Jump to content
zoran

οι σκάστρες των Wrc

Recommended Posts

Εννοώ μπαίνουν σε όλα τα τουρμπάτα?

Γιατί κάποιος μου είπε, πως πρέπει να έχει πολλά άλογα το αμάξι (πάνω από 300) αλλιώς χάνει άλογα και δεν αξίζει.

Επίσης αυτές οι τρομερές σκάστρες που έχουν τα WRC με τον απίθανο αυτό ήχο μπαίνουν στο GTI ας πούμε?

Link to comment
Share on other sites

Πλεον, μπαινουν σε ελαχιστα μοντελα, καθως ολα χρησιμοποιουν κλειστου τυπου.

Ο μονος τροπος για να μπει ανοιχτου τυπου σκαστρα στα καινουργια, ειναι να καταργηθει ο ΜΑΦ...

Link to comment
Share on other sites

πολυ απλα και γρηγορα.....οι σκαστρες χωριζοωται σε

ανοιχτου/κλειστου τυπου(δηλαδη αν εκτονωνουν το αερα στο περιβαλον η τοω γυρνανε παλι στο φιλτρο

μονου/διπλου εμβολου(το λεει η λεξη)

τα αυτοκινητα τα καινουργια ειναι εφοδιασμενα με maf προκειτεται για ενα μετρητη αερος που βρισκεται αναμεσα σε φιλτρο και πεταλουδα απαιτει χρηση σκαστρας διπλου εμβολου ενω σε παλιοτερα cars οπως deltona sierra cossie υπαρχει map sensor γνωστος και ως αισθητηρας απολυτησ πιεσης αυτα τα cars δουλευουν και με μονου εμβολου

Link to comment
Share on other sites

MAF=Mass Air Flow

Ειναι ενα μαραφετι αμεσως μετα το φιλτροκουτι, που μετραει ποση ποσοτητα αερα εχει ρουφηξει το κυκλωμα εισαγωγης.

Οταν ο MAF εχει μετρησει π.χ. 170gr αερα, δινει εντολη για το αναλογο καυσιμο.

Οταν εχουμε τοποθετησει σκαστρα ανοιχτου τυπου, ο αερας που απελευθερωνεται στην ατμοσφαιρα εχει υπολογιστει απο τον εγκεφαλο, οποτε αρχιζουν τα λαμπακια/προβληματα, με συνεπεια τη μειωμενη αποδοση.

Αυτα για τον παλιο 1,8t, για τον 2λιτρο ή για τον TSI, υπολογισε 10 φορες χειροτερα συμπτωματα.

Link to comment
Share on other sites

H μονη λυση για να ακους λιγο "τσαφ-τσουφ", ειναι μια ελευθερη χοανη στην εισαγωγη, αλλα και εκει θελει προσοχη για να μην καταστραφει ο στροβολισμος του εισερχομενου αερα και να μη λαδωθει το ΜΑΦ απο το λαδι που συνηθως μπαινει επανω σε αυτα τα φιλτρα.

Με απλα λογια, χρειαζεται κατι επωνυμο, αλλα κυριως ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ.

Παντως θα πρεπει να αρχισεις να συνηθιζεις την ιδεα οτι τσαφ-τσουφ γιοκ...

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς τα bam-boom που κάνουν δεν είναι σκάστρα αλλά το ALS (Anti-Lag System) όπου κρατάει την τουρμπίνα με την μέγιστη ταχύτητα περιστροφής (για να μήν "ξετουρμπίζει"στο πάτα-άσε του γκαζιού). Κοστίζει κάτι χιλιάρικα (ευρώ) και καταπονεί τρομερά την τουρμπίνα (αφού δουλεύει συνέχεια τέρμα). Για να φανταστείς το ενεργοποιούν στην εκκίνηση της ειδικής και το κλείνουν μετά τον τερματισμό (της ειδικής). Στις απλές διαδρομές (μεταξύ των ειδικών) είναι off.

Γιαυτό και μόνο το βλέπεις ή μάλλον ακούς μόνο στα WRC cars και στα καλά Group N EVO - STI και Escort Corworth (Group E στη Ελλάδα από πέρσι).

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

H μονη λυση για να ακους λιγο "τσαφ-τσουφ", ειναι μια ελευθερη χοανη στην εισαγωγη, αλλα και εκει θελει προσοχη για να μην καταστραφει ο στροβολισμος του εισερχομενου αερα και να μη λαδωθει το ΜΑΦ απο το λαδι που συνηθως μπαινει επανω σε αυτα τα φιλτρα.

Με απλα λογια, χρειαζεται κατι επωνυμο, αλλα κυριως ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ.

Παντως θα πρεπει να αρχισεις να συνηθιζεις την ιδεα οτι τσαφ-τσουφ γιοκ...

μεσα σε 10000 χιλιομετρα το λουφτερ αερος θα το παρεις στο χερι...

με μαμα φιλτρο παει καλυτερα

και ΔΕΝ λειτουργει το αμαξι σωστα αν βαλεις σκαστρα ανοιχτου τυπου

αποδεδειγμενο!!!

