέλει λίγο κόλπο για να την αλλάξεις.Εγώ στο δικό μου άλλαξα 5-6... Πάντως το "χράτς" στη όπισθεν δέν θα το ξεφορτωθεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...Είναι δώρο της VW για το κιβώτιο του Gti..... πραγματικά δεν εξαφανίζεται τελείως αλλά μειώνεται αισθητά αν βάλεις 2α πριν βάλεις όπισθεν χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη μεταξύ των δύο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 Και με συμπλεκτη, μετα μπαινει λουκουμι (τουλαχιστον ετσι ειναι στο 12ετιας σασμαν μου) ! 2α απαλα και καπακι οπισθεν Κατερινα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Στο δικό μου όταν ήταν καινούργιο μου το έκανε στην όπισθεν. ¶λλαξα τις βαλβολίνες και ευχαριστιέμαι αλλαγές!!! Νομίζω οι Γερμανοί βάζουν λεπτές βαλβολίνες στα κιβώτια, λόγω των χαμηλώτερο θερμοκρασιών εκεί πέρα. Στην Ελλάδα πρέπει να αλλάζονται με πιο χοντρές! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...