Jump to content
GR-G60

15' η 16' για Mkii ?

Recommended Posts

Ειναι χαμηλωμενο το GOLF σου;

Τι ζαντολαστιχα φορας;

Τι εννοεις 'αμα μου βρει και καποιος ποια κομματια χρειαζομαι'. Μηπως θελεις τους κωδικους απο τα φρυδακια του G60;

(Νομίζω πως) όχι, δέν είμαι σίγουρος, αλλά έχουν αλλάξει κάποια στιγμή τα ελατήρια (πρίν έρθει στην κατοχή μου το αμάξι), και είναι ψιλο αλλού για αλλού. Κάποια στιγμή θα γίνει (απλά δεν ξέρω πότε), πάω για ~3-3.5 cm.

Φοράω 195-50 R15 σε ζάντες Zender των οποίων δεν γνωρίζω λοιπά στοιχεία (ξέρει κανείς πώς μπορώ να τα μάθω?)

¶μα μου βρεί κάποιος τα κομμάτια μεταφράζεται στο οτι δέν ξέρω ποιά ακριβώς κομμάτια χρειάζομαι για να φέρω τους θόλους/φρύδια στις διαστάσεις του G60 (φτάνουν μόνο τα φρύδια?) Και απο κεί και πέρα δεν θα ήξερα και πού να τα βρώ (υποθέτω δεν πρέπει να είναι και πολύ κοινό ανταλλακτικό, αλλά δεν το έχω ψάξει...) Θέλω να πώ όλη η δουλειά είναι βγάλε τα παλιά-βάλε τα καινούρια φρυδάκια?

Link to comment
Share on other sites

Με τον chrismk2 που το είχα συζητήσει, καταλήξαμε ότι χρειάζονται εκτός από τα νέα φρυδάκια, κόψιμο στα φτερά και διαφορετικοί εσωτερικοί πλαστικοί θόλοι. Για καινούργια αντιπροσωπείας τα είχα βρει, 55e το καθένα. Δεν άξιζε κατά την γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Quasar μπορεις να δεις στην εσωτερικη πλευρα της ζαντας οπου ειναι πολυ πιθανο να βρεις ολα τα στοιχεια.

Για να βαλεις τα φρυδακια του G60 καλο ειναι να κοψεις τα φτερα σου και να βαλεις και τους θολους του G.

Το κοψιμο για να μη βρισκει οταν θα το χαμηλωσεις. Οχι οτι δεν μπαινουν αλλιως. Και τους θολους για να μην υπαρχει κενο 1-2 ποντους αναμεσα σε φρυδακι και θολο. Η δουλεια για καποιον που ξερει ειναι ευκολη. Ειναι βγαλε-βαλε.

Εγω τα βρηκα κομπλε με τους μαρσπιεδες και το σποιλερ απο παλιατζη.

Αλλη γνωμη για τις ζαντες;? :baby:

Link to comment
Share on other sites

Θα σημφωνησω με ολους σας.απλα εχω να σας αναφερω οτι η διαφορα GTI - G60 υπαρχει μονο μπροστα που χρειαζεται για να χωρεσουν οι τροχοι που ερχονται πιο εξω λογω μεγαλυτερων ψαλιδιων και μακρυτερων ημιαξονιων.Αυτο σημαινει πως αν καποιος αλλαξει φτερα-φρυδια-πλ. θολους και βαλει απο G60 χωρις να αλλαξεει ψαλιδια-ημιαξονια, θα πρεπει να βαλει αποστατες στους εμπρος τροχους για να γεμισει ο θολος (νομιζω 10 ή 15 mm).Σε αντιθετη περιπτωση το τουτου θα δειχνει σαν καρναβαλος.Εκτος παλι αν ψαχτει με το offset της ζαντας,αλλα τοτε θα βρισκει πισω(ειδικα αν ειναι χαμηλωμενο).

Υ.Γ. Σωστος ο GR-G60 (αν και μονο αν αναφερασαι σε G-60).

Link to comment
Share on other sites

Και τα πίσω φρυδάκια διαφορετικά είναι, είναι λίγο πιο φαρδιά από αυτά του GTI, όχι τόσο πολύ όσο τα μπροστινά, αλλά είναι φαρδύτερα. Γιατί να χρειαστούν αποστάτες όμως αν κάποιος θέλει να ρίξει μια 205 ζάντα που κανονικά ίσα που χωράει σε θόλους από Gti;

Link to comment
Share on other sites

Γουσταρω που μαζευτικαμε καμποσοι με MKII. :thumbsup:

Φιλε chrismk2 τα ψαλιδια ειναι ιδια σε ολα τα MKII.

Και τα πισω φρυδακια φαρδυτερα απο αυτα του GTI 16V.

Επισης τα ημιαξονια ειναι πιο χοντρα οχι μακρυτερα.

Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος τη διαφορα σε φαρδος μετατροχιου απο το 1.05 μεχρι το G-60 την κανουν μαλλον οι ζαντες. Αν κανω λαθος sorry.

Link to comment
Share on other sites

Γουσταρω που μαζευτικαμε καμποσοι με MKII. :o

Φιλε chrismk2 τα ψαλιδια ειναι ιδια σε ολα τα MKII.

Και τα πισω φρυδακια φαρδυτερα απο αυτα του GTI 16V.

Επισης τα ημιαξονια ειναι πιο χοντρα οχι μακρυτερα.

Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος τη διαφορα σε φαρδος μετατροχιου απο το 1.05 μεχρι το G-60 την κανουν μαλλον οι ζαντες.  Αν κανω λαθος sorry.

Διατηρω επιφυλαξη για το λογο οτι ειναι αρκετη η διαφορα του μετατροχιου , ωστε να προερχεται μονο απο ζαντες.

Link to comment
Share on other sites

Golf MK2

Steel

5.0x13 ET45 4/100 13"

5.0x13 ET38 4/100 13"

5.5x13 ET38 4/100 13"

6.0x14 ET38 4/100 14"

6.0x15 ET35 4/100 15" Winter

3.5x14 ET45 4/100 14" Temp

3.5x15 ET40 4/100 15" Temp

Alloy

5.0x13 ET45 4/100 Golf Winter

5.5x13 ET38 4/100 Golf Winter

5.5x13 ET38 4/100 Jetta Winter

5.5x13 ET38 4/100 Hockenheim

5.5x13 ET38 4/100 Unknown

5.5x13 ET38 4/100 Jetta Beach

6.0x14 ET38 4/100 Avus

6.0x14 ET38 4/100 Pirelli

6.0x14 ET38 4/100 Montreal

6.0x14 ET38 4/100 Le Casellet

6.0x14 ET38 4/100 Silverstone

6.0x14 ET38 4/100 Zandvoort

6.0x15 ET35 4/100 Sebring

6.0x15 ET35 4/100 Estoril

6.0x15 ET35 4/100 BBS

6.5x15 ET33 4/100 BBS

6.5x15 ET33 4/100 BBS Splits

Link to comment
Share on other sites

chrismk2 μίλησες για αποστάτες στους εμπρός τροχούς ώστε να γεμίσει ο θόλος. Υπάρχει περίπτωση κάτι τέτοιο να αλλάξει την συμπεριφορά της ανάρτησης; Το έχει κάνει κανένας από το club;

Link to comment
Share on other sites

chrismk2 μίλησες για αποστάτες στους εμπρός τροχούς ώστε να γεμίσει ο θόλος. Υπάρχει περίπτωση κάτι τέτοιο να αλλάξει την συμπεριφορά της ανάρτησης; Το έχει κάνει κανένας από το club;

Eχω βαλει παλια αποστατες 5mm μπρος-πισω και τους εβγαλα νομιζω σε λιγοτερο απο μια εβδομαδα γιατι δεν μου αρεσε η συμπεριφορα του.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και η δεύτερη σου, αλλά γενικά όσο πιο έξω κάθεται η ζάντα σε σχέση με το φρυδάκι τόσο το καλύτερο εμφανισιακά.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε GR-G60 μπορείς να μου πεις τον κωδικό της ζάντας από τη φωτό

που έβαλες; ξέρω είναι BBS αλλά πες κι άλλα στοιχεία.

Στη φωτό είναι το αμάξι σου; αν ναι πες μου σε παρακαλώ τιμή και

αν έχεις ιδέα που παίζουν μεταχείρες.

Link to comment
Share on other sites

Με αύξηση μετατροχίων το πολύ 30-40χιλ. μπρος-πίσω βελτιώνεται πολύ το πάτημα του αυτοκινήτου. Γενικά, μπαίνει σαφώς καλύτερα, και δεν έχει ουσιαστικά μειονεκτήματα. Βάλτε και φρύδια από G60 μπρος-πίσω και λογικά θα πρέπει να είστε ΟΚ.

Οπου μεγαλώσεις τα μετατρόχια το κάνεις πιο απότομο, αλλά και άνεβάζεις το όριο πουθα διώξει. Αν μεγαλώσεις μόνο μπροστά, το αμάξι γίνεται πιο υπερστροφικό, και αντίστροφα.

Link to comment
Share on other sites

tiger τι διαφορά στο δρόμο θα έχει το να αυξήσεις το μετατρόχιο με προσθήκες σε σχέση με άκρα από g60;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι μετατρόχια έχει το G60, θα έλεγα οτι είναι ίδια με του Gti.

Το Golf III έχει μετατρόχια 30mm σε κάθε άξονα μεγαλύτερα. Η ιδανική λύση είναι άξονες από III, αλλά επειδή κοστίζει βάζουμε προσθήκες.

Link to comment
Share on other sites

αναδιατυπώνω:

tiger τι διαφορά στο δρόμο θα έχει το να αυξήσεις το μετατρόχιο με προσθήκες σε σχέση με μακρύτερα άκρα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω γνωρίζοντας απο πρώτο χέρι, απλά το στοιχείο που θα προσθέσω είναι οτι άν αλλάξεις ημιαξόνια και ψαλίδια, θα είναι τελείως άλλο πράγμα απο το να μακρύνεις το άκρο (άλλο μακρύτερο ψαλίδι άλλο προσθήκη μήκους έξω απο το ψαλίδι)! Τείνω να πιστέψω τον Tiger όταν λέει οτι είναι "το ιδανικό"!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.