bit Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 μάζεψε πρώτα ότι χρειάζεσαι και μετά βάλτο μέσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted October 22, 2006 Author Report Share Posted October 22, 2006 μάζεψε πρώτα ότι χρειάζεσαι και μετά βάλτο μέσα. Σωστό κι αυτό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 καλα λεει ο μπιτ.μη "χαλασεις" ακομα το αμαξι σου αν δε μαζεψεις οτι χρειαζεσαι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 καλα λεει ο μπιτ.μη "χαλασεις" ακομα το αμαξι σου αν δε μαζεψεις οτι χρειαζεσαι! Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι..... Υπάρχει κάποιος που να μου πει χίλια τα εκατό ότι το ταμπλό από το 6η2,μπαίνει στο 6η κουτί??? Ή θα το αγοράσω τσάμπα και μετά θα τρέχω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 (edited) Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι.....Υπάρχει κάποιος που να μου πει χίλια τα εκατό ότι το ταμπλό από το 6η2,μπαίνει στο 6η κουτί??? Ή θα το αγοράσω τσάμπα και μετά θα τρέχω? Μέτρησε τις διαστάσεις του ταμπλό που φοράς, και αν είναι ίδιες, μην ανησυχείς μπαίνει άνετα ταμπλό από το 6Ν2! Απλά μπορεί να χρειαστείς άλλα δεσίματα, αλλά μη σε νοιάζει, τόσες μετατροπές κάνουν άλλοι σε ταμπλό! Edited October 24, 2006 by Polakias Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 soto έλεγξε το ETKA τις βάσεις του ταμπλό. Αν έχουν ιδιο κωδικό θα μπαίνει χωρίς πατέντες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι.....Υπάρχει κάποιος που να μου πει χίλια τα εκατό ότι το ταμπλό από το 6η2,μπαίνει στο 6η κουτί??? Ή θα το αγοράσω τσάμπα και μετά θα τρέχω? Soto μπαίνει 1000% μην το σκέφτεσαι. Κάτι βασούλες από πίσω θέλουν γύρισμα, διαστάσεις κτλ είναι όλα οκ, θα κουμπώσει κουτί!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted November 11, 2006 Author Report Share Posted November 11, 2006 Λοιπόν... Σήμερα κατέβηκε το μοτέρ από το τροπέτο και η μέχρι τώρα κατάσταση, έχει ως εξής. Ο πίσω άξονας έχει στραβώσει,οπότε μάλλον κρατάω τον δικό μου,και αλλάζω μόνο τα άκρα. Έχει σπάσει γαμώ την γκαντεμιά μου η πλακέτα του εγκεφάλου του ΑΒS λίγο στην άκρη αφού με το χτήπημα η μονάδα του βρήκε πάνω στην βάση της μπαταρίας,οπότε μάλλον είναι άχρηστο.Δεν ξέρω αν μπορώ να βρω μεταχειρισμένο γιατί καινούριο πρέπει να κάνει κανα χιλιάρικο.¶ρα με βλέπω να μην το βάζω στο αμάξι. Επίσης έχει στραβώσει η γεφυρα και το δεξί ψαλίδι από την στούκα αλλά και εδώ θεωρώ ότι μπορώ να χρησημοποιήσω τα δικά μου. Ξέρει κανείς αν έχουν διαφορές τα Ψαλίδια ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted November 30, 2006 Author Report Share Posted November 30, 2006 Λοιπόν παιδιά το αμάξι βγήκε προχθές και είναι σχεδόν έτοιμο. Μένει μόνο να βάλω το ταμπλό,τις ταπετσαρίες,και κάποιες ηλεκτρολογικές συνδέσεις που πρέπει να κάνω και είμαστε έτοιμοι... Επειδή ανάβει το check και η διάγνωση λέει ότι έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λ,και επειδή από την αντιπροσωπεία ζητάνε 200 ευρώ για καινούριο,Ξέρετε αν υπάρχουν after market αισθητήρες φθηνότεροι?(με μακρύ καλώδιο γιατί είναι ο αισθητήρας που είναι στον καταλύτη) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 αντε αγορινα,ξεμπερδεψες!!!οποτε καλα χιλιομετρα!!!αααααααααααααα,στο πρωτο meeting θελω βολτα!!!! οσο για τον αισθητηρα θα ρωτησω εναν γνωστο με συνεργειο μηπως και σου το βρω φθηνοτερα.θα σου απαντησω οσοσ το δυνατον γρηγοροτερα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 αυτα ειναι το θηριο στη φορα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 για αισθητηρα λ στον ΣΑΒΒΕΛΟ "SAVEL-STORES" νομιζω κανα 80 αρι σε bosch οσο για το καλωδιο "κοψε ραψε μπαλαντεζα" και εισαι μια χαρα ελα αγορι αφου ξερεις και οτι θες παρε τηλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_s Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Σωστος soto!!! Καλα χιλ. και πολλα κερασματα... Ελπιζω συντομα να βρω και εγω, εναν δοτη και για μενα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Αντε με το καλό και καλά τσάγια!!!