Jump to content
soto

Ο δότης βρέθηκε!

Recommended Posts

καλα λεει ο μπιτ.μη "χαλασεις" ακομα το αμαξι σου αν δε μαζεψεις οτι χρειαζεσαι!

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι.....

Υπάρχει κάποιος που να μου πει χίλια τα εκατό ότι το ταμπλό από το 6η2,μπαίνει στο 6η κουτί??? Ή θα το αγοράσω τσάμπα και μετά θα τρέχω?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι.....

Υπάρχει κάποιος που να μου πει χίλια τα εκατό ότι το ταμπλό από το 6η2,μπαίνει στο 6η κουτί??? Ή θα το αγοράσω τσάμπα και μετά θα τρέχω?

Μέτρησε τις διαστάσεις του ταμπλό που φοράς, και αν είναι ίδιες, μην ανησυχείς μπαίνει άνετα ταμπλό από το 6Ν2! Απλά μπορεί να χρειαστείς άλλα δεσίματα, αλλά μη σε νοιάζει, τόσες μετατροπές κάνουν άλλοι σε ταμπλό!

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

soto έλεγξε το ETKA τις βάσεις του ταμπλό. Αν έχουν ιδιο κωδικό θα μπαίνει χωρίς πατέντες.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι.....

Υπάρχει κάποιος που να μου πει χίλια τα εκατό ότι το ταμπλό από το 6η2,μπαίνει στο 6η κουτί??? Ή θα το αγοράσω τσάμπα και μετά θα τρέχω?

Soto μπαίνει 1000% μην το σκέφτεσαι. Κάτι βασούλες από πίσω θέλουν γύρισμα, διαστάσεις κτλ είναι όλα οκ, θα κουμπώσει κουτί!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...

Σήμερα κατέβηκε το μοτέρ από το τροπέτο και η μέχρι τώρα κατάσταση, έχει ως εξής.

Ο πίσω άξονας έχει στραβώσει,οπότε μάλλον κρατάω τον δικό μου,και αλλάζω μόνο τα άκρα.

Έχει σπάσει γαμώ την γκαντεμιά μου rocket.gifnew_killpc.gifmachinegun.gifknife.giffire.gif η πλακέτα του εγκεφάλου του ΑΒS λίγο στην άκρη αφού με το χτήπημα η μονάδα του βρήκε πάνω στην βάση της μπαταρίας,οπότε μάλλον είναι άχρηστο.Δεν ξέρω αν μπορώ να βρω μεταχειρισμένο γιατί καινούριο πρέπει να κάνει κανα χιλιάρικο.¶ρα με βλέπω να μην το βάζω στο αμάξι. :baby:

Επίσης έχει στραβώσει η γεφυρα και το δεξί ψαλίδι από την στούκα αλλά και εδώ θεωρώ ότι μπορώ να χρησημοποιήσω τα δικά μου. Ξέρει κανείς αν έχουν διαφορές τα Ψαλίδια ???

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά το αμάξι βγήκε προχθές και είναι σχεδόν έτοιμο.

Μένει μόνο να βάλω το ταμπλό,τις ταπετσαρίες,και κάποιες ηλεκτρολογικές συνδέσεις που πρέπει να κάνω και είμαστε έτοιμοι...

Επειδή ανάβει το check και η διάγνωση λέει ότι έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λ,και επειδή από την αντιπροσωπεία ζητάνε 200 ευρώ για καινούριο,Ξέρετε αν υπάρχουν after market αισθητήρες φθηνότεροι?(με μακρύ καλώδιο γιατί είναι ο αισθητήρας που είναι στον καταλύτη)

Link to comment
Share on other sites

αντε αγορινα,ξεμπερδεψες!!!οποτε καλα χιλιομετρα!!!αααααααααααααα,στο πρωτο meeting θελω βολτα!!!!

οσο για τον αισθητηρα θα ρωτησω εναν γνωστο με συνεργειο μηπως και σου το βρω φθηνοτερα.θα σου απαντησω οσοσ το δυνατον γρηγοροτερα!

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

για αισθητηρα λ στον ΣΑΒΒΕΛΟ "SAVEL-STORES"

νομιζω κανα 80 αρι σε bosch οσο για το καλωδιο "κοψε ραψε μπαλαντεζα" και εισαι μια χαρα

ελα αγορι αφου ξερεις και οτι θες παρε τηλ.

