karlos Posted January 23, 2007 Report Share Posted January 23, 2007 Karlos αν μορείς ανέβασε φωτογραφίες να δούμε κι εμείς πως δένει με τις Zandvort . Θα βοηθούσε πολύ στην επιλογή. Λιγο δυσκολο γιατι δεν εχω τα μεσα!! Παντως το αμαξι ειναι οπως στην φωτο που επισυναπτω!! Ακριβως ιδιο, αλλα σε αυτες τις φωτο επειδη υπαρχει και η αναλογη επεξεργσια δειχνει πιο ''τουμπανο'' Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ετσι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 23, 2007 Report Share Posted January 23, 2007 Karlos αν μορείς ανέβασε φωτογραφίες να δούμε κι εμείς πως δένει με τις Zandvort . Θα βοηθούσε πολύ στην επιλογή. Λιγο δυσκολο γιατι δεν εχω τα μεσα!! Παντως το αμαξι ειναι οπως στην φωτο που επισυναπτω!! Ακριβως ιδιο, αλλα σε αυτες τις φωτο επειδη υπαρχει και η αναλογη επεξεργσια δειχνει πιο ''τουμπανο'' Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ετσι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Επειδή έχω κολήσει με το θέμα της αντικατάστασης των Mugello με τις 17άρες Estoril ή Zandvoort θα ήθελα να μου πείτε αν οι παρακάτω ισχυρισμοί μου είναι σωστοί.Με τις 17άρες: -Θετικά καλύτερη πρόσφυση (καλύτερη εκκίνηση) εντυπωσιακότερη εμφάνιση -αρνητικά ακριβότερη τιμή αργότερες ρεπρίζ αύξηση κατανάλωσης (κατά πόσο άραγε?) άυξηση θορύβου κύλισης ακριβότερα ελαστικά αύξηση κραδασμών λόγω μικρότερου προφίλ δεν μπαίνουν αλυσίδες Επίσης με : 17άρες -> 225*0.45=101.25mm προφίλ , 10.125cm+17*2.54cm=53.18cm διάμετρος τροχού 16άρες -> 205*0.55=112.75mm προφίλ , 11.275cm+16*2.54cm=51.915cm διάμετρος τροχού οπότε έχουμε κι άυξηση της διάστασης του τροχού κατά 53.18-51.915=1.265cm(άρα και μεγαλύτερο σφάλμα στο ταχύμετρο) άρα και το αμάξι δείχνει ψηλότερο? Karlos είχες οδηγήσει προηγουμένως το TSI με τις 16άρες.Αν ναι κατάλαβες διαφορά στην άνεση και στο θόρυβο σε σχέση με τις 17άρες σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Επίσης με : 17άρες -> 225*0.45=101.25mm προφίλ , 10.125cm+17*2.54cm=53.18cm διάμετρος τροχού 16άρες -> 205*0.55=112.75mm προφίλ , 11.275cm+16*2.54cm=51.915cm διάμετρος τροχού οπότε έχουμε κι άυξηση της διάστασης του τροχού κατά 53.18-51.915=1.265cm(άρα και μεγαλύτερο σφάλμα στο ταχύμετρο) άρα και το αμάξι δείχνει ψηλότερο? φίλε μου κάποιο λαθάκι πρέπει να έχεις κάνει στους υπολογισμούς σου, απ'ότι βλέπω κιόλας δεν έχεις πολλαπλασιάσει το προφίλ επί 2 για να βγάλεις τη διάμετρο. απο ένα προγραμματάκι υπολογισμού της διαμέτρου των τροχών που βρήκα κάπου στο ίντερνετ, έχουμε κ λέμε.. 205/55/16 διάμετρος τροχού 63,19 cm και 225/45/17 διάμετρος τροχού 63,43 cm άρα είμαστε σχεδόν (για να μην πω ακριβως) στα ίδια κ δεν υπάρχει κανένα προβλημα με το βήμα του αυτοκινήτου!! τώρα όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις σωστά.. κι εγώ είμαι στη διαδικασία αλλαγης απο 16αρες σε 17αρες κι έχω τους ίδιους προβληματισμούς!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Έχεις δίκιο doctordim, δεν διπλασίασα το προφίλ . Οπότε διορθώνω 17άρες -> 225*0.45=101.25mm προφίλ , 2*10.125cm+17*2.54cm=63.43cm διάμετρος τροχού 16άρες -> 205*0.55=112.75mm προφίλ , 2*11.275cm+16*2.54cm=63.19cm διάμετρος τροχού οπότε έχουμε κι άυξηση της διάστασης του τροχού κατά 63.43-63.19=0.24cm=2.4mm και μια θετική αύξηση σφάλματος του ταχυμέτρου κατα 0.4% σύμφωνα με το site http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 (edited) Έχεις δίκιο doctordim, δεν διπλασίασα το προφίλ . Οπότε διορθώνω17άρες -> 225*0.45=101.25mm προφίλ , 2*10.125cm+17*2.54cm=63.43cm διάμετρος τροχού 16άρες -> 205*0.55=112.75mm προφίλ , 2*11.275cm+16*2.54cm=63.19cm διάμετρος τροχού οπότε έχουμε κι άυξηση της διάστασης του τροχού κατά 63.43-63.19=0.24cm=2.4mm και μια θετική αύξηση σφάλματος του ταχυμέτρου κατα 0.4% σύμφωνα με το site http://www.miata.net/garage/tirecalc.html αυτο το 0.4% που λεει στο site αναφέρεται κ στο σφάλμα του ταχύμετρου? εχω την εντύπωση πως είναι μονάχα η διαφορά των 2 τροχών επι τοις εκατό. αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, τόσο μεγάλη θα είναι η αύξηση του σφάλματος στο κοντερ? ουσιαστικά ανεπαίσθητη.. πιστεύω πως αυτο θα πρεπει να είναι το τελευταιο πραγμα που σε απασχολεί οσον αφορά στην μετάβαση απο τη μια διασταση στην άλλη. ζύγισε πρώτα όλα τα + και τα - που ανέφερες παραπάνω κι αν δεν σε ενοχλούν τα αρνητικά τόσο πολύ,κάντο! αυτό που προσωπικα με απασχολεί περισσοτερο αν κάνω την αλλαγή είναι πως το αμάξι θα χάσει σε επιταχύνσεις κ το κόστος των ελαστικών! τα άλλα ανεκτά.. υγ. το tsi εχεις? αν ναι,μην σε απασχολούν αυτά κ βάλε 17αρες! γνώμη μου πάντα.. εγώ προβληματίζομαι λογω 1.6 fsi!! Edited January 28, 2007 by doctordim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 αυτο το 0.4% που λεει στο site αναφέρεται κ στο σφάλμα του ταχύμετρου? εχω την εντύπωση πως είναι μονάχα η διαφορά των 2 τροχών επι τοις εκατό.αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, τόσο μεγάλη θα είναι η αύξηση του σφάλματος στο κοντερ? ουσιαστικά ανεπαίσθητη.. πιστεύω πως αυτο θα πρεπει να είναι το τελευταιο πραγμα που σε απασχολεί οσον αφορά στην μετάβαση απο τη μια διασταση στην άλλη. ζύγισε πρώτα όλα τα + και τα - που ανέφερες παραπάνω κι αν δεν σε ενοχλούν τα αρνητικά τόσο πολύ,κάντο! αυτό που προσωπικα με απασχολεί περισσοτερο αν κάνω την αλλαγή είναι πως το αμάξι θα χάσει σε επιταχύνσεις κ το κόστος των ελαστικών! τα άλλα ανεκτά.. υγ. το tsi εχεις? αν ναι,μην σε απασχολούν αυτά κ βάλε 17αρες! γνώμη μου πάντα.. εγώ προβληματίζομαι λογω 1.6 fsi!! Ίσως να παραγγείλω το TSI την βδομάδα που μπαίνει.Αλλά έτσι όπως πάω και τα ξεψειρίζω, μεχρι να αποφασίσω....... Αν δεις στο τέλος της σελίδας του site το λέει ξεκάθαρα "when your speedo reads 100kph, you are actually travelling 100.4kph" Αν κάνεις τις αναγωγές από τις τιμές που σου δίνει για τις revs/km θα δεις ότι βγαίνει. Όχι ουσιαστικά δε με απασχολεί αυτό το σφάλμα. Kυρίως η κατανάλωση, ο θόρυβος-άνεση και τέλος οι επιταχύνσεις με προβληματίζουν. Μου άρεσε πολύ η άνεση με τις 16άρες στο test drive και δε θέλω να το χαλάσω αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Coyote Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 subwrc "πακετο" με τις μεγαλυτερες ζαντες πανε και τα χαμηλοτερα ελατηρια. αλλιως θα φαινεται σαν κατσικι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Eτσι Βασιλη...ειχες καλο δασκαλο..χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefterisGT Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 kalhspera sthn parea,se 4 meres erxomai ellada gia na parw epitelous to 1o mou VW to opoio einai to golf GT..epidh apla empisteuthka gnwmes k den exw odhghsei to autokinhto mporeite na mou peite gnwmes osoi to exete h osoi to exete odhghsei?strwsimo oxi panw apo 3-3.500rpm swsta..euxaristw polu paidia k euxomai na sas dw apo konta kapoia stigmh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Coyote Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Eτσι Βασιλη...ειχες καλο δασκαλο..χαχαχα ετσι ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefterisGT Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 εγω με το vectra που ειχα ρωμη με ελληνικες πινακιδες τα απροοπτα τα ειχα παντως..ενα βαθουλωματακι στο φτερο,μια γρατζουνια κ ενα κλεμενο σημα απο τη μασκα κ αφτο μισο...δεν μπορουσαν να το βγαλουν ολο..ερασιτεχνες..το golf παει γραμμη για garage παντως..το blockshaft to περναει κ η vw?κ αν οχι με εγγυηση τι γινεται?καλο ταξιδι σε ολους που πανε ιταλια κ να κανονισουμε meeting!!vw club meeting στην ιταλια! nai file opote einai enhmerwste...egw siena eimai.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oggy Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Ίσως να παραγγείλω το TSI την βδομάδα που μπαίνει.Αλλά έτσι όπως πάω και τα ξεψειρίζω, μεχρι να αποφασίσω....... Αν δεις στο τέλος της σελίδας του site το λέει ξεκάθαρα "when your speedo reads 100kph, you are actually travelling 100.4kph" Αν κάνεις τις αναγωγές από τις τιμές που σου δίνει για τις revs/km θα δεις ότι βγαίνει. Όχι ουσιαστικά δε με απασχολεί αυτό το σφάλμα. Kυρίως η κατανάλωση, ο θόρυβος-άνεση και τέλος οι επιταχύνσεις με προβληματίζουν. Μου άρεσε πολύ η άνεση με τις 16άρες στο test drive και δε θέλω να το χαλάσω αυτό. Subwrc καλορίζικο προκαταβολικά! Για τις ζάντες δεν ξέρω, νομίζω πως είναι καθαρά θέμα γούστου (περιμένω TSI σε 25 μέρες με 16άρες λόγω άνεσης - είχα προβληματιστεί 2-3 μέρες ) αλλά αν κάνεις παραγγελία βάλε οπωσδήποτε υποβραχιόνιο και ντουλαπάκια κάτω απ' τα καθίσματα. Είναι φτηνά και πολύ βολικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 φιλε μου Lefteris_80's καλος ηρθες στην παρεα μας και καλα ποσταρισματα! θα σε παρακαλουσα να γραφεις με Ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του vwclub ευχαριστω Κωστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 subwrc "πακετο" με τις μεγαλυτερες ζαντες πανε και τα χαμηλοτερα ελατηρια. αλλιως θα φαινεται σαν κατσικι Γιατί θα φαίνεται σα κατσίκι ?Αφού η διαφορά στο μέγεθος του τροχού είναι +2.4mm δηλαδή σα να ψηλώνει μόλις 2.4/2=1.2mm.Σωστά? Subwrc καλορίζικο προκαταβολικά!Για τις ζάντες δεν ξέρω, νομίζω πως είναι καθαρά θέμα γούστου (περιμένω TSI σε 25 μέρες με 16άρες λόγω άνεσης - είχα προβληματιστεί 2-3 μέρες ) αλλά αν κάνεις παραγγελία βάλε οπωσδήποτε υποβραχιόνιο και ντουλαπάκια κάτω απ' τα καθίσματα. Είναι φτηνά και πολύ βολικά Ευχαριστώ Oggy!Τα extra που θέλω σε 3πορτο united grey είναι : ηλιοροφή,οθόνη plus, υποβραχιόνιο, δίχτυ-ντουλαπάκια, εγγύηση +2χρόνια κι ελπίζω σε κάποιο δώρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefterisGT Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 μηπως ξερετε που θα μπορουσα να παρω απο τη θεσσαλονικη καποιο αυτοκολλητο του club?αν καποιος φιλος μπορει να μου απαντησει στο lefterisiena@hotmail.com καθε πληροφορια δεκτη...ευχαριστω προκαταβολικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Karlos είχες οδηγήσει προηγουμένως το TSI με τις 16άρες.Αν ναι κατάλαβες διαφορά στην άνεση και στο θόρυβο σε σχέση με τις 17άρες σου? Μονο μια βολτα (συνοδηγος) με GT!!! Πρεπει ομως οι 16αρες να ειναι πιο ανετες οσον αφορα τα ντου ντουκ!! ΕΡΩΤΗΣΗ 1. οταν δουλευει το ψυγειο να περιμενω να σταματησει και να σβησω το αυτοκινητο?? Γιατι καποιες φορες που το εσβησα (οταν εισαι μεσα δεν το ακους που δουλευει) εκανε ενα θορυβο λες και εκλεινε τουρμπινα απο αεροπλανο, σαν σφυριγμα?? 2. οταν σβηνω το αμαξι (το εχω 15 μερες) 2 φορες μεχρι τωρα, μου κανει ενα ψιλο παιξιμο ο ενας υαλοκαθαριστηρας!! Εχει δει κανεις κατι τετιοι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Μονο μια βολτα (συνοδηγος) με GT!!! Πρεπει ομως οι 16αρες να ειναι πιο ανετες οσον αφορα τα ντου ντουκ!! Μα το GT 17άρες δεν έχει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Μα το GT 17άρες δεν έχει ? Αυτο εννοω!! Οτι ειχα κανει βολτα με GT που εχει 17αρια και εκανα πολλα ντουκ ντουκ!! προφανως τα 16αρια ειναι πιο ανετα, αλλα μικρα για το Golf (γνωμη μου)!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Αυτο εννοω!! Οτι ειχα κανει βολτα με GT που εχει 17αρια και εκανα πολλα ντουκ ντουκ!! προφανως τα 16αρια ειναι πιο ανετα, αλλα μικρα για το Golf (γνωμη μου)!!! Μάλλον χάνουμε πακέτα Αυτό που ρωτάω είναι, εφόσον έχεις TSI με 17άρες Zandvoort κι αν έχεις οδηγήσει TSI με 16άρες ήθελα να μου πεις αν κατάλαβες διαφορά στην άνεση(ντουκ ντουκ) και στο θόρυβο μεταξύ των δύο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Μάλλον χάνουμε πακέτα Αυτό που ρωτάω είναι, εφόσον έχεις TSI με 17άρες Zandvoort κι αν έχεις οδηγήσει TSI με 16άρες ήθελα να μου πεις αν κατάλαβες διαφορά στην άνεση(ντουκ ντουκ) και στο θόρυβο μεταξύ των δύο. Εχω βολταρει μονο με 17αρια!! Απο 16αρια δεν εχω την παραμικρη οδηγικη εμπειρια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Coyote Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Γιατί θα φαίνεται σα κατσίκι ?Αφού η διαφορά στο μέγεθος του τροχού είναι +2.4mm δηλαδή σα να ψηλώνει μόλις 2.4/2=1.2mm.Σωστά? ε θα φαινεται ασχημο θα το δεις. ασε που με τα ελατηρια θα βελτιωσεις ακομα πιο πολυ την οδικη συμπεριφορα. μην ξεχνας επισης τη μαμα vw: trendline (15αρα) και sportline (16αρα και χαμηλοτερα ελατηρια). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 2. οταν σβηνω το αμαξι (το εχω 15 μερες) 2 φορες μεχρι τωρα, μου κανει ενα ψιλο παιξιμο ο ενας υαλοκαθαριστηρας!! Εχει δει κανεις κατι τετιοι?? Αυτό με τον υαλοκαθαριστήρα το έχω παρατηρήσει και εγώ στο δικό μου. Ξέρει κανείς τι παίζει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted January 29, 2007 Author Report Share Posted January 29, 2007 (edited) Μονο μια βολτα (συνοδηγος) με GT!!! Πρεπει ομως οι 16αρες να ειναι πιο ανετες οσον αφορα τα ντου ντουκ!!ΕΡΩΤΗΣΗ 1. οταν δουλευει το ψυγειο να περιμενω να σταματησει και να σβησω το αυτοκινητο?? Γιατι καποιες φορες που το εσβησα (οταν εισαι μεσα δεν το ακους που δουλευει) εκανε ενα θορυβο λες και εκλεινε τουρμπινα απο αεροπλανο, σαν σφυριγμα?? 2. οταν σβηνω το αμαξι (το εχω 15 μερες) 2 φορες μεχρι τωρα, μου κανει ενα ψιλο παιξιμο ο ενας υαλοκαθαριστηρας!! Εχει δει κανεις κατι τετιοι?? 1.Δεν το εχω ακουσει ποτε να δουλευει !!! 2.Οταν το σβηνεις , κανει την κινηση αυτη ο υαλοκαθαριστηρας γιατι μεσα σε 15 δευτερολεπτα αν πατησεις τον λεβιε προς τα κατω , μπαινει σε θεση αλλαγης για τους υαλοκαθαριστηρες ! Όπως είπε και ο Doctor , σε αλλο topic , για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι , αυτο γινεται για να μην χαλανε τα μακτρα και γι αυτο αλλαζουν θεση. Απλα εγω το συνεχισα , λέγοντας πως αν πατησει καποιος τον λεβιε μεσα σε καποιο χρονικο οριο , ανεβαινουν οι υαλοκαθαριστηρες , ωστε να μπορει καποιος να τους αλλαξει. PS. Ά ρε Μιχαλη , ποτε θα δω απο κοντα αυτο το τέρας ... Edited January 29, 2007 by Marios81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 ε θα φαινεται ασχημο θα το δεις. ασε που με τα ελατηρια θα βελτιωσεις ακομα πιο πολυ την οδικη συμπεριφορα.μην ξεχνας επισης τη μαμα vw: trendline (15αρα) και sportline (16αρα και χαμηλοτερα ελατηρια). Η sportline φαντάζομαι έχει χαμηλότερα ελατήρια επειδή είναι σπορ έκδοση κι όχι επειδή φοράει 16άρες. Κι η highline φοράει 16άρες αλλά δεν έχει στάνταρ σπορ ανάρτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...