Σιγά σιγά έρχεται και η δικιά μου η σειρά αλλά σε 20vt Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Με το καλο Σωτηρη!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 μπράβο ρε φίλε! καλές βόλτες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Καλες βολτες μεγαλε !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 (edited) αν δεν κανω λαθος στα περισσοτερα τροπετα 1.8τ ειχαν προβλημα με το check engine λογω ασυμβατοτητας... ποσο σ πηγε abs,a/c εβαλες τελικα? φωτο απο το τρακαρισμενο? Edited December 3, 2006 by kage Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Δεν έβαλε 1,8 το 1.6 έβαλε από το polo gti του 2000 με 125 αλόγατα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 Δεν έβαλε 1,8 το 1.6 έβαλε από το polo gti του 2000 με 125 αλόγατα. Ναι αυτό. Φωτό από το τρακαρισμένο δεν έχω, Θα ανεβάσω όμως από την μετατροπή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 (edited) Να μας πεις και αν ξεπεράστηκε το πρόβλημα του ρελαντί. Μήπως φταίει το αμάξωμα Edited December 8, 2006 by Vrachos Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted December 8, 2006 Author Report Share Posted December 8, 2006 Να μας πεις και να ξεπεράστηκε το πρόβλημα του ρελαντί.Μήπως φταίει το αμάξωμα Ένα περίεργο πράμα βρε παιδί μου.... Μόλις άλλαξα μοτέρ,έστρωσε και το ρελαντί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted December 23, 2006 Author Report Share Posted December 23, 2006 Λοιπόν η ιστορία τελείωσε. Το αμάξι είναι έτοιμο,κυκλοφορεί κανονικά και... Όλα πήγαν καλά και απ'ότι φαίνεται το μοτέρ είναι εντάξει. Έχουν απομείνει κάποιες λεπτομέριες,όπως να βάλω τις ταπετσαρίες ξανά στις πόρτες,και κάτι ψιλά τα οποία θα τελειώσουν μέσα στις γιορτές. Το αμάξι βέβαια τώρα θέλει αναρτήσεις και λάστιχα,αλλά εντός των ημερών.... Επίσης πρέπει να αλλάξω την εξάτμιση γιατί κάνει πολύ φασαρία ρε γμτ Α ναι .Θέλει και μια δυναμομέτρηση για να δουμε τι θα κάνουμε από δω και πέρα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted December 23, 2006 Report Share Posted December 23, 2006 (edited) Λοιπόν η ιστορία τελείωσε. Το αμάξι είναι έτοιμο,κυκλοφορεί κανονικά και... Όλα πήγαν καλά και απ'ότι φαίνεται το μοτέρ είναι εντάξει. Έχουν απομείνει κάποιες λεπτομέριες,όπως να βάλω τις ταπετσαρίες ξανά στις πόρτες,και κάτι ψιλά τα οποία θα τελειώσουν μέσα στις γιορτές. Το αμάξι βέβαια τώρα θέλει αναρτήσεις και λάστιχα,αλλά εντός των ημερών.... Επίσης πρέπει να αλλάξω την εξάτμιση γιατί κάνει πολύ φασαρία ρε γμτ Α ναι .Θέλει και μια δυναμομέτρηση για να δουμε τι θα κάνουμε από δω και πέρα.... αυτα ειναι! σε περιμενω ΣΕΦ την Πεμπτη να το δω! ! κανε και την δυναμομετρηση και μετα ξερεις εσυ! +20% HP Edited December 23, 2006 by BassakosVR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted February 2, 2007 Author Report Share Posted February 2, 2007 Η δυναμομέτρηση που έγινε πριν δύο εβδομάδες έδειξε 133 άλογα και 15,9 κιλά ροπής. Καλά νούμερα αφού το αμάξι έχει μόνο ένα βαρελάκι JR και τελικό. Τελέιωσα και με τις ταπετσαρίες που είχα κάτι εκκρεμότητες και όλα είναι ΟΚ. Μπήκε και η ανάρτηση (WEITEC) ρυθμιζόμενη σε ύψος και σκληρότητα και το αμάξι πάτησε πράγματι πολύ καλά.Για λάστιχα σκέφτομαι εντος των ημερών να βάλω τα ΤΟΥΟ Τ1R.Επίσης σε λίγες μέρες θα μπουν και μεγαλύτερα φρένα (280 χιλιοστά) τα οποία μπορεί να μην είναι απαραίτητα προς το παρόν,καλό όμως είναι να υπάρχουν. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω Ολους οσους με βοήθησαν σ'αυτό το εγχείρημα με τις συμβουλές και τις γνώμες τους, και κυρίως τους Stelth, Bassako VR6 και Stoila για την πολύτιμη βοήθειά τους.Παιδιά να είστε πάντα καλά. Επίσης να πω ότι είμαι στην διάθεση όποιου θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο για οτιδήποτε χρειαστεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...