Link to comment
Share on other sites

Σωστος soto!!! Καλα χιλ. και πολλα κερασματα...

Ελπιζω συντομα να βρω και εγω, εναν δοτη και για μενα!!!!

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος στα περισσοτερα τροπετα 1.8τ ειχαν προβλημα με το check engine λογω ασυμβατοτητας...

ποσο σ πηγε abs,a/c εβαλες τελικα?

φωτο απο το τρακαρισμενο?

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

Να μας πεις και να ξεπεράστηκε το πρόβλημα του ρελαντί.

Μήπως φταίει το αμάξωμα tongue.giftongue.giftongue.gif

Ένα περίεργο πράμα βρε παιδί μου....

Μόλις άλλαξα μοτέρ,έστρωσε και το ρελαντί... :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν η ιστορία τελείωσε. :)

Το αμάξι είναι έτοιμο,κυκλοφορεί κανονικά και... rocket.gifmachinegun.gif

Όλα πήγαν καλά και απ'ότι φαίνεται το μοτέρ είναι εντάξει.

Έχουν απομείνει κάποιες λεπτομέριες,όπως να βάλω τις ταπετσαρίες ξανά στις πόρτες,και κάτι ψιλά τα οποία θα τελειώσουν μέσα στις γιορτές.

Το αμάξι βέβαια τώρα θέλει αναρτήσεις και λάστιχα,αλλά εντός των ημερών....

Επίσης πρέπει να αλλάξω την εξάτμιση γιατί κάνει πολύ φασαρία ρε γμτ fire.gif

Α ναι .Θέλει και μια δυναμομέτρηση για να δουμε τι θα κάνουμε από δω και πέρα.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6
Λοιπόν η ιστορία τελείωσε. :excl:

Το αμάξι είναι έτοιμο,κυκλοφορεί κανονικά και... rocket.gifmachinegun.gif

Όλα πήγαν καλά και απ'ότι φαίνεται το μοτέρ είναι εντάξει.

Έχουν απομείνει κάποιες λεπτομέριες,όπως να βάλω τις ταπετσαρίες ξανά στις πόρτες,και κάτι ψιλά τα οποία θα τελειώσουν μέσα στις γιορτές.

Το αμάξι βέβαια τώρα θέλει αναρτήσεις και λάστιχα,αλλά εντός των ημερών....

Επίσης πρέπει να αλλάξω την εξάτμιση γιατί κάνει πολύ φασαρία ρε γμτ fire.gif

Α ναι .Θέλει και μια δυναμομέτρηση για να δουμε τι θα κάνουμε από δω και πέρα.... :rolleyes:

αυτα ειναι! σε περιμενω ΣΕΦ την Πεμπτη να το δω! ! :thumbsup:

κανε και την δυναμομετρηση και μετα ξερεις εσυ! +20% HP :whistling::whistling:

tongue.gif

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

Η δυναμομέτρηση που έγινε πριν δύο εβδομάδες έδειξε 133 άλογα και 15,9 κιλά ροπής. Καλά νούμερα αφού το αμάξι έχει μόνο ένα βαρελάκι JR και τελικό. Τελέιωσα και με τις ταπετσαρίες που είχα κάτι εκκρεμότητες και όλα είναι ΟΚ.

Μπήκε και η ανάρτηση (WEITEC) ρυθμιζόμενη σε ύψος και σκληρότητα και το αμάξι πάτησε πράγματι πολύ καλά.Για λάστιχα σκέφτομαι εντος των ημερών να βάλω τα ΤΟΥΟ Τ1R.Επίσης σε λίγες μέρες θα μπουν και μεγαλύτερα φρένα (280 χιλιοστά) τα οποία μπορεί να μην είναι απαραίτητα προς το παρόν,καλό όμως είναι να υπάρχουν. :D

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω Ολους οσους με βοήθησαν σ'αυτό το εγχείρημα με τις συμβουλές και τις γνώμες τους, και κυρίως τους Stelth, Bassako VR6 και Stoila για την πολύτιμη βοήθειά τους.Παιδιά να είστε πάντα καλά.

Επίσης να πω ότι είμαι στην διάθεση όποιου θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο για οτιδήποτε χρειαστεί.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.