αν θες να κανεις τσαφ τσουφ παρε μοντελο πριν το 2003 και βαλε οτι γουσταρεις

για βελτιωση γνωμη μου ειναι forge 1 κλειστου τυπου!

για φρρρρρ ηχο αλλαζεις το lag της τουρμπινας

Link to comment
Share on other sites

μεσα σε 10000 χιλιομετρα το λουφτερ αερος θα το παρεις στο χερι...

με μαμα φιλτρο παει καλυτερα

Πραγματι το εργοστασιακο φιλτροκουτι ειναι πολυ καλα σχεδιασμενο, αλλα οπως και να το κανουμε, οταν οι συνθηκες τροποποιηθουν (π.χ. προγραμμα), χρειαζεται λιγο απελευθερωση και εκει.

Οσο για το αν θα "παρεις στο χερι το λουφτ", ισχυει οτι ισχυει για τα φιλτρα σε αυτα τα μοτερ. Λιγο εως καθολου λαδι και εισαι ΟΚ...

αν θες να κανεις τσαφ τσουφ παρε μοντελο πριν το 2003 και βαλε οτι γουσταρεις
Ακομα και τα Punto GT, κλειστου τυπου σκαστρα φορουσαν.
για βελτιωση γνωμη μου ειναι forge 1 κλειστου τυπου!
Συγκεκριμενα 006 ή 007. Και με τις δυο αυτες δεν υπαρχει προβλημα, αν και χρειαζεται να βρεις το ιδανικο ελατηριο.
για φρρρρρ ηχο αλλαζεις το lag της τουρμπινας

Για καντο λιγο explain αυτο γιατι δεν το επιασα.

Link to comment
Share on other sites

ο ήχος φρρρρ και ακουγεται οταν αφηνεις το γκαζι δεν προερχεται απο καμια σκαστρα,αλλα απο την βαλβιδα που ανοιγει και κλεινει την τουρμπινα.ειναι ενα χρυσαφι πραγμα με μια μακρυα βιδα.απο εκει μπορεις να ρυθμισεις και την πιεση,αλλα ΜΗ το κανεις!

Link to comment
Share on other sites

ο ήχος φρρρρ και ακουγεται οταν αφηνεις το γκαζι δεν προερχεται απο καμια σκαστρα,αλλα απο την βαλβιδα που ανοιγει και κλεινει την τουρμπινα.ειναι ενα χρυσαφι πραγμα με μια μακρυα βιδα.απο εκει μπορεις να ρυθμισεις και την πιεση,αλλα ΜΗ το κανεις!

Αυτο που λες ειναι η Wastegate και δεν εχει σχεση με αυτο τον ηχο.

Αυτος ο ηχος ειναι καθαρα απο σκαστρα, που στα WRC ειναι τεραστια...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν θα σας κάνω αυτόν τον ήχο που λέω (όσο μπορώ δηλαδή)

Λοιπόν κάνει "τ τρρ, τρρρρ, τ τρρρ" αλλά είναι γλυκός ήχος δεν ακούγεται μηχανικός, σαν μελωδία συνεχόμενη είναι!

Link to comment
Share on other sites

γι αυτο τον ηχο τον γλυκο λοιπον,τον κ@υ...ικο μιλαμε!!!!

ε ναι λοιπον αυτος ΔΕΝ προερχεται απο σκαστρα.απο την wastegate προερχεται.

εμενα το κανει οταν αφησω το γκαζι στις χαμηλες με το που φουσκωσει η τουρμπινα.

επισης το κανει αν κανω οπισθεν σε πολυ ανηφορα και συμπλεκταρω !

:)B)

Link to comment
Share on other sites

γι αυτο τον ηχο τον γλυκο λοιπον,τον κ@υ...ικο μιλαμε!!!!

ε ναι λοιπον αυτος ΔΕΝ προερχεται απο σκαστρα.απο την wastegate προερχεται.

εμενα το κανει οταν αφησω το γκαζι στις χαμηλες με το που φουσκωσει η τουρμπινα.

επισης το κανει αν κανω οπισθεν σε πολυ ανηφορα και συμπλεκταρω !

:)B)

Εχεις εξωτερικο wastegate;

Link to comment
Share on other sites

ρυθμιστης πιεσης για την τουρμπινα..για περισσοτερα δες στο http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?p=146484#146484 κ τι σχεση εχει μετα το boost controler me την wastegate:P

η σκαστρα π εννοει σαν σκαστρα Wrc ειναι αυτη με τα φτερουγισματα...

γενικοτερα ανοιχτου τυπου μπαινουν μονο σε φτιαγμενα τουλ α' σταδιο.ωστε να ρυθμιζουν αναλογια αερα,καυσιμου κτλ αλλιως θα εχεις μια μειωση αλογων...(ποσο δεν ξερει κανεις ειναι αναλογα με την μηχανη).

ανοιχτου τυπου σε ηχο η διαφορα ειναι οτι ακουγεται περισσοτερο κ πιο δυνατα...π.χ. σε αυτοκινητα uno τurbo,punto gt kata 90% εχουν ανοιχτου τυπου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.