Jump to content
Guest kathgti

Σκούπα ή φιλτροχοάνη?

Recommended Posts

φιλε RS πιστεψεμε δεν ειναι ετσι το αμαξι το καταπινω καθε μερα στα στισηματα.σαξο πρωτα δεν μπωρουσα να το ακολουθησω και τωρα φ.π.ε να ειμαι ανα αμαξι μπρωστα

Δέν είναι ζήτημα άν θα σε πιστέψω.

Το αμαξι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ, τελεία και παύλα.

Αυτή την σκούπα που φαίνεται στην φωτό, το μόνο που μπορεί να σου δώσει είναι μούφα ήχος, απλά και μόνο γιατί δέν παίρνει αέρα απο πουθενά (πόσο μάλλον απο έξω), όποτε οχι απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΑ, αλλά ρουφαέι αέρα απο την αντανάκλαση του υπάρχοντος στο μηχανοστάσιο στην μετώπη, οπότε ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ...

Το καπώ πάει σύριζα στην μετώπη, και εκεί που δένει η σκούπα είναι το ψηλότερο σημείο.Πιο κάτω.....το χάος.Το μόνο ΔΗΘΕΝ ανοιχτό σημείο είναι μία τρύπα περίπου 3Χ3 cm πίσω απο το κλειδωμα του καπώ, που όχι CAI αλλά ουτε για κατούριμα δέν λέει....

Και για να το επιβεβαιώσεις,απλά βάλε ένα VAG COM και μέτρα θερμοκρασία εισαγωγής...Στο λέω γιατί εγώ το έχω ήδη κάνει....... ;)

Link to comment
Share on other sites

ιδεα δεν εχεισ τη πεζεται με τη σκουπα.αφου απο κατω κολαει πανω στη μετωπει,δευτερον αν με τη σκουπα εχω εγω προβλημα με τα υπολοιπα παθενα καταστροφη.τριτον οσοι πιγαν βολτα με το αμαξι καταλαβαν και τη διαφορα με κατι που δεν το ξερεις μην το ασχολεισαι

Link to comment
Share on other sites

φιλε κοάλα τώρα εισαι λιγο οφφ μιας και κανενα gti , m3 , s3 κλπ και γενικα δυνατα αυτοκινητα δεν του φορανε σκουπα..Πολυ απλα ειναι για τα ραλλακια και τα μικρα αμαξια που θελουμε να το παιξουμε γρηγοροι...τωρα αν η simota βγαζει σκουπες και για διαστημοπλοιο αλλο αυτο...ειναι ψιλο μαιντανος...σιγουρα στα μικρα αμαξια εχει αντικρυσμα δεν ξερω ποσο ομως (η σκουπα της green για το Rx8 Δεν μετραει γιατι ειναι ειδικη περιπτωση)

Link to comment
Share on other sites

Για να σας ξαναβάλω στο θέμα (γιατί το έχουμε κάνει ένα .... σα ραβανί εδώ μέσα), από προσωπική εμπειρία (βλέπε 6N2 GTi του blackadder) φοράει φιλτροχοάνη πάνω στη πεταλούδα και το αυτοκίνητο οργιάζει, κάνει σαν VTEC και μαζεύει χιλιόμετρα με σαφώς μεγαλύτερη άνεση απ'ότι ένα μαμά...!

Επίσης και στο δικό μου όταν ήταν ατμόσφαιρα φόραγε φιλτροχοάνη (6Ν) και πήγαινε καλύτερα απ'ότι με βαρελάκι που είχε επίσης δοκιμαστεί.

...αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω οτι το θέμα θα γίνει λίγο πιο απλό αν σκευτείς κατερίνα οτι η σκούπα δουλεύει καλύτερα στις ρεπρίζ μετά από τα 80χλμ(αισθητή διαφορά) και η χοάνη ρουφάει περισότερο αέρα ασχέτως απο την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Το βαρελάκι τώρα έχει τα καλα και των δύο παραπάνω.ρουφάει φρέσκο κρύο αέρα απο την μετόπη όπως η σκούπα αλλά χωρίς την επιπρόσθετη πίεση της σκούπας.Δουλεύει όμως και ως αποθηκευτικός χώρος αέρα που είναι στην διάθεσή σου μώλις πατήσεις το γκάζι.

κατά την γνώμη μου το βαρελάκι είναι καλύτερο απο την φιλτροχοάνη γιατί αντίθετα απο τα τουρμπο εσύ δεν έχεις intercooler για να ψύξεις τον ζεστό αέρα που πουφάει η χοάνη απο τον χώρο του κινητήρα.

Και καλύτερη απο την σκούπα γιατί η σκούπα δεν σε βοηθάει και πάρα πολύ στην εκκίνηση.

Βαρελάκι με κλειστά μάτια!!!

Γνώμη μου!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τζαμπα μαλωνετε...

Ενταξει,το αισθησιομετρο του καθενος ειναι προσωπικη αποψη οποτε σε αυτο δεν γινεται να διαφωνειτε,ο καθενας πιστευει/καταλαβαινει οτι θελει.Λογικο ειναι...

Απο εκει και περα σχετικα με τις σκουπες τα εχετε μπλεξει λιγο.

Στα μικρα αυτοκινητα(και οχι μονο) που δεν εχουν πολυ χωρο πισω απο την μετωπη η σκουπα ειναι αχρηστη εντελως.

Καταρχην να εξηγησω τους λογους marketing.

Την σκουπα στο 106(το Saxo δεν ειχε ακομα τετοια) την εφτιαξε η Peugeot Sport πρωτη(και μετα ο καθε συνοικιακος μπαρμπα Μητσος) και ο λογος που δεν χρησιμοποιηθηκε ενα αλλο airbox ειναι οτι η διαταξη του πλαισιου/σασι ειναι ετσι που δεν μπορουσε να παιρνει αερα απο καπου αλλου.

Θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει η λυση του σπιραλ αλλα δυστυχως τα αγωνιστικα τρεχουν μεσα σε χωματα,νερα,κλπ κοινως αντιξοες συνθηκες για να μπορουν να παιρνουν αερα απο ενα σπιραλ τοποθετημενο στην θεση απο το προβολακι με την αλλη ακρη στο μαμα κουτι.

Απο εκει και μετα,επειδη ειδαν οτι ειχε "ψωμι" η υποθεση,ολοι οι επιτηδιοι ελληνες αρχισαν να βγαζουν σκουπες απο πολυεστερα,κλπ.Μετα απο 2-3 χρονια ακολουθησαν και οι υπολοιποι κατασκευαστες(Green,JR,Simota,κλπ) καθως εχαναν πωλησεις,για αυτο και βλεπετε οτι μετα το 106/Saxo γεμισε η αγορα σκουπες για τα περισσοτερα μοντελα.

Αν θυμαστε καλα μεχρι το 1998 κανενας δεν ηξερε τι ειναι σκουπα,μονο οταν βγηκε το 16v Rallye και αρχισαν να τρεχουν το 106 cup,μαθαμε...

Παμε και στο τεχνικο/θεωρητικο θεμα τωρα.

Καταρχην η σκουπα για να κανει καλυτερη δουλεια απο ενα τροποποιημενο μαμα φιλτροκουτι,πρεπει να εχει το φιλτρο μετα το χωνι.Ετσι το χωνι συγκεντρωνει περισσοτερο αερα(λογο σχηματος) και αυξανει απειροελαχιστα την ταχυτητα του αερα και μετα τον "πρεσσαρει" μεσα στο φιλτρο,το οποιο ξαναλεω πρεπει να ειναι καθετο ως προς την διευθυνση του αερα!

Επειδη ομως καμια σκουπα δεν το κανει αυτο(ολες οι σκουπες εχουν την χοανη στο κεντρο του χωνιου) το αποτελεσμα ειναι ναι μεν να συγκεντρωνουν αερα στο εσωτερικο τους αλλα δεν αλλαζουν την παροχη προς την πεταλουδα,απλα το μοτερ τραβαει οση θελει.

Κοινως δεν υπαρχει φαινομενο υπερπιεσης(ας το πουμε) στην πεταλουδα.

Σε αντιθεση,το εργοστασιακο κουτι με panel μεσα,επειδη εχει το φιλτρο καθετο ως προς την διευθυνση του αερα,και ειναι και σφραγισμενο απο παντου,η μονη εξοδος του αερα ως προς το περιβαλλον ειναι η ακρη του σπιραλ η οποια δεχεται τον αερα με τα χιλιομετρα που κινειται το οχημα.Ε,αυτονοητο οτι αν πηγαινεις με 100χλμ ο αερας δεν μπορει να ξαναβγει απο την ακρη του σπιραλ οποτε θελωντας και μη καταληγει στην πεταλουδα,κοινως μεσα στο μοτερ.

Βεβαια το ενα συστημα λειτουργει καλυτερα στις χαμηλες ταχυτητες ενω το αλλο στις ψηλες.

Κοινως η σκουπα,λογω χοανης,στα λιγα χλμ εχει την δυνατοτητα να ρουφαει περισοτερο αερα απο το περιβαλλον για αυτο και το αμαξι παει καλυτερα μεχρι τα 50-60 χλμ.

Απο εκει και πανω ομως που τα χλμ ανεβαινουν,το τροποποιημενο φιλτροκουτι λειτουργει πολυ καλυτερα κερδιζοντας συνεχως οσο μεγαλωνει η ταχυτητα.

Ηικο διδαγμα...

Μπορει η σκουπα να ειναι καλυτερη για μια 1η-2α αλλα απο εκει και περα χανει πανηγυρικα.

Το αντιστροφο ακριβως για το φιλτροκουτι.

Σας επρηξα αλλα ελπιζω να εγινα κατανοητος...

Αυτο,με περισσοτερη θεωρια,εξηγει και το παιδι που εγραψε το αρθρο που postαρισα νωριτερα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Με τον Ντάνυ έχουμε κάνει άπειρες δοκιμές...! Θα τα επιβεβαιώσει και ο ίδιος τα γραφόμενά μου: (Είναι στα Αγγλικά, γιατί τα έχω γράψει και στο UK-mkIV, και τα κάνω copy-paste, γιατί είπαμε έχω να κάνω στην ζωή μου...)

Test No: 1...

My Golf: OEM engine setup, with 16inch alloys

My Pal's Golf: A GREEN filter replaces the OEM, with 16inch alloys

Result: My pal is 1 car in front...

Test No: 2...

My Golf: OEM engine setup with 18inch alloys

My Pal's Golf: A GREEN filter replaces the OEM, with 16inch alloys

Result: My pal is 3 cars in front...

Test No: 3...

My Golf: Simota carbon air filter kit engine setup, with 18inch alloys

My Pal's Golf: A GREEN filter replaces the OEM, with 16inch alloys

Result: My Golf is 2 cars in front...!!!

Test No: 4...

My Golf: Simota carbon air filter kit engine setup, with 18inch alloys

My Pal's Golf: A Simota twin charger intake system, with 16inch alloys

Result: My Golf is 1 cars in front...!!!

As you can see the perfomance difference is quite excellent!

If you have any inquires please do not hesitate!

Cheers!

The Black Pearl...

Grigoris

Αυτό όσον αφορά τα Golf 1,6kcc 16V BCB.

Τώρα για το GTi μας, ήδη έχει μια φιλτροχοάνη επάνω, που όντως κάνει δουλειά! Τότε γιατί η Κατερίνα ψάχνεται για σκούπα? Από την διαφορά που είδε στο δικό μου! Το πριν και το μετά! (Ντάνυ πες το περιστατικό που σε είχα περάσει από δεξιά και είχαμε παραβιάσει εκείνο το STOP...) Και αφού λοιπόν γουστάρουμε και έχουμε και την άνεση να δοκιμάζουμε πράγματα στα αυτοκίνητά μας, θα δοκιμάσουμε και την σκούπα στο GTi. Για το που θα παίρνει αέρα από μπροστά και αυτό θα το βρούμε (Γεία σου Κώστα - koala- λεβεντιά!!!)

Edited by super sayian
Link to comment
Share on other sites

Βασικα το μονο το οποιο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα χωρις παραλλαγες ειναι οι κανονες της φυσικης.

Ολα τα υπολοιπα οντως μεταβαλλονται(και κατα πολυ μαλιστα!)...

Link to comment
Share on other sites

Να προσπαθησεις να βρει ενα ανοιγμα στην γριλλια της μασκας ή του προφυλακτηρα το οποιο θα ειναι κοντρα ως προς την φορά του αερα και θα εχει εμβαδο κατα προτιμηση οσο και το εμβαδο της τρυπας του αγωγου της εισαγωγης του φιλτροκουτιου που θα χρησιμοποιησεις,ειτε ειναι μαμα,ειτε βαρελακι,ειτε σκουπα. :D

Κοινως αν δεν βαλεις σκουπα,use your imagination για το πως θα περασεις το σπιραλ ετσι ωστε να βγαινει στην μασκα ή στην κατω γριλλια.

gt-ionderspoiler1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Ακριβώς το ιδιο εχει κάνει και ο Κώστας (koala) στην γρίλια για να μπαίνει αέρας. Αναμένω την άλλη Παρασκευή να το δω από κοντά tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω βάλει twister green και ειμαι ευχαριστημένος!είχα βάλει και σκούπα αλλά στα ψηλά μπούκωνε(εκανε γαμω τους ήχους).όπως και βαρελάκι σιμοτα αλλά δεν εδινε τα άλογα που έδινε το twister.θα σου πω και το άλλο σε ενα polo ιδιο με το δικο μου εβαλα το φίλτρο μου και δεν δουλευε όπως θα επρεπε.ελπίζω να σε μπέρδεψα.

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αληθεια δεν θυμαμαι ποσο χωρο αφηνε η μετωπη αναμεσα με το ψυγειο,οποτε ισως να χρειαστει και κοψιμο με σεγα για να ανοιξεις "θεα" στην σκουπα.

Αν εισαι προδιατεθειμενη να κανεις κατι τετοιο,τοτε ΟΚ... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Για να πω την αληθεια δεν θυμαμαι ποσο χωρο αφηνε η μετωπη αναμεσα με το ψυγειο,οποτε ισως να χρειαστει και κοψιμο με σεγα για να ανοιξεις "θεα" στην σκουπα.

Αν εισαι προδιατεθειμενη να κανεις κατι τετοιο,τοτε ΟΚ... :D

:D:D:D χλωμό το κόβω..........

Link to comment
Share on other sites

Αρα ή συμβιβαζεσαι με το υπαρχον ανοιγμα της μετωπης και βαζεις την σκουπα ετσι ή απλα δεν βαζεις σκουπα και κανεις πατεντα με καποιο airbox και ενα σπιραλ. :D

Υ.Γ.Αν τα τμηματα που εμποδιζουν ειναι απο πλαστικο και δεν εξυπηρετουν σε κατι,μην κωλωσεις στο κοψιμο. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Αρα ή συμβιβαζεσαι με το υπαρχον ανοιγμα της μετωπης και βαζεις την σκουπα ετσι ή απλα δεν βαζεις σκουπα και κανεις πατεντα με καποιο airbox και ενα σπιραλ. :D

Υ.Γ.Αν τα τμηματα που εμποδιζουν ειναι απο πλαστικο και δεν εξυπηρετουν σε κατι,μην κωλωσεις στο κοψιμο. :D

Φίλε SThom, αν επιτρέπεται τί αμάξι έχεις και έχεις κάνει κάτι για την εισαγωγή?

Πάντως εγώ ήμουν έτοιμος να κανιβαλήσω κάτι πλαστικά από την μετώπη του Golf... Αλλά το μετάνιωσα :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω ενα 106,δικο μου,αλλα στην οικογενεια εχουμε και ενα Clio και προ λιγων μηνων και ενα Cordoba,το οποιο πια δεν υφισταται. :D

Στο δικο μου στην εισαγωγη εχω το μαμα φιλτροκουτι με ενα σπιραλ το οποιο "ερχεται" απο την κατω σιτα του προφυλακτηρα(παλιο μοντελο γαρ και δεν εχει καπω με γριλλια).

Η διαφορα φαινεται σε ταχυτητες πανω απο 80 χλμ και γενικα απο εκει και περα ανεβαζει καλυτερα αλλα και πιο γραμμικα με εμφανη διαφορα σε σχεση με χωρις το σπιραλ.

Επισης σκουπα που δοκιμασα,εκανε βαβουρα αλλα δεν πηγαινε οπως τωρα,οπως επισης και κομμενο φιλτροκουτι,που παλι εκανε βαβουρα αλλα δε...

Και στις δυο περιπτωσεις σκουπας και κομμενου μαμα κουτιου,το μοτερ απο τον πολυ αερα πνιγοταν στις μεσαιες και εχανε αισθητα σε αποκριση. thumbsdown.gif

Και στο Cordoba παντως στο μαμα φιλτροκουτι ειχα κανει ακριβως το ιδιο,καταργωντας τους πνιχτες και τον σωληνα ζεστου αερα που ερχεται απο την πολλαπλη εξαγωγης,με την διαφορα οτι το σπιραλ ερχοταν απο την μασκα καθως ειχε απλετο χωρο και καλο ανοιγμα.

Βεβαια στο δευτερο η διαφορα στο γκαζι ηταν μικρη καθως το set up του συγκεκριμενου μοτερ δεν εχει αναγκη απο επιπλεον αερα στο εργοστασιακο του σταδιο(1400αρι 8v με τα 60 ονομαστικα) αλλα ειχε αρκετη διαφορα στην οικονομια καυσιμων. :D

Στο Clio ακομα δεν εχω κανει τιποτα καθως γκρινιαζει ο πατηρ... :D

Το καλο με τα πλαστικα,ειναι οτι ανα πασα στιγμη βρισκεις ενα μεταχειρισμενο ανταλλακτικο,το πετας επανω,και ουτε γατα ουτε ζημια! :D

Ξεχασα να πω οτι οι,λιγες σχετικα,εμπειριες που εχω απο το 6N2 GTi ειναι απο ενα αυτοκινητο ενος καλου φιλου.

Ο θορυβος σιγουρα ξεγελαει,τωρα για την αποδοση,αναλογα με το που ηταν ο σωληνας...

Edited by SThom
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

οποιος δωσει συνεχεια σε διαμαχη επειδη δε βλεπει οτι καταλαβαινει θα φαει min 20% warn αναιξερετως

Link to comment
Share on other sites

παιδια δοστε τελος στο ζητημα μεχρι την παρασκευη πρωτα ο θεος να μπωρεσο να ερθω και θα μασ λυθουν η αποριεσ ολων.τελιος φιλικα κανω προταση να βρεθουμε με τα πολακια μας και να κανιυμε κανενα πατιμα να δουμε διαφορες,οπωσ π.χ εκανα αποψε με πολο GTI στην λειβαδια με βαρελακι και εξατμηση και απο δευτερες ξεκολησα με αποτελεσμα στα200 να ειμαι 3 αυτοκινιτα μπρωστα.υπαρχει βιντεακι και θα το δειτε οτν κατεβω.πληροφοριακα οταν μπενει σκουπα στη νετωπη ανοιγοντε τρυπες.καλη ανταμωσει.οσω για το πατημα που λεω το λεω φιλικα παιδια απλα να δουμε διαφορες στα φιλτρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση : Απο πού πέρνει αέρα μπροστά ? Εαν δεν κάνω λάθος στο πόλο δεν έχει κενό απο την μάσκα για να πέρνει κρύο αερά για ταο ψυγείο φτάνει μέχρει πάνω πάνω ... Εκτός αν δεν θυμάμαι καλά ...
Είσαι λάθος, γιατί απλά το Gti δέν έχει πρόσβαση απο μπροστά παρα μόνο με ΚΟΨΙΜΟ της μετώπης.Αυτό που έχεις καταφέρει είναι να περιορίσεις την εισροή αέρα, και να παίρνεις πλέον ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα.

Ούτε εγώ βρήκα κάποιο ΕΥΚΟΛΟ τρόπο να αποκτήσω πρόσβαση για αέρα μπροστά..

Και όταν λέω εύκολο εννοώ χωρίς κανιβαλισμούς (κόψε-ράψε κλπ).. δε μου αρέσουν οι μη αναστρέψιμες λύσεις...

Αυτή τη στιγμή το αμάξι έχει ένα K&N panel στο εργοστασιακό φιλτροκούτι και έχει αφαιρεθεί απλά ο σωλήνας που φέρνει ζεστό αέρα και μαζί του και το κομμάτι που τραβάει φρέσκο αέρα από το φτερό..

Το αποτέλεσμα να τραβάει όλο τον αέρα η μηχανή πίσω από το ψυγείο.. :thumbsup::whistling::(

Οπότε με ενδιαφέρει πολύ το θέμα της πρόσβασης μπροστά για φρέσκο αέρα..

Το καλύτερο που θα σκεφτόμουν είναι μια "σκούπα" χωρίς το φίλτρο της μέσα η οποία θα στέλνει τον αέρα στο υπάρχον φιλτροκούτι (με τη μορφή που το έχω αυτή τη στιγμή όπως περιέγραψα παραπάνω)

Αν βρείτε τελικά κάποιον πρακτικό τρόπο για πρόσβαση μπροστά θα εκτιμούσα κάποια φωτογραφιούλα!! :mellow: :mellow:

Υ.Γ.

τελικά τον βρήκες αυτόν τον σωλήνα του αέρα Κατερίνα??

Link to comment
Share on other sites

χεχεχε

δεν το ψάχνω πλέον αλλά δε το βρήκα κιόλας!! tongue.gif

το άφησα όπως είναι.. αλλά αν το βρω θα το πάρω να υπάρχει...

ίσως χρησιμοποιήσω κάποιο κομμάτι του για να παίρνω κρύο αέρα (από το φτερό ίσως) χωρίς να συνδέσω το κομμάτι του ζεστού..

Link to comment
Share on other sites

το gti του φίλου σου φόραγε??

Το GTi του φιλου μου φορουσε βαρελακι BMC αλλα απο οτι αποδειχτηκε παραπλησια κερδη θα υπηρχαν και με απλο panel... B)

Koala σχετικα με τα ανοιγματα που λες,δεν υπαρχει μετρο συγκρισης σε διαφορετικα αυτοκινητα καθως παιζουν παραγοντα παρα πολλα πραγματα(κατασταση μτερ,ποιοτητα βενζινης,θερμοκρασια μοτερ,κλπ).

Τον παραγοντα οδηγο/προσφυση τον αφηνω εξω.

Κοινως αξιοπιστα αποτελεσματα και παλι οχι με 100% σιγουρια μπορεις να παρεις μονο δοκιμαζοντας τα φιλτρα στο ιδιο αυτοκινητο και αυτο μετρωντας με τηλεμετρια κατα προτιμηση.

Αν παλι αυτο δεν ειναι εφικτο,τοτε το ποιο καλο θα ηταν ρεπριζ 3ης με καποιο αλλο αυτοκινητο το οποιο δεν θα μεταβαλλει τιποτα.

Πχ με ενα απλο Polo εχεις με το panel 1 αυτοκινητο διαφορα στο ανοιγμα 3ης.

Αλλαζοντας στο δικο σου την σκουπα,εχεις 2 αυτοκινητα...

Με βαρελακι εχεις 2μιση αυτοκινητα κλπ...

Ολα αυτα ανοιγοντας παντα στο ιδιο σημειο,την ιδια χρονικη στιγμη και παντα απο το ιδιο φασμα στροφων,πχ 2000 μεχρι κοφτη.

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές, σίγουρα πήρα μια ιδέα και την Παρασκευή θα σας πω και εντυπώσεις απο το polo του Κώστα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια δοστε τελος στο ζητημα μεχρι την παρασκευη πρωτα ο θεος να μπωρεσο να ερθω και θα μασ λυθουν η αποριεσ ολων.τελιος φιλικα κανω προταση να βρεθουμε με τα πολακια μας και να κανιυμε κανενα πατιμα να δουμε διαφορες,οπωσ π.χ εκανα αποψε με πολο GTI στην λειβαδια με βαρελακι και εξατμηση και απο δευτερες ξεκολησα με αποτελεσμα στα200 να ειμαι 3 αυτοκινιτα μπρωστα.υπαρχει βιντεακι και θα το δειτε οτν κατεβω.πληροφοριακα οταν μπενει σκουπα στη νετωπη ανοιγοντε τρυπες.καλη ανταμωσει.οσω για το πατημα που λεω το λεω φιλικα παιδια απλα να δουμε διαφορες στα φιλτρα μας.

Καλημερα. Απο Νοέμβρη θα ειμαι Αθηνα όποτε αν θες βρισκομαστε για κανα ανοιγματακι ακουγεσαι πολυ σιγουρος για το Polo σου. Κ εγω gti εχω 139 αλογα αλλα ακομα σαξο η πεζω με προγραμμα εξατμιση δεν εχω περασει.... Τωρα πως το καταφερες δεν ξερω... Τεσπα

ψηνομαι για κανα ανοιγματακι να δουμε... Α προγραμμα απο που φορας? Ρωταω για το ανεβασμα κοφτη γιαυτο. Εγκέφαλο τι μάρκα εχει το δικο σου κ τι κωδικο κινητήρα?

Edited by ftd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.