Quasar Posted March 30, 2005 Report Share Posted March 30, 2005 Ειναι χαμηλωμενο το GOLF σου;Τι ζαντολαστιχα φορας; Τι εννοεις 'αμα μου βρει και καποιος ποια κομματια χρειαζομαι'. Μηπως θελεις τους κωδικους απο τα φρυδακια του G60; ← (Νομίζω πως) όχι, δέν είμαι σίγουρος, αλλά έχουν αλλάξει κάποια στιγμή τα ελατήρια (πρίν έρθει στην κατοχή μου το αμάξι), και είναι ψιλο αλλού για αλλού. Κάποια στιγμή θα γίνει (απλά δεν ξέρω πότε), πάω για ~3-3.5 cm. Φοράω 195-50 R15 σε ζάντες Zender των οποίων δεν γνωρίζω λοιπά στοιχεία (ξέρει κανείς πώς μπορώ να τα μάθω?) ¶μα μου βρεί κάποιος τα κομμάτια μεταφράζεται στο οτι δέν ξέρω ποιά ακριβώς κομμάτια χρειάζομαι για να φέρω τους θόλους/φρύδια στις διαστάσεις του G60 (φτάνουν μόνο τα φρύδια?) Και απο κεί και πέρα δεν θα ήξερα και πού να τα βρώ (υποθέτω δεν πρέπει να είναι και πολύ κοινό ανταλλακτικό, αλλά δεν το έχω ψάξει...) Θέλω να πώ όλη η δουλειά είναι βγάλε τα παλιά-βάλε τα καινούρια φρυδάκια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 30, 2005 Report Share Posted March 30, 2005 Με τον chrismk2 που το είχα συζητήσει, καταλήξαμε ότι χρειάζονται εκτός από τα νέα φρυδάκια, κόψιμο στα φτερά και διαφορετικοί εσωτερικοί πλαστικοί θόλοι. Για καινούργια αντιπροσωπείας τα είχα βρει, 55e το καθένα. Δεν άξιζε κατά την γνώμη μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted March 30, 2005 Author Report Share Posted March 30, 2005 Quasar μπορεις να δεις στην εσωτερικη πλευρα της ζαντας οπου ειναι πολυ πιθανο να βρεις ολα τα στοιχεια. Για να βαλεις τα φρυδακια του G60 καλο ειναι να κοψεις τα φτερα σου και να βαλεις και τους θολους του G. Το κοψιμο για να μη βρισκει οταν θα το χαμηλωσεις. Οχι οτι δεν μπαινουν αλλιως. Και τους θολους για να μην υπαρχει κενο 1-2 ποντους αναμεσα σε φρυδακι και θολο. Η δουλεια για καποιον που ξερει ειναι ευκολη. Ειναι βγαλε-βαλε. Εγω τα βρηκα κομπλε με τους μαρσπιεδες και το σποιλερ απο παλιατζη. Αλλη γνωμη για τις ζαντες;? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrismk2 Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Θα σημφωνησω με ολους σας.απλα εχω να σας αναφερω οτι η διαφορα GTI - G60 υπαρχει μονο μπροστα που χρειαζεται για να χωρεσουν οι τροχοι που ερχονται πιο εξω λογω μεγαλυτερων ψαλιδιων και μακρυτερων ημιαξονιων.Αυτο σημαινει πως αν καποιος αλλαξει φτερα-φρυδια-πλ. θολους και βαλει απο G60 χωρις να αλλαξεει ψαλιδια-ημιαξονια, θα πρεπει να βαλει αποστατες στους εμπρος τροχους για να γεμισει ο θολος (νομιζω 10 ή 15 mm).Σε αντιθετη περιπτωση το τουτου θα δειχνει σαν καρναβαλος.Εκτος παλι αν ψαχτει με το offset της ζαντας,αλλα τοτε θα βρισκει πισω(ειδικα αν ειναι χαμηλωμενο). Υ.Γ. Σωστος ο GR-G60 (αν και μονο αν αναφερασαι σε G-60). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Και τα πίσω φρυδάκια διαφορετικά είναι, είναι λίγο πιο φαρδιά από αυτά του GTI, όχι τόσο πολύ όσο τα μπροστινά, αλλά είναι φαρδύτερα. Γιατί να χρειαστούν αποστάτες όμως αν κάποιος θέλει να ρίξει μια 205 ζάντα που κανονικά ίσα που χωράει σε θόλους από Gti; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted April 1, 2005 Author Report Share Posted April 1, 2005 Γουσταρω που μαζευτικαμε καμποσοι με MKII. Φιλε chrismk2 τα ψαλιδια ειναι ιδια σε ολα τα MKII. Και τα πισω φρυδακια φαρδυτερα απο αυτα του GTI 16V. Επισης τα ημιαξονια ειναι πιο χοντρα οχι μακρυτερα. Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος τη διαφορα σε φαρδος μετατροχιου απο το 1.05 μεχρι το G-60 την κανουν μαλλον οι ζαντες. Αν κανω λαθος sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrismk2 Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Γουσταρω που μαζευτικαμε καμποσοι με MKII. Φιλε chrismk2 τα ψαλιδια ειναι ιδια σε ολα τα MKII. Και τα πισω φρυδακια φαρδυτερα απο αυτα του GTI 16V. Επισης τα ημιαξονια ειναι πιο χοντρα οχι μακρυτερα. Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος τη διαφορα σε φαρδος μετατροχιου απο το 1.05 μεχρι το G-60 την κανουν μαλλον οι ζαντες. Αν κανω λαθος sorry. ← Διατηρω επιφυλαξη για το λογο οτι ειναι αρκετη η διαφορα του μετατροχιου , ωστε να προερχεται μονο απο ζαντες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Στο ETKA έχει ίδια ψαλίδια για όλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted April 3, 2005 Author Report Share Posted April 3, 2005 Golf MK2 Steel 5.0x13 ET45 4/100 13" 5.0x13 ET38 4/100 13" 5.5x13 ET38 4/100 13" 6.0x14 ET38 4/100 14" 6.0x15 ET35 4/100 15" Winter 3.5x14 ET45 4/100 14" Temp 3.5x15 ET40 4/100 15" Temp Alloy 5.0x13 ET45 4/100 Golf Winter 5.5x13 ET38 4/100 Golf Winter 5.5x13 ET38 4/100 Jetta Winter 5.5x13 ET38 4/100 Hockenheim 5.5x13 ET38 4/100 Unknown 5.5x13 ET38 4/100 Jetta Beach 6.0x14 ET38 4/100 Avus 6.0x14 ET38 4/100 Pirelli 6.0x14 ET38 4/100 Montreal 6.0x14 ET38 4/100 Le Casellet 6.0x14 ET38 4/100 Silverstone 6.0x14 ET38 4/100 Zandvoort 6.0x15 ET35 4/100 Sebring 6.0x15 ET35 4/100 Estoril 6.0x15 ET35 4/100 BBS 6.5x15 ET33 4/100 BBS 6.5x15 ET33 4/100 BBS Splits Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 chrismk2 μίλησες για αποστάτες στους εμπρός τροχούς ώστε να γεμίσει ο θόλος. Υπάρχει περίπτωση κάτι τέτοιο να αλλάξει την συμπεριφορά της ανάρτησης; Το έχει κάνει κανένας από το club; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 chrismk2 μίλησες για αποστάτες στους εμπρός τροχούς ώστε να γεμίσει ο θόλος. Υπάρχει περίπτωση κάτι τέτοιο να αλλάξει την συμπεριφορά της ανάρτησης; Το έχει κάνει κανένας από το club; ← Eχω βαλει παλια αποστατες 5mm μπρος-πισω και τους εβγαλα νομιζω σε λιγοτερο απο μια εβδομαδα γιατι δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Τι διαφορά παρουσίαζε δλδ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 Ο θολος γιατι να γεμισει; Ριξτε μια ματια σ'αυτο. Δεν ειναι απαιχτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Σε σχέση με αυτό όμως δε πιάνει μια : g60 flairs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 Για δες αυτο τοτε φιλε bit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Ωραία και η δεύτερη σου, αλλά γενικά όσο πιο έξω κάθεται η ζάντα σε σχέση με το φρυδάκι τόσο το καλύτερο εμφανισιακά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GR-G60 Posted April 10, 2005 Author Report Share Posted April 10, 2005 Μετα απο ολα αυτα το μπερδεμα ειναι μαγαλο. Υπαρχει ακομα και η σκεψη να βαψω τις 15αρες ENKEI σε ασημι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos8V Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Φίλε GR-G60 μπορείς να μου πεις τον κωδικό της ζάντας από τη φωτό που έβαλες; ξέρω είναι BBS αλλά πες κι άλλα στοιχεία. Στη φωτό είναι το αμάξι σου; αν ναι πες μου σε παρακαλώ τιμή και αν έχεις ιδέα που παίζουν μεταχείρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Με αύξηση μετατροχίων το πολύ 30-40χιλ. μπρος-πίσω βελτιώνεται πολύ το πάτημα του αυτοκινήτου. Γενικά, μπαίνει σαφώς καλύτερα, και δεν έχει ουσιαστικά μειονεκτήματα. Βάλτε και φρύδια από G60 μπρος-πίσω και λογικά θα πρέπει να είστε ΟΚ. Οπου μεγαλώσεις τα μετατρόχια το κάνεις πιο απότομο, αλλά και άνεβάζεις το όριο πουθα διώξει. Αν μεγαλώσεις μόνο μπροστά, το αμάξι γίνεται πιο υπερστροφικό, και αντίστροφα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 tiger τι διαφορά στο δρόμο θα έχει το να αυξήσεις το μετατρόχιο με προσθήκες σε σχέση με άκρα από g60; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 Δεν ξέρω τι μετατρόχια έχει το G60, θα έλεγα οτι είναι ίδια με του Gti. Το Golf III έχει μετατρόχια 30mm σε κάθε άξονα μεγαλύτερα. Η ιδανική λύση είναι άξονες από III, αλλά επειδή κοστίζει βάζουμε προσθήκες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 αναδιατυπώνω: tiger τι διαφορά στο δρόμο θα έχει το να αυξήσεις το μετατρόχιο με προσθήκες σε σχέση με μακρύτερα άκρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Δεν νομίζω να έχει απολύτως καμμία διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 ok thx, αυτή η απορία με απασχολούσε αρκετό καιρό τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Δεν μιλάω γνωρίζοντας απο πρώτο χέρι, απλά το στοιχείο που θα προσθέσω είναι οτι άν αλλάξεις ημιαξόνια και ψαλίδια, θα είναι τελείως άλλο πράγμα απο το να μακρύνεις το άκρο (άλλο μακρύτερο ψαλίδι άλλο προσθήκη μήκους έξω απο το ψαλίδι)! Τείνω να πιστέψω τον Tiger όταν λέει οτι είναι "το ιδανικό